معرفی و دانلود کتاب صوتی ژرفای زن بودن

عکس جلد کتاب صوتی ژرفای زن بودن
قیمت:
۵۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ژرفای زن بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ژرفای زن بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ژرفای زن بودن

مورین مورداک، روانشناس برجسته و فعال در زمینه‌ی روان درمانی در کتاب صوتی ژرفای زن بودن به این سوال که چرا زنان با وجود موفقیت‌های اجتماعی بسیار احساس رضایت و خشنودی ندارند، پاسخ می‌دهد.

کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung) پدر روانشناسی تحلیلی است که در آغاز کار خود به شدت به روان کاوی فروید علاقه داشت و از او دفاع می‌کرد، اما پس از مدتی انتقادهای او به فروید باعث جدایی آن‌ها از یکدیگر شد. یونگ گرچه نسبت به نگرش و نظریه فروید که همه چیز را جنسی می‌پنداشت، معترض بود، اما بیش از هر نظریه‌پرداز دیگری بر اهمیت و نقش فرآیندهای ناهشیار و قدیمی الگوها بر رفتار انسان تاکید می‌ورزید.

یونگ نقش‌های مختلفی را برای زنان و مردان قائل می‌شد. در نظریه یونگ همه افراد قسمتی از جنس دیگر را در درون خود دارند و کهن‌ الگوی آنیما معرف قسمت زنانه روان مردان و کهن‌الگوی آنیموس معرف قسمت مردانه روان زنان است. زنان عموما دارای ویژگی‌های هیجانی و مراقبت کننده و مردان عموما بسیار منطقی و قدرتمند هستند و وظیفه تحلیل‌گران یونگی است که جنبه‌های مختلف زنانه و مردانه انسان‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

نظریه یونگ نقش‌های کلیشه‌ای جنسیتی را استحکام می‌بخشد و عقیده دارد که ماهیت زنان با مردان مختلف است و هر یک باید در پی رویا‌ها، اهداف و مسیر خاص خود باشند، در غیر اینصورت باید عواقب جبران‌ناپذیر این انتخاب را به جان بخرند. البته اقدامات فمنیستی با چنین تعبیری از زنان و مردان در تضاد است، اما توجه به الگوهای قدیمی، آگاهی هشیار و ناهشیار هر جنس از جنس دیگر را ارتقا می‌دهد. عقاید یونگ در مدت زمان کمی در بین مردم آمریکا مشهور شد و یکی از دلایل این مشهور بودن مجموعه تلویزیونی جوزف کمپبل بود که اهمیت اسطوره در زندگی مدرن را به تصویر کشید.

مورین مورداک (Maureen Murdock) نویسنده کتاب صوتی ژرفای زن بودن (The heroine's journey) پس از چندین سال‌ مطالعه و تحقیق در حضور آقای کمپبل دریافت که او فقط به سفر مردان قهرمان عقیده دارد و برای سفر زنان قهرمان موقعیت و راه خاصی قائل نیست و زنان قهرمان را وسیله‌ای برای سفر مردان قهرمان می‌داند. در حالی که خانم مورداک در تجربه‌های زندگی شخصی خود و روان درمانی با زنان دیگر متوجه سختی‌ها و نارضایتی آن‌ها از سفر قهرمانانه شد، سفری که بسیار خاص‌تر و پیچیده‌تر از سفر مردان قهرمان است.

از نظر مورداک سفر زن قهرمان از مرحله جدایی از قسمت مردانه یعنی جدایی از ارزش‌های سنتی زن بودن مثل شوهرداری، خانه‌داری، مادری و وابسته بودن آغاز می‌شود و پس از همانند‌سازی با قسمت مردانه، مقابله با دشواری‌های این سفر و کسب موفقیت، بار دیگر نیازمند بازگشت به قسمت زنانه خود هستند و در نهایت به یکپارچه کردن قسمت زنانه و مردانه یعنی آنیما و آنیموس خود می‌پردازند، دوگانگی را از سر می‌گذرانند و به تمام وجود خود می‌رسند.

