معرفی و دانلود کتاب صوتی عادات شبانگاهی: راهکارهایی ساده، طبیعی و سالم برای اینکه مثل یک نوزاد بخوابید

عکس جلد کتاب صوتی عادات شبانگاهی: راهکارهایی ساده، طبیعی و سالم برای اینکه مثل یک نوزاد بخوابید
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادات شبانگاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادات شبانگاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عادات شبانگاهی: راهکارهایی ساده، طبیعی و سالم برای اینکه مثل یک نوزاد بخوابید

کتاب صوتی عادات شبانگاهی نوشته‌ی استفانی یوینگ شامل راهنمایی‌ها و توصیه‌هایی برای داشتن خواب بهتر و باکیفیت‌تر است. یوینگ وعده داده که با شنیدن این کتاب، قادر خواهید بود تا تنها در سه روز، روتین خوابتان را تغییر داده و مثل یک نوزاد، آرام و راحت بخوابید.

درباره‌ی کتاب صوتی عادات شبانگاهی

خوابیدن یکی از نیازهای حیاتی بدن ماست که به طور مستقیم، سلامت و کیفیت زندگی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بدون داشتن خوابی آرام و باکیفیت، کل روز را خسته خواهیم بود و به همین خاطر، انرژی لازم برای انجام فعالیت‌های روزانه‌مان را نخواهیم داشت. از طرفی کمبود خواب بر روی کارکرد درست ذهن و بدن نیز تأثیر دارد و می‌تواند باعث مشکلات و بیماری‌های فراوانی شود. ازاین‌رو پرداختن به چگونگی داشتن خواب خوب از اهمیت بالایی برخوردار است. استفانی یوینگ (Stephanie Ewing) در کتاب صوتی عادات شبانگاهی (The Sleep Habit)، نکاتی را گردآوری کرده که در عین سادگی و قابل‌اجرابودن، تغییرات بزرگی را در عادات خواب شما ایجاد می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی عادات شبانگاهی

ما روزانه درگیر انجام وظایف متعددی هستیم که باید در اجرای همه‌ی آن‌ها، میزان مناسبی از دقت و تمرکز را لحاظ کنیم. انجام این کارها، انرژی جسمی و روانی زیادی از ما می‌گیرد و اصطلاحاً ذهنمان را مستهلک می‌کند. خواب، تنها زمانی است که می‌توانیم راحت و بدون دغدغه، مغزمان را خاموش کنیم و به او اجازه دهیم تا انرژی‌اش را بازیابی کند. اگر در هنگام خواب هم آرامش نداشته باشیم، مغزمان هیچ‌گاه فرصتی پیدا نمی‌کند تا نفسی تازه کند و به همین دلیل، بعد از بیدار شدن هم احساس خستگی خواهیم کرد. کتاب صوتی عادات شبانگاهی نوشته‌ی استفانی یوینگ در هفده فصل کوتاه، مفید و مختصر، به شما راهکارهایی می‌دهد تا خوابیدنتان را بهینه کنید.

استفانی یوینگ ابتدا با لیستی از مواد غذایی مفید توضیحاتش را شروع می‌کند. بعد به سراغ مقوله‌ی آشفتگی می‌رود. فصول بعدی کتاب، به عوامل محیطی همچون سطحی که بر رویش می‌خوابیم، دما، لباس و همراهی دیگران می‌پردازد. عوامل ذهنی و روانی همچون ثبات، ذهن‌آگاهی، ایجاد روال و... نیز بررسی می‌شوند. تأثیر کافئین بر روی خواب از دیگر موضوعاتی است که کتاب صوتی عادات شبانگاهی توضیح می‌دهد. در دیگر فصل‌های کتاب از مواردی چون تأثیر داستان، ورزش، دم‌نوش‌ها، ثبت وقایع روزانه، داشتن خواب روزانه‌ی خوب و... صحبت می‌شود.

کتاب صوتی عادات شبانگاهی اثری از استفانی یوینگ است که توسط نازنین مهرپناه به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی شادن پژواک ناشر آن بوده و گویندگی‌اش نیز به عهده‌ی فرزانه فائزی بوده است.

