معرفی و دانلود کتاب صوتی یادگیری رویای شفاف: تکنیک‌های قدرتمند برای بیدار کردن خلاقیت و خودآگاهی

عکس جلد کتاب صوتی یادگیری رویای شفاف: تکنیک‌های قدرتمند برای بیدار کردن خلاقیت و خودآگاهی
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یادگیری رویای شفاف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یادگیری رویای شفاف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یادگیری رویای شفاف: تکنیک‌های قدرتمند برای بیدار کردن خلاقیت و خودآگاهی

کریستن لامارکا در کتاب صوتی یادگیری رویای شفاف به شما می‌آموزد چطور در رؤیاهایتان کاوش کنید و آن‌ها را در راستای شناخت درونیات و بهبود کیفیت زندگی خود تغییر دهید. یک کتاب خودآموز که از طریق آن یاد می‌گیرید چگونه نخ بادبادک رنگی رؤیاهای خود را در دست بگیرید و به بهترین نسخه‌ی خودتان تبدیل شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی یادگیری رویای شفاف

خواب‌ها، رؤیاها و کابوس‌ها به ما اطلاعات مهمی درباره‌ی خودمان می‌دهند؛ اطلاعاتی که بعضاً حتی در بیداری هم نمی‌توانیم به آن‌ها دسترسی پیدا کنیم. حضور یک متخصص در مقام تحلیل‌گر این اطلاعات می‌تواند ما را به مسائل مهمی درباره‌ی خودمان آگاه سازد و زندگی‌مان را دستخوش تغییرات بزرگی کند. کریستن لامارکا (Kristen LaMarca) به‌عنوان نویسنده‌ی کتاب یادگیری رؤیای شفاف (Learn to Lucid Dream) نقش این متخصص تحلیلگر را برای خوانندگان این کتاب ایفا می‌کند. او قرار نیست خواب‌های شما را تعبیر کند. بلکه به شما می‌آموزد کیفیتی خاص و غیرطبیعی از خواب دیدن را تحت عنوان «رؤیای شفاف» تجربه کنید.

اغلب ما وقتی در حال خواب دیدن هستیم، نسبت به شرایط خود، آگاهی نداریم. به بیان دیگر متوجه نیستیم که مشغول خواب دیدن هستیم و یا بیداریم. اما در تجربه‌ی یک رؤیای شفاف، به این گزاره که «من مشغول خواب دیدن هستم» آگاهی کامل داریم. با یاد گرفتن تکنیک‌های این کتاب می‌توانید در جهان خواب‌هایتان دخل‌وتصرف کنید و خواب‌ها را به‌نفع بیداری‌، و ناخودآگاهتان را به‌نفع خودآگاه دستکاری کنید.

لامارکا در این کتاب به‌سراغ اهمیت ناخودآگاه انسان در ساخته شدن شخصیت، روان، ذهنیت و به‌طور کلی زندگی او می‌رود. او روی دو وجه علمی و معنوی رؤیا دست می‌گذارد و آن‌ها را به‌طور جداگانه شرح می‌دهد. با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید خواب‌هایتان را به‌شکلی هدفمند تغییر دهید تا در بیداری‌هایتان احساس بهتری را تجربه کنید. افزایش تمرکز، اولویت‌بندی کردن ارزش‌ها و مراقبت کردن از خود، تنها بخشی از دستاوردهایی است که می‌توانید با کمک کریستن لامارکا از طریق شنیدن این اثر جذاب به‌دست آورید.

کتاب یادگیری رؤیای شفاف دربرگیرنده‌ی بخش‌های مختلفی به شرح زیر است:

برنامه‌ریزی گام‌به‌گام: در این بخش می‌توانید درس‌ها و تکنیک‌های پژوهشی هر فصل را دنبال کنید تا مهارت‌های رؤیاپردازی شفاف خود را تقویت کنید.

گزارش‌های شخصی: در این قسمت تجربیات دست‌اول نویسنده را درباره‌ی رؤیای شفاف و تأثیرات مثبتی که بر زندگی او داشته است می‌شنوید.

