معرفی و دانلود کتاب صوتی یکی پس از دیگری

عکس جلد کتاب صوتی یکی پس از دیگری
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یکی پس از دیگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یکی پس از دیگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یکی پس از دیگری

تریلری روانشناختی و معمایی با تعلیق‌هایی بی‌نظیر! فریدا مک فادن در کتاب صوتی یکی پس از دیگری که یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های ژانر جنایی و معمایی است، داستان ترسناک و هیجان‌انگیز سه زوجی را روایت می‌کند که با یکدیگر به سفر رفته‌اند، اما همهٔ آن‌ها زنده از آن سفر برنخواهند گشت ...

دربارهٔ کتاب صوتی یکی پس از دیگری:

قرار بود همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود. آن‌ها در یکی از بهترین هتل‌ها اتاق موردعلاقه‌شان را رزرو کردند و قرار بود چند روز تعطیلات را در آنجا استراحت کنند. اما همیشه برنامه جوری که ما انتظار داریم پیش نمی‌رود...

کتاب یکی پس از دیگری (One By One) درمورد نوا و کلیر است که ماشینشان در وسط راه سفر خراب می‌شود و آن‌ها را در میان جنگل خوفناکی تنها و بدون کمک می‌گذارد. آن‌ها که به همراه دوستانشان به آن سفر رفته بودند، هرچه می‌گذرد متوجه می‌شوند که یکی از افراد جمع ناپدید شده است. آیا قاتلی در بین آن‌ها است یا کس دیگری آن‌ها را زیر نظر دارد؟

فریدا مک فادن در این داستان جذاب از رابطهٔ آسیب‌دیده زوجی می‌گوید که دیگر نمی‌توانند با یکدیگر ادامه دهند. آن‌ها برای فرار از روزمرگی‌ها و کلیشه‌های زندگی‌شان راهی یک سفر ماجراجویانه به‌قصد طبیعت‌گردی شدند تا غبار کدورت‌ها را دور بریزند و رنگی تازه به زندگی‌شان بدهند. هرچند یک روز قبل از راهی شدن نوا و کلیر به سفری که با دوستانشان ترتیب داده بودند، فرزندشان به آن‌ها گفت به این سفر نروید!

چراکه فرزندشان در خواب دیده بود که پدر و مادرش توسط یک هیولا نابود می‌شوند. اما آن‌ها این حرف را ناشی از تخیلات کودکانه فرزند خود می‌بینند و به این صحبت اعتنایی نمی‌کنند. روز سفر فرامی‌رسد و شش دوست که در حقیقت سه زوج بودند به‌قصد اقامت در جنگلی بکر و مرموز، شهر را ترک می‌کنند، اما از این جمع تنها یک زوج به خانه برمی‌گردد...

نکوداشت‌های کتاب صوتی یکی پس از دیگری:

- من این کتاب را در یک روز خواندم و فقط توانستم برای خوردن غذا آن را کنار بگذارم! تعلیق‌های بی‌نظیر این رمان به شما مجال این که حتی یک‌لحظه کتاب را زمین بگذارید نمی‌دهد. (نظرات کاربران گودریدز)

- من این کتاب را یک اثر سینمایی قلمداد می‌کنم که با سرنخ‌های کنجکاوانه‌اش، رگه‌های روان‌شناسی جذابی را در این داستان خلق کرده است. (نظرات کاربران گودریدز)

- واژۀ «بی‌نظیر» تنها چیزی است که در وصف این کتاب می‌توانم بگویم! فارغ از پی‌رنگ بسیار جذاب آن، شیوه نگارش این کتاب به حدی گیراست که هیچ صحبتی باقی نمی‌گذارد! (نظرات کاربران گودریدز)

کتاب صوتی یکی پس از دیگری مناسب چه کسانی است؟

تمامی علاقه‌مندان به داستان‌های مرموز و ماجراجویانه را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم. همچنین اگر از ادبیات داستانی آمریکایی لذت می‌برید، مطالعه این رمان جذاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

با فریدا مک فادن بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز در حقیقت یک پزشک متخصص در زمینه آسیب‌های مغزی است که استعدادش در زمینه نویسندگی سبب شده تا در حوزه داستان‌نویسی نیز وارد شود. از دیگر آثار فریدا مک فادن (Freida McFadden) می‌توان به کتاب‌های «مادر جایگزین»، «می‌خواهی یک راز را بدانی؟» و «در قفل شده» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی یکی پس از دیگری می‌شنویم:

پیدا کردن آب کار خیلی آسونی نیست. ولی باید تلاشمون رو بکنیم. جک معتقد بود اگه ردپای خرگوشا رو دنبال بکنیم می‌تونیم آب پیدا کنیم. ولی هرچی بیشتر می‌گشتیم ناامیدتر می‌شدیم. ایدهٔ جک جواب داد. ردپای خرگوش‌ها رو دنبال کردیم و به گودال گل‌آلودی رسیدیم. واقعا باید از این آب بنوشم؟ حتی تصورش هم برام وحشتناکه!

