معرفی و دانلود کتاب صوتی راز‌‌‌‌‌‌‌هایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید آن‌ها را بداند

عکس جلد کتاب صوتی راز‌‌‌‌‌‌‌هایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید آن‌ها را بداند
قیمت:
120000 تومان - 12.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز‌‌‌‌‌‌‌هایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید آن‌ها را بداند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز‌‌‌‌‌‌‌هایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید آن‌ها را بداند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راز‌‌‌‌‌‌‌هایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید آن‌ها را بداند

کتاب صوتی راز‌‌‌‌‌‌‌هایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید آن‌ها را بداند نوشته‌ی باربارا دی آنجلیس، به مردان آموزش می‌دهد که چه کارهایی برای بهبود روابط خود انجام دهند تا زندگی عاشقانه و توام با آرامشی را تجربه کنند.

پس از شنیدن کتاب صوتی راز‌‌‌‌‌‌‌هایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید آن‌ها را بداند (‎What Women Want Men to Know) و عملی کردن رهنمودها و راهکارهای موجود در آن می‌توانید در هر زمان و مکانی به آرامش و رضایت خاطر بیشتر در زندگی مشترک‌تان برسید. در بعضی مواقع زن‌ها نمی‌توانند به همسران‌شان بفهمانند که چه رفتارهایی را می‌پسندند و چه رفتارهایی از سمت همسرشان آن‌ها را آزار می‌دهد. اگر شما یک زن هستید این کتاب را بشنوید تا یاد بگیرید چرا به این صورت احساس یا گمان می‌کنید و سپس کتاب را در اختیار همسرتان قرار دهید تا او نیز آن را بشنود، از این راه می‌توانید ارتباطی را که همیشه به دنبالش بودید را به دست آورید. این کتاب صوتی به مردان‌تان کمک می‌کند تا بهتر بتوانند شما را درک کنند.

یکی از مهم‌ترین و بااهمیت‌ترین نیازهای زنان این است که مردان از شخصیت و روحیات آن‌ها به خوبی آگاه باشند و همان‌طور که هستند، آن‌ها را قبول کنند و برایشان ارزش و احترام بالایی قائل باشند. بیشتر زنان این امر را تجربه کرده‌اند که روحیات، رفتارها و احساسات‌شان برای فردی دیگر کاملا شناخته شده باشد. فکر کنید در هنگام خوردن ناهار رو به روی دوست خود قرار گرفته‌اید و از همان ابتدای گفتگو درباره‌ی مشکلی که با شوهرتان دارید و کارهایی که او انجام داده و شما را ناراحت کرده، صحبت می‌کنید. دوست‌ شما از همان لحظه‌ی اول سخنان شما را خیلی خوب درک می‌کند و با همدلی سر تکان می‌دهد. این همدلی ناشی از این موضوع است که مفهوم واقعی رفتار و سخنان شما بی‌درنگ و بدون هیچ تلاشی توسط او درک شده است.

پس از شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید احساسات خود را به گونه‌ای شرح دهید که برای طرف مقابل‌تان قابل درک و فهم باشد و باعث آرامش، آسایش، راحتی، قدرت و انگیزه‌‌تان شود و شما را از تنهایی دربیاورد. این کتاب صوتی دربردارنده‌ی کلیه چیزهایى است که زن‌ها آرزو دارند که اى کاش مردها آن‌ها را مى‌دانستند.

اگر همسر خود را نتوانید درک کنید و یا شناخت کافی از رفتارها و احساسات او نداشته باشید، زیان‌های بسیاری به زندگی مشترک‌تان وارد می‌شود، تنش‌های بسیاری در رابطه‌هایتان به وجود می‌آید و آرامش درونی‌تان را از دست می‌دهید. باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) در این کتاب صوتی با بیانی روان و گویا به پرسش‌های مشترک بیشتر آقایان در هنگام مقابله با همسران‌شان جواب داده است. پرسش‌هایی مانند: چگونه کمتر دعوا و بحث کنیم و بیشتر به یکدیگر محبت کنیم؟، چگونه منظور حقیقی زنان را درک کنیم؟، چگونه معشوق بهتری برای همسران باشیم و... .

