معرفی و دانلود کتاب صوتی دیوانه‌وار عاشق خودتان باشید: جرئت کنید و بهترین دوست خود باشید

عکس جلد کتاب صوتی دیوانه‌وار عاشق خودتان باشید: جرئت کنید و بهترین دوست خود باشید
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دیوانه‌وار عاشق خودتان باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دیوانه‌وار عاشق خودتان باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دیوانه‌وار عاشق خودتان باشید: جرئت کنید و بهترین دوست خود باشید

«عزت‌نفس» شاه‌کلیدی است که تمام درهای بسته را به رویتان گشوده و شما را به هرآنچه که در زندگی می‌خواهید، می‌رساند. اگر شما هم خواهان یک زندگی بهتر هستید وقت آن رسیده تا به کمک کتاب صوتی دیوانه‌وار عاشق خودتان باشید، نوشته‌ی کریستین آریلو با خودتان آشتی کرده و فصل جدیدی از خودشناسی را آغاز کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی دیوانه‌وار عاشق خودتان باشید

بسیاری از ما بدون اینکه متوجه باشیم، با خودمان قهر کرده‌ایم! خیلی ساده است: نه به علایق خود توجهی داریم و نه حتی چند دقیقه در روز را به فکر کردن درمورد خودمان اختصاص می‌دهیم. آخرین‌باری را که به صدای قلبتان گوش کرده‌اید، به خاطر دارید؟ هر آرزویی که دارید یا هر هدفی که به سوی آن حرکت می‌کنید، همگی تحت تأثیر نظری هستند که نسبت به خودتان دارید. آیا با عینک مثبت‌اندیشی خودتان را در آینه برانداز می‌کنید یا هر روز با سیلی از انتقادات و سرزنش‌ها به ملاقات خودتان می‌روید؟ کریستین آریلو (Christine Arylo) در کتاب صوتی دیوانه‌وار عاشق خودتان باشید (Madly in Love with ME) هنر خودشناسی را به شما می‌آموزد. یقین داشته باشید که اگر شخصیت خود را به شکلی واقع‌گرایانه بشناسید و توانایی‌هایتان را درک کنید، یقیناً عاشق خودتان می‌شوید.

شاید خودخواهی به نظر بیاید، شاید تابه‌حال کسی به ما یاد نداده که خودمان را با همه‌ی جنبه‌های مثبت و منفی دوست داشته باشیم، شاید انواع دوست داشتن را، از نوع‌دوستی تا عشق به معنویت، خانواده و... تجربه کرده باشیم اما نه مدرسه، نه تربیت دوران کودکی و نه کتاب‌های روانشناسی به ما نیاموخته‌ باشند که نقطه‌ی آغاز هر دوست داشتنی درون خودمان است. چطور می‌توانیم دیگری را دوست داشته باشیم درحالی‌که عشق را در وجودمان گم کرده‌ایم؟ راهکارهای کتاب صوتی دیوانه‌وار عاشق خودتان باشید، بارها توسط کریستین آریلو و مراجعه‌کنندگانش به کار گرفته شده‌اند. خیالتان راحت باشد که این راهکارها از مدت‌ها پیش امتحان خود را پس داده‌اند و می‌توانند به شما هم کمک کنند که با خود و جهانتان مهربان‌تر باشید.

اگرچه لازم است تمام انسان‌ها فارغ از جنسیت، دیدگاه مثبتی نسبت به خود و قابلیت‌هایشان داشته باشند، اما کریستین آریلو اثر حاضر را منحصراً برای بانوان نوشته است؛ زنان یا دخترانی که به خاطر سنت‌های غلط اجتماعی یاد گرفته‌اند، زندگی خودشان را وقف همسر یا فرزندشان کنند، بدون اینکه لحظه‌ای به نیازهای خود توجه داشته باشند. کتاب صوتی دیوانه‌وار عاشق خودتان باشید درواقع نوعی سنت‌شکنی است که بانوان را به خودباوری دعوت می‌کند. اینجا نه جوامع مردسالارانه ارزش شما را مشخص می‌کنند و نه اندیشه‌های غلط و پوسیده، خط‌کشی برای تعیین ارزشمندی شما هستند. تنها خود شما هستید که با آگاهی از توانمندی‌ها و ضعف‌های زنان، تصویر تازه‌ای از ایشان به جهان معرفی می‌کنید.