نوا گفت: «فکر نمی‌کنم عاقلانه باشه که از این آب بخوریم.»

جک گفت: «من قرص ضدباکتری همراهم دارم. آشغال‌های درشتی که توی آب هست رو هم می‌تونیم با یه تیکه پارچه یا لباس صاف بکنیم.»

جک روبالشی خودش رو از توی کولش درآورد تا با اون آب و صاف بکنه. آبی که برای تمیز شدنش باید از توی روبالشی جک رد بشه حتما خوردن داره! جک آب از صافی رد شده رو توی بطری‌ها ریخت. رنگ آب خیلی کدره. می‌خواستم از اون آب بخورم که جک گفت یه ساعت بعد از خوردن قرص ضدباکتری می‌تونیم آب رو بنوشیم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی
14 دقیقه
فصل اول: کلر؛ کابوس
5 دقیقه
فصل دوم: کلر؛ تردید
6 دقیقه
فصل سوم: کلر؛ نقطهٔ شروع ماجرا
7 دقیقه
فصل چهارم: کلر؛ یک آدم جدید
5 دقیقه
فصل پنجم: ناشناس؛ پررنگ‌ترین خاطره
3 دقیقه
فصل ششم: کلر؛ دلخوری
5 دقیقه
فصل هفتم: کلر؛ احساس گناه
15 دقیقه
فصل هشتم: کلر؛ رازی که لو رفت
17 دقیقه
فصل نهم: کلر؛ مسیر جنگل
4 دقیقه
فصل دهم: کلر؛ پنجهٔ خرس
7 دقیقه
فصل یازدهم: کلر؛ بلوبری سمی
7 دقیقه
فصل دوازدهم: ناشناس؛ صبحانهٔ کذایی
5 دقیقه
فصل سیزدهم: کلر؛ لباس اضافه
11 دقیقه
فصل چهاردهم: کلر؛ غیرمنتظره
6 دقیقه
فصل پانزدهم: کلر؛ شکستگی
19 دقیقه
فصل شانزدهم: کلر؛ خاطره‌بازی
4 دقیقه
فصل هفدهم: ناشناس؛ تیراندازی
7 دقیقه
فصل هدجدهم: کلر؛ گمشده
5 دقیقه
فصل نوزدهم: کلر؛ رد خون
14 دقیقه
فصل بیستم: کلر؛ ردپای خرگوش‌ها
4 دقیقه
فصل بیست و یکم: ناشناس: جسارت
4 دقیقه
فصل بیست و دوم: کلر؛ نزاع
4 دقیقه
فصل بیست و سوم: کلر؛ لاشهٔ گرگ
8 دقیقه
فصل بیست و چهارم: کلر؛ ماهیت او
9 دقیقه
فصل بیست و پنجم: کلر؛ شلیک
6 دقیقه
فصل بیست و ششم: ناشناس: مجازات
5 دقیقه
فصل بیست و هفتم: کلر؛ سومین نفر
4 دقیقه
فصل بیست و هشتم: کلر؛ قاتل
3 دقیقه
فصل بیست و نهم: کلر؛ کلبه
5 دقیقه
فصل سی‌ام: ناشناس؛ لذت رهایی
5 دقیقه
فصل سی و یکم: کلر؛ امنیت
5 دقیقه
فصل سی و دوم: کلر؛ صاحب کلبه
5 دقیقه
فصل سی و سوم: کلر؛ یک جسد دیگر
4 دقیقه
فصل سی و چهارم: کلر؛ عشق دوباره
7 دقیقه
فصل سی و پنجم: کلر؛ ناشناس (خیانت)
5 دقیقه
فصل سی و ششم: کلر؛ اعتراف
2 دقیقه
فصل سی و هفتم: کلر؛ چاقوی او
6 دقیقه
فصل سی و هشتم: کلر؛ همدست
8 دقیقه
فصل سی و نهم: ناشناس؛ سواستفاده
13 دقیقه
فصل چهلم: کلر؛ نجات
8 دقیقه
بخش پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یکی پس از دیگری
نویسنده
مترجمفائزه شفیعی
راویزهرا علیپور
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یکی پس از دیگری

