معرفی و دانلود کتاب صوتی ریاضیات خوشبختی: معادله‌هایی که عشق، موفقیت و زندگی خوب را برایت رقم می‌زنند

عکس جلد کتاب صوتی ریاضیات خوشبختی: معادله‌هایی که عشق، موفقیت و زندگی خوب را برایت رقم می‌زنند
قیمت:
۶۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ریاضیات خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ریاضیات خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ریاضیات خوشبختی: معادله‌هایی که عشق، موفقیت و زندگی خوب را برایت رقم می‌زنند

کتاب صوتی ریاضیات خوشبختی اثری از اسکات گالووی، کارآفرین، استاد مدرسه‌ی کسب‌وکار استرن در دانشگاه نیویورک و نویسنده‌ی آثار پرفروش در حوزه‌ی موفقیت است. او در این کتاب قصد دارد با ساده‌سازی و حل معادله‌ی زندگی، مخاطب خود را در مسیر خودسازی و خودشناسی هدایت کند.

درباره‌ی کتاب صوتی ریاضیات خوشبختی

اسکات گالووی (Scott Galloway) در کتاب صوتی ریاضیات خوشبختی (The Algebra of Happiness) به‌شیوه‌ی تا حدودی غیرمتعارف به ارائه‌ی حکمت‌ها و نصایحی برای بهبود کیفیتِ زندگی پرداخته. گالووی نظریه‌پردازِ تبلیغات، استاد مدرسه‌ی کسب‌وکار استرن در دانشگاه نیویورک، سخنران، کارآفرین، پادکستر و نویسنده است. او در رشته‌ی اقتصاد تحصیل کرده و در فهرست یکی از 50 مدرسانِ برتر این حوزه جای دارد. هر چند که شاید با دیدن تخصص او تصور کنید با یک اقتصاددان حرفه‌ای سروکار دارید که جز حوزه‌ی پژوهش و مطالعات خود، به امور دیگری نمی‌پردازد، اما باید بگوییم که این‌طور نیست. محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین سخنرانی‌ها و مطالب منتشرشده از گالووی نه به مسائل اقتصادی که به استراتژیِ زندگی اختصاص دارد!

معرفی و دانلود کتاب صوتی ریاضیات خوشبختی

اسکات گالووی در کتاب صوتی ریاضیات خوشبختی تلاش کرده است تا به این پرسش‌ها پاسخ دهد: فرمول یک زندگی خوب چیست؟ چگونه می‌توانید شغلی معنادار داشته باشید؟ چرا داشتنِ یک شغل پردرآمد با شغل معنادار، یکسان نیست؟ آیا برقراری و حفظ تعادل میان کار و زندگی امکان‌پذیر است؟ عناصر یک رابطه‌ی موفق چه چیزهایی هستند؟ چه کارهایی را می‌توان انجام داد تا در سن بالای 50 سال، به دام پشیمانی و افسوس دچار نشد؟ و... گالووی می‌گوید درست در اواسط بیست‌ سالگی است که زندگی رفته‌رفته شکل واقعی به خود می‌گیرد و دیگر از آن خیال‌پردازی‌ها و آرزوهای پیشین، خبری نیست. زندگی به حقیقتی گاه تلخ و پر از استرس و دلواپسی برای آینده تبدیل می‌شود؛ آینده‌ای که به شکل باورنکردنی نزدیک به نظر می‌رسد! حتی نخبگان، افراد سخت‌کوش و باهوش نیز از این آشفتگی و اضطراب در امان نیستند و گاهی ممکن است از مسیر صحیح و مناسب، منحرف شوند.

اسکات گالووی در کتاب صوتی ریاضیات خوشبختی، برای به حداکثر رساندنِ شادی و خوشبختی و کاستن از میزانِ نگرانی و دلواپسی، فرمول‌هایی عملی ارائه کرده است. او با هدف قرار دادنِ محوری‌ترین پرسش‌های زندگی، رابطه‌ی میان موفقیت، انعطاف‌پذیری، شکست، شادی و درآمد را ترسیم و برای آن فرمول و معادلاتی ساده تعریف می‌کند. گالووی با به‌کارگیری نمونه‌هایی ملموس، خرد و دانشی را که از پسِ سختی‌های زندگی دریافته است، به ما ارائه می‌دهد و به طیف وسیعی از موضوعات اشاره می‌کند: از توصیه‌های تحصیلی و حرفه‌ای گرفته تا ماهیت روابطِ شما و کشف مهم‌ترین رسالت و تصمیم زندگی‌تان. این از هنرمندیِ گالووی است که هم‌زمان با سرگرم کردنتان، اطلاعات مفیدی را به شما ارائه داده و راهنمایی‌تان نیز می‌کند.

