معرفی و دانلود کتاب زنی پشت پنجره

عکس جلد کتاب زنی پشت پنجره
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زنی پشت پنجره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زنی پشت پنجره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زنی پشت پنجره

کتاب زنی پشت پنجره شاهکار به یاد ماندنی ای. جی. فین، داستان بی‌نهایت جذاب و هیجان‌انگیز زنی به نام آنا را روایت می‌کند که پس از مرگ ناگهانی فرزند و همسرش، شاهد قتلی مشکوک شده و زندگی‌اش برای همیشه دگرگون می‌شود. این داستان معمایی و جنایی در سال 2018 در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفت.

درباره کتاب زنی پشت پنجره (The Woman in the Window):

ماه‌ها از تصادف مرگبار و وحشتناک آنا می‌گذرد؛ او در این حادثه تلخ همسر و فرزندش را از دست داده و اکنون زنی منزوی و تنها، غرق در خاطرات خویش است. او هیچ میل و علاقه‌ای به بیرون رفتن از خانه و ارتباط با سایرین ندارد. آنا روزهایش را با تماشای فیلم و مرور عکس‌های قدیمی سپری می‌کند و شب‌ها با نگاه کردن به پنجره‌ای که تنها پیوند او با دنیای بیرون است، روز تکراری‌اش را به پایان می‌برد. همه چیز به همین روال پیش می‌رود تا یک شب شوم، حادثه‌‎ای هولناک همه چیز را دگرگون می‌سازد...

نیمه شب در خیابان صدای مهیبی به گوش می‌‎رسد و فردی به طور مشکوک به قتل می‌رسد، آنا که این اتفاق وحشتناک را به چشم می‌بیند، دیگر نمی‌تواند به روال سابق زندگی کند.

ای. جی. فین (A. J. Finn) با تألیف این اثر، قدرت مسلم و هنر شگفت‌انگیز داستان‌نویسی‌اش را متبلور کرده است. در جای‌جای این رمان شاهد استفاده به‌جا و دقیق او از تکنیک جریان سیال ذهن هستیم؛ به نحوی که به شما امکان تجربه لذتی وصف‌ناشدنی از خواندن داستانی معمایی و جنایی می‌بخشد.

در ستایش این اثر به یاد ماندنی تنها می‌توان به جملۀ استیون کینگ اکتفا کرد: رمان فوق‌العاده‌ای که نمی‌توانید آن را زمین بگذارید!

خرید حق امتیاز اقتباس سینمایی توسط کمپانی فاکس و فروش حق نشر در بیش از 40 کشور جهان، گواهی بر موفقیت این اثر شگفت‌انگیز است.

افتخارات کتاب زنی پشت پنجره:

- نامزد جایزه گودریدز در بخش داستان معمایی، جنایی سال 2018
- حضور در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
- ترجمه به بیش از 35 زبان در سراسر جهان

نکوداشت‌های کتاب زنی پشت پنجره:

- داستانی بسیار پیچیده. «وال مک‌درمید»
- یکی از آن رمان‌های نادری که واقعاً مسحور کننده و خواندنی است. «استفن کینگ»
- سرشار از تردید، شگفتی، حیرت و دلدادگی. «جین هارپر»

خواندن کتاب زنی پشت پنجره به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمامی علاقمندان به داستان‌های معمایی و هیجانی و دوست‌داران رمان‌های ژانر وحشت را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

با ای. جی. فین بیشتر آشنا شویم:

داستان‌نویس خوش‌استعداد و موفق، دانیل مالوری (Daniel Mallory) که با نام هنری ای. جی. فین شناخته می‌شود، سال 1979 در آمریکا متولد شد. او به دلیل چاپ رمان حاضر یکی از پرفروش‌ترین و موفق‌ترین نویسنده‌های نیویورک تایمز به حساب می‌آید. مالوری با نشریات گوناگونی همچون واشنگتن پست و نیویورک تایمز همکاری داشته و مدت‌ها به شغل ویراستاری مشغول بوده است.

