معرفی و دانلود کتاب صوتی راز و رمز تفکر مثبت

عکس جلد کتاب صوتی راز و رمز تفکر مثبت
قیمت:
62400 تومان - 6.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز و رمز تفکر مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز و رمز تفکر مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راز و رمز تفکر مثبت

کریستوف ژانر ژازله در کتاب صوتی راز و رمز تفکر مثبت، شما را با شیوهٔ جدیدی از تفکر مثبت آشنا می‌کند و راهکارها و اصولی را به شما نشان می‌دهد که با کمک آن‌ها بتوانید با دیدگاهی نوین به وضعیت زندگی خود بنگرید. با شنیدن این کتاب، شجاعت زیستن در شادی حقیقی را یاد می‌گیرید و با دیدی تازه به جهان می‌نگرید.

درباره کتاب صوتی راز و رمز تفکر مثبت:

در این روزهای سخت که مشکلات روزبه‌روز بیشتر می‌شوند و انرژی‌های منفی اطراف ما را فراگرفته‌اند، هرکسی حاضر است به هر چیزی چنگ بزند تا بتواند برای لحظاتی شادی را تجربه کند. کتاب راز و رمز تفکر مثبت (Et si je prenais la vie du bon côté) می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند. کریستوف ژانر ژازله (Christophe Genre Jazelet) به شما می‌آموزد تا مثبت نگریستن را به‌عنوان نوعی فلسفه و هنر در زندگی ببینید و از آن در جهت رشد شخصی خود استفاده کنید.

شاید ایدهٔ تفکر مثبت را در خیلی از کتاب‌ها یا از افراد زیادی شنیده باشید. اما تعداد کمی از مردم موفق می‌شوند به شیوهٔ درستی به مثبت‌اندیشی برسند و شاهد تأثیرات آن در زندگی خود باشند. نکتهٔ دیگر آنکه خیلی‌ها تصور می‌کنند که مثبت‌اندیشی به معنی این است که نسبت به اتفاقات اطراف بی‌توجهی کنید و بی‌خیال باشید؛ اما این‌طور نیست و این فکر کاملاً اشتباه است.

کتاب راز و رمز تفکر مثبت راهکارها و اصولی را به شما معرفی می‌کند که با کمک آن‌ها می‌توانید به شیوه‌ای نو به وضعیت زندگی خود بنگرید و بر مشکلات‌تان فائق آیید. با شنیدن این کتاب می‌توانید برای همیشه در سلامت و صلح زندگی کنید و زندگی را از جنبهٔ مثبتی بنگرید و رویدادهای شاد را به سمت خود جذب کنید.

کتاب صوتی راز و رمز تفکر مثبت مناسب چه کسانی است؟

اگر قصد دارید زندگی بهتر و شادتری داشته باشید و تفکر مثبت را در خود ایجاد کنید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند به شما کمک زیادی کند.

در بخشی از کتاب صوتی راز و رمز تفکر مثبت می‌شنویم:

هر عملی چه خوب چه حتی در ظاهر بد، از اساس باهدف و نیتی مثبت صورت می‌گیرد. حتی قبیح‌ترین انتقام‌جویی‌ها با هدفی مثبت رخ می‌دهد. هدفی که چه‌بسا جلوی آسیب رساندن کسی را گرفتن باشد از نگاه خودمان. یا عدالت خاصی را به کرسی نشاندن. ما غالباً با موقعیت‌هایی که دایرهٔ ادراکمان خارج است، دست به رفتارهای واکنشی می‌زنیم. ازجمله دفاع از خود و در مواجهه با موقعیت‌های ناخوشایند، تلاش می‌کنیم تا از آن موقعیت درکی نو حاصل کنیم. بالاخص سعی می‌کنیم نیات طرف مقابلمان را حدس بزنیم.

نتیجهٔ این تفسیرها ممکن است باعث ناراحتی‌مان شود یا خشممان را برانگیزد. متأسفانه دشوار بتوان به نیت حقیقی دیگران مبنی بر آزار رساندن پی برد. در مقابل جستجوی نیت مثبت دیگران برای بهتر کردن موقعیت و حسی که از آن موقعیت داریم، برایمان مفیدتر خواهد بود. به همین ترتیب جستجوی نیات و اهداف مثبت خویش به ما این امکان را می‌دهد که زمانی که مرتکب اشتباهی شدیم، خود را محکوم نکنیم. حتی وقتی به آینده نگاه می‌کنیم، جستجوی انگیزه‌های مثبتمان می‌تواند گذر به عمل را برایمان آسان‌تر کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
33 دقیقه
فصل اول: تفکر مثبت؟ ببینیم به چه معنا است
36 دقیقه
فصل اول / بخش دو: ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه
28 دقیقه
فصل اول / بخش سه: در هر صورت تلاش‌تان را بکنید
49 دقیقه
فصل دوم: مثبت‌اندیش‌تر شدن با کمک قانون جذب
45 دقیقه
فصل سوم: زندگی موفق داشتن
49 دقیقه
فصل سوم / بخش دو: تفکر مثبت و طب‌های جایگزین
42 دقیقه
فصل چهارم: دستیابی به صلح درونی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راز و رمز تفکر مثبت
نویسنده
مترجمبیتا شمسینی
راویسپیده مالمیر
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
62400 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راز و رمز تفکر مثبت

برای دریافت کتاب صوتی راز و رمز تفکر مثبت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.