معرفی و دانلود کتاب صوتی رئیس بدون لقب

عکس جلد کتاب صوتی رئیس بدون لقب
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رئیس بدون لقب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رئیس بدون لقب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رئیس بدون لقب

داستانی که به شما می‌آموزد چگونه مدیریت یک سازمان را به نحوی در اختیار بگیرید که خلاقیت، بازده و رضایت مشتری را در بالاترین سطح تجربه کنید. کتاب صوتی رئیس بدون لقب، نوشته‌ی رابین شارما، مخاطب را با انواع استراتژی‌ها و راهبردهای کاربردی در مدیریت و رهبری سازمان آشنا خواهد کرد. «بلیک دیویس» و مربیانش در این مسیر، راهنمای شما خواهند بود.

درباره‌ی کتاب صوتی رئیس بدون لقب

یک داستان کاملاً کاربردی! رابین شارما (Robin S Sharma) در قالب یک داستان آموزنده، ده‌ها نکته‌ی سودمند در زمینه‌ی مدیریت را با شما در میان می‌گذارد. کتاب صوتی رئیس بدون لقب (The leader who had no title) ماجرای چاره‌جویی‌های بلیک و چهار مربی او در زمینه‌ی رهبری است. این مربی‌ها همان اساتیدی هستند که زندگی کاری و شخصی بلیک دیویس را دگرگون می‌کنند.

همه‌ی ما احتمالاً تاکنون صدها ایده‌ی خلاقانه و فکر بکر را در ذهنمان پرورش داده‌ایم اما هیچ‌کدام به این مرحله نرسیده‌ایم که حداقل یکی از این ایده‌ها را عملی کنیم. چرا؟ به دلیل یک باور غلط ذهنی که در حافظه‌ی ما نقش بسته و به این راحتی‌ها ما را رها نمی‌کند. اعتقاد به پدیده‌ای به نام «استعداد» برای بسیاری از ما مانعی بوده که هرگز به فکر نیفتاده‌ایم از سد آن عبور کنیم. بارها پیش آمده که با اشتیاق، هدف به‌خصوصی را دنبال کرده‌ایم اما با تجربه‌ی اولین شکست به این نتیجه رسیده‌ایم که استعداد لازم را نداریم و همان بهتر که عرصه را برای بااستعدادها خالی کنیم. به همین سادگی، از آینده‌ای که می‌توانستیم داشته باشیم صرف نظر کردیم. واقعیت این است که استعداد نه یک موضوع حقیقی، بلکه یک محدودیت کاملاً ذهنی به حساب می‌آید. انتخاب با شماست! می‌توانید با عبور از این مانع، زندگی و آینده‌ی خود را بسازید یا اجازه بدهید، هر روز بیش‌از‌پیش جلوی راه شما را سد کند.

با شنیدن کتاب صوتی رئیس بدون لقب، سرگرمی، هیجان، حل مسئله و آموزش را یک‌جا تجربه می‌کنید. آموزش راهکارهای عملی از طریق داستان موجب می‌شود، این نکات بهتر در ذهنتان بنشینند و در مواقع ضروری راحت‌تر و با جزییات بیشتری به خاطرتان بیایند. اگر همچنان در تهیه‌ی این کتاب گویا تردید دارید، کافی‌ست به این نکته توجه کنید که تا همین امروز، هزاران نفر در سراسر جهان از طریق مطالعه‌ی این اثر به تجارت خود رونق بخشیده و کیفیت سازمان و شرکتشان را ارتقا داده‌اند.

نشر ریواس کتاب حاضر را با برگردان صابر سیدی به چاپ رسانده است. این کتاب صوتی را با صدای دادبه دادمهر خواهید شنید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی رئیس بدون لقب

  • مطالعه‌ی کتاب پیش‌رو، موجب تغییری اساسی در زندگی شما خواهد شد؛ تغییری که جهشی شگفت‌انگیز را در زندگی شما به دنبال دارد. (کیت فرازی نویسنده‌ی پرفروش)

  • با مطالعه‌ی کتاب «رئیس بدون لقب» برای تجربه‌ی یک زندگی فوق‌العاده آماده خواهید شد. (مارسی شیماف، نویسنده‌ی پرفروش)

