معرفی و دانلود کتاب صوتی این کتاب شما را می‌خواباند

عکس جلد کتاب صوتی این کتاب شما را می‌خواباند
قیمت:
46800 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی این کتاب شما را می‌خواباند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی این کتاب شما را می‌خواباند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی این کتاب شما را می‌خواباند

چطور می‌توان خوابی آرام و باکیفیت را تجربه کرد؟ جسامی هیبرد و جو اسمار در کتاب صوتی این کتاب شما را می‌خواباند، با بررسی همه جانبهٔ معضلات بی‌خوابی، تمرین‌های کاربردی را به شما یاد می‌دهند که با کمک آن‌ها بتوانید خواب راحتی داشته باشید.

درباره کتاب صوتی این کتاب شما را می‌خواباند:

بسیاری از افراد دوست دارند اصلا نخوابند و از تمام ساعات روزشان استفاده کنند. اما همه می‌دانند که این امر غیرممکن است. کسانی وجود دارند که به خاطر استرس بیش از حد دچار بی‌خوابی شده‌اند و این موضوع زندگی‌شان را به یک کابوس تبدیل کرده است. حتما این تجربه را داشته‌اید که شبی را با بی‌خوابی گذرانده باشید و تمام ساعات روز بعدتان خراب شده است.

عواقب بی‌خوابی یا بدخوابی برای بدن بسیار زیاد هستند. کسانی که بی‌خوابی یا بدخوابی را تجربه می‌کنند، ممکن است با عوارضی مثل سردرد، بدخلقی، بی‌حالی یا ناتوانی در تمرکز آشنا باشند. این مشکلات از طریق تمرین‌هایی برای آرامش ذهن برطرف خواهند شد. تا زمانی که ذهن آرامی نداشته باشید، نمی‌توانید با آرامش کامل بخوابید و نباید انتظار داشته باشید که خواب عمیقی نیز داشته باشید.

به همین دلیل جسامی هیبرد و جو اسمار در کتاب این کتاب شما را می‌خواباند (This Book Will Make You Sleep) به شما کمک می‌کنند تا با روش‌هایی بسیار ساده خواب آرامی را تجربه کنید. اگر تجربه‌هایی مثل مشکلات تنفسی، سندرم پای بی‌قرار، راه رفتن یا حرف زدن در خواب دارید، می‌توانید از راهنمایی‌های ارائه شده در این کتاب استفاده کنید.

تمرین‌هایی که در کتاب صوتی این کتاب شما را می‌خواباند به شما ارائه شده‌اند، شروعی خوب برای تغییر و ایجاد عادات مثبت و ماندگار به شمار می‌آیند. بنابراین سعی کنید فصول کتاب را پشت سر هم گوش کنید و به تمرین‌های آن عمل نمایید تا متوجه تاثیرات آن شوید. اگر بتوانید راهکارهای ارائه شده توسط این نویسندگان را به عادت تبدیل کنید، متوجه تغییرات چشمگیر در روند و کیفیت خوابتان نیز می‌شوید.

کتاب صوتی این کتاب شما را می‌خواباند به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر از مشکل بی‌خوابی و کابوس‌های شبانه رنج می‌برید، این کتاب فوق‌العاده را از دست ندهید؛ چراکه راه‌حل‌ها و نکات آن می‌تواند کمک شایانی به بهبود وضعیت خواب شما نماید.

با نویسندگان کتاب صوتی این کتاب شما را می‌خواباند بیشتر آشنا شویم:

جسامی هیبرد (Jessamy Hibberd) نویسنده و روان‌شناس آمریکایی است. او الگوهای نوین خودسازی را طراحی کرده و آثار زیادی در زمینه خودسازی را به‌صورت مشترک با جو اسمار منتشر کرده است. آثار وی مورد استقبال و توجه زیادی قرار گرفته‌اند و اکثرشان نیزبه چند زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند.

جو اسمار (Jo Usmar) نویسنده کتاب‌های خودیاری، قبل از ورود حرفه‌ای به عرصهٔ نویسندگی در نشریاتی مثل تلگراف و استایلیش فعالیت داشته است. کتاب‌های وی شامل موضوعات روان‌شناسی به زبان ساده می‌شود.