توالی رؤیاها: با استفاده از این بخش می‌توانید مهارت‌های جدید خود را از خلال یک تمرین بیست‌وچهار ساعته از آغاز صبح تا زمان خواب شب محک بزنید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی یادگیری رویای شفاف

- ساده و شفاف. (استفان لابرژ، روانشناس و بنیانگذار مؤسسه‌ی Lucidity)

- اثری روشنگر، مختصر و دلسوزانه. راهنمایی برای کشف دنیای رؤیاهای شفاف. کتابی فوق‌العاده که تمام آن چیزهایی را که برای دستیابی و کشف شفافیت نیاز دارید، ارائه می‌دهد. (اندرو هولچک، نویسنده کتاب یوگای رؤیایی)

- این کتاب رویکردی مدرن و آسان برای دسترسی به دنیای رؤیاها در اختیار تازه‌کاران قرار می‌دهد و با ارائه‌ی یک نمای کلی از رؤیای شفاف، تکنیک‌های موجود را به شیوه‌ای ساختاریافته بیان می‌کند. (چوگیال رینپوچه، استاد بودیسم و بنیانگذار بنیاد بودیساتوا در عمل)

- کریستن لامارکا در این کتاب دقیق و ساختارمند، مجموعه‌ای از تکنیک‌های مبتنی بر شواهد را به شما آموزش می‌دهد تا رؤیای شفاف دیدن را بیاموزید و به طیف وسیعی از مزایای آن دسترسی پیدا کنید. این اثر برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان طراحی شده است، اما این پتانسیل را دارد که برای جمعیت‌های فعال در حوزه‌های سلامت روان و نیز محققانی که به دنبال درک ماهیت هوشیاری از دریچه‌ی رؤیای شفاف هستند نیز مفید واقع شود. (بنجامین برد، پژوهشگر مرکز خواب و آگاهی دانشگاه ویسکانسین)

کتاب صوتی یادگیری رویای شفاف برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کاوش در جهان خواب‌ها علاقه دارید، و یادگیری رویای شفاف برایتان هیجان‌انگیز است، شنیدن این کتاب به شما کمک می‌کند این هیجان را به‌صورت عملی تجربه کنید و با تغییراتی که در خواب دیدن خود به‌وجود می‌آورید، کیفیت زندگی و روان خود را بهبود ببخشید.

کریستن لامارکا را بیشتر بشناسیم

این روانشناس بالینی در حوزه‌های روان‌شناسی کاربردی، پزشکی رفتاری و اختلالات خواب تخصص دارد. دکتر لامارکا مدرک لیسانس خود را در رشته‌ی روانشناسی از دانشگاه مارکیت در میلواکی آمریکا، و مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود را در زمینه‌ی پزشکی رفتاری و روانشناسی کاربردی از دانشکده‌ی تخصصی روانشناسی کالیفرنیا در سن‌دیگو دریافت کرده است. او در بنیاد تحقیقات اجتماعی و مراقبت‌های بهداشتی-رفتاری شفق قطبی آموزش دیده و تحقیقات مشترکی را با مرکز خدمات تحقیقات و ارزیابی اوتیسم (CARES) و آزمایشگاه علوم اعصاب شناختی دانشگاه سن‌دیگو (UCSD) انجام داده است.

تجربه‌ی حرفه‌ای لامارکا در طیف وسیعی از اختلالات روانپزشکی، گروه‌های سنی مختلف مراجعه‌کنندگان و پیش‌زمینه‌های فرهنگی اختلالات روانی، سبب این شده است که او شیوه‌های درمانی متنوعی مبتنی بر شواهد، ویژگی‌های رفتاری و شناختی، و روش‌مندی‌هایی بر اساس ذهن‌آگاهی ارائه دهد. چیزی که این روانشناس برجسته را از سایر همتایانش متمایز می‌کند، خلاقیتش به‌عنوان مداخله‌گر در روند درمان، همدلی صمیمانه‌اش و توانایی ماهرانه‌اش در تشخیص اختلالات پیچیده و مشکلات چالش‌برانگیز است.

