معرفی و دانلود کتاب ریاضیات خوشبختی: معادله‌هایی که عشق، موفقیت و زندگی خوب را برایت رقم می‌زنند

عکس جلد کتاب ریاضیات خوشبختی: معادله‌هایی که عشق، موفقیت و زندگی خوب را برایت رقم می‌زنند
قیمت:
42500 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ریاضیات خوشبختی: معادله‌هایی که عشق، موفقیت و زندگی خوب را برایت رقم می‌زنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ریاضیات خوشبختی: معادله‌هایی که عشق، موفقیت و زندگی خوب را برایت رقم می‌زنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ریاضیات خوشبختی: معادله‌هایی که عشق، موفقیت و زندگی خوب را برایت رقم می‌زنند

آیا تا به حال موفق به حل معادله‌هایی درباره‌ی عشق و خوشبختی شده‌اید؟ کتاب ریاضیات خوشبختی: معادله‌هایی که عشق، موفقیت و زندگی خوب را برایت رقم می‌زنند نوشتۀ اسکات گالووی، به شما کمک می‌کند این معادله‌ها را آسان‌تر حل کنید و در مسیر خودسازی و خودشناسی قدم بردارید.

اسکات گالووی (Scott Galloway) کتاب ریاضیات خوشبختی (The Algebra of Happiness) را به چهار بخش تقسیم کرده‌ است. بخش اول، معادله‌های اساسی را مطرح می‌کند، که او و دانشجویانش هر بهار با هم مرورشان می‌کنند؛ اگر کسی بخواهد فرمول خوشبختی را در قالب تعداد مشخصی معادله خلاصه کند، آن معادله‌ها چه خواهند بود؟ بخش دوم، با جزئیات بیشتری به آنچه می‌پردازد که گالووی از تجربه‌هایش به عنوان کارمند بانک، کارآفرین، استاد مدرسۀ کسب‌ و کار و صاحب‌نظری در حوزۀ تأثیر فناوری روی اقتصاد و جامعه‌، در مورد موفقیت، بلندپروازی، شغل و پول به دست آورده‌ است.

موضوعات بخش یک و دو مهم هستند؛ ولی موضوع بخش سوم سرنوشت‌ساز است: یعنی، موضوع عشق و روابط. آدم‌های جوان، مخصوصاً مردان جوان، تقلا می‌کنند چَم و خَم روابط و اصول موفقیت را بشناسند تا به هدف‌های شخصی و حرفه‌ای‌شان در دنیای سرمایه‌داری‌ برسند. بخش چهارم و آخر، از شما می‌خواهد به آدم توی آینه‌ نگاه کنید و به مسائلی در مورد مراقبت از خود، رسیدگی به بدن، توجه به روح و روان و همچنین آخرین روزهای روی زمین می‌پردازد.

با اسکات گالووی بیشتر آشنا شویم:

اسکات گالووی، نویسندۀ «چهار: دی.ان.ایِ پنهان آمازون، اپل، فیس‌بوک و گوگل»، کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز و استاد «مدرسۀ کسب و کار استرن» دانشگاه نیویورک است. او که کارآفرینی پیوسته نوآور به شمار می‌رود، بنیان‌گذار 9 شرکت از جمله «ال 2» و «پرافیت» بوده است. در سال 2012 به انتخاب Poets & Quants (سایت معتبری در زمینۀ مدرسه‌های کسب و کار) یکی از «50 استاد برتر» این حوزه شناخته شد. مجموعۀ یوتیوبی او با نام «برنده‌ها و بازنده‌ها» ده‌ها میلیون بیننده داشته است.

در بخشی از کتاب ریاضیات خوشبختی می‌خوانیم:

گفته‌ا‌ی قدیمی هست که می‌گوید، بهره‌ی مرکب قدرتمندترین نیرو در جهان هستی است. ایده‌ی کنار گذاشتن پول، دقیقاً برای آن جماعتی از همه مهم‌تر است که از همه کمتر درکش می‌کنند - یعنی جوان‌ها، چون آن‌ها تصوری از مفهوم «بلندمدت» ندارند. بسیاری از افراد جوانِ بااستعداد معتقدند چنان درجه‌یک هستند که قطعاً ‌پول زیادی درخواهند آورد. خوب، شاید... ولی فقط محض احتیاط، شروع به کنار گذاشتن پول کن - آن هم زود، و مدام. به چشم پس‌انداز به آن نگاه نکن - به چشم جادو ببین‌اش. 1000 دلار را درون جعبه‌ای جادویی بگذار و وقتی بعد از چهل سال به سراغش رفتی... هورا: آن هزار دلار اکنون 10 هزار تا 25 هزار دلار شده است! اگر چنین جعبه‌ی جادویی داشتی، چقدر پول توی آن می‌گذاشتی؟