خانم مورداک این الگوی سفر دایره‌وار زنان قهرمان غربی و خصوصا زنان آمریکایی را با در نظر گرفتن الگوی سفر کمپبل و مبتنی بر تفکرات یونگ و مؤلفه‌هایی از روابط شیئی به تصویر کشید که برای مخاطبان کتاب ژرفای زن بودن به ویژه زنان می‌تواند شگفت‌انگیز و آموزنده باشد و الگوی ارائه شده در این کتاب را می‌توان با تجربه‌های شخصی او نیز مقایسه کرد. اگر چه تصورات قدیمی الگویی فرا گرفته شده در جهان است ولی درک فرهنگ عامه در نظریه یونگ بسیار باارزش است و مطمئناً همانطور که رویکرد یونگ فرهنگ‌ها را ارتقا می‌دهد و آن را باارزش می‌کند، سفر زن قهرمان ایرانی و فرهنگ او نیز شنیدنی است.

این کتاب می‌تواند برای روح و روان‌ تحلیل‌گرانی که با نظریه یونگ درگیر هستند و یا از مؤلفه‌های این نظریه در رویکردهای درمانی خود با زنانی که الگوها و راه‌های نادرست مردانه را برای سفر اجتماعی و دستیابی موفقیت خیالی تقلید کرده‌اند و ماهیت زنانه خود را از بین برده‌اند و در پی تعریف، تحسین و خوشحالی دیگران نابود شده‌اند و به مشکلات جسمی و روانی دچار شده‌اند، به کار گرفته می‌شود تا از راه زنان به صدای درون خود گوش فرا دهند و قسمت‌های سرکوب شده درون خود را به رسمیت بشناسند.

در بخشی از کتاب صوتی ژرفای زن بودن می‌شنویم:

خواب می‌بینم فرزندی دارم که دختر بچه‌ای است بسیار کوچک و تقریباً شبیه کرمی رنگ پریده. من و لوسین در حال قدم زدن در خیابان اصلی هستیم که ناگهان یاد بچه‌ می‌افتم. به سرعت به خانه برمی‌گردیم و می‌بینیم که او داخل کالسکه روی پله ایوان جلوی خانه است. او را از کالسکه بیرون می‌آورم و متوجه می‌شوم گرسنه است. می‌خواهم به او شیر بدهم که متوجه می‌شوم ابتدا باید پوشک او را عوض کنم. به لوسین می‌گویم «باید آهسته آهسته با او حرف بزنی و ارتباط برقرار کنی.» پوشک بچه را عوض می‌کنم و می‌بینم که چقدر کوچک و ضعیف است. او حتی گریه نمی‌کند بلکه فقط صدایی شبیه بچه گربه از خود در می‌آورد. پرتوقع نیست، فقط غمگین است. من برای او نگران هستم زیرا یادم رفته بود که بچه‌ای دارم. او گریه می‌کند و همان‌موقع از سینۀ چپم شیر می‌آید. وقتی به این رؤیا فکر می‌کنم، تصویر بچه کرم در واقع شخصیت بی‌نقاب دارت ویدر در فیلم «بازگشت جدی» جورج لوکاس را به خاطرم می‌آورد. هنرپیشه مرد فیلم نقاب پدر را برمی‌دارد و از دیدن سر ناقص پادشاه جنگجو تکان می‌خورد و اندوهگین می‌شود.

او در هنگام خدمت به کشور، نتوانسته حس بشردوستی خود را پرورش بدهد. وقتی من نقاب پدر خود را برمی‌دارم، پسربچۀ غمگینی را می‌بینم که دوست دارد او را در آغوش بگیرند، تکان بدهند و به او بگویند، همین‌طور که هست دوست داشتنی است. وقتی نقاب پدر یا وجه قهرمانانه خود را برمی‌دارم، طبیعت زنانه عمیقی را می‌بینم که خواستار این است که او را تأیید کنند، با او حرف بزنند، او را تمیز کنند، تغییر بدهند و به او غذا بدهند. اما این ارتباط به قدری شکننده است که گاهی آن را فراموش می‌کنم. مسلماً من برای پرورش کودک تازه به دنیا آمده، شیر کافی دارم. فقط لازم است بخاطر داشته باشم که این کار را انجام دهم.

