معرفی و دانلود کتاب صوتی دیزی میلر

عکس جلد کتاب صوتی دیزی میلر
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دیزی میلر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دیزی میلر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دیزی میلر

کتاب صوتی دیزی میلر نوشته‌ی هنری جیمز، یک داستان کلاسیک آمریکایی درباره‌ی دختری جوان و زیباست که به همراه خانواده‌اش از آمریکا به اروپا سفر کرده تا تعطیلات را در فضای سبز و دل‌انگیز سوئیس بگذراند، اما دیدار غیرمنتظره‌ی او با یک هم‌وطن، روند داستان را به سمت داستانی عاشقانه می‌برد.

درباره‌ی کتاب صوتی دیزی میلر

کتاب دیزی میلر (Daisy Miller) نوشته‌ی هنری جیمز (Henry James) ابتدا در سال 1878، در مجله‌ی کورن‌هیل به چاپ رسید. این کتاب که از آثار شناخته‌شده‌ی ادبیات آمریکاست، تفاوت‌های فرهنگ آمریکایی و اروپایی را در قالب داستان دختری جوان به نام دیزی میلر روایت می‌کند. دیزی میلر دختر جوان و زیبایی است که برای گذراندن تعطیلات به همراه خانواده‌اش راهی سوئیس شده است. او با فرهنگ اروپا آشنا نیست و آرزوی مقبول واقع شدن در جامعه‌ی سطح بالای اروپایی را دارد، اما بی‌مبالاتی و بی‌توجهی‌اش به اصول و سنت‌های اروپا، او را پیش مردم دختری بی‌بندوبار نشان می‌دهد.

در خلال سفر به سوییس و در باغ گراند هتل، رندولف میلر برادر نُه‌ساله‌ی دیزی، واسطه‌ی آشنایی خواهرش با یک هم‌وطن جوان می‌شود. این مرد جوان که فردریک وینتربورن نام دارد، اصالتاً آمریکایی است، اما در فرهنگ اروپا بزرگ شده. او نیز برای تعطیلات به سوئیس سفر کرده و حالا زیبایی و معصومیت این دختر توجهش را به خود جلب کرده و نمی‌تواند فکر او را از سر بیرون کند...

معرفی و دانلود کتاب صوتی دیزی میلر

هنری جیمز، خالق این اثر، نویسنده‌ای آمریکایی بریتانیایی است. او در خانواده‌ای ثروتمند و سرشناس به دنیا آمد. پدرش نویسنده‌ای برجسته و برادرش نیز، روانشناس و فیلسوفی متفکر بود. بودن در چنین فضای پرباری، سرچشمه‌ی ذوق و استعداد هنری او شد. داستان زندگی هنری جیمز بی‌شباهت به داستان دیزی میلر نیست؛ او هم در سال‌های جوانی به همراه خانواده‌اش راهی سفری به مقصد انگلستان، سپس ژنو و بعد پاریس شد و تجربه‌ی زندگی کردن در فرهنگ اروپایی را پیدا کرد. شروع جنگ داخلی در نیوانگلند که محل زندگی‌اش بود، او را به سمت نویسندگی سوق داد. هنری جیمز به خاطر داشتن نقصی جسمانی از شرکت در جنگ معاف شد و این مسئله او را دچار یأس و ناامیدی کرد؛ زیرا این‌طور به نظر می‌رسید که او تنها برای مشاهده‌ی تلاش دیگران به این دنیا آورده شده و خود توان ایجاد تغییری را ندارد. او در نهایت تصمیم گرفت تا مشاهدات و تجربه‌هایش را از راه هنر به دیگران منتقل کند و این تصمیم، ابتدا او را به دنیای نقاشی و سپس به مسیر نویسندگی کشاند. «دیزی میلر»، «سفرای کبار»، «پرتره‌ی یک بانو» و... از آثار این نویسنده‌ی برجسته هستند.

کتاب صوتی دیزی میلر اثر هنری جیمز به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا در قالب کتاب صوتی منتشر شده است. نشر برج کار انتشار نسخه‌ی چاپی را به عهده داشته و محمود گودرزی آن را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب صوتی را با صدای متین بختی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب دیزی میلر

  • منتقدان در برابر بزرگی کار آقای هنری جیمز حرفی برای گفتن ندارند. (Joseph Conrad)
  • این کتاب یکی از محبوب‌ترین آثار هنری جیمز محسوب می‌شود. (Feedbooks)
  • این داستان اولین پرتره‌ی هنری جیمز از شخصیت مرموز و مستقل زن آمریکایی است. (Barnes & Noble)
  • داستانی کلاسیک از هنری جیمز درمورد یک زن جوان آمریکایی. (Amazon)

اقتباس سینمایی از کتاب دیزی میلر

در سال 1974 فیلمی به نام «دیزی میلر» بر اساس داستان این کتاب ساخته شد که پیتر باگدانوویچ (Peter Bogdanovich) کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را به عهده داشته است. داستان این فیلم درست مانند داستان کتاب، در دل جامعه‌ی ویکتوریایی سال 1878 اتفاق می‌افتد. سایبل شپرد (Cybill Lynne Shepherd)، بری بران (Barry Brown) و کلوریس لیچمن (Cloris Leachman) از ستارگان این فیلم سینمایی هستند.