از دیگر آثار مشترک این دو نویسنده که به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌اند، می‌توان به «این کتاب شما را آرام می‌کند»، «این کتاب شما را می‌خواباند» و «این کتاب شما را موفق می‌کند» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی این کتاب شما را می‌خواباند می‌شنویم:

رفتاردرمانیِ شناختی در نظر اول پیچیده می‌نماید، امّا به هیچ وجه این‌گونه نیست. دکتر آرون تی‌بک در دهه 1960 این روش درمانی را ابداع کرد. این روش که مورد تأیید مقام‌های آگاه در روان‌درمانی قرار گرفته است، برای درمان انواع گوناگونی از اختلال‌های روانی، مانند افسردگی، اضطراب، اختلال وسواس فکری عملی و نیز بی‌خوابی مورد استفاده قرار می‌گیرد. وقتی احساس می‌کنید که همه اختیارهای خود را از دست داده‌اید، این روش شما را در موقعیت اختیار داری قرار می‌دهد. وقتی به ابزارهای این راهکار پی ببرید، برای همه مدت عمر با شما باقی می‌ماند و، در نتیجه، در هرجا و در هر اوضاع و احوالی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

رفتاردرمانی شناختی یکی از مؤثرترین روش‌های درمانی برای از میان برداشتن مشکلات خواب است که توانایی شما را برای رسیدن به بهبود افزایش می‌دهد، سبب می‌شود شب‌ها کمتر از خواب برخیزید و بیشتر و طولانی‌تر بخوابید. در ضمن پژوهشی که در امریکا صورت گرفت، دو سوم بیمارانی که با بی‌خوابی روبه‌رو بودند، با استفاده از روش رفتاردرمانی شناختی بهبود یافتند.

از همه این‌ها مهم‌تر رفتاردرمانی شناختی از نظر زمان کارآیی فراوانی دارد. مجبور نیستید از روش درمانی‌ای استفاده کنید که سال‌ها به درازا می‌کشد. در اینجا، مهم این است که به احساس خود در لحظه اکنون توجه می‌کنید و به اینکه پیش‌تر بر شما چه گذشته است کاری ندارید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
یادداشت نگارندگان
19 دقیقه
فصل اول: در حالی‌که در خواب بودید
23 دقیقه
فصل دوم: رفتاردرمانی شناختی
19 دقیقه
فصل سوم: برخورد با افسانه‌های خواب
17 دقیقه
فصل چهارم: هر جا سرتان را قرار بدهید
15 دقیقه
فصل پنجم: عوامل تأثیرگذار در خواب
21 دقیقه
فصل ششم: استراحت در زندگی شما
15 دقیقه
فصل هفتم: افکار منفی خود را کنار بگذارید
15 دقیقه
فصل هشتم: تغییر دادن نظرتان درباره خوابیدن
14 دقیقه
فصل نهم: برخورد با استرس
16 دقیقه
فصل دهم: خواب: مرز نهایی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی این کتاب شما را می‌خواباند
نویسنده،
مترجممهدی قراچه داغی
راوینسرین رضایی
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی
46800 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی این کتاب شما را می‌خواباند

نیما س
۱۴۰۱/۷/۱
کتاب خوبی بود. نکات نسبتا کاملی در مورد خواب راحت ارائه کرد. با بیانی ساده اما با لحنی کتابی. کم حجم و مناسب. بهتر بود به ریشه اصلی مشکلات خواب یعنی مسائل روانی بیشتر می‌پرداخت که متاسفانه اون قدری که باید به این جنبه نپرداخت.
مجموعا کتاب خوب و مفیدیه
Sara Sarayi
۱۴۰۱/۷/۱۱
راستش من این کتاب را به این امید خریدم که گوش بدم و خوابم ببره اما اینجوری نشد در واقع راهکارهایی میده که با به کار بردنش در آینده کمک میکنه به خواب بهتر اما گوش دادن بهش آدم را نمیخواباند. به نظرم عنوانش فریب دهنده است
mohammad amin
۱۴۰۳/۱/۶
سلام. به نظرم خوب بود. لذت بردم. راوی هم بسیار خوب بود. ترجمه هم عالی بود. کمک میکند راحت بخوابیم و بتوانیم ارامش داشته باشیم. همه فصول باهم منطبق هستند.
hi bro
۱۴۰۰/۱۰/۸
مختصر و مفید، تسهیل کننده روند خواب مناسب
امین سپهوند
۱۴۰۱/۳/۲
برای من مفید بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی این کتاب شما را می‌خواباند

برای دریافت کتاب صوتی این کتاب شما را می‌خواباند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.