معرفی و دانلود کتاب معمای عجیب

عکس جلد کتاب معمای عجیب
قیمت:
۱۲۰۰۰ 6000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معمای عجیب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معمای عجیب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معمای عجیب

لارا دریسکل در کتاب معمای عجیب شما را وارد سرزمینی خیالی و اسرارآمیز می‌کند. در این سرزمین پری ماجراجو و شوخ‌طبعی به نام فان و دوستش بک، کارهای جادویی خنده‌داری انجام می‌دهند و در طول داستان ترفندهای جالبی را برای به دام انداختن یک پری دیگر به‌کار می‌گیرند.

درباره‌ی کتاب معمای عجیب

در این داستان با شخصیت‌های شادی به نام فان و بک آشنا خواهید شد که استفاده از گَردها و مواد جادویی یکی از سرگرمی‌های آن دو برای تغییر چیزهای مختلف است. تا این‌که اتفاقات عجیبی مثل واژگون شدن لوازم اتاقشان رخ می‌دهد که نمی‌توانند علت آن را پیدا کنند. در کتاب معمای عجیب (Fawn and the mysterious trickster) قرار است با داستان این دو شخصیت اسرارآمیز آشنا شوید. فان و دوستش بک، گمان می‌کنند اتفاقات ماورایی اطرافشان به‌خاطر وجود یک پری سوم است، اما اصلاً معلوم نیست حدس آن‌ها درست است یا نه! باقی ماجرا را از زبان لارا دریسکل (Laura Driscoll) بخوانید و با قصه‌ی پری‌های بازیگوش همراه شوید.

کتاب معمای عجیب را انتشارات پندار نیک پارسی منتشر کرده و در دسترس علاقه‌مندان به داستان‌های فانتزی و تخیلی قرار داده است.

درباره‌‌ی مجموعه کتاب کودک پریان

در این مجموعه با سرزمینی افسانه‌ای آشنا می‌شوید که در آن پری‌ها همواره با یکدیگر مشغول بازی هستند و کودکان در آن همیشه کودک می‌مانند. جایی که دره‌ای به نام دره‌ی پریان در آن وجود دارد و مرکز ناکجاآباد است. در این مکان خارق‌العاده یک درخت بزرگ افرا وجود دارد که لابه‌لای شاخ و برگ‌هایش صدها پری آبی و بادی زندگی می‌کنند. جالب است بدانید که هریک از پری‌های این داستان استعداد منحصربه‌فردی دارند و کمی دورتر از خانه‌ی درختی‌شان، کبوتری زندگی می‌کند که روی تخمش خوابیده و مراقب پریان است. قانون دنیای پریان این است که تا وقتی تخم کبوتر مادر سالم باشد، هیچ‌کس در این دره پیر نخواهد شد.

کتاب معمای عجیب برای چه کسانی مناسب است؟

لارا دریسکل این کتاب را برای کودکان سنین 6 تا 12 سال که به داستان‌های تخیلی و فانتزی علاقه دارند، نوشته است.

در بخشی از کتاب معمای عجیب می‌خوانیم

پس از آن ماجرا، فان همیشه در حال آماده‌باش بود، اما کم‌کم ناامید شد و فکر کرد بک منصرف شده است، اما یک شب پس از غروب آفتاب که به طویله رفته بود متوجه سایه‌ای روی دیوار شد، سایه شبیه حیوانی با چنگال‌های قلاب‌مانند و بسیار بزرگ بود، سایه در پشت سرش بود، او سرش را برگرداند تا آن را ببیند اما نور کورکننده‌ای چشم‌هایش را زد، بله این بک بود که با کمک فیرا که یک پری نور بود این نمایش ساختگی را به راه انداخته بودند! فان گفت: «بک، یکی به نفع تو!» طی روزهای آینده، آن دو مدام به هم حقه می‌زدند، یک‌بار، فان شامپوی بک را با شیره‌ی افرا پر کرد و باعث شد که موهای او تا 2 روز سیخ‌سیخی بماند، بک هم گرد جادویی را در خاگینه‌ی فان ریخت و باعث شد که صبحانه‌ی او پرواز کند. پس از آن فان مدام در حال نقشه کشیدن بود و یک شب هم در حال نقشه کشیدن به خواب رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معمای عجیب
نویسنده
مترجممنیره تهنیت
ناشر چاپیانتشارات پندار نیک پارسی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-7036-10-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۰۰۰ 6000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب معمای عجیب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب معمای عجیب

برای دریافت کتاب معمای عجیب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.