جملات برگزیده کتاب صوتی راز‌‌‌‌‌‌‌هایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید آن‌ها را بداند:

- سه عنصر سازنده‌ی عشق: توجه، محبت، تشکر و قدردانی.
- بسیارى از رفتارهاى ناخوشایند زن‌ها ریشه در احساس ناامنى آن‌‏ها دارند.
- زن‏‌ها نیاز دارند احساس امنیت داشته باشند تا بتوانند در روابط صمیمى خود آرامش و اعتماد به نفس داشته باشند.
- جشن گرفتن چرخه‏‌هاى زمانى و مناسبت‏‌هاى ویژه یکى از راه‌‏هایى است که زن‏‌ها با آن خوشبختى و رشد نهال عشق و ازدواج‌شان را گرامى می‌دارند.
- تنها به این دلیل که زن‌ها به سهولت و سرعت مردها نمی‌توانند احساسات خود را خاموش کنند، لزوما به این معنا نیست که احساسات‌شان افراطی و زیادی است.
- ارتباط واقعی تنها با هم بودن و همراهی و همکاری یا برقراری پیوند نیست. بلکه معنایی به مراتب وسیع‌تر از تنها «بودن در کنار یک فرد» دارد. ارتباط مستلزم چیزی بیشتر از مجاورت است. ارتباط مستلزم صمیمیت است.

باربارا دی آنجلیس را بیشتر بشناسیم:

باربارا دی آنجلیس روان‌شناس برجسته، سخنران و نویسنده‌ی درخشان قرن بیستم است که در زمینه‌ی رشد شخصی و معنوی مشغول به کار است. او در طی سال‌های گذشته به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با پیام‌های الهام‌بخش خود در مورد نحوه‌ی ایجاد یک زندگی آزاد حقیقی، داشتن روابطی سالم و مملو از عشق و هم‌چنین رشد شخصی کمک کرده است. نخستین کتاب او با اسم، "چگونه می‌توان عشق ورزید؟" برنده جایزه Infomercial به عنوان بهترین کتاب سال 1994 شده بود. کتاب‌های باربارا از مشهورترین کتاب‌های روانشناسی است که بیش از 8 میلیون نسخه از آن به فروش رفته و در سراسر دنیا به بیشتر از 20 زبان به چاپ رسیده‌ است.

در بخشی از کتاب صوتی راز‌‌‌‌‌‌‌هایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید آن‌ها را بداند می‌شنویم:

در کل، مردان واکنش مثبتى در برابر ناامنى زنان از خود نشان نمى‌دهند. گرچه در همین مواقع است که زن‌ها به حداکثر احساس امنیت از جانب مردها نیازمند هستند. اما در عمل واکنش بیشتر مردها پس نشستن و دریغ کردن همان توجه و اطمینان خاطر عادى و همیشگى است که قطعا منجر به وخیم شدن اوضاع نیز خواهد گشت، این حالت چرخه معیوب و ناسالمى را تولید خواهد کرد که همگى زوج‌ها با آن آشنا هستند: زن احساس ناامنى مى‌کند و اندکى پرتوقع مى‌شود، مرد ناراحت مى‌شود و با پس نشستن به او پاسخ مى‌دهد، هر چه او بیشتر خود را دور کند و فاصله بگیرد، ناامنى زن نیز افزایش خواهد یافت. هر چه زن بیشتر احساس ناامنى کند، پرتوقع‌تر مى‌شود. هرچه زن پرتوقع‌تر شود، همسرش بیشتر از او فاصله خواهد گرفت و همین‌طور الى‌ آخر... .