گالووی این کتاب را به چهار بخش اصلی تقسیم کرده است: در بخش اول، معادلات اساسی را مطرح می‌کند که هر سال همراه با دانشجویانش به آن‌ها می‌پردازد و سپس شرح می‌دهد که آن معادلات برای هر فرد چه‌طور می‌تواند به شکلی منحصربه‌فرد تعبیر شود. بخش دوم، تجربیاتِ زیسته‌ی گالووی را به‌عنوان کارمند بانک، کارآفرین و استاد دانشگاه در بر دارد. بخش سوم به عشق و روابط میانِ انسان‌ها و همین‌طور راه‌های دستیابی به اهداف شغلی و شخصی می‌پردازد و بخش چهارم، شرح مسائلی درباره‌ی مراقبت از روح و روان و زندگی بر زمین است. کتاب صوتی ریاضیات خوشبختی اثری متفاوت است که چشم‌اندازهای نوینی را جهت دستیابی به موفقیت‌های حرفه‌ای و شخصی در برابرتان ترسیم می‌کند و بهترین راهنما و هادی برای هر فردی است که در زندگی، احساس سرگردانی و گم‌گشتگی می‌کند.

کتاب ریاضیات خوشبختی را فرخ بافنده به فارسی ترجمه کرده و انتشارات بذر خرد آن را به چاپ رسانده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را می‌توانید به همت انتشارات جیحون و با خوانش افشین اعتماد بشنوید.

نکوداشت‌های کتاب ریاضیات خوشبختی

  • ریاضیات خوشبختی کتابی کوچک و دوست‌داشتنی است و یک هدیه‌ی فارغ‌التحصیلی شگفت‌انگیز به شمار می‌رود. (بری ریتولتز، بلومبرگ)
  • همه‌ی ما می‌توانیم از خرد، بینش و تجربیات و اشتباهاتی که گالووی در کتاب ریاضیات خوشبختی بیان کرده است، بهره ببریم. (درک سیورز، نویسنده‌ی کتاب هر چی تو می‌خوای)
  • اسکات گالووی درس‌های قدرتمندی از زندگی را در کتاب ریاضیات خوشبختی ارائه می‌دهد، درس‌هایی که خود به‌سختی آموخته است و برای هر فردی که از عقل سلیم برخوردار باشد، شنیدنی و جذاب است. (اریک بارکر، نویسنده‌ی پرفروش وال استریت ژورنال، این راهش نیست)

کتاب صوتی ریاضیات خوشبختی برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی ریاضیات خوشبختی را به تمام علاقه‌مندانِ آثار خودیاری و توسعه‌ی فردی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی ریاضیات خوشبختی: معادله‌هایی که عشق، موفقیت و زندگی خوب را برایت رقم می‌زنند می‌شنویم

همه‌ی ما یکی را می‌شناسیم که موفق است، بدنی سالم و خوش‌فرم دارد، در یک گروه موسیقی می‌نوازد، با پدر و مادرش رابطه‌ی خوبی دارد، عضو انجمن حمایت از حیوانات است و یک وبلاگ غذا دارد. فرض کن که تو این آدم نیستی. از نظر من، حساب بانکیِ پر و پیمان داشتن، حین جا افتادن در حرفه‌ات، افسانه‌ای بیش نیست. برخی می‌گویند تا مزه‌ی بدبختی را نچشی، موفق نمی‌شوی. این حقیقت ندارد: می‌توانی پاداش‌های بسیاری را در طول مسیرِ رسیدن به موفقیت تجربه کنی. ولی اگر داشتنِ موجودی بانکیِ پر و پیمان اولویت اصلی تو در جوانی‌ات باشد، آنگاه باید بپذیری که شاید نتوانی در بلندمدت به پله‌های بالاترِ امنیت اقتصادی برسی، مگر اینکه نابغه باشی.