  • با خواندن این کتاب می‌آموزید که چگونه برتری خود را در امور مختلف نشان دهید و توانایی‌های بالقوه‌ی‌تان را به کار بگیرید. (جرج ا. کاهون مؤسس مک دونالد در کانادا و روسیه)

  • کتابی مملو از توصیه‌های خوب در مورد اینکه چگونه به‌عنوان یک فرد و بدون درنظرگرفتن موقعیت خود، برجسته باشید. (Bookviews)

کتاب صوتی رئیس بدون لقب برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به حوزه‌های مدیریت و رهبری سازمان‌ها یا مدیرانی که می‌خواهند از طریق استراتژی‌های مدیریتی، بیشترین سود را نصیب شرکت خود کنند، مخاطبان اصلی کتاب صوتی رئیس بدون لقب هستند.

با رابین شارما بیشتر آشنا شویم

رابین شارما، زاده‌ی 1965، نویسنده‌ و سخنران برجسته‌ی کانادایی است که به تألیف آثار انگیزشی شهرت دارد. او تاکنون 11 کتاب را در زمینه‌ی مدیریت و رهبری به چاپ رسانده که به 70 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده‌اند. کتاب «راهبی که فراری‌اش را فروخت» از شناخته‌شده‌ترین آثار اوست که شهرت بسیاری را برایش رقم زد.

جالب است بدانید که رابین شارما در حوزه‌ی وکالت نیز فعالیت داشته و همچنین بنیان‌گذار مرکز بین‌المللی «مدیریت شارما» نیز هست.

جملات برگزیده کتاب صوتی رئیس بدون لقب

  • بالای نردبان موفقیت هرگز شلوغ نیست.
  • نگرانی درباره چیزهایی که کنترلی روشون نداری رو کنار بذار.
  • بدون کمک دیگر انسان‌ها تو نمی‌تونی فعالیت و رشد خاص اجتماعی در هر زمینه‌ای رو داشته باشی.
  • ما دنیا رو اون‌طور که هست نمی‌بینیم، اونو طوری که خودمون هستیم می‌بینیم.
  • برای مدیر بزرگ شدن، اول باید انسان بزرگی شوی.

در بخشی از کتاب صوتی رئیس بدون لقب می‌شنویم

در حال مزه‌مزه کردن قهوه‌ام پشت میزهای قفسه‌های بلند بخش کتاب‌های تجاری، در حالی که خود را پنهان کرده بودم ناگهان دستی را بر شانه‌هام احساس کردم. سریع سرم را برگرداندنم و از چیزی که دیدم تعجب کردم. مردی با لباس‌های به‌هم‌ریخته، ناهمگون و کهنه، همراه با جلیقه‌ای شطرنجی کنارم ایستاده بود. در جیب جلیقه‌ی خود دستمالی زرد‌ رنگ داشت که تصویری از میکی موس بر آن نقش بسته بود. گردنبندی که حروف م.ب.ع بر رویش حک شده بودند.

همان‌طور که براندازش می‌کردم نگاهم به کفش‌های نو و راحتی‌اش افتاد که روی آن سکه‌ای براق کار شده بود. ثانیه‌های سنگینی بین ما می‌گذشت بی‌آنکه حرفی ردوبدل شود. البته شاید یکی از هدایایی که در این دنیای پرحرفی و کم‌کاری به ما تقدیم شده است همین فهمیدن زبان بدن باشد.

صورتش پر از چین و چروک بود. سن بالایی داشت. دندان‌هایش پر از لک و جرم، موهایش ژولیده و درهم‌ریخته بود. با دیدنش یاد عکسی سیاه و سفید از آلبرت انیشتین افتادم که زبانش را برای دوربین بیرون آورده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه اول
نمونه دوم
نمونه سوم
2 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
1 دقیقه
تقدیم به
2 دقیقه
درباره‌ی کتاب
7 دقیقه
مقدمه‌ی مترجم
4 دقیقه
مقدمه‌ی مؤلف
15 دقیقه
فصل اول
16 دقیقه
فصل دوم - قسمت اول
27 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم
21 دقیقه
فصل سوم - قسمت اول
14 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوم
25 دقیقه
فصل چهارم - قسمت اول
21 دقیقه
فصل چهارم - قسمت دوم
18 دقیقه
فصل چهارم - قسمت سوم
18 دقیقه
فصل چهارم - قسمت چهارم
20 دقیقه
فصل چهارم - قسمت پنجم
21 دقیقه
فصل پنجم - قسمت اول
19 دقیقه
فصل پنجم - قسمت دوم
19 دقیقه
فصل پنجم - قسمت سوم
21 دقیقه
فصل پنجم - قسمت چهارم
17 دقیقه
فصل پنجم - قسمت پنجم
22 دقیقه
فصل ششم - قسمت اول
23 دقیقه
فصل ششم - قسمت دوم
27 دقیقه
فصل ششم - قسمت سوم
19 دقیقه
فصل هفتم - قسمت اول
18 دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم
21 دقیقه
فصل هفتم - قسمت سوم
19 دقیقه
فصل هفتم - قسمت چهارم
27 دقیقه
فصل هفتم - قسمت پنجم
16 دقیقه
فصل هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رئیس بدون لقب
نویسنده
مترجمصابر سیدی
راویدادبه دادمهر
ناشر چاپیانتشارات ریواس
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رئیس بدون لقب