مطمئنا تمامى زن‌ها داستان‌هاى بى‌شمارى را به شما بازگو خواهند کرد که همین پدیده را در روابط مختلف آن‌ها نشان مى‌دهد. روابطى که در آن‌ها یکى از گفته‌ها یا کرده‌هاى نامزد یا همسرشان احساس ناامنى را در آن‌ها تولید کرده و سپس آن‌ها را به طرزى غریزى با توقعات بیشتر به او پاسخ داده و تنها موجب شده‌اند که رفتار نامزد یا همسرشان حتى منفى‌تر نیز بشود. داستانى از زندگى شخصى خود را به یاد دارم که به نحوى مطلوب این الگو را به تصویر مى‌کشد. سال‌ها پیش به ازدواج با مردى فکر مى‌کردم که بسیار او را دوست داشتم. یک روز به من گفت که همسر قبلى او به دیدنش مى‌آید و این که قرار است ناهار را با هم میل کنند. سریعا ناراحت و نگران شدم. دلم یک طورى شد، قلبم تندتر مى‌زد، خلاصه تمامى افکار ترسناک دنیا به ذهنم هجوم آوردند. البته این واقعه چندان نیز غیر مترقبه نبود. نامزدم قبلاً به من گفته بود که همسر قبلى او همچنان به او علاقه‌مند است. لذا کاملاً طبیعى بود که از شنیدن خبر قرار ملاقات مجدد آن‌ها، احساس ناامنى در من تولید شود.

در حالى که صدایم کمى گرفته بود پرسیدم: «آیا سیندى از رابطه ما چیزى مى‌داند؟»

در حالى که حالت تدافعى به خود گرفته بود گفت: «مطمئنم که همه چیز را خبر دارد. دوستانم قطعا باید تاحالا همه چیز را به او گفته باشند.»

در حالى که بیشتر ناراحت شده بودم پرسیدم: «منظورت آن است که وقتى به تو زنگ زد خودت چیزى به او نگفتى؟»
پاسخ داد: «ما فقط چند دقیقه با هم صحبت کردیم. حالا چرا این قدر قاطى کردى؟»

«خودت چى فکر مى‌کنى؟ مگر غیر از این است که او هنوز به تو علاقه‌مند است؟ دوست ندارم با او براى ناهار بیرون بروى. گویى که هنوز علاقه‌مند و دست‌یافتنى هستى»