کتاب صوتی عادات شبانگاهی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر خواب راحتی ندارید و به دنبال راه‌هایی برای بهبود کیفیت آن هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی عادات شبانگاهی: راهکارهایی ساده، طبیعی و سالم برای اینکه مثل یک نوزاد بخوابید می‌شنویم

خوابیدن روی کاناپه یا زمین خوب نیست. مطمئنم همه‌مون خوابیدن روی کاناپه یا صندلی راحتی رو تجربه کردیم. اگه مشکل خوابیدن دارید این راهش نیست. باید ذهنتون رو کاملاً با عادت‌های جدید خوابتون هماهنگ کنید. پس باید یه فضایی رو بهش اختصاص بدید. حتی اگه فقط تو یه اتاق زندگی می‌کنید و همون‌جا می‌خوابید، باید یه مرزهایی واسه‌ی خودتون ایجاد کنید. مثلاً می‌تونید پرده‌ای آویزون کنید یا وسیله‌ای بذارید که اتاقتون رو تقسیم کنه، یا حتی یه گلدون بذارید. فقط کافیه فضای خوابتون مشخص باشه. حالا می‌تونید از اون فضا برای خوابیدن استفاده کنید. موقع خواب نباید تلویزیون ببینید یا با گوشیتون بازی کنید.

تشک: پیدا کردن تشک مناسب برای خوابیدن کار آسونی نیست. با این حال فکر می‌کنم اگه بقیه‌ی عادت‌های مربوط به خوابیدنمون رو درست کنیم، بیشتر ما می‌تونیم روی تشک‌های مختلف هم بخوابیم. معمولاً فکر می‌کنیم چون تشکمون راحت نیست خوب نمی‌خوابیم، اما همیشه این‌طوری نیست. البته اگه هنوز هم روی تشک‌های دونفره‌ی ارزون قیمت می‌خوابید، یه جای کارتون می‌لنگه. اگه پول دارید و تشکتون هم مال ده سال پیشه، بهتره یه تشک جدید بخرید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
مقدمه
8 دقیقه
فصل اول: لیست مواد غذایی
5 دقیقه
فصل دوم: آشفتگی
6 دقیقه
فصل سوم: سطحی که روی آن می‌خوابید
4 دقیقه
فصل چهارم: دما
4 دقیقه
فصل پنجم: ثبت وقایع روزانه
6 دقیقه
فصل ششم: موضوعات حساس
3 دقیقه
فصل هفتم: کافئین
4 دقیقه
فصل هشتم: ثبات
5 دقیقه
فصل نهم: دمنوش گیاهی و لباس خواب
4 دقیقه
فصل دهم: کش آمدن
3 دقیقه
فصل یازدهم: ذهن‌آگاهی
2 دقیقه
فصل دوازدهم: داستان‌های مخصوص خواب
2 دقیقه
فصل سیزدهم: شرکا
3 دقیقه
فصل چهاردهم: پرواز درجه‌ی یک
4 دقیقه
فصل پانزدهم: خواب روزانه در کنار دیگر فعالیت‌ها
2 دقیقه
فصل شانزدهم: یک روال خواب ایجاد کنید
8 دقیقه
فصل هفدهم: زندگی بیشتر
4 دقیقه
سخن پایانی
2 دقیقه
یادداشت نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عادات شبانگاهی: راهکارهایی ساده، طبیعی و سالم برای اینکه مثل یک نوزاد بخوابید
نویسنده
مترجمنازنین مهرپناه
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عادات شبانگاهی