در بخشی از کتاب صوتی یادگیری رویای شفاف می‌شنویم

برای این که مرتب و اگاهانه خواب‌های شفاف ببینید، به نقشه‌ی مشخصی برای کارهایی که انجام می‌دید و چگونگی انجام اون‌ها نیاز خواهید داشت. موفقیت شما بر اساس چگونگی بهینه‌سازی دو عامل سنجیده می‌شه: ‌ تنظیم و دیدن. تنظیم اشاره به دانش، گرایش و اقداماتی داره که شما در راستای به خاطر آوردن این که خواب می‌بینید به کار می‌برید. دیدن به حالت روانی مغز اشاره داره. طرز فکر خواب شفاف شامل بهبود توانایی برای ایجاد و انجام کارهای خاصه. تشخیص این که در حال خواب دیدن بدونید خواب می‌بینید. این کار با آموزش ویژگی‌های مشخصه‌ی خواب از واقعیت بیداری انجام می‌شه که به اون‌ها نشانه‌های خواب می‌گن. سپس وقتی با نشانه‌های خواب روبه‌رو بشید متوجه می‌شید خواب می‌بینید و این‌ها از طریق تمرینات حافظه‌ای تقویت می‌شن. لازمه‌ی دیگر خواب شفاف حالت فعال‌سازی مغزه. خواب شفاف بیشتر در فعال‌ترین نوع خواب رِم رخ می‌ده. وقتی مغز در حال خواب در بیدارترین حالت خوده. فرصت‌های روانشناختی برای خواب شفاف چندین بار در طول شبانه پیش می‌آن و در ساعات نزدیک به صبح بیشتر می‌شن. روش‌های خاصی می‌تونه درجه‌ی بیداری یعنی فعال کردن مغز در زمان رِم رو تقویت کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
فصل یک: مروری مختصر بر روی خواب دیدن شفاف / بخش اول
18 دقیقه
فصل یک: مروری مختصر بر روی خواب دیدن شفاف / بخش دوم
26 دقیقه
فصل دو: مقدمات خواب شفاف
22 دقیقه
فصل سه: روش‌های انگیزش / بخش اول
25 دقیقه
فصل سه: روش‌های انگیزش / بخش دوم
22 دقیقه
فصل چهار: در خواب‌های شفاف / بخش اول
24 دقیقه
فصل چهار: در خواب‌های شفاف / بخش دوم
22 دقیقه
فصل پنج: رشد و ارتقای تمرینات / بخش اول
18 دقیقه
فصل پنج: رشد و ارتقای تمرینات / بخش دوم
21 دقیقه
فصل شش: توالی تمرینی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یادگیری رویای شفاف: تکنیک‌های قدرتمند برای بیدار کردن خلاقیت و خودآگاهی
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویلیلا ولی پور
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یادگیری رویای شفاف

بهار مسعودی
۱۴۰۱/۶/۱۶
کتاب علمی و کاربردی ست برای کسانی که می‌خوان از زمان خواب بودن خودشون به شکل مفید و شگفت انگیزی برای ارتقاء روانی و ذهنی خودشون استفاده کنن توصیه می‌کنم حتما مطالعه کنن البته خوبه نسخه چاپی رو هم تهیه کنید تا بتونید تمرینات رو مرور کنید ترجمه کتاب خوبه و روای هم تسلط کافی به متن داره
Elham Zaerzadeh
۱۴۰۱/۶/۱۶
در ارتباط با خواب و رویا اطلاعات علمی کمی وجود داره، در حالیکه مطالعات اخیر نشون میده عملکرد علمی خواب در سلامت روان و بدن نقش بسیار مهمی داره
این کتاب از نظر علمی بحث‌های جالبی رو ارایه می‌کند، توصیه می‌کنم اگر به این حوزه علاقمند هستید کتاب چرا می‌خوابیم رو هم در نظر داشته باشید.
abbas masjedian
۱۴۰۱/۷/۱۶
سلام... این کتاب در زمینه یادگیری رویای شفاف عالیه.... باید با دقت چند بار گوش کرد و راهکارهای عنوان شده را گام به گام انجام داد.. یادگیری رویای شفاف یه نعمته.. یه لطفه... موهبت آن به هرکسی نمیرسه
mati sepahi
۱۴۰۱/۱۰/۶
خیلی عالی و خوب و ارزش مطالعه رو دلشت
برای یادگیری خواب شفاف حتماً توصیه میکنم یه کتاب خوب حتی این نباشه بخونید به مطالب داخل گوگل یوتوب و اینستاگرام بسنده نکنید
Kosar Ebadi
۱۴۰۱/۹/۹
برای اونایی که میخوان خلاقیتشون شکوفا بشه وبفهمن داستان چیه ‌عالیه
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یادگیری رویای شفاف

برای دریافت کتاب صوتی یادگیری رویای شفاف و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.