معرفی و دانلود کتاب زنی در قاب پنجره

عکس جلد کتاب زنی در قاب پنجره
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زنی در قاب پنجره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زنی در قاب پنجره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زنی در قاب پنجره

ای. جی. فین در کتاب زنی در قاب پنجره با سبک هیچکاکی، ماجرای زنی تنها را روایت می‌کند که شاهد قتلی هولناک است. این رمان جذاب که تریلری استثنایی و جذاب محسوب می‌شود، در فهرست پرفروش‌‌ترین آثار نیویورک‌تایمز قرار گرفته و در چهل کشور بزرگ دنیا فروش شگفت‌انگیزی داشته است.

بسیاری از منتقدان رمان زنی در قاب پنجره (The woman in the window) را به عنوان بهترین داستان دلهره‌آور در سال 2018 می‌شناسند. اِستیون کینگ که مطرح‌ترین نویسنده‌ی ژانر وحشت است درخصوص این کتاب می‌گوید: «یکی از معدود کتاب‌هایی که نمی‌توان آن را زمین گذاشت.»

معرفی رمان زنی در قاب پنجره:

ای. جی. فین (A. j finn) در کتاب زنی در قاب پنجره با ادبیاتی جذاب و خواندنی ماجرای زنی به نام آنا را روایت می‌کند که تصور می‌کند شاهد جنایتی در خانه همسایه خود بوده‌ است. آنا که در نیویورک زندگی می‌کند، تمایلی به ارتباط با دنیای بیرون را ندارد. او بیشتر اوقات خود را به تماشای فیلم و به یادآوری خاطرات گذشته می‌گذراند و گاهی کار‌های همسایه‌های خود را زیر نظر می‌گیرد. یکی از همین روزها که در حال تماشای خانه همسایه‌اش است، حادثه‌ای غیرقابل باور رخ می‌دهد.

ده ماه از سقوط وحشتناک خودروی آنا فاکس می‌گذشت. او در آن حادثه خانواده خود را از دست داد و در این مدت هرگز مرگ عزیزانش را نپذیرفت و با یاد آن‌ها زیست. ده ماه بود که آنا از خانه‌اش خارج نشده و زندگی را فراموش کرده و مانند روحی سرگردان در خانه‌ی خود در رفت و آمد بود.

شاهرگ حیاتی زندگی آنا به دنیای واقعی، در پنجره‌اش خلاصه ‌می‌شد، به اینکه روزها پشت پنجره به تماشای همسایگانش می‌نشست. یکی از همسایگانش تصویری کامل از خانواده‌ای سه نفره بود که بازتابی از زندگی گذشته آنا به شمار می‌آمد.

ناگهان یک شب، فریاد وحشتناکی سکوت خیابان را در هم شکست و آنا فاکس شاهد قتلی شد که به نظر می‌آمد کسی متوجه آن نشده است. حال او باید کاری می‌کرد تا پرده از حقیقت ماجرایی بردارد اتفاق افتاده بود؛ ولی حتی اگر هم این کار را می‌کرد، آیا کسی او را باور می‌کرد؟

زنی در قاب پنجره در نگاه نخست به زندگی زنی افسرده پرداخته اما در ادامه‌، داستانی معمایی و هولناک است که یادآور سینمای آلفرد هیچکاک خواهد بود. در همه جای داستان همواره این سؤال برای شما پیش می‌آید که آیا در فضایی واقعی و جنایی هستید و یا همه ساخته‌ و‌ پرداخته‌ی ذهن راوی است؟ شما با خواندن این رمان از نوعی عدم‌ اطمینان و درگیری‌های ذهنی که با واقعیت درآمیخته و ابهام مرز بین این دو لذت می‌برید و مشتاقانه مسیری را دنبال می‌کنید که ناگهان دچار تغییراتی اساسی خواهد شد.

از بارزترین ‌ویژگی‌های رمان حاضر، تعلیق در تمام داستان، جریان سیال ذهن و عدم مرزبندی مشخص بین واقعیت و توهم است. انگار پا در فضایی مه‌آلود گذاشته‌اید که هر از گاهی نشانه‌ای کوچک از مسیر، شما را به ادامه‌ی حرکت سوق می‌دهد. ممکن است زبان و لحن متفاوت راوی در صفحات نخست شما را کمی گیج کند اما به مرور با فضا و ادبیات این رمان جذاب آشنا خواهید شد.

افتخاران کتاب زنی در قاب پنجره:

- یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز در سال 2018
- نامزد عنوان بهترین کتاب معمایی و هیجان‌انگیز سال 2018 از نظر کاربران سایت گودریدز

اقتباس از رمان زنی در قاب پنجره:

در سال 2020 فیلمی با نام زنی در قاب پنجره با اقتباس از این رمان ساخته شده است که در میان بازیگرانِ فیلم، ستارگانی مانند امی آدامز، گری اولدمن به چشم می‌خورد.