فاطمه رحیمی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
داستان خوبی بود چون توانسته بود بخوبی وحشت و دلهره و معمایی غیر قابل پیش بینی را طراحی کند و درعین حال به یک مسئله روانشناسی یعنی روانپریشی بپردازد لیزی در کودکی با خیانت‌های پدرش روبرو بوده واز این حیث تحت تاثیر قرار گرفته و تحمل خیانت را نداشته بدیهی است حساسیت و شخصیت آدم‌ها در برابر نا یکسان که هنجاری‌ها نیست اما برایم عجیب بود کلر کودکی را با مادر سخت گیر بی رحم و روان پریش بدون حضور پدر با آن مدرسه که معلمش صبح‌ها مست بود و شاگردانش مشکل دار بودند و حتی اولیا مدرسه‌اش کم مشکل نداشتند با آن کاری که در برداشتن کلاه از سر کلر کردند، گذرانده نه فقط براحتی از کنار مرگ مادر عبور کرده و به نوعی مقصر بوده که بارها می‌خواسته او را به قتل برساند در جوانی در مرگ پدرش بی تردید نقش داشته گربه محبوب مادرش را کشته چشم همکلاسی قلدرش را کور کرده و نسبت به همسرش خیانت کرده حالا اینقدر آدم نرمالیست! و حتی به خاطر خیانتش خود را عمیقا سرزنش می‌کند و البته توجیهی هم که در داستان آمده برای خودش دارد یادم افتاد از محبت مادر محروم بوده وحالا دو فرزند دارد که بی نهایت دوستشان دارد تحصیلات عالیه دارد و شغل شریفی دارد ولی خوب انتظار میرود اینها در برابر آن ناملایمات کافی نباشد و قدری نا هنجاری روحی روانی داشته باشد بهر حال داستان، تباهی ریشه دار و خیانت در حد وفور آدم‌ها را منعکس می‌کند و نکته دیگر اینکه اگر ماشین خراب نمیشد داستان چگونه پیش میرفت چون ظاهرا عمدی در خرابی ماشین نبود گویندگی داستان خیلی خوب بود فقط شاید در بعضی جاها که ظاهرا هیجان لازم نبود با هیجان وبلند خوانده میشد.
Asjp Jp
۱۴۰۱/۸/۱۰
داستان رو میشه به دوبخش‌ تقسیم کرد اخر داستان و روند که داستان داره تا به اخرش برسه اخر داستان از نظر من جذاب بود ولی کمی شایدبشه گفت منطقی نبود.
روند داستانم
از نظر من متوسط رو به خوب بود و گوینده هم کارش خوب بود فقط گاهی اوقات یکم یسری خنده‌ها و فریاد‌ها رو زیاد میکشید در کل کتاب خوبیه و غیر
مخصوصا پایان قابل پیش بینی داره فقط‌ای کاش انگیزه لینزی کمی منطقی تر بود.
نمیگم خیلی دور از واقعیت بود ولی کمی هم غیر منطقی بود
بهناز زیورعالم
۱۴۰۱/۱/۲۶
از فکر نویسنده برداشت متفاوت داشتم
اتفاقات همیشه شبیه تفکرات ما پیش نمیره گاهی‌ی نفر اشتباه بزرگ تو رو میبخشه در حالی که ازش متنفری اما کسی به خاطر‌ی اشتباه ساده دوستش قاتل میشه فکر میکنی سفر بهت خوش میگذره کنار دوست عزیزت و حالت رو بهم بزنه همسر منفور اما سفر وحشتاناک میشه و عشق برمیگرده و دوستت.... زندگی و آدمها‌ی چالش زیباست کافی فقط هیچ چیز رو جدی نگیریم و همه چیز رو مهم بدونیم
Elham Ghavami
۱۴۰۱/۱/۳
کتابی زیبا من واقعا این کتاب رادوست داشتم..... وکسانی که این ژانر رادرست دارند پیشنهاد میکنم گوش کنند ولذت ببرن..... صدای راوی زیبا وگوشنواز.... جذابیت این کتاب به قدری است که نمیتوانید اصلا حدس بزنید اخر کتاب چه میشود..... کتاب از گیرایی خاصی برخورداراست.... ممنون از کتابراه به خاطر زحمات زیادی که میکشد
ستاره
۱۴۰۲/۸/۶
داستان مهیجی بود آدمها اتفاقاتی که در کودکی برایشان رخ می‌دهد و پدر و مادر و اطرافیانی که باعث میشوند شخصیت کودک شکل بگیرد باید خیلی مسئولیت پذیر رفتار کنند. اکثرا انسامها عقده‌هایی در درونمان از گذشته شکل گرفته که باعث اختلالت روانی هر چند کوچک بشودو این عقده یا روانپریشی بیشتر ریشه در خردسالی یا نوجوانی دارد. شخصیت اصلی داستان هم قربانی گذشته خود بود.
