معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهن خوانی: علم نوین رمزگشایی از افکار، امیال و هویت واقعی انسان‌ها

عکس جلد کتاب صوتی ذهن خوانی: علم نوین رمزگشایی از افکار، امیال و هویت واقعی انسان‌ها
قیمت:
۸۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن خوانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن خوانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ذهن خوانی: علم نوین رمزگشایی از افکار، امیال و هویت واقعی انسان‌ها

کتاب صوتی ذهن خوانی نوشته‌ی دیوید جی. لیبرمن، راهنمایی برای خواندن افکار دیگران است! این کتاب که از آثار منتخب آمازون در دسته‌ی عناوین غیرداستانی به شمار می‌رود، به شما کمک می‌کند تا از طریق درک نشانه‌ها، از نیات واقعی افراد اطلاع پیدا کرده و ارتباط بهتر و موثرتری با آن‌ها برقرار کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی ذهن‌خوانی

انسان موجودی اجتماعی است و برقراری ارتباط با دیگران، برایش حکم یک نیاز حیاتی را دارد. شبکه‌سازی و برقراری رابطه‌ی مفید و سازنده با بقیه، از بسیاری جهات کیفیت زندگی ما را بالا می‌برد و در زمان سختی به کمکمان می‌آید. اما این ارتباط و تلاش برای تعامل، کار چندان ساده‌ای نیست؛ انسان‌ها هر یک پیچیدگی روانی خاص خود را دارند. حال با وجود این پیچیدگی و پذیرفتن این حقیقت که گاهی مقصود ما از صحبت‌هایمان، به شکلی متفاوت از آنچه مد نظر ما بوده به گیرنده می‌رسد، چطور می‌توان ارتباطی درست و سازنده را شکل داد؟

دیوید جی. لیبرمن (David J. Lieberman) نویسنده‌ای است که راهنمایی‌های ارزنده‌ای در این زمینه ارائه کرده است. او با آموزش روش‌هایی که در سازمان‌های نظامی و امنیتی آمریکا، همچون اداره‌ی اف‌بی‌آی، سازمان سیا و آژانس امنیت ملی برای تشخیص حقیقت به کار می‌روند، به شما کمک می‌کند تا ارتباط را یک گام فراتر از توجه به نشانه‌های کلامی ببرید. کتاب صوتی ذهن‌خوانی (Mindreader)، سومین جلد از آثار دکتر لیبرمن در رابطه با درک افکار دیگران است که به‌روزترین تکنیک‌های انجام این کار را به مخاطب آموزش می‌دهد.

در گذشته برای ذهن‌خوانی و یافتن قصد و نیت پنهانی افراد، به نشانه‌هایی از جمله ویژگی‌های ظاهری و زبان بدن آن‌ها توجه می‌شد. برای مثال این‌طور می‌گفتند که کسی که گردنبندی با اسامی مذهبی به گردن دارد فردی مومن و معتقد محسوب می‌شود، یا فردی که لباس‌های شیک و مد روزی به تن کرده احتمالاً ویژگی‌های جاه‌طلبانه در شخصیتش دارد. یا در رابطه با زبان بدن می‌گفتند که مثلاً شخص فریب‌کار و دروغ‌گو از برقراری رابطه‌ی چشمی با شما خودداری می‌کند یا کسی که در هنگام نشستن دست‌هایش را گره می‌کند و پاهایش را روی هم می‌اندازد، احتمالاً حالتی تدافعی به خود گرفته و با نظر شما مخالف است. اما امروز می‌دانیم که این روش‌ها دیگر منسوخ شده‌اند و اعتباری ندارند؛ زیرا فرد دروغ‌گو و حیله‌گر نیز از تمام این واقعیت‌ها خبر دارد و می‌تواند در چشمانتان زل بزند و به تمام مقدسات هم قسم بخورد ولی همچنان به شما دروغ بگوید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهن خوانی

راهکارهایی که در کتاب صوتی ذهن‌خوانی آموزش داده شده‌اند منحصر به تعامل رودررو نیستند و شما می‌توانید با دیدن یک ویدیوی ضبط‌شده یا حتی یک پیام متنی هم به احساسات و افکار واقعی فرستنده‌ی آن پی ببرید. با یادگیری این روش‌ها قادر خواهید بود تا از اعتماد و امنیتتان محافظت کرده و پیشاپیش دغدغه‌های افراد را در ارتباط با خودتان مشاهده کنید.