با عصبانیت گفت: «مزخرف نگو باربارا! نمى‌تونم باور کنم تا این حد ناامنى داشته باشى. دوست ندارم مثل مادرم با من رفتار کنى. گویى یک پسربچه‌ى کوچک هستم که خودم نمى‌دانم چه کار دارم مى‌کنم. من مى‌تونم با هر کسى که دوست دارم ناهار بخورم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
34 دقیقه
مقدمه - قسمت اول
31 دقیقه
مقدمه - قسمت دوم
15 دقیقه
بخش اول: زن‌ها دوست دارند مردها از آن‌ها چه بدانند؟
32 دقیقه
فصل اول: براى زن‏‌ها عشق بر هر چیز مقدم است - قسمت اول
21 دقیقه
فصل اول - قسمت دوم
24 دقیقه
فصل اول - قسمت سوم
28 دقیقه
فصل دوم: زن‌ها توان آفرینش دارند - قسمت اول
24 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم
27 دقیقه
فصل سوم: ارتباط زن‏‌ها با زمان، ارتباطى مقدس است - قسمت اول
25 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل چهارم: زن‏‌ها نیاز دارند احساس امنیت کنند - قسمت اول
29 دقیقه
فصل چهارم - قسمت دوم
20 دقیقه
فصل پنجم: زن‌ها دوست دارند احساس ارتباط و متصل بودن کنند - قسمت اول
34 دقیقه
فصل پنجم - قسمت دوم
36 دقیقه
فصل ششم: زن‌‏ها نیاز دارند احساس ارزشمند بودن کنند - قسمت اول
35 دقیقه
فصل ششم - قسمت دوم
28 دقیقه
فصل هفتم: هفت باور نادرست مردها درباره‌ى زن‌ها - قسمت اول
31 دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم
35 دقیقه
فصل هفتم - قسمت سوم
21 دقیقه
فصل هفتم - قسمت چهارم
37 دقیقه
بخش دوم: آنچه زن‌ها دوست دارند، مردها درباره‌ی عشق، صمیمیت و ارتباط بدانند - فصل هشتم - قسمت اول
33 دقیقه
فصل هشتم - قسمت دوم
30 دقیقه
فصل هشتم - قسمت سوم
34 دقیقه
فصل نهم: چگونه در خارج از اتاق‏ خواب نیز معشوق مطلوبى باشیم؟ - قسمت اول
22 دقیقه
فصل نهم - قسمت دوم
30 دقیقه
فصل نهم - قسمت سوم
33 دقیقه
فصل نهم - قسمت چهارم
23 دقیقه
فصل دهم: رازهایى درباره‏‌ى روش‌‏ها و سبک‏‌هاى ارتباطى زن‌ها - قسمت اول
29 دقیقه
فصل دهم - قسمت دوم
24 دقیقه
فصل دهم - قسمت سوم
30 دقیقه
فصل یازدهم: ده عادت ارتباطى مردها که زن‌ها را عصبى مى‌کند - قسمت اول
31 دقیقه
فصل یازدهم - قسمت دوم
27 دقیقه
فصل یازدهم - قسمت سوم
23 دقیقه
فصل یازدهم - قسمت چهارم
39 دقیقه
فصل دوازدهم: آنچه زن‌ها از شنیدن آن‌ها بیزارند و آنچه دوست دارند بشنوند
18 دقیقه
بخش سوم: آنچه زن‌ها دوست دارند مردها درباره‌ی روابط جنسی بدانند
28 دقیقه
فصل سیزدهم: رازهایى درباره‌ى خواسته‌هاى جنسى زن‏‌ها - قسمت اول
31 دقیقه
فصل سیزدهم - قسمت دوم
23 دقیقه
فصل چهاردهم: شانزده عامل سرد مزاجى جنسى زن‌ها - قسمت اول
36 دقیقه
فصل چهاردهم - قسمت دوم
38 دقیقه
فصل پانزدهم: بیست عامل تحریک ‏کننده‌‏ى جنسى زن‌ها
9 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راز‌‌‌‌‌‌‌هایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید آن‌ها را بداند
نویسنده
مترجمهادی ابراهیمی
راویاکرم پریمون
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۹ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
120000 ت - 12.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راز‌‌‌‌‌‌‌هایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید آن‌ها را بداند