Masumeh jrb
۱۴۰۲/۱/۱۶
یه کتاب مهیج با پایان غیر قابل حدس. به این صورت که تا لحظه اخر ذهن خواننده مدام از کاراکتری به کاراکتر دیگه منتقل میشه بعنوام مضنون
اگه به کتابای جنایی، معمایی علاقه دارین انتخاب خیلی خوبیه،
در رابطه به گویش و جنبه صوتی محتوا هیچ ایرادی نداشت و کاملا حسی که باید رو بدون نقص و کاستی به شنونده منتقل میکرد
ممنون از کتابراه 🤍
رویا +
۱۴۰۱/۳/۱۹
روایت داستان خوب بود اما خود داستان خیلی معمولی شاید حتی تکراری بود. نمی‌دونم نویسنده‌ها چه گیری دادن به اختلالات روانی، داستانها طوری نوشته می‌شوند که کسی با آن بیمار زجر کشیده همدلی نمی‌کنه، چون فکر کی کنه با یک هیولای بد ذات طرف هست نه یک بیمار، کسی اون بچه با انگشتای یخ زده و شکم گشنه و موهای تراشیده را یادش نمیاد.
MRK
۱۴۰۱/۴/۱۸
یه داستان خیلی معمولیه. از لحاظ گوینده هم اگر با هندزفری کتاب رو گوش کنید گوشتون خراشیده میشه. چون گوینده واژه‌های س و ز‌ رو تیز میگه که باعث میشه آدم اعصابش خرد بشه. در کل برای رفع بیکاری کتاب بدی نیست. ولی تو رده کتابای ترسناک همچین کار خوبیم نیست.
زهرا رنجبر
۱۴۰۱/۱/۲۶
کتاب قشنگی بود دوستش داشتم. تو این کتاب میفهمیم که نباید حتی به دوستامون اعتماد کامل داشته باشیم و اینکه‌ی جورایی آدمها انعکاس رفتارشون میبینن. و اینکه خیلی وقتها تو خراب شدن رابطه‌ها خودمون مقصر نمی‌دونیم و دوست داشتن کسایی که واقعا دوستمون دارن نمیبینیم
فرهاد.
۱۴۰۲/۲/۱۳
سلام سلام
اگ به دنبال رمانی میگردین که معمایی باشه و تا اخرین لحظه بهش گوش بدین این کتاب و حتما گوش بدید یا بخونید.
در کنار اینکه گوینده مشخصا با تئاتر اشنایی داشت چون این رمان تقریبا نمایشنامه‌ای بود و در کل عالی ممنونم از کتابراه.
Lochina Iz
۱۴۰۱/۳/۲۸
صدای راوی واقعا آرامش بخش بود و لحن صحبت کردنش باعث میشد بخواید تا آخر کتاب رو گوش کنید، موضوع کتاب جالب و آموزنده بود اما خب یکم تکراری بود ولی این چیزی از عالی بودنش کم نمیکنه
غیرقابل حدس بود و تا آخر ماجرا شما سردرگم میمونید
راضیه اکبری
۱۴۰۱/۲/۶
خیلی جالب نبود بد هم نبود ارزش یکبار شنیدن رو داره نویسنده میخواست جنایی کنه همه چیز رو ولی خیلی موفقیت آمیز نبود من چون کتاب کودک خاموش رو قبلا خوندم خیلی این داستان برام جالب نبود
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۷/۲۶
این کتاب که اثر فریدا مک فادن می‌باشد، یک کتاب بی نظیر معمایی است و مناسب برای کسانی است که عاشق داستان‌های مهیج جنایی هستند بوده و خواندن این کتاب معرکه رو به همه عزیزان پیشنهاد میدم.
نیره هندی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
بنظرم خیلی تخیلی بود و راز آلودی بودنش طبیعی نبود البته قشنگ بود ولی عالیی نبود ولی گوینده عالی بود ممنون از کتابراه چون باعث شده من هفته‌ای یک کتاب بخونم
فخرالدین ثابتی فر
۱۴۰۱/۷/۴
من عاشق همچین کتاب و فیلم‌های با موضوع یه قاتل بین ماست هستم همیشه سعی میکنم دنبال همچین فیلم و کتابای بگردم و این کتاب اولین کتاب با این موضوع بود که خوندم
مشاهده همه نظرات 67

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یکی پس از دیگری

برای دریافت کتاب صوتی یکی پس از دیگری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.