معرفی و دانلود کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

عکس جلد کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

یکی از بهترین و پرفروش‌ترین داستان‌های روان‌شناختیِ دهه‌ی اخیر؛ کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت، نوشته‌ی رابین شارما، قصه‌ای تمثیلی‌ست که در آن، زندگی یک وکیل موفق و نامدار روایت شده، که بر اثر سفر به مشرق‌زمین، تحولات درونیِ عظیم و عمیقی را تجربه می‌کند...

درباره کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

در کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت (The Monk Who Sold His Ferrari) مخاطب داستانی الهام‌بخش و تأمل‌برانگیز خواهید بود؛ روایتی توأمان سرگرم‌کننده و آموزنده، که شما را به فکر فرو می‌برد و وادارتان می‌سازد در باب بسیاری از موضوعات در زندگی خود بازاندیشی کنید. داستانی که رابین شارما در این کتاب نقل کرده، داستانِ سقوط و صعودِ انسان است، روایتِ شکست خوردن‌ها و برخاستن‌ها؛ روایتِ به دشواری جهد و تقلا کردن‌ها؛ در یک کلام: روایتِ نیل به سعادت، از مجرای طیِ مسیری دشوار.

قهرمان این کتاب جولیان منتل نام دارد. او وکیلی سرشناس و برجسته است که برای یک شرکت حقوقی بسیار معتبر کار می‌کند. منتل زندگی خوشی دارد و اوقاتش را قرین با شادکامی و احساسِ نیکبختی سپری می‌کند. او انسان جاه‌طلبی‌ست و برای رسیدن به موفقیت‌های هرچه بیشتر و بیشتر، سرسختانه تلاش می‌کند. با این حال، از این نکته نیز غافل نیست که آدمی باید هرازگاهی دست از تقلا برداشته و به دامانِ فراغت و آرامش پناه ببرد.

زندگی جولیان منتل بر اثر سانحه‌ای غیرمنتظره دستخوش تحولاتی عمیق می‌گردد. این سانحه، ایست قلبی‌ای است که به جولیان دست می‌دهد. جولیان در اثر این تجربه پی به بی‌ارزشیِ دنیای فانی می‌برد و گویی تحت تأثیر شهودی ناگهانی، درمی‌یابد که تمام موفقیت‌های شغلی و حرفه‌ای که پیش از آن کسب کرده بوده، ارزش چندانی نداشته‌اند؛ چرا که از او انسانی بهتر نساخته‌اند.

جولیان بر اثر دگرگونی یادشده، عازم هندوستان می‌شود و خود را برای آموختن حکمت شرقی آماده می‌کند. به باور جولیان، بینش برآمده از اندیشه‌های شرقی، می‌تواند زندگیِ از معناتهی‌شده‌ی او را نجات دهد. اما آیا به راستی چنین است؟ بینش شرقی چگونه بناست از جولیان انسانی دیگر بسازد؟ آیا او آمادگی مواجهه با جدیت و قطعیت این بینشِ افسون‌کننده را دارد؟ آیا او که عمری در ناز و نعمت به سر برده، می‌تواند به زهد و تکلفی تن دهد که فلسفه‌ها و آیین‌های هندی از آدمی طلب می‌کنند؟...

کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت توسط موسسه انتشارات فلسفه در اختیار مخاطبین علاقه‌مند قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

  • رابین شارما پیامی مهم و الهام‌بخش را به ما مخابره می‌کند. پیامی که زندگی‌های بسیاری را دستخوش تغییر و تحول می‌سازد. (اسکات دگارمو)
  • کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت داستانی ارزشمند است که زندگی مخاطب را سرشار از برکت می‌کند. (مارک ویکتور هانسن)
  • کتابی که ارزش بارها و بارها خوانده شدن را دارد. (روزنامه‌ی کینگستون ویگ استاندارد)
  • داستانی جذاب که توأمان آموزنده و سرگرم‌کننده است. (پائولو کوئلیو)

کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های روانشناختی و دوست‌داران آثار انگیزشی، دو گروه از مخاطبین اصلی کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت به شمار می‌روند.

