معرفی و دانلود کتاب صوتی راهبری رهبران

عکس جلد کتاب صوتی راهبری رهبران
قیمت:
89000 تومان - 9.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهبری رهبران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهبری رهبران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راهبری رهبران

ایساک کالدرون ادیزس به عنوان نظریه‌پردازی برجسته در حیطه‌ی مدیریت و رهبری، در کتاب صوتی راهبری رهبران به بررسی انواع سبک‌های مدیریتی گوناگون پرداخته و تفاوت هر یک را با دیگری توضیح داده است. گفتنی‌ست کتاب حاضر به 22 زبان ترجمه شده و فروش بالایی را کسب کرده است.

درباره کتاب صوتی راهبری رهبران

کتابی که پیش رو دارید بخش سوم از مجموعه‌ای با عنوان مدیر ایده‌آل، نوشته‌ی ایساک کالدرون ادیزس (Ichak Adizes) است. مؤلف در این اثر آموزنده و تخصصی که عنوان راهبری رهبران (Leading the Leaders) را بر خود دارد، انواع سبک‌های گوناگون مدیریتی را برشمرده، تفاوتشان را با یکدیگر توضیح داده، مزایا و معایب هر یک را بررسی نموده و سرانجام، توصیه‌های لازم جهت به‌کارگیری این سبک‌های مدیریتی در سازمان‌ها را ارائه نموده است.

کتاب راهبری رهبران، چنانکه گفتیم، اثری تخصصی در حیطه‌ی مدیریت سازمانی است. مخاطبین این کتاب مدیرانی‌اند که به دنبال هرچه بهتر ساختن کیفیت کار خویش و کارکنانِ خویش‌اند.

سبک‌های مدیریتی‌ای که در کتاب حاضر از آن‌ها یاد شده، به ترتیب از این قرارند:

1: تولیدکنندگی (سبک P)
2: اداره‌کنندگی (سبک A)
3: کارآفرینی (سبک E)
4: یکپارچه‌کنندگی (سبک I)

نکته‌ی مهمی که دکتر ایساک کالدرون ادیزس پس از نام بردن از هر یک از این سبک‌ها مطرح می‌کند، این است که یک مدیر خوب باید قادر به ادغام این چهار سبک در قالب سبکی واحد باشد. این سبک واحد، به طور مخفف PAEI نام دارد. البته رسیدن به توانایی توصیف‌شده (تسلط یافتن بر تمام سبک‌های مدیریتی)، مستلزم کوشش بسیار است، و بی‌تعارف، بدون یاری گرفتن از آموزه‌های متخصصان حیطه‌ی مدیریت و رهبری، میسر نمی‌شود. این نکته همانا برای اثبات ضرورت مطالعه‌ی آثاری نظیر کتاب حاضر، کفایت می‌کند.

کتاب صوتی راهبری رهبران مناسب چه کسانی است؟

مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها مخاطبین اصلی این کتاب صوتی‌اند.

با ایساک کالدرون ادیزس بیشتر آشنا شویم

این پروفسور آمریکایی -یوگوسلاویایی متخصص حیطه‌ی مدیریت و رهبری و مؤلف کتاب‌هایی درخشان و پرکاربرد در این زمینه است. دکتر ایساک کالدرون ادیزس در سال 1937 به دنیا آمده و این روزها در دهه‌ی نهم زندگی خویش به سر می‌برد.

در بخشی از کتاب صوتی راهبری رهبران می‌شنویم

به عنوان یک مدیر تولیدکننده باید دو خصوصیت را داشته باشید. نخست باید بدانید که چه کاری انجام می‌شود، چه افرادی به شما نیاز دارند و چرا نزد شما می‌آیند. کلیه‌ی مدیران سازمانی باید خصوصیت را داشته باشند. ارباب رجوعان می‌توانند در داخل سازمان باشند. حسابداری نیز دارای ارباب رجوع است: کلیه‌ی افرادی که در شرکت نیاز به اطلاعات دارند.

دومین خصوصیت خیلی مهم: باید دانش فنی کار را داشته باشید تا به نتایج مورد انتظار دست یابید. این گفته صحیح نیست که «مدیریت کردن مدیریت کردن است. فرقی ندارد. اگر مدیر حرفه‌ای باشید می‌توانید هر کاری را مدیریت کنید.» سهل‌گیری بسیار زیاد خطرناک است. مگر اینکه این کلمات را به آن اضافه کنید: بعد از مدتی، و در این مدت، چه کار می‌کنید؟

ویژگی‌های خاص سازمانی را که مدیریت می‌کنید می‌شناسید. بدین خاطر که هیچ دو صخره‌ای در جهان شبیه هم نیستند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
فصل یک: مدیریت چیست؟
8 دقیقه
فصل دوم: سبک‌های مدیریت
10 دقیقه
فصل سوم: سبک‌های سوء مدیریت
22 دقیقه
فصل چهارم: توصیه‌هایی برای سبک P
16 دقیقه
فصل پنجم: توصیه‌هایی برای سبک (PAei)
21 دقیقه
فصل ششم: توصیه‌هایی برای سبک‌های (PaEi) و (paEi)
12 دقیقه
فصل هفتم: توصیه‌های سبک (paeI)
31 دقیقه
فصل هشتم: مقایسه‌ی سبک‌های مدیریت
18 دقیقه
فصل نهم: سروکار داشتن با سایر افراد
13 دقیقه
فصل دهم: تجویزهایی جهت سروکار داشتن با دیگران

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راهبری رهبران
نویسنده
مترجممحمدعلی جلیل پور، مصطفی ثقفی
راویمینا علیپوری
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
89000 ت - 9.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راهبری رهبران

Zafarali Jafari
۱۴۰۱/۹/۲
یه کتاب عالی که بهت نشون میده چطور هرنوع و هرقشری از ادم‌ها رو رهبری کنی کتاب خیلی جامع و دقیقی هست بنظرم البته خود نویسنده هم میگه که نتیجه چندین و چند سال تلاش سخت و بررسی همه نوع ادم هاست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راهبری رهبران

برای دریافت کتاب صوتی راهبری رهبران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.