در بخشی از کتاب زنی پشت پنجره می‌خوانیم:

در درگاهیِ حمام اتاق‌خواب اصلی درنگ می‌کنم، چشمم را چنان به دوش حمام می‌اندازم که کسی ممکن است برای ارزیابی یک نقاشی‌ در نمایشگاه به آن نگاه کند؛ تصمیم می‌گیرم، به دردم نمی‌خورد، یا دست‌کم امروز نه. یک لباس راحتی خانه انتخاب می‌کنم (به خودم یادآوری می‌کنم که باید آن را که لکه شده است بشویم، گرچه تاکنون آن لکه باید به خورد پارچه رفته باشد) و به طبقۀ پایین به اتاق مطالعه می‌روم.

از وقتی که پشت رایانه نشسته بودم سه روز می‌گذرد. ماوس را می‌گیرم و به گوشه‌ای می‌کشم. صفحۀ نمایش آشکار می‌شود و از من رمز عبور می‌خواهد.

کلمه را وارد می‌کنم.

بار دیگر صورت خود را در خواب می‌بینم.

بر روی صندلی به عقب می‌روم. همۀ این مدت را پشت سیاهی صفحۀ نمایش پنهان بوده است؛ رازی زشت. دستم مانند ماری به موشواره ضربه می‌زند: نشانگر را به گوشۀ صفحه می‌برم و تصویر را می‌بندم.

اکنون دارم به آن ایمیل نگاه می‌کنم که برای من آمده بود. guesswhoanna.حدس بزن کیه. انجام دادن این کار را به یاد نمی‌آورم، این... نورللی چه گفت؟ «یک سلفی کوچولو، نیمه‌شب؟» قسم می‌خورم از این کار چیزی به خاطر ندارم. اما آن‌ها کلمه‌های من هستند، کلمه‌های ما؛ و دیوید یک شاهد دارد (یک شاهد... هرگز قبل از این کسی را نمی‌شناختم که شاهدی داشته و یا برای این موضوع بدون شاهد باشد) و هیچ‌کس دیگری نیز نمی‌توانست اتاق خواب را در دسترس داشته باشد. هیچ‌کس به ذهنم خطور نمی‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زنی پشت پنجره
نویسنده
مترجمنورا نواپور
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات434
زبانفارسی
شابک978-600-9876-03-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زنی پشت پنجره

ژاسمن شاهنظری
۱۴۰۰/۲/۲۶
کتابی بسیار هیجان انگیز و گیرا که با شروعش ان را زمین نخواهید گذاشت. این کتاب با تشبیهات و استعاره‌های بسیار زیبا شما را با دنیای یک فرد دچار مشکل روانی که خود سعی در حل مشکلات دیگران دارد اشنا میکند و در پیچ و خمهای شگفت انگیز داستان شما را غرق میکنید. ممنون از شما.
saideh khatami
۱۴۰۲/۳/۱۷
در واقع داستان خیلی خوبه، اما مترجم کاری باهاش کرده که خوندنش تبدیل به زجرکشی شده..
جنایی-روانشناسی جالبیه، منتهی حتما از یک ناشر و مترجم دیگه بگیرید
فرانک ناصری
۱۴۰۱/۶/۱۰
نشر البرز با انتخاب مترجمهای بد، کاری کرده که با شنیدن اسم انتشارات البرز وحشت میکنم. دیگه هرگز از این انتشارات کتابی نخواهم خرید. هرگز.
علی غلامی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
خوب جالب بود به خوانندگان جنائی پیشنهاد میکنم
با تشکر از کتابراه و مترجم خوب که روان ترجم کرده
تانیا خانوم
۱۴۰۰/۲/۱۴
کتابی که نمیتونستم زمین بزارم پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنین ممنون از کتابراه
بهاره ناطق
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
قشنگ بود وجالب.. تا آخرش نمیفهمیدی که کی دروغ میگه
احسان حسن زاده امین
۱۴۰۱/۷/۹
کمی کسل کننده بود اما داستان جالب و با انتهایی حرفه‌ای بود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب زنی پشت پنجره

برای دریافت کتاب زنی پشت پنجره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.