Hamed z
۱۴۰۳/۱/۲۰
متاسفم برای افرادی که صرفا برای امتیاز گیری از طریق ثبت دیدگاه، میان میگن وای کتاب عالی بود و بهترین کتابی بود که فلان و بهمان... نظرات ما باید واقعی باشه تا به افرادی که تصمیم به خرید دارند کمک کنه. چند فصل اول رو گوش کردم و تمایلی به شنیدن ادامه ندارم. نمیگم کتاب بدیه اما خیلی سطحی بود و موارد و خیلی بدیهی پیش پا افتاده ای رو بیان میکنه. واقعا هدف ما از خرید این کتاب این نبود که یه فصل رو به این اختصاص بده که بگه بالشتتون راحت باشه، ملافه رو چند روز یک بار بشورید، زیر تختتون رو جارو بزنید و امثال این! بقیه چند فصل اول هم به همین شکل سطحی و غیر جذاب و نکته خاصی نداشت. پیشنهاد می کنم به جاش از بقیه کتاب های موجود در کتابراه استفاده کنید. به این کتاب نمره یک میدم و در مقابل به کتاب "چرا میخوابیم اثر متیو واکر" نمره هزار. با تشکر از کتابراه عزیز
دیانا دیانتی
۱۴۰۲/۱۱/۴
کتاب صوتی عادات شبانگاهی کمک می‌کند با استفاده از رفتارهایی خاص بتوانیم خواب راحت تری داشته باشیم. رفتارهایی مثل وابسته نبودن به گوشی موبایل و نوشیدن دمنوش‌های گیاهی و... مطالعه این کتاب کمک می‌کند تا بر بهبود کیفیت خواب خود بیفزاییم چون به قول نویسنده کتاب ما ۳۰ سال از عمر خود و شاید هم بیشتر را در خواب به سر می‌بریم پس توجه به نحوه خوابیدن اهمیت به سزایی دارد. این کتاب راهنمای خوبی برای جایگزین عادتهای خوب برای خواب خوب است. من موزیک این کتاب صوتی را دوست نداشتم چون آزار دهنده بود. صدای خواننده خوب بود. سپاس
ترانه احمدپناه
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
بسیار عالی و کاربردی. جامع و کامل. دارای تمرینات و توضیحات واضح و انجام شدنی.
صدای گوینده عالی پرانرژی و شیوا.
از داشتن این کتاب پشیمون نمیشید
فقط نکته‌ای که قابل ذکر و ایراده، استفاده از هدست در موقع خوابه که امواج فرستنده بین موبایل و هدست میتونه به مغز آسیب و اختلال وارد کنه که این درعلم ثابت شده پس بهتره این گزینه حذف بشه کلا..
سپاس از کتابراه
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
میتونم بگم بهترین کتابی بود که توی این بحران کاری و دغدغه فکری که داشتم حتی بهتر از تمامی قرص خوابها عمل کرد و باعث شد مثل سابق راحت و با آرامش شبها سر ساعت مشخص خوابم ببره، اگه شما هم از مشکل بی خوابی رنج میبرید دیگه لازم نیست پیش متخصص اعصاب و روان یا مشاور و... برید، بلکه نسخه شما گوش دادن و عمل کردن به راهکارهای همین کتابخچه.
هاجر کریمی
۱۴۰۳/۲/۷
این کتاب به شکل روان وساده ترجمه نشده گوینده صداش خوبه اما قشنگ بحث پیش نمیبره دوباره باید گوش بدی تا خوب منظور را بفهمی توصیه تو اینترنت هم هست اما اینجا همراه با مثال اومده ویکجا اومده
زینب کامرانی
۱۴۰۳/۱/۱۴
یه کتاب خیلی خوووبه دیگه توصیه‌های عملی این کتاب خیلی کاربردی آسون و موثر هستن من عادات صبحگاهی از نویسنده همین کتاب رو هم خوندم هردوتاشون خوب و موثر در پیشبرد آرامش فکری و آسایش روان و جسم هستن
Karen Hatami
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
به قول نویسنده ما ۳۰ سال از عمرمون رو در خواب سپری می کنیم پس مطمئنأ کیفیت خواب در زندگیمون تأثیر زیادی داره…این کتاب با ساده‌ ترین راهکارها باعث میشه خواب راحتی داشته باشیم صدای گوینده عالی بود
یلدا
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
خیلی آموزنده است اگر واقعا میخواهید یک زندگی با نظم و عالی داشته باشید بهتون پیشنهاد میشه ولی بازم از روی سلیقه است
mohammad amin
۱۴۰۲/۱۱/۳
سلام. نظریات علمی خوبی داشت. و کمک میکند به خواب راحت. تشکر
فرشاد میرزایی
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
کتابی جمع و‌جور و کار راه‌انداز. میشه باهاش خوابید ‌واقعا
سارا هاشمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
کوتاه، مختصر و مفید
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عادات شبانگاهی

برای دریافت کتاب صوتی عادات شبانگاهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.