معرفی و دانلود کتاب ویدیا و تاج ملکه

عکس جلد کتاب ویدیا و تاج ملکه
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ویدیا و تاج ملکه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ویدیا و تاج ملکه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ویدیا و تاج ملکه

کتاب ویدیا و تاج ملکه نوشته‌ی لارا دریسکل، درباره یک سرزمین خیالی و پری‌های آن است. در این داستان تاج ملکه گم می‌شود و یک پری به نام ویدیا متهم به دزدیدن آن می‌شود اما آیا واقعاً گم شدن تاج زیر سر ویدیا است؟

درباره کتاب ویدیا و تاج ملکه

اگر دومین ستاره سمت راست را دنبال کنید و تا سپیده دم یکراست پیش بروید به ناکجا آباد می‌رسید، سرزمینی خیالی که در آن پری‌های دریایی با هم بازی می‌کنند و کودکان هیچ‌گاه بزرگ نمی‌شوند به آنجا که رسیدید صدای جیلینگ جیلینگی به گوشتان خواهد رسید، اگر صدا را دنبال کنید، به دره پریان یعنی مرکز ناکجا آباد می‌رسید، یک درخت بزرگ افرا در این دره وجود دارد که لا به لای شاخ و برگ آن صدها پری زندگی می‌کنند که هر یک مهارت و استعداد ویژه‌ای دارند، برخی از آن‌ها پری آب هستند، برخی دیگر پری باد و برخی هم...

کمی دورتر از این خانه‌ی درختی شگفت‌انگیزترین موجود این سرزمین یعنی کبوتر مادر زندگی می‌کند، او بر روی تخمش خوابیده است و مراقب پریانی است که از او محافظت می‌کنند. تا زمانی که تخم کبوتر مادر سالم است هیچ کس در دره پریان پیر نمی‌شود، اما یک بار این تخم شکست البته این داستان درباره‌ی آن نیست! حالا اگر نوبتی هم باشد نوبت داستان ویدیا است.

ویدیا پری بداخلاقی است که مثل باقی پری‌ها در سرزمین پریان زندگی می‌کند. روزی تاج ملکه ناپدید می‌شود و ویدیا را متهم می‌کنند به برداشتن تاج. او که دیگر نمی‌توانست به این ماجراها بی‌تفاوت باشد تصمیم می‌گیرد تا از خود رفع اتهام کند اما زمان به سرعت می‌گذشت. او فقط دو روز فرصت داشت تا معما را حل کند وگرنه می‌بایست برای همیشه دره پریان را ترک کند... به نظر شما او موفق می‌شود؟ با داستان ویدیا و تاج ملکه (Vidia and the Fairy Crown) همراه باشید تا در ماجراجویی‌های ویدیا و دیگر پری‌ها شریک باشید.

کتاب ویدیا و تاج ملکه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 6 تا 9 ساله علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی دوست داشتنی و سرگرم کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب ویدیا و تاج ملکه می‌خوانیم

صبح روز بعد آن دو تحقیقاتشان را از اقامتگاه ملکه شروع کردند، با صدای آن‌ها ندیمه‌ها از اتاقشان بیرون آمدند و با نگرانی به ویدیا زل زدند، پر واضح بود که آن‌ها ویدیا را متهم ردیف اول می‌دانستند، پریا خودش را وسط انداخت و گفت: ((هیچ مدرکی علیه ویدیا وجود نداره.)) ویدیا با لحن نیشداری گفت: ((لیزل، عزیز دلم، فکر می‌کنم که مراقبت از اموال ملکه وظیفه‌ی شماست و شما در این مورد کمی کوتاهی کردید، به هر حال من فقط می‌خوام بدونم که آخرین بار چه زمانی تاج دیده شده؟)) سیندا گفت: ((دیروز صبح من اونو برداشتم تا بازبینی‌اش کنم که متوجه یک فرورفتگی در آن شدم سپس آن را درون کیسه مخملی گذاشتم و نزد آیدان بردم که تعمیرش کند و به او گفتم که به محض تعمیر آن را پس بیاورد، اما از قرار معلوم آنرا پس نیاورده است، ویدیا به سمت در خروجی رفت و گفت: ((بزن بریم، ما باید با آیدان ملاقات کنیم!)).

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ویدیا و تاج ملکه
نویسنده
مترجممنیره تهنیت
ناشر چاپیانتشارات پندار نیک پارسی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات24
زبانفارسی
شابک978-600-7036-09-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ویدیا و تاج ملکه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ویدیا و تاج ملکه

برای دریافت کتاب ویدیا و تاج ملکه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.