اکثر ما می‌دانیم که بهر‌ه‌ی مرکب با پول چه می‌کند، ولی متوجه قدرت آن در بخش‌های دیگر زندگی‌مان نمی‌شویم. اپلیکیشنِ «1 ثانیه، هر روز» به تو یادآوری می‌کند که هر روز ویدئویی یک‌ ثانیه‌ای بگیری - یک جور اسباب دردسر است، اما، در عین حال، سرمایه‌گذاری روزانه‌ی کوچکی هم هست! در پایان سال، من کنار بچه‌هایم می‌نشینم و آن شش دقیقه‌ای را که مربوط به آن سال‌مان است با هم می‌بینیم. ما بارها و بارها آن ویدئو را تماشا می‌کنیم؛ حدس می‌زنیم که موقع گرفتنش من کجا بودم؛ وقتی که بچه‌ها خودشان را می‌بینند می‌خندیم، و یادمان می‌آید که چه اوقات فوق‌العاده‌ای در دنیای جادوگری هری پاتر داشتیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
ریاضیات خوشبختی
مبانی
مهم‌ترین تصمیمی که خواهی گرفت
داشتن صلاحیت + کدپستی = پول
موفقیت
مشتاق بمان
به استقبال بزرگسالی برو
مثل یک فرد بالغ و مسئولیت‌پذیر رفتار کن
کارهای آسان را درست انجام بده، و ایمیل بزن
باور داشته باش که لایقش هستی
صدای خود را پیدا کن و حرفت را بزن
تو (احتمالاً) مارک زوکربرگ نیستی
زمانِ پناه گرفتن
‌ چه باید کرد اگر فکر می‌کنی‌ که در حباب هستی؟
چیزهای مهم را محاسبه کن
مفهوم «هدف، در برابرِ وسیله» را درک کن
از «جواب نه شنیدن» درس بگیر
اگر کارمند نیستی، خودت را استخدام کن
یک الگو باش
عشق
هدف‌ها
2>1+1
بچه‌هایت را نزدیک خودت نگه دار
من قلب دارم
ترن هوایی «مونتزوماز ریوِنج»
روز ولنتاین
محبت را پس بگیر
طلاق
تبادل محبت
خانه کجاست
چطور با پایان یک زندگی برخورد کنی؟
بچه‌ای را که فرزند خودت نیست دوست بدار
بهشت خودت را پیدا کن
به آن‌هایی که در کنارشان هستی، عشق بورز
بچه‌ها: همه‌اش در مورد آن‌هاست
سلامتی
قوی باش
گریه کن - برایت خوب است
سازگاری را به صمیمت ترجیح بده
در لحظه غرق شو
عوضی نباش
لذت مواد مخدر > لذت فراهم آوردن معاش
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ریاضیات خوشبختی: معادله‌هایی که عشق، موفقیت و زندگی خوب را برایت رقم می‌زنند
نویسنده
مترجمفرخ بافنده
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات172
زبانفارسی
شابک978-622-96635-0-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
42500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ریاضیات خوشبختی: معادله‌هایی که عشق، موفقیت و زندگی خوب را برایت رقم می‌زنند

kaplan Abbaszadeh
۱۴۰۰/۲/۸
کتاب نسبتا خوبیه ولی اسم کتاب قول زننده هست و بیشتر در مورد روش‌های موفقیت و اتفاقاتی که برای نویسنده افتاده و برای خوشبختی اثر گذاشته‌اند را بیان کرده و در کل کتاب متوسطی دیدم
برهان محمدی
۱۴۰۰/۸/۱
کتابی خوبیه، توصیه میکنم بخونید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب ریاضیات خوشبختی: معادله‌هایی که عشق، موفقیت و زندگی خوب را برایت رقم می‌زنند

برای دریافت کتاب ریاضیات خوشبختی: معادله‌هایی که عشق، موفقیت و زندگی خوب را برایت رقم می‌زنند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.