شیب مسیر حرفه‌ای‌ات (نامنصفانه) در پنج سال اول بعد از فارغ‌التحصیلی‌ات مشخص می‌شود. اگر می‌خواهی که شیب موفقیتت تند و رو به بالا باشد، باید سوخت زیادی بسوزانی. قرار نیست دنیا چیزی به تو بدهد؛ خودت باید تلاش کنی تا چیزی به‌دست آوری. پس سخت تلاش کن. واقعاً سخت.

موجودی حساب بانکی من در حال حاضر بالاست؛ که حاصل فقدانِ آن در دوران بیست و سی سالگی‌ام است. از بیست‌ودو سالگی تا سی‌وچهارسالگی، غیر از مدرسه‌ی کسب‌وکار، تنها چیزی که یادم می‌آید، کار است و بس! دنیا متعلق به گنده‌ها نیست، بلکه متعلق به تندروهاست. تو باید مسافت بیشتری را در زمانی کمتر نسبت به هم‌قطارانت طی کنی. بخشی از این بر شالوده‌ی استعداد ساخته می‌شود، ولی اصلش داشتن استراتژی و بردباری است. نداشتن موجودی بانکیِ پر و پیمان در مقام یک حرفه‌ای جوان، به قیمت زندگی زناشویی‌ام، موهای سرم، و مسلماً دوران بیست‌سالگی‌ام انجامید. در این ماجرا هیچ کتابچه‌ی راهنمایی وجود ندارد و قضیه فقط بده‌بستان است و بس. درست است که فقدانِ تراز مالی خوب در سال‌های جوانی‌ام، در سال‌های بعدتر زندگی‌ام موجودی حسابِ به‌مراتب بیشتری را برایم به ارمغان آورد؛ ولی واقعاً به بهای سنگینی حاصل آمد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
3 دقیقه
متن پشت جلد
14 دقیقه
فصل اول: ریاضیات خوشبختی
7 دقیقه
مبانی
4 دقیقه
مهم‌ترین تصمیمی که خواهی گرفت
20 دقیقه
داشتن صلاحیت به‌علاوه‌ی کدپستی مساوی‌ست با پول
10 دقیقه
فصل دوم: موفقیت
9 دقیقه
به استقبال بزرگی برو
11 دقیقه
مثل یک فرد مسئولیت‌پذیر رفتار کن
8 دقیقه
باور داشته باش که لایقش هستی
13 دقیقه
صدای خود را پیدا کن
9 دقیقه
تو (احتمالاً) مارک زاکربرگ نیستی
12 دقیقه
زمان پناه گرفتن
8 دقیقه
چه باید کرد اگر فکر می‌کنی که در حباب هستی؟
8 دقیقه
چیزهای مهم را محاسبه کن
8 دقیقه
مفهوم هدف در برابر وسیله را درک کن
3 دقیقه
از جواب نه شنیدن درس بگیر
10 دقیقه
اگر کارمند نیستی، خودت را استخدام کن
15 دقیقه
یک الگو باش
7 دقیقه
فصل سوم: عشق
12 دقیقه
یک به‌علاوه‌ی یک بیشتر از دو
6 دقیقه
بچه‌هایت را نزدیک خودت نگه دار
6 دقیقه
من قلب دارم
3 دقیقه
ترن هوایی مونتزو مازریونج
9 دقیقه
روز ولنتاین
9 دقیقه
محبت را پس بگیر
6 دقیقه
طلاق
4 دقیقه
تبادل محبت
9 دقیقه
خانه کجاست
13 دقیقه
چطور با پایان یک زندگی برخورد کنی؟
8 دقیقه
بچه‌ای را که فرزند خودت نیست دوست بدار
4 دقیقه
بهشت خودت را پیدا کن
7 دقیقه
به آن‌هایی که در کنارشان هستی، عشق بورز
16 دقیقه
بچه‌ها؛ همه‌اش در مورد آن‌هاست
11 دقیقه
فصل چهارم: سلامتی
6 دقیقه
گریه کن برایت خوب است
7 دقیقه
سازگاری را به صمیمیت ترجیح بده
6 دقیقه
در لحظه غرق شو
10 دقیقه
عوضی نباش
8 دقیقه
لذت موادمخدر کمتر از لذت فراهم آوردن معاش
9 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ریاضیات خوشبختی: معادله‌هایی که عشق، موفقیت و زندگی خوب را برایت رقم می‌زنند
نویسنده
مترجمفرخ بافنده
راویافشین اعتماد
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ریاضیات خوشبختی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ریاضیات خوشبختی

برای دریافت کتاب صوتی ریاضیات خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.