کتاب صوتی دیزی میلر برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب شنیدنی دیزی میلر برای علاقه‌مندان به رمان‌های عاشقانه‌ی خارجی جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی دیزی میلر می‌شنویم

پسربچه به جلو قدم برداشت و با دقت، سه عدد از آن تکه‌های محبوب را گلچین کرد که دوتایشان را در جیب شلوارش چپاند و تکه‌ی دیگر را با همان سرعت در مکانی دیگر قرار داد. عصایش را به شکل نیزه‌ای در نیمکت وینتربورن فرو کرد و کوشید با دندان، تکه‌قند را بشکند. فریاد زد:‌ «اه! مرده‌شور! سفته.» و «سفت» را به شکلی خاص ادا کرد. وینتربورن بلافاصله دریافته بود که ممکن است افتخار داشته باشد او را هم‌وطن خود بنامد. با لحنی پدرانه گفت: «مراقب باش بلایی سر دندونت نیاری.»

«دندونی ندارم که بلایی سرش بیاد. همه کنده شدن. فقط هفت دندون برام مونده. مادرم دیشب اون‌ها رو شمرد و درست بعدش یکیشون دراومد. کاریش نمی‌تونم بکنم، تقصیر این اروپای پیره. آب‌وهوای اینجاست که باعث میشه کنده بشن. آمریکا که بودیم کنده نمی‌شدن. تقصیر این هتل‌هاست.»

وینتربورن بسیار سرگرم شده بود. گفت: «اگه سه دونه قند بخوری مادرت بی‌بروبرگرد به تو چک می‌زنه.» مُصاحب کم‌سن‌وسالش پاسخ داد: «اون‌وقت باید به من یه مقدار آب‌نبات بده. اینجا آب‌نبات گیرم نمیاد. آب‌نبات آمریکایی، آب‌نبات آمریکایی بهترین آب‌نباته.» وینتربورن پرسید: «پسرهای آمریکایی هم بهترین پسربچه‌هان؟» کودک گفت: «نمی‌دونم. من یه پسر آمریکایی‌ام.» وینتربورن خندید: «می‌بینم که تو یکی از بهترین‌هاشون هم هستی.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
34 دقیقه
بخش یک
39 دقیقه
بخش دو
37 دقیقه
بخش سه
45 دقیقه
بخش چهار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دیزی میلر
نویسنده
مترجممحمود گودرزی
راویمتین بختی
ناشر چاپینشر برج
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دیزی میلر

Nahid Ghovanloo
۱۴۰۲/۹/۱۹
داستان شیرینی بود و صدا و اجرای متین خانم هم بینظیر بود
درباره سنت‌شکنی و عبور از خط قرمزهای فرهنگی و قضاوت اجتماع صحبت میکنه
و شخصیت دیزی‌میلر خیلی جالب بود، بر آنچه که خوشحالش میکرد و باوجود مخالفت و قضاوت کل جامعه، درست میدونست، پافشاری میکرد و از لحظه لذت میبرد
ممنون
ریحانه وحیدنیا
۱۴۰۲/۸/۱۴
عالی بود خیلی لذت بردم البته خیلی کوتاه بود ولی کیفیت صدا و داستان خیلی خوب بود.
دیانا حکیمیان
۱۴۰۲/۱۲/۹
از رمان‌های ادبیات کلاسیک خوشم نمیاد. اما این کتاب تهش جالب بود و من رو متعجب کرد
مریم حسینی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
داستان بسیار ضعیف و بی هدفی بود. اجرا نسبتا خوب
منیژه کاظمی
۱۴۰۲/۸/۲۲
پیشنهاد نمیکنم صدا خوب بود اما موضوع حوصله سربربود
Anahita Zarghami
۱۴۰۲/۸/۱۶
خیلی کوتاه بود و پایان جالبی نداشت
Saeideh
۱۴۰۲/۸/۱۶
قطعا پیشنهاد نمیکنم
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دیزی میلر

برای دریافت کتاب صوتی دیزی میلر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.