سید صابر سیدی فضل اللهی
۱۴۰۲/۶/۶
کتاب دوستان و علاقمندان به دانش، سلام در این کتاب صوتی، تلاش شده تا با ترجمه‌ای روان، مفاهیم آموزشی کاربردی روانشناسی موفقیت، انتقال داده شود. این اثر کتاب رمان نیست، هدف این است که فنون اندیشه‌ای پویا داشتن، در قالبی داستانی و گفتگویی، آموزش داده شود. هر روز بخشی از کتاب را گوش کنید و آن موارد را در زندگی خود تمرین کنید. مطمئن باشید روزهای زیباتری را برای خود خواهید ساخت
شایان فرهاد
۱۴۰۲/۶/۱۲
درباره‌ی قوانین موفقیت گفته شده مدیریت زندگی که باعث شادمانی میشود برای مثال جمله‌ای که در کتاب گفته شده هر فکری که تو بکنی یه نتیجه در عالم خارج داره: خودت را چنان وقف تقویت خودت از درون کن که از بیرون شکست ناپذیر بشی یا شکست ناپذیر به نظر بیای.
زهرا پیروزنیا
۱۴۰۲/۱/۸
نسخه متنی را دو سال پیش خوانده بودم، برام خیلی جالبه که صوتی ش رو پیدا کردم. ممنون از کتابراه. به کتابراهیای عزیز باید بگم این کتاب بر اساس روانشناسی کاربردی و نوین نوشته شده و رویکرد تکاملی و عمل گرایانه دارد.
MOHAMMAD TORK
۱۴۰۲/۱۱/۲
این کتاب سبک داستان محوری داره، و راجع به دو شخصیتی صحبت می‌کنه که ما می‌تونیم حداقل با یکی از انها همذات پنداری کنیم، و درس‌های زیادی در مورد رهبری و مدیریت زندگی میده
خلیل محمدرضایی
۱۴۰۲/۵/۲۳
سلام کتاب را دوست نداشتم.. اول واقعا خسته کننده... دوم اینکه بسیار شعاری و غیر کاربردی... بعد این که داستان نیست عزیزان من... کتاب رو نصفشو خواندم و دوست نداشتم و دیگه نخوندم
محمد افشار
۱۴۰۲/۴/۹
من بعد از مدت‌ها که از کتاب دور بودم با این کتاب شروع کردم، به نظرم کتاب خوبیه که مخصوصا به درد دوستانی که تو سنین جوانی هستن پیشنهادش میدم
آتنا معرفت
۱۴۰۲/۶/۳
کتاب بسیار زیبا و کاربردی به نظرم برای کسایی که میخوان از جایی که هستن پیشرفت کردنو شروع کنن لازمه
طلا امینی
۱۴۰۲/۵/۲۹
بسیار جذاب و شنیدنی و کاربردی به شدت توصیه میکنم واقعا لذت بردم ضمن اینکه صدای گوینده هم دلپذیر بود
هستی کریمی
۱۴۰۲/۱/۸
صدا دلنشین و قصه جذاب است حتما تا آخر گوش میدم البته کم کم
محسن فضلی
۱۴۰۲/۱/۹
ارزش وقت گذاشتن رو داره 🧐👌
الیاس شادمان
۱۴۰۲/۱۲/۵
این کتاب صوتی خوبه
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رئیس بدون لقب

برای دریافت کتاب صوتی رئیس بدون لقب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.