معرفی و دانلود کتاب صوتی هدیه‌ای برای آفتابگردان

عکس جلد کتاب صوتی هدیه‌ای برای آفتابگردان
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدیه‌ای برای آفتابگردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدیه‌ای برای آفتابگردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هدیه‌ای برای آفتابگردان

کتاب صوتی هدیه‌ای برای آفتابگردان نوشته سید محسن حسینی، درباره‌ی دختری به نام شیرین است که هر روز کنار باغچه‌ی حیاط‌شان می‌نشست و با گل آفتابگردان حرف می‌زد. اما آفتابگردان به حرف‌های شیرین گوش نمی‌داد و حتی به او نگاه هم نمی‌کرد؛ چون از صبح تا غروب کارش این بود که آفتاب را تعقیب کند و فقط با او حرف بزند. این کتاب برای کودکان گروه سنی «ب» و «ج» مناسب است.

داستان‌ها مهارت‌های فردی و اجتماعی را به کودکان آموزش می‌دهند. قصه گفتن برای بچه‌ها باعث برقراری ارتباط عاطفی بین کودک و والدین شده و علاوه بر کمک به خواب او، جنبه‌های خلاقیت را از سنین پایین در او تقویت می‌کند. پژوهش‌های مربوط به اعصاب حاکی از آن هستند که کودکان با برقراری ارتباط کلامی بین والدین یا پرستار از طریق قصه‌گویی، مطالب بسیار زیادی می‌آموزند. شنیدن و خواندن کتاب‌های داستان حاوی پندهای اخلاقی، به هنگام خواب موجب ارتقای ارزش‌های اخلاقی در کودکان می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
هدیه‌ای برای آفتابگردان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هدیه‌ای برای آفتابگردان
نویسنده
ناشر صوتی شیما
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هدیه‌ای برای آفتابگردان

زهرا اسماعیلی
۱۴۰۰/۶/۱۴
صبا خیلی دوسش داره چندبار گوش داده تا حالا
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هدیه‌ای برای آفتابگردان

برای دریافت کتاب صوتی هدیه‌ای برای آفتابگردان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.