وقتی زنی به هبوط می‌رود و با هویت خود به عنوان زنی که مسیر مردان را پیموده قطع رابطه می‌کند، میل شدیدی به ارتباط دوباره با زنانگی پیدا می‌کند. فرقی نمی‌کند که این زنانگی مربوط به الهه باشد یا مادر یا دختر بچه درون خود او. او آرزو دارد بخش‌هایی از وجود خود را پرورش دهد که طی جستجوی قهرمانانۀ او در دنیای بیرونی، به زیر زمین رفته و فراموش شده‌اند؛ از قبیل: بدن، عواطف، روح و خرد خلاق او. ممکن است رابطه زن با بخش‌های رشد نیافته پدرش سرنخی درباره طبیعت حقیقی زنانۀ خود او به وی بدهد.

زنی که سال‌های زیادی را صرف پرورش قوای ذهنی و فکری خود و تسلط بر دنیای مادی کرده و ظرایف دانش بدن خود را نادیده گرفته است، شاید در این هنگام دریابد که روح و جسم او یکی هستند. اگر او ضمن رفع نیازهای خانواده‌ یا جامعه، احساسات خود را نادیده گرفته باشد، ممکن است حالا آهسته‌آهسته دریابد که به عنوان زن چه احساسی دارد. در این زمان، رمز‌ و رازهای قلمرو زنانه در رویدادهای همزمان، شعر، هنر، رقص و رؤیاهای او پدیدار خواهند شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
1 دقیقه
معرفی
14 دقیقه
پیشگفتار
10 دقیقه
مقدمه ویراستار تخصصی
15 دقیقه
مقدمه
7 دقیقه
فصل یک: جدایی از زنانگی - مادران: قربانی یا مقصر؟
7 دقیقه
طرد زنانگی
4 دقیقه
سفر آغاز می‌شود: جدایی از مادر
6 دقیقه
مادر اعظم و مادر وحشتناک
6 دقیقه
طرد مادر
5 دقیقه
جدایی از مادر خوب
3 دقیقه
طرد بدن زنانه
5 دقیقه
یک تجربه از طرد وجه زنانه برای تاختن در جاده موفقیت
5 دقیقه
طرد دختر توسط مادر
9 دقیقه
فصل دوم: همذات‌پنداری با مردانگی - دختران پدر - پدر در جایگاه متحد دختر
9 دقیقه
همذات‌پنداری با پدر: دختر بابا
4 دقیقه
زن قهرمان در جستجوی متحدانی چون پدر
11 دقیقه
وقتی متحد مذکر مثبت در زندگی زن وجود ندارد
5 دقیقه
اعتیاد به کامل بودن
6 دقیقه
یادگیری قوانین بازی با بابا
2 دقیقه
زن قهرمان و یافتن هویت
7 دقیقه
فصل سه: جادۀ امتحانات دشوار - رویارویی با غول‌ها و هیولاها: در جستجوی گنج
8 دقیقه
افسانۀ وابستگی
8 دقیقه
هیولای دو سر
3 دقیقه
افسانۀ حقارت زنان
6 دقیقه
کشتن غول مستبد یا منتقد بی رحم درون
3 دقیقه
افسانۀ عشق رمانتیک: شوالیه زره پوش در جستجوی دوشیزه در بند
7 دقیقه
افسانه سایکی و اروس: تحول عمیق درونی از جایگاه منتظر به عاشق حقیقی
7 دقیقه
فصل چهار: آرزوی موهوم موفقیت - استعارۀ ابرزن
9 دقیقه
پیامدهای ابرزن شدن
8 دقیقه
متظاهر بزرگ
6 دقیقه
افسانۀ هرگز کافی نبودن
2 دقیقه
فصل پنج: زنان قوی می‌توانند نه بگویند
7 دقیقه
احساس خیانت
5 دقیقه
