معرفی و دانلود کتاب صوتی دیروز خیلی دیره

عکس جلد کتاب صوتی دیروز خیلی دیره
قیمت:
34000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دیروز خیلی دیره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دیروز خیلی دیره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دیروز خیلی دیره

کتاب صوتی دیروز خیلی دیره نوشته شهلا حائری، دربردارنده‌ی سه داستان کوتاه است که با نثری روان و شیرین شما را به دنیای دیگری می‌برد، دنیایی که در آن شادی‌ها، رازها و غافلگیری‌ها با هم درآمیخته شده‌اند.

هر سه داستان دارای موضوعاتی جداگانه‌ است و در مکان‌هایی متفاوت اتفاق می‌افتند و حتی در نوع روایت و سبک نگارشی هم با هم متفاوت هستند. اما تم اصلی تمامی داستان‌ها را خاطرات، گذشته و چگونی دریافت انسان از مفهوم زمان تشکیل می‌دهد. شهلا حائری با بیان جذاب خود و با استفاده از عناصر غافلگیر کننده مخاطب خود را درگیر و مجذوب این داستان‌ها می‌کند.

شهلا حائری متولد در سال 1337 در تهران است. تحصیلات دانشگاهی خود را ابتدا در رشته ارتباطات و سپس ادبیات فرانسه و تطبیقی ادامه داد و دکتری‌اش را در رشته ادبیات فرانسه و تطبیقی گرفت. از سال 1372 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد است و به تدریس ادبیات فرانسه و تطبیقی و ترجمه و راهنمایی رساله‌های دکتری و فوق لیسانس می‌پردازد. شهلا حائری همواره کوشش کرده است نویسندگان و نمایشنامه‌نویسان مطرح و معاصر فرانسه را در ایران معرفی کند. او به خاطر ترجمه‌ی آثار اریک امانوئل اشمیت، فیلسوف و نویسنده فرانسوی شخصیتی شناخته‌ شده است و پیش از این دو اثر دیگر با نام‌های «فهرست حسرت‌ها» و «بی‌خود و بی‌جهت» را منتشر کرده است. همچنین بیش از بیست رمان و نمایشنامه مورد پسندش را به فارسی برگردانده که همچنان تجدید چاپ می‌شوند و در صحنه‌های تاتر و جشنواره‌ها و تلویزیون به اجرا در می‌آیند.

در بخشی از کتاب صوتی دیروز خیلی دیره می‌شنویم:

صدایش در گوشم زنگ می‌زد. باوجود صدای گوش خراش دف و همهمه‌ی مردم فقط صدای او را می‌شنیدم. نمی‌خواستم سرم را برگردانم. نمی‌توانستم ببینمش. پس از این همه سال. یعنی ماه‌ها و روزها و ساعت‌ها و دقیقه‌ها و ثانیه‌ها.

صدا نزدیک می‌شود. عرق می‌کنم. پیشانی‌ام خیس است. کنار میز روبه‌رویی ایستاده است. رویم را برمی‌گردانم و تظاهر می‌کنم غرق صحبت با بغل دستی‌ام هستم. اما می‌بینمش. در چهره‌ی مرد کناری‌ام او را می‌بینم. در استکان چای او را می‌بینم. مانند سایه‌ای غول پیکر همه جا گسترده است. مثل آن زمان‌‌ها. حضورش وزن دارد. فضا را اشغال می‌کند، شانه‌های پدرم را خم.

از جایم بلند می‌شوم. ناگهان. بی‌ادبانه. در میان صحبت‌هایی که نمی‌شنیدم، ببخشیدی می‌گویم و به طرف در می‌روم. صدا خاموش می‌شود. می‌دانم که مرا دیده است. می‌دانم که به سراغم خواهد آمد. می‌دانم که دیگر رهایی نخواهم داشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
36 دقیقه
دیروز خیلی دیره - بخش اول
34 دقیقه
دیروز خیلی دیره - بخش دوم
39 دقیقه
دیروز خیلی دیره - بخش سوم
37 دقیقه
سلام خانم عزیز
21 دقیقه
خانه‌ی یکی یدونه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دیروز خیلی دیره
نویسنده
راویتینا میرکریمی، میلاد فتوحی
ناشر چاپینشر قطره
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
34000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دیروز خیلی دیره

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دیروز خیلی دیره

برای دریافت کتاب صوتی دیروز خیلی دیره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.