معرفی و دانلود کتاب صوتی روز از نو، روزی از نو

عکس جلد کتاب صوتی روز از نو، روزی از نو
قیمت:
۳۹۰۰۰ 27300 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روز از نو، روزی از نو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روز از نو، روزی از نو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روز از نو، روزی از نو

کتاب صوتی روز از نو، روزی از نو اثر داریو فو، درباره‌ی زنی است که به سختی در تمام روزهای هفته در کارخانه‌ای کار می‌کند و در کنار آن به امور خانه و بچه‌ها نیز رسیدگی می‌کند.

آرامش از این زن حتی در محیط خانه نیز سلب شده، زیرا او دائم از کارخانه و وضعیت آن سخن می‌گوید. از محیط ناامنی که به شکل "چند ملیتی" اداره شده و هر روز وضعیت کار در آن دشوارتر می‌شود.

یک روز صبح در پی دیدن کابوسی از خواب می‌پرد. هراسان از دیر رسیدن به سر کار مشغول آماده کردن خود می‌شود اما در می‌یابد که کلید خانه در کیفش نیست. شتابان وقایع شب قبل را در ذهنش بازسازی می‌کند تا ببیند کلید را کجا گم کرده است...

داریو فو (Dario Fo) از تأثیرگذارترین نویسندگان معاصر ایتالیا بود که علاوه بر نویسندگی، به کارگردانی تئاتر، طراحی صحنه و لباس، بازیگری و آهنگسازی، سرایش ترانه، نقاشی و فعالیت سیاسی چپ نیز می‌پرداخت. «مرگ تصادفی یک آنارشیست»، نمایش‌نامه‌ای است که فو بخاطر آن برنده جایزه نوبل شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
34 دقیقه
روز از نو، روزی از نو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روز از نو، روزی از نو
نویسنده
مترجمعباس فاطمی
راویشیرین سپهراد
ناشر چاپینشر چشمه
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، نمایشنامه
قیمت نسخه صوتی
۳۹۰۰۰ 27300 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی روز از نو، روزی از نو

مسعود شاکری
۱۴۰۱/۹/۲۱
برای اجراهای نقشایی که تک پرسوناژ هست عالیه. کسانی که علاقه به مونولوگ گویی دارند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روز از نو، روزی از نو

برای دریافت کتاب صوتی روز از نو، روزی از نو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.