کتاب صوتی ذهن‌خوانی اثری از دیوید جی. لیبرمن است که توسط علی علی‌پناهی به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی نوین کتاب و انتشارات ذهن‌آویز مسئول انتشار آن بوده‌اند و شما این کتاب را با صدای میلاد فتوحی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب ذهن‌خوانی

  • هرچه تعامل انسانی در این دنیا پیچیده‌تر شود، به دست آوردن ابزاری برای نفوذ در این ابهام ضروری‌تر می‌شود. این کتاب را به عنوان راهنمای خود برای گذر از این ابهام در نظر بگیرید. (Susan Carnicero)
  • تسلط دیوید لیبرمن بر تفاوت‌های ظریف زبان، به او دانش فوق‌العاده دقیقی از آنچه واقعاً در ذهن یک شخص در طول برخوردهای روزمره می‌گذرد، می‌دهد. (Phil Houston)
  • داشتن تخصص اثبات‌شده در یک زمینه‌ی پیچیده یک چیز است، اما مهارت به اشتراک گذاشتن آن با مخاطبان گسترده به روشی آسان و قابل درک کاملاً چیز دیگری است. (Michael Floyd)

کتاب صوتی ذهن‌خوانی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر تمایل دارید در شناخت دیگران و درک افکار آن‌ها، یک قدم جلوتر از بقیه باشید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی ذهن خوانی: علم نوین رمزگشایی از افکار، امیال و هویت واقعی انسان‌ها می‌شنویم

همه‌ی ما می‌دانیم هنگام گفت‌وگو چگونه به سخنان دیگران خاتمه بدهیم. اگر دیدگاه و طرز تفکر ما یکی باشد و پدیده‌ها را یکسان ببینیم، هرکدام خود را با دیگری همراه می‌کنیم، اما اگر اختلاف‌نظر وجود داشته باشد، سخن مخاطب را قطع می‌کنیم تا او هم طبق نظر ما به «نتیجه‌ی دیگری» برسد. عبارت: «اجازه بده بقیه‌ی مطلب را من بگویم.» یا «من می‌گویم...» در بسیاری از گفت‌وگوها دیده می‌شود. به بیان ساده، وقتی نفس و هویت کاذب ما دخالت می‌کند، نمی‌خواهیم اجازه دهیم دیگران در کار ما دخالت کنند و به‌هیچ‌وجه مایل نیستیم سخن ما را قطع کنند.

جیمز پنبیکر، روان‌شناس اجتماعی و پیشگام زبان‌شناسی و فن بیان، در کتاب حیات مرموز ضمایر بین بیان (یا کلام)، تفکر و شخصیت یک‌سری رابطه می‌یابد. او می‌گوید استفاده از کلماتی که به آن‌ها واژه‌ی کارکردی یا واژه‌ی تابع می‌گوییم _حتی توسط کسانی که جدیداً با آن‌ها روبه‌رو شده‌ایم_ نشان‌دهنده‌ و تقویت‌کننده‌ی رابطه احساسی هستند و نشان می‌دهند که آن‌ها می‌خواهند به ما اجازه دهند تا در خلوتشان وارد شویم و از نظر احساسی و عاطفی هماهنگی بیشتری داشته باشیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
بخش نخست ـ یک: دیگران واقعاً چه فکری در سر دارند
20 دقیقه
دو: دیگران را چگونه می‌بینیم
17 دقیقه
سه: گفت‌وگوی صمیمانه
20 دقیقه
چهار: رابطه و تأثیر مقام و اقتدار
34 دقیقه
پنج: شناخت خلق‌وخو یا وضعیت روحی روانی افراد
23 دقیقه
بخش دوم ـ شش: ارزیابی صداقت و راستی
21 دقیقه
هفت: هنر فهمیدن بلوف
31 دقیقه
هشت: داستان‌سرایی، بهانه و فریبکاری
22 دقیقه
نه: ترفندهای تجارت و کسب‌وکار
35 دقیقه
بخش سوم ـ ده: شخصیت و سلامت روانی
20 دقیقه
یازده: آشنایی با ماهیت کلام
19 دقیقه
دوازده: فعال کردن شبکه‌ی دفاعی
14 دقیقه
سیزده: معنای ارزش‌ها
18 دقیقه
چهارده: انعطاف‌پذیری یا تاب‌آوری
27 دقیقه
بخش چهارم ـ پانزده: کندوکاوی در سلامت روان
19 دقیقه
شانزده: روان‌شناسی عزت‌نفس
18 دقیقه
هفده: آشنایی با اختلالات شخصیتی
24 دقیقه
هجده: ارزیابی روابط اشخاص مختلف
30 دقیقه
نوزده: برخی نکته‌ها و اختلالات دیگر
17 دقیقه
بیست: چه زمانی نگران شویم
2 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ذهن خوانی: علم نوین رمزگشایی از افکار، امیال و هویت واقعی انسان‌ها
نویسنده
مترجمعلی علی پناهی
راویمیلاد فتوحی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ذهن خوانی

سعید کریمی
۱۴۰۳/۱/۱۳
من این کتاب تعریفش رو زیاد شنیده بودم حالا تهیه کردم نتیجش هم براتون کامنت میکنم بسیار عالیه و نکاتی را برایم بازگو کرد که هر روز با آن ها سر و کله میزدم ولی به آن دقت نمیکردم حالا به این اطلاعات مسلح هستم و بسیار کاربردی است.
مهدی صالحی
۱۴۰۳/۱/۳
این کتاب رو به هرکسی که می‌خواد بهتر از درونیات دیگران سردربیاره توصیه می‌کنم🤩👌
حمید حاجمرادی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
تخصصی بود فهمش کمی سخته چند بار باید گوش داد
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ذهن خوانی

برای دریافت کتاب صوتی ذهن خوانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.