با رابین شارما بیشتر آشنا شویم

رابین شارما (Robin Sharma) نویسنده‌ی سرشناس کانادایی‌ست، که به واسطه‌ی آثاری چون «مانیفست قهرمان هرروزه» و «راهبی که فراری‌اش را فروخت» به شهرت رسیده است. اغلب نوشته‌های او به حوزه‌ی موفقیت و خودیاری تعلق دارند. در این نوشته‌ها، شارما مخاطبین خود را به داشتن زندگی‌ای سالم و مبتنی بر اصول دعوت می‌کند. گفتنی‌ست که بیشتر آثار رابین شارما جزو عناوین پرفروش بازار کتاب به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت می‌شنویم

اکنون ساعت 8 بعدازظهر بود و باید برای حضور در دادگاه فردا حاضر می‌شدم. هنوز مجذوب تجربه‌ی مبارز سابق علم حقوق بودم که پس از ملاقات و تحصیل زیر نظر حکیمان عجیب هند، به صورت چشمگیری تغییر کرده بود. با خودم فکر کردم که چه هیجان‌انگیز است و چه دگرگونی خارق‌العاده‌ای. در شگفت بودم که آیا اسرار جولین که آن‌ها را در مخفیگاه دورافتاده‌ی کوهستان فرا گرفته بود، می‌تواند کیفیت زندگی مرا افزایش دهد و احساس شگفتم را نسبت به جهانی که در آن زندگی می‌کنم دوباره به من بازگرداند؟

هرچه بیشتر به حرف‌های جولین گوش می‌دادم، بیشتر می‌فهمیدم که روحم چقدر فرسوده و زنگ‌زده شده است. چه بر سر اشتیاق غیرعادی من به انجام همه‌ی آن کارهای دوره‌ی جوانی‌ام آمده بود؟...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
4 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
فصل اول: زنگ هوشیاری
10 دقیقه
فصل دوم: مهمان مرموز
32 دقیقه
فصل سوم: دگرگونی معجزه‌آسای جولیان منتل
8 دقیقه
فصل چهارم: ملاقاتی جادویی با حکیمان سیوانا
12 دقیقه
فصل پنجم: شاگرد معنوی حکیمان سیوانا
22 دقیقه
فصل ششم: خرد دگرگونی شخصی
70 دقیقه
فصل هفتم: باغی بسیار شگفت‌انگیز
48 دقیقه
فصل هشتم: برافروختن آتش درون
110 دقیقه
فصل نهم: هنر باستانی رهبری شخصی
32 دقیقه
فصل دهم: قدرت انضباط
30 دقیقه
فصل یازدهم: گران‌بهاترین کالای تو
15 دقیقه
فصل دوازدهم: هدف نهایی زندگی
39 دقیقه
فصل سیزدهم: راز جاودانی شادمانی ابدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت
نویسنده
مترجمحسین صداقت
راویعلی اعتمادی
ناشر صوتی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

شبنم کیا کجوری
۱۴۰۲/۳/۸
من کتابهای خود شناسی زیادی رو خودم و با انجام تمرینات بعضی از اونها کمک زیادی به خودم کردم
اما این کتاب اصلأ کتابی کاربردی و بدرد بخوری نیست از همه بدتر صدای یکنواخت و حوصله سر بر راوی کتاب هست که عملا حتی نمیشه نیم ساعت پشت هم گوش کرد
فاطمه سادات بهشتیان
۱۴۰۲/۴/۱۱
سخاوت واقعی نسبت به آینده خرج کردن همه‌ی اکنون برای آن است...
همین الان حین تمرین طراحی، دارم به این کتاب زیبا و الهام بخش گوش میکنم. این جمله توجهم رو جلب کرد. من این کتاب رو خیلی دوست دارم 🌹
شقایق میان آبی
۱۴۰۳/۱/۹
کتاب خوبیه برایه تغییر زندگی من نکات مهمشو یادداشت کردم وسعی میکنم با مرور آن‌ها و تکرارشون بتونم یکم از روشهاشو اجرا کنم..
محمد افشار
۱۴۰۲/۴/۹
من که از کتابش خوشم اومد به نظر ایده‌های جالبی داره و ارزش یکبار گوش کردن (خواندن) رو داره
سمانه شاه آبادی
۱۴۰۲/۶/۳۰
کاش اراده داشته باشیم و انجام بدیم
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

برای دریافت کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.