کاربر Q
۱۴۰۱/۱/۱۵
راستش برای ایرانی‌ها کتاب نسبتا خوبیه. البته چیزایی که شخصا در مورد خانوم‌ها میدونم چند برابر از این بیشتره! ولی درکل توی کتاب داره مثال میزنه و تجربه هارو میگه. در مورد مثال زدن خانوما ماننده ماشین و دفترچه راهنما هم خوب بود و در مورد اینکه چطور سواری بگیرند. البته این مورد خانوم‌های بی جنبه رو به عصبانی میکنه. اما این کتاب واقعا بیشتر درد خانومای امروزی میخوره تا آقایون. چون خانوما هنوز خودشون رو نشناختن متاسفانه. اگر خانوما یکم خودشون رو بشناسن و درک کنن نصف مشکل درک آقایون هم حل میشه.
درکل این کتاب رو توصیه میکنه. کتاب زنانو مردان ونوسی و مریخی رو که اصلا توصیه نمیکنم. ولی بازم تو این سبک کتاب مرد کیست و زن چیست رو حتما توصیه میکنم چون کتاب ونوسی مریخی منحرف رو قشنگ زیر سئوال میبره
Parisa Kiani
۱۴۰۱/۴/۴
با توجه به زندگی نا ملایم برادرم من این کتاب رو به ایشان معرفی کردم و ایشان هم نظرشونو چنین بیان کردن:
انچه در این کتاب خواندم دقیقا همه انها را در رفتارهای خانمم دیده بودم ولی بی توجه بودم و یا شناختی نداشتم و نمیدانستم باید چطور برخورد کنم و زندگیم ب جهنم مبدل شده بود.
واقعا یک شناخت دقیق از
خانمها به شما ارایه میدهد و راهکارهای کارساز و اعجاب انگیزی رو پیشنهاد میده ک اگه ب کار بگیری از جنگ و جدال هروزه‌ی بهشت رویایی بسازی.
مننونم خانم باربارا
ممتونم از این انتشارات خوب و گوینده بینظیر با اون صدای گیرا👍🏻❤️🌹
حامد رمضانپور
۱۳۹۹/۲/۱
کتاب خوبیه ولی همه این آمریکایی‌های عالم بی‌عملن... همین خانوم مشاور ( (باربارا دی آنجلیس) ) با مشاور و نویسنده دیگه آمریکایی در زمینه بهبود روابط که کتاب معروفش مردان مریخی و زنان ونوسی هستش ازدواج کردن و بعد یه مدت طلاق گرفتن😀، خیلی خوبن ینی حالا اون مرده بنده خدا ( (جان گری) ) تو ازدواج بعدش به موفق نظر میرسه ولی این خانوم چندین بار ازدواج کرده و طلاق گرفته خخخ... خواستم بگم بعضیا ایشون و بت خودشون قرار نده
حسین اکبری
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
با سلام، کتاب مفیدی هستش ولی انتقادی که میتونم داشته باشم از نویسنده اینکه شناخت زنان گستردگی بیشتری داره که‌ای کاش با تأمل بیشتر به آن‌ها هم پرداخته میشد، مثلا پرداختن به روحیات زنانه، نوع برخورد و واکنش‌ زنان نسبت به مسایل زندگی، سیاست‌های زنانه، و بهتر بود از تکرار بعضی نکات پرهیز بشه ونکات جدید وبهتری گفته میشد که خوانندگان مثلا در روابط زناشویی باکیفیت تر داشته باشن ونشاط بهتری داشته باشن
Parsa PKZ
۱۳۹۹/۱۰/۹
همه مینویسن عالی بود خیلی کتاب کاربردیی بود و یه ساعت تعریف میکنن بعد من دانلود میکنم و اینجوری میخوره تو ذوقم! سرعت بیان گوینده پایین و احساس ایشون نسبت به ادای کلمات بسیار ضعیف، قلم نویسنده بسیار خشک بود یه موضوعی که تو ۵ دقیقه راحت میشد بیان کرد و نیم ساعت کش داده! این کتاب بدون شک نکات بسیار مفیدی داره و من منتظر میکرو کتابش میمونم، چکیده کنید تا این دو تا انتقاد رفع بشه ♥️
منیره رضایی
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
کتاب خیلی خوبیه کاش همه اقایون وحتی خانمها این کتاب رو گوش کنند خانمها میتونند این کتاب رو به همسرانشون هدیه بدهند.
چیزایی در مورد خانمها گفته میشه که شاید خودشون هم بعضی یاشو ندونند و آگاهی خانمها رو از خودشون بالا میبره