وقتی گرمای درونی وجود یک زن از بین می‌رود چه اتفاقی می‌افتد؟ - خشکی روح
14 دقیقه
وقتی پدر به دختر خیانت می‌کند: افسانه ایفیژنیا
8 دقیقه
گذر از دنیای مردسالار: سفر به روی آب‌های بدون نقشه
6 دقیقه
وقتی زنان «نه» می‌گویند چه اتفاقی می‌افتد؟ - نه گفتن، مقدمۀ ملاقات با مادر اعظم
12 دقیقه
فصل شش: سفر به سرزمین تاریک روح - تشرف زنان به جهان زیرین
8 دقیقه
جستجوی قطعات گمشدۀ وجود
12 دقیقه
رمز و رازهای مادر/دختر - افسانۀ دیمیتر، پرسفون و هکاته
8 دقیقه
اندوهِ مادر: الهۀ گندم
10 دقیقه
هبوط اینانا: جستجوگر سرگردان
6 دقیقه
ملاقات با مادر تاریک
7 دقیقه
رنج آگاهانه و بازگشت
4 دقیقه
فصل هفت: میل شدید برای پیوند دوباره با زنانگی - رؤیای بچه کرم
5 دقیقه
جدایی جسم و روح
4 دقیقه
جنسیت زنانه
7 دقیقه
نفی غرایز زنانه: پیام‌های فرهنگ خانواده درباره بدن زنان
4 دقیقه
این بدن من است
5 دقیقه
رابطه با احساسات زنانه: درپوشی روی قلب
4 دقیقه
اندوه جدایی از زنانگی
8 دقیقه
مادربزرگِ عنکبوتی: داستانی از زنانگی خردمندِ حمایتگر
3 دقیقه
زنانگی در نقش حافظ و نگهدارنده
5 دقیقه
زنانگیِ خلاق: مارپیچِ در حال تغییر
5 دقیقه
پاکسازی ظرفِ زنانه: پذیرش خود همانگونه که هستیم
3 دقیقه
فصل هشت: چگونه شکاف روحی بین مادر و دختر - شفا می‌یابد؟
7 دقیقه
دخترانِ مادری ندیده: پرکردن شکاف با پرورشِ مادرِ درونی
5 دقیقه
عقدۀ مادر: گره‌ای بر روان جمعی
9 دقیقه
در جستجوی مادرِ شخصی
3 دقیقه
زن خردمند درون
4 دقیقه
شفا در طبیعت و جامعه
5 دقیقه
مادربزرگ، راهنما و زن با بصیرت
7 دقیقه
زنان اسطوره ساز
5 دقیقه
سرچشمه تصاویر الهه
3 دقیقه
رؤیای زن قدرتمند
4 دقیقه
واژه‌ها و نوشته‌های زنانه
10 دقیقه
پس‌گرفتن تاریکی - بازپس‌گیریِ زن سرکوب شده
7 دقیقه
بازپس‌گیری قدرت زنانه
6 دقیقه
فصل نه: یافتن مردِ مهربان درون - شفای مردانگی زخمی
4 دقیقه
مردانگیِ بی پیوند با زنانگی
3 دقیقه
آزاد‌سازی قدرت زنانه
3 دقیقه
ازدواج مقدس
10 دقیقه
زن خردمند و مرد مهربان درون
4 دقیقه
قدرت‌های شفا‌بخش زندگی - هیلد‌گارد
4 دقیقه
رؤیای وحدت مقدس
7 دقیقه
فصل ده: فراسوی دوگانگی
6 دقیقه
نقش مردسالاری در ایجاد شکاف بین زنانگی و مردانگی
8 دقیقه
چشم‌انداز جامع دایره‌ای
5 دقیقه
ماهیت دوگانه‌ الوهیت
6 دقیقه
مسیحیتِ سلتی
9 دقیقه
دایره، الگویی برای زندگی
6 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ژرفای زن بودن
نویسنده
مترجمسیمین موحد
راویفریبا رمضان پور
ناشر صوتیانتشارات بنیاد فرهنگ زندگی دیجیتال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ژرفای زن بودن

معصومه صیفوری
۱۴۰۲/۱۱/۵
کتابی عالی که برای فهم دقیق آن باید تا حدودی با مفاهیم کهن الگو. روانشناسی یونگ و خودشناسی آشنایی داشته باشی. برای هر خانمی که میخواهد خودش رو خوب بشناسه و یا مشکلاتش رو درمان کنه و با خودش آشتی کنه. برای هر مادری که بخواهد نسل بهتری پرورش بدهد برای هر مردی که بخواهد دخترش رو خوب بار بیاورد و یا رو عزیزان مونث‌اش خوب درک کنه. کتاب خوبیه. خودم کتاب صوتی رو گوش دادم و هنوز به انتها نرسیده بود چندین جلد کتاب کاغذی رو سفارش دادم تا به تمام عزیزانم هدیه بدهم. کتابی است که باید مزه مزه‌اش کرد. یک بار خواندن و شنیدن کافی نیست و داشتنش لازمه.
شهرزاد منصوری
۱۴۰۱/۷/۱۸
این کتاب برای دختران و زنانی است که سالهاست به روش مردانه زندگی کرده‌اند! وقتی زنان به خاطر شرایط اجتماعی مجبور باشند از روحیه و بینش زنانه‌ی خود دور شوند و به مدل مردانه با زندگی روبه رو شوند، روزی در جایی از زندگی، در حسرت زنانگی از دست رفته‌ی خود دچار اندوهی عمیق خواهند شد.
با خواندن این کتاب
خواهیم فهمید که زنانگى، نه تنها ضعف و منفعل بودن نیست، بلکه روشى از زندگى زنانه است که اقتدارى عظیم و عمیق در ژرفاى آن نهفته.
بهاره ازادگان
۱۳۹۹/۱/۲۸
عالی.. عالی.. عالی... به نظر من نه تنها نیازه که هر خانمی این کتاب رو بخونه... چون خیلی دقیق و ظریف به مسائل و مشکلات خانمها در زندگی شخصی و اجتماعی شون اشاره میکنه و راهکارهای دقیق ارائه میده؛ بلکه هر پدری که دختر داره هم لازمه که این کتاب رو مطالعه کنه تا هر چه بهتر بتونه به نیازهای عاطفی دخترش پاسخ بده.... این کتاب ارزش چند بار خوندن رو داره
Elham Masomi
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
این کتاب به رابطه‌ی من و دخترم جان دوباره داد. این کتاب تمام آسیبهای دوران کودکی خودم رو و تمام نقاط تاریک وجودم رو بعنوان یک زن برام روشن کرد. به هر مادری و هر دختری میگم که این کتاب و نه یکبار که چند بار بخونید. این کتاب تقدیم به هر زنی که وجوه زنانگیش رو به هر دلیلی نفی میکنه
🌺🌺👌👌👩👧🧜‌💃
صدای گوینده عالی و بسیار روان
کاربر ع
۱۴۰۰/۳/۱۵
عالیه این کتاب عاشقش شدم مشخصه‌های کتاب از جمله گویندگی و موسیقی اختصاص داده شده فوق العاده هستن. این کتاب من رو شفا داد. از زمانی که به این کتاب گوش دادم بیشترتونستم زنانگیم رو پذیرا باشم و کیفیت زندگیم رو بالاتر ببرم. ممنونم از کتابراه، نویسنده کتاب و گوینده نازنین.
رحمانی
۱۴۰۲/۱۰/۲
کتاب بسیار عالی بود نثر روان و جذاب بود صدای گوینده بسیار دلنشین و واضحو فنی به عنوان یه خانم این کتاب رو گوش دادم فهمیدم باید خودم باشم و خودم رو دوست داشته باشم وما خانم‌ها یاد گرفتیم برای دیگران زندگی کنیم برای خشنودی پدر٫مادر ٫همسرو همه اطرافیان. ‌دیگه خودمون رو فراموش کردیم این کتاب یه جوری باعث میشه با درون خودت آشتی کنی و خودت رو بپذیرید و دوست داشته باشی
Yalda B
۱۴۰۱/۵/۳
مورین مورداک یونگین فوق العاده‌ای هست که عقده‌ها و تعاریف یونگی رو خیلی ساده و موثر دربارش صحبت می‌کنه و در این کتاب واقعاااا به شکل ملموسی از عمق دنیای زنانگی سخن به میان آورده، حتی اشخاصی که با تعاریف یونگی آشنا نیستن میتونن دستاوردهای زیادی از این کتاب داشته باشن، خوانش کتاب هم دلپذیر و خوبه و لذت دریافت آگاهی از این کتاب رو چندین برابر کرده...
زینب عباسعلی مددی
۱۴۰۲/۱/۱۱
واقعا فوق العاده است، اوایلش خیلی متعجب شدم چون دیدم داره خود خود منو توصیف می‌کنه و خیلی خانم‌های مشابه منو که در اطرافم میبینم، و دقیقاً در برهه‌ای که همواره از خودم می‌پرسیدم من به عنوان یک زن واقعا چه کسی هستم با این کتاب رو به رو شدم.
واقعاً واجبه که این کتاب رو بخونیم یا گوش بدیم، صدای گوینده و نوع گفتار و موسیقی‌های متن هم بسیار عالی بود🙏
بنفشه تبیانیان
۱۳۹۹/۱/۲۳
کتاب عالی هست. مشکلاتی که هیچ وقت ازاین زاویه بهش نگاه کرده بودم رو بازکرد. هیچی نمیگم فقط این کتاب رو هم زنها وهم مردها بخونن. چون پدرها با آگاهی که بدست میارن میفهمن که موفقیت آینده دخترانشون درگرو رفتارصحیح اون‌ها باجنس زنه.
javidan
۱۴۰۲/۱۲/۱
کتاب عالی که چندین فصل اول دقیقا مثالی از تمام زنان دنیا بدون در نظر گرفتن فرهنگ وجغرافیای واحد.. این کتاب زن بودن و ماهیت یک بانو و انسان والد بودن و تشریح میکنه مطالعه کتاب و بشدت توصیه میکنم بخصوص برای دختران و زنانیکه در نقش زنانه گم شده‌اند یا به اجبار فرهنگ جامعه مجبور به پذیرش نقشهای مردانه شدن
علیرضا صبح خیزی
۱۴۰۲/۷/۳
واقعا عالی بنظرم تمام زنان باید این کتاب رو بخونن چون بشدت جامعه و شعارهای فمینیستی و قوی بودن زن‌ها در جامعه تاثیر ذهنی گذاشته روی خانم‌ها که خود واقعیشون رو دارن نادیده میگیرن
این کتاب یاداوری میکنه ماهیت زنانه خود را با تمام احساسات و شاید ضعف ها. قوت‌ها دوست داشته باشیم و بپذیریم
فاطمه خان احمدی
۱۴۰۱/۸/۸
درد دلهای پنهان هر زنی است که در هر حالت برای دفاع از خودش و تسکین درد هایش متوسل به انیموس و بخش مردانه بشه و زندگی در حال حاضر و مدرنیته باعث فراموشی انیما بخش زنانه شده است کاملا توصیه می‌کنم و نیاز هست چند بار خونده شود. یونگ و پیروانش اثار خارق العاده‌ای خلق کردند. ممنونم از کتابراه 🙏🏼
سیما شرفخواه
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
مطالب بسیار عالی و اموزنده و تاثیر گذار.. گویندگی بسیار عالی و هماهنگ با محتوای کتاب و موسیقی موزون و ب جا 🌹🌹متشکرم ازکتابراه برای در اختیار قرار دادن این اثر به امید ازادی و برابری و صلح برای تمام ساکنان زمین
نیلوفر محمدی
۱۳۹۸/۱۲/۲۸
کتابیه که ارزش چندبار خوندن و داره. بار اول گیج هستی بار دوم درک میکنی امادگی پیدا میکنی تا بتونی برای اولین بار وارد قلمرو زنانه بشی قلمرویی که شاید مدتهاست فراموش شده و خیلی از زنان از وجودش بی‌خبر هستن
Maryam Eslami
۱۴۰۰/۱۲/۸
کتابی که هر زنی باید اونو تو کتابخونه خودش داشته باشه. که بتونه با زنانگی درون خودش به آرامش برسه. قبل این که این کتاب رو بخونید باید حتما راجب روانشناسی کهن الگوها یه مطالعه داشته باشید. بیشتر راجب شخصیت آتنا که زنان شاغل و موفقی هستن صحبت می‌کنه چون
مشاهده همه نظرات 90

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ژرفای زن بودن

برای دریافت کتاب صوتی ژرفای زن بودن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.