اثر حاضر با ترجمه‌ی مهدی قراچه‌داغی توسط انتشارات البرز روانه‌ی بازار کتاب شده است. کتاب صوتی دیوانه‌وار عاشق خودتان باشید با صدای سپیده مالمیر از سوی نشر صوتی ماه آوا منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی دیوانه وار عاشق خودتان باشید

  • این کتاب مثل اکسیر جادویی است؛ معجونی که ما به آن نیاز داریم تا نیروی دگرگون‌کننده و قدرتمند عشق به خود را نمایان کنیم. (مگان واترسون)
  • برای کسانی که می‌خواهند قدم‌به‌قدم عشق ورزیدن به خود را یاد بگیرند این کتاب همچون یک معجزه است. (هفته‌نامه‌ی ناشران)
  • یک کتاب فوق‌العاده با چاشنی طنز؛ این اثر نه‌تنها به شما آموزش می‌دهد چگونه خود را دوست داشته باشید، بلکه یاد می‌گیرید که چگونه از ابراز عشق به خود، لذت ببرید. (مارسی شیموف)

کتاب صوتی دیوانه‌وار عاشق خودتان باشید مناسب چه کسانی است؟

اگر اعتماد به نفس و عشق گمشده‌های زندگی شما هستند، شنیدن کتاب صوتی دیوانه‌وار عاشق خودتان باشید به شما کمک می‌کند با خودشناسی به خودسازی و موفقیت شخصی برسید. زنان و دخترانی که می‌خواهند با کلیشه‌های اجتماعی مبارزه کرده و زندگی شادتری را تجربه کنند، مخاطبان خاص این کتاب هستند.

با کریستین آریلو بیشتر آشنا شویم

او نویسنده‌ای قابل و مشاوری برجسته در حوزه‌ی مطالعات زنان است. سخنرانی‌های انگیزشی و پرطرفدار کریستین آریلو در سراسر جهان مخاطبان خود را یافته و موفقیت‌های کم‌نظیری برای وی رقم زده است. هدف آریلو آگاهی‌رسانی به زنان و هدایت‌شان در مسیر خودباوری‌ست. از جمله کتاب‌های این نویسنده که به فارسی نیز ترجمه شده است، می‌توان به «اول من، بعد ما» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی دیوانه‌وار عاشق خودتان باشید می‌شنویم

آیا آماده‌اید راه را برای عشقِ بزرگ بگشایید؟ آیا حاضرید باورهایی چون شرم و خجالت را که مانع از برافراشتن پرچم عشق می‌شوند، از میان بردارید و به عشقِ به خود برسید؟ آیا آماده‌اید این باور را از خود دور کنید که می‌گوید نباید بیش‌ازاندازه به خود برسید، نباید زیاد به خود فکر کنید، نباید خودتان را در ردیف اول قرار دهید یا در حضور دیگران نسبت به خود ابرازِ محبت کنید؟ و سرانجام آیا آماده‌اید با کلمات خودخواه و خودشیفته خداحافظی کنید؟ این کلمات با دوست‌داشتن خود هیچ رابطه‌ای ندارند. باور کنید که به‌رغم گفته‌های دیگران، عشقِ به خود چیز خوبی است. با رسیدن به اندیشه‌ی عشقِ به خود، می‌توانید آزادانه و بدون شرمساری، ترس و واهمه، خودتان را دوست بدارید.

در صفحات بعدی با برخی از بزرگ‌ترین سوءبرداشت‌هایی که درباره‌ی عشقِ به خود وجود دارد آشنا می‌شوید. این سوءبرداشت‌ها سبب شده‌اند که ذهن هشیار و نیمه‌هشیار شما تحت تأثیر قرار بگیرد. وقتی این اندیشه‌ی مسموم درباره‌ی عشقِ به خود در روان شما جای گرفت، دیگر نمی‌توانید کاری را به‌درستی انجام دهید و خودتان را به‌خوبی دوست بدارید. اما وقتی بتوانید این آلودگی‌ها را ببینید، قدرت زدودن آنها را نیز پیدا می‌کنید و می‌توانید آنها را از ذهن خود بیرون بریزید و جایشان را با حقیقتِ عشق پُر کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
60 دقیقه
مقدمه - بخش اول: قسمت اول
62 دقیقه
بخش اول: قست دوم
69 دقیقه
بخش دوم: قسمت اول
72 دقیقه
بخش دوم: قسمت دوم
68 دقیقه
بخش دوم: قسمت سوم
61 دقیقه
بخش دوم: قسمت چهارم
49 دقیقه
بخش دوم: قسمت پنجم
52 دقیقه
بخش سوم: قسمت اول
22 دقیقه
بخش سوم: قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دیوانه‌وار عاشق خودتان باشید: جرئت کنید و بهترین دوست خود باشید
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویسپیده مالمیر
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دیوانه‌وار عاشق خودتان باشید