ای. جی. فین را بیشتر بشناسیم:

نام واقعی او دانیل مالوری (Daniel Mallory) است و در 1979 متولد شد. رمان زن پشت پنجره برای او شهرت بسیاری به دنبال داشت اما به دلیل دروغ‌هایی که در خصوص زندگی شخصی خود گفت بیشتر از گذشته مرکز توجه رسانه‌ها قرار گرفت تا جایی که برخی از متخصصان ادعا کردند که وی دچار بیماری دو قطبی است.

برخی نظرات درباره‌ی کتاب زنی در قاب پنجره:

- داستانی بسیار پیچیده. (وال مک‌درمید)
- یکی از آن رمان‌های نادری که واقعاً مسحور کننده و خواندنی است. (استفن کینگ)
- سرشار از تردید، شگفتی، حیرت و دلدادگی. (جین هارپر)

در بخشی از کتاب زنی در قاب پنجره می‌خوانیم:

خانه میلرها آنور پارک یکی از پنج خانه‌ایست که می‌توانم از پنجره جنوبی خانه‌ام دید بزنم. در سمت شرق، دو خانه یک شکل، همچون عجوزه‌هایی دوقلو، قرار دارد: قرنیزهای یک شکل بالای پنجره‌ها و درهای یک شکل سبز رنگ. در خانه سمت راستی، که کمتر به عجوزه‌ها می‌ماند، مدتهاست هنری و لیزا وازرمن زندگی می‌کنند؛ روزی که ما به این خانه آمدیم، خانم وازرمن قمپز در کرد که چهل و اندی سال است اینجایند. به ما سری زد که بگوید (توی رویتان بگویم) که چقدر او (و هنری من) از آمدن یک دسته آدم تازه به دوران رسیده دیگر به جایی که زمانی یک محله واقعی بود بدش می‌آید.

اد سیگار می‌کشید. اولیویا اسم عروسک خرگوشی‌اش را تازه به دوران رسیده گذاشت.

وازرمن‌ها از آنروز تا حالا با من حرف نزده اند، با اینکه در حال حاضر تنها هستم. ظاهراً با ساکنان خانه عجوزه‌ای شکل بعدی، یعنی خانواده گری، هم میانه خوبی ندارند. دو دختر نوجوان دوقلو، پدر شریک یک لباس فروشی وابسته به شرکت M&A، مادر سرپرست پرشور یک باشگاه کتابخوانی. انتخاب این ماه، که در صفحه مشترکشان اعلام شده و در حال حاضر در اتاق جلویی خانواده گری توسط هشت خانم میانسال در حال بازخوانی است: جود گمنام.

من هم این کتاب را خوانده ام، فکرش را بکن که من هم عضو این گروه بودم و کیک قهوه می‌خوردم (که اصلا کار آسانی نیست) و شراب می‌نوشیدم (این را هستم). کریستین گری احتماًلاً از من می‌پرسید، آنا، نظرت راجع به جود چیست؟ و من هم می‌گفتم به نظرم کمی گمنام است. همه زیر خنده می‌زدیم. الان دارند می‌خندند. سعی می‌کنم همراهشان بخندم. جرعه‌ای می‌نوشم.

سمت غربی خانه میلرها، خانواده تاکادا زندگی می‌کنند. شوهر ژاپنی است، زن سفیدپوست و پسرشان به غایت زیبا. نوازنده ویولون سل است. در ماههای گرم، کنار پنجره‌های باز اتاق پذیرایی تمرین می‌کند. اد سابقا پنجره را باز می‌گذاشت. مدتها پیش، شبی در ماه ژوئن، من و اد همراه با نوای باخ رقصیدیم: در آشپزخانه پیچ و تاب می‌خوردیم، سرم را بر شانه اد گذاشته بودم و او با انگشتانش بر پشتم می‌کوفت و پسرک از آنسوی خیابان می‌نواخت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زنی در قاب پنجره
نویسنده
مترجمطاهره زمانی بهابادی
ناشر چاپینشر روزگار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات670
زبانفارسی
شابک978-622-233-050-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زنی در قاب پنجره

F K
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
این کتاب میتونست تو ۳۰۰ یا نهایتش ۴۰۰ صفحه تموم بشه مخصوصا اولاش که خیلی خسته کننده است ولی خب به تدریج بهتر میشه و دوست داری ادامه بدی و البته آخرشم بد نیست.. در کل ارزش یه بار خوندنو داره مخصوصاً برای کسایی مثل من که کتاب معمایی جنایی دوست دارن
morteza adine
۱۳۹۹/۱۰/۱۸
کتاب معمایی جنایی خوبیست به صورتی توصیف شده که تمام کتاب جلو چشمانمان به تصویر کشیده می‌شود اما همانطور که دوستان گفتن شروع خوبی نداشت ولی زمانیکه داستان رو به پایان میره جذاب وگیرامیشود
یحیی سبا
۱۳۹۹/۱۰/۹
اولش خیلی کند و کسالت بار پیش میرفت تا جایی که خواستم کتابو کنار بزارم اما