کاشکی خانمی هم از کشور خودمون یه کتاب در همین باب بنویسه که با فرهنگ خودمون انطباق بیشتری داشته باشه
ممنونم از کتابراه 🙏
فاطمه فتح اله زاده
۱۳۹۸/۱۱/۷
من قبلا این کتاب را خوانده‌ام بعنوان یک زن اطلاعات زیادی در مورد خودم کسب کردم و همچنین خیلی از مشکلاتی که با همسرم داشتم حل شده، در مورد فایل صوتی‌اش میتونم بگم واقعا عالیه، از اینکه کسی برام کتاب بخونه لذت میبرم بنظرم حتما حتما قبل از ازدواج خونده بشه و بعده ازدواج دوباره مرور شود بیشتر نتیجه میگیرید
رضا براتی
۱۳۹۹/۴/۱۷
کتاب خوبی بود، امیدوارم جوان‌ها قبل از شروع یک رابطه حتما این کتاب را بخونن یا گوش کنن
مهمترین مسائلی که به زندگی مربوط میشه ولی هیچگاه در مدارس به اون پرداخته نمیشه
مسائلی که میتونه جلوی خیلی از جدایی‌ها و طلاق‌ها را بگیره
صدای راوی هم بسیار دلنشین بود برای این کتاب
پایدار باشید
محمد رحمانی
۱۳۹۹/۱/۷
با سلام خدمت دوستان و زحمت کشان کتاب. این کتاب فوق العاده‌ترین کتاب در زمینه رفتار شناسی در روابطه من 12 سال پیش اینو یک بار خونده بودم و واقعا تاثیر گذاره برای دوستان جوانی که تازه دارن رابطه‌ای رو شروع میکنن بشدت پیشنهاد میکنم
علی نظری
۱۳۹۸/۱۱/۱۶
این کتاب برای زوج‌هایی که فقط برای عدم شناخت از هم کارشون داره به طلاق کشیده میشه خیلی پیشنهاد میکنن... اگه زوجین صحیح ازش استفاده کنن واقعا موثر واقع میشه.. پیشنهاد میکنم پس از مطالعه کتاب حرفاشو با همسرتون درمیان گذاشته و نظرشو بخواین راجب موضوعات
بهروز جعفری
۱۳۹۹/۶/۲۸
این کتاب خیلی طولانی هستش ولی خیلی هم کامل هستش، کتابی که تو همین سبک خوندم و لذت بردم کتاب صوتی راهنمایی برای شناخت زنان، این کتاب ویس صدای خوانندش برای من کثل کننده بودش کاش محبوبه اقاجانلو رو می‌گذاشتن چون صداش خیلی لحن داره و برای کتاب‌های طولانی بهتر بود
طاها شاقلانی
۱۳۹۸/۱۲/۱۵
بسیااااار کاربردی. نیاز خییییلی از آقایون. کاش تو آموزش و پرورشمون اینجور کتابای کاربردی زندگی گنجانده بشه
سیدجعفر بوستانی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
کتاب بسیار زیبا، مفید، لازم و ضروری برای همه متاهلین و مجردان در شرف ازدواج. خواندن آن را بسیار توصیه میکنم. بادقت و تأمل و تفکر باید مطالعه شود و بسیار کاربردی است. از مجموعه کتابراه متشکرم بخاطر این کتاب.
سجاد رضایی
۱۴۰۰/۸/۱۶
کتاب خیلی خوبیه برای شناخت روحیات خانم‌ها فقط دو تا مشکل داره بعضی بخش‌ها به فرهنگ ما نمی‌خوره و خود نویسنده مثل عالم بی عمل با افراد زیادی در رابطه بوده ولی در کل کتاب خیلی خوبیه و توصیه میکنم بخونید
Mms Salati
۱۳۹۹/۱۱/۴
عجیبه آدم گیج میشه ولی خوب وقتی برخوردی به خانمی داری درکتو واقعا می‌بره بالا
گوش کنید خانم‌ها پیچیده هستن این کتاب باعث میشه درک خانم‌های اطرافمان مانند همسر مادر و خواهرهامون راحتتر بشه و می‌فهمیم چقدر مهربانتر هستند
مشاهده همه نظرات 97

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راز‌‌‌‌‌‌‌هایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید آن‌ها را بداند

برای دریافت کتاب صوتی راز‌‌‌‌‌‌‌هایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید آن‌ها را بداند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.