نگار
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
اینکه کتاب صوتی نقش یک همدم عااالی رو داره واقعا تحسین برانگیزه در واقع خودم انتخاب می‌کنم همدمم چی بگه تاریخ. هنر. رمان انگیزشی و....
البته خب این کتاب رو به این دلیل انتخاب کردم که توجه بهتری به عزت نفس و هدفمند بودن آفرینشم درین جهان دارم👌 عااااالی و دلنشین هست🎀
فاطمه جهانگیر
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
این کتاب اصلا جذبم نکرد
تمام کتاب جملات تکراری ساده که همه میدونن مکررا گفته میشه: عاشق خود باشید، آیا میخواهید عشق خود را بخواهید؟ عشق خود را ببینید. عمل عشق به خود را انجام دهید! عاشق خود باشید...
تمام کتاب مثل یک مانترا داره تکرار میشه که به حمام عشق بروید و عاشق خودتان باشید همین و همین
فاطمه افشار
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
سلام همیشه ترجمه‌های آقای قراچه داغی رو دوست داشتم از کلماتی رسا و شیوا استفاده می‌نمایند. گویندگی سرکار خانم مالمیر هم بسیار آرام بخش و روح بخش است... من با گوش دادن کتاب احساس کردم چقدر از خودم دور بودم و از این به بعد میخواهم بیشتر هوای خودم را داشته باشم... از مجموعه کتابراه بسیار سپاسگزارم
الناز مهدیان
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
این کتاب اصلا با روحیات من سازگار نبود و حتی تمایلی به تکمیل کردنش نداشتم و بیشتر برای کسایی می‌تونه خوب باشه که کلا زندگیشون رو فدای دیگران کردند. خیلی مطالب رو تکرار میکند‌ بر خلاف اسمش که برام جذابیت داشت کتاب خوبی نبود
فرگل ابراهیمی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
خیلی مشخص و واضح توضیح داده شده و البته ترجمه خوبی هم داره خوشبختانه، و صوتی بودنش یک پوآن مثبت هستش، عالی بود عالی من فرصت کمی دارم در خوبی آن کتاب و صوتی بودنشه واقعا ممنونم
بهار مسعودی
۱۴۰۱/۱۱/۹
کتاب خوبی هست اما چون نیاز به تمرین دارید باید حتما نسخه دیداری و یا خود کتاب را تهیه کنید تا براتون کاربردی بشه کتاب هم ترجمه روان و خوبی داره هم گوینده بسیار مسلط هست
Maniya Aghakhani
۱۴۰۱/۱۱/۱
این کتاب روخیلی دوست داشتم چون یاد آدم میندازه که تواین همه کارهای روزمره به فکر خودت که مهم‌ترین شخص زندگیته باشی این کتاب روبه همه پیشنهاد میکنم ممنونم از کتابراه
افسون
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
سلام
کتاب خوبی بود واقعا دلیل اکثر مشکلات ما اینه که به تنها کسی که توجه نمی‌کنیم خودمون هستیم به کسانی که مشکلاتی در زمینه دارن این کتاب را توصیه می‌کنم
فائزه جعفری
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
این کتاب خودآگاخی رو در انسان بیدار میکنه به من که یک زن هستم بی اندازه کمک کرد تا همیشه خودم رو ببینم
درویش بختیاری
۱۴۰۲/۱/۳
بزرگترین حسن این کتاب برآورده کردن نخستین و مهمترین نیاز یک انسان است که من بعد از شنیدن کتاب به آن که همانا دوست داشتن خودم میباشد رسیدم
سمیرا عاملی
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
بسیار عالی بود، به سوالاتم در مورد خودم که به راحتی ازش میگذرم پرداخته تا بشه برای عشق به خودکه منشا هر عشقی هست وقت گذاشت.
سیما بهروزیان
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
اولین کتابی بود که من وسطش رها کردم
حتی درمورد بدترین کتابها اینکار رو نمیکردم اما واقعا غیر قابل تحمل بود
سودابه قاسمی
۱۴۰۲/۴/۲۱
خیلی خوب بود! من تابحال اینگونه به خودم نگاه نکرده بودم و حس خوبی نسبت به وجود خودم پیدا کردم
جلال ناملتیان
۱۴۰۲/۱/۳۰
برای بالا برون عزت نفس و همچنین اعتماد بنفس کتاب خوبی با آموزش‌های جالب و تمرین‌های خوبی داره
حبیب دلیری فرد
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
با تشکر از کتابراه
قابل توجه آقایان، مخاطب این کتاب خانمها هستند.
اشتباهی نخرید.
مشاهده همه نظرات 27

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دیوانه‌وار عاشق خودتان باشید

برای دریافت کتاب صوتی دیوانه‌وار عاشق خودتان باشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.