معرفی و دانلود کتاب صوتی راز و رمز استدلال و مجاب کردن دیگران

عکس جلد کتاب صوتی راز و رمز استدلال و مجاب کردن دیگران
قیمت:
۷۰۰۰۰ 49000 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز و رمز استدلال و مجاب کردن دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز و رمز استدلال و مجاب کردن دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راز و رمز استدلال و مجاب کردن دیگران

کتاب صوتی راز و رمز استدلال و مجاب کردن دیگران نوشته‌ی اریک فر ژر با ارائه‌ی اسراری شگفت‌انگیز به شما می‌آموزد که چگونه با استفاده از نکات ریز و جزئی، حرف خود را به کرسی بنشانید. اسرار و نکاتی که در این کتاب شنیدنی و جذاب وجود دارد، جای دیگری نخواهید یافت.

درباره‌ی کتاب صوتی راز و رمز استدلال و مجاب کردن دیگران:

چرا بعضی وقت‌ها قادر نیستید که یک فرد را مجاب کنید تا خواسته‌ی شما را انجام دهد؟ چرا نمی‌توانید ایده و پاسخی را که مطمئن هستید درست است به دیگران ثابت کنید؟ اگر تا به حال به این پرسش‌ها فکر کرده‌اید، شک نکنید که کتاب صوتی «راز و رمز استدلال و مجاب کردن دیگران» برای راهنمایی شما نوشته شده است؛ پس بدون معطلی شنیدن این کتاب را از همین امروز آغاز کنید.

تابه‌حال کتاب‌های بسیاری در رابطه با فن سخنوری و طریقه‌ی مجاب کردن دیگران ارائه شده است، اما آنچه در بیشتر این آثار مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد، شخصیت فردی است که می‌خواهید آن را قانع کنید. شخصیت این افراد مهم هستند؛ چرا که شما باید استراتژی خود را بر اساس شخصیت طرف مقابل آماده کنید. هر فرد شخصیت متفاوتی دارد، اگر فردی احساسی باشید، فقط می‌توانید افراد احساسی را قانع کنید. شما باید یاد بگیرید با هر فرد با زبان خاص خودش صحبت کنید.

نگران نباشید، کتاب صوتی «راز و رمز استدلال و مجاب کردن دیگران» اسرار و نکات بسیاری را برای موفقیت شما در این مسیر آشکار می‌کند. این کتابِ شنیدنی، فوت و فن استدلال آوردن و قانع کردن دیگران را به صورت منظم و سازماندهی شده ارائه می‌دهد. به واسطه‌ی کتاب حاضر شما این قابلیت را خواهید یافت که از طریق نشانه‌های رفتاری و ظاهری طرف مقابل، پی به نکات جالبی ببرید. علاوه بر این، راهکارهای بسیاری در کتاب «راز و رمز استدلال و مجاب کردن دیگران» وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا از هر طریقی ممکن است دیگران را به سمت خود جذب کنید.

از طرف دیگر، بسیاری از انسان‌ها در دفاع کردن از نظر خود با مشکل مواجه هستند و در زندگی ممکن است شما هم در شرایطی قرار بگیرید، پس چه بهتر که با کمک اریک فر ژر (Eric Faure Geors) خود را برای چنین موقعیت‌هایی آماده کنید.

کتاب صوتی راز و رمز استدلال و مجاب کردن دیگران مناسب چه کسانی است؟

اگر در دفاع از نظر خود و ارائه‌ی استدلال منطقی با مشکل مواجه هستید، شک نکنید که این کتاب دقیقاً مناسب شما است تا با کمک آن مشکلات خود را رفع کنید.

در بخشی از کتاب صوتی راز و رمز استدلال و مجاب کردن دیگران می‌شنویم:

برای شروع بیایید از خودمان سوال بکنیم، سوال‌ها چه چیزی برای شما به همراه دارند؟ مطمئناً جواب. اما فراتر از آن، این کار رشته‌ی سخن را به دیگری می‌سپارد و اگر شنونده‌ی خوبی باشید، هر یک از کلماتش برای‌تان ارزشمند خواهد بود. او شما را مطلع می‌کند، عمق فکرش را برای شما برملا می‌کند، نوعی ضعف، انگیزه، ترس و خواسته را برای شما آشکار می‌کند. به طور خلاصه، اگر شنونده‌ی خوبی باشید، انبوهی از اطلاعات را به دست می‌آورید که به استدلال‌های‌تان جلا می‌بخشند. بیایید از کنفوسیوس نقل قول کنیم: «اگه انسان دو گوش و فقط یک زبون داره برای اینه که دو برابر اون چه می‌گه گوش بده.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
8 دقیقه
مقدمه
30 دقیقه
فصل اول: مهارت یافتن در استدلال: چهار راه برای رسیدن به اهداف- بخش اول
22 دقیقه
فصل اول - بخش دوم
35 دقیقه
فصل دوم: بهره بردن از انگیزه‌های بنیادی
31 دقیقه
فصل سوم: مهارت یافتن در گفت‌وگو- بخش اول
27 دقیقه
فصل سوم - بخش دوم
18 دقیقه
فصل چهارم: چگونه ابراز وجود کنم؟- بخش اول
28 دقیقه
فصل چهارم - بخش دوم
20 دقیقه
فصل چهارم - بخش سوم
22 دقیقه
فصل پنجم: وقتی دیگری مانع است... چگونه از پس موانع برآییم - بخش اول
23 دقیقه
فصل پنجم - بخش دوم
30 دقیقه
فصل پنجم - بخش سوم
30 دقیقه
فصل ششم: اگر باز هم موفق نشدم چه کنم؟ چند روش نه‌چندان شرافتمندانه - بخش اول
31 دقیقه
فصل ششم - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راز و رمز استدلال و مجاب کردن دیگران
نویسنده
مترجمپیمان حسینی
راویفرناز مرکباتی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۰۰۰ 49000 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راز و رمز استدلال و مجاب کردن دیگران

امین طریفی
۱۳۹۹/۹/۲۱
با سلام واقعاً هیچ انسانی بی نیاز از خوندن این کتاب فوق العاده نیست...... عالی بود..... افراد بی ملاحضه میخواهند همه چیز رو در تصرف خودشون داشته باشند و این وظیفه افراد با ملاحضه اجتماعی هست که هنر ارتباط و شهامت بیشتری در برخورد با این افراد داشته باشند.... 🕊🏆🏅
محمد وحید محسنی
۱۴۰۰/۳/۲۳
هر چی از این کتاب بگم کم گفتم، چهار بار گوش کردمش و هرسری راهکار‌های عملی زیادی یاد گرفتم ک همین الانم تصمیم گرفتم یکبار دیگه بخونمش
haniye alavi alavi
۱۴۰۰/۱/۲۵
جالب نبود زیاد توضیحات بصورت کامل و کاربردی نبود اصلا چیزی نمیفهمی
عذرا باقری
۱۳۹۹/۷/۲۶
کتاب بسیار مفیدی است. باعث میشه راحت تر زندگی کنیم
محمد مهدوی
۱۳۹۹/۸/۸
عالی وکاربردی توصیه میشود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راز و رمز استدلال و مجاب کردن دیگران

برای دریافت کتاب صوتی راز و رمز استدلال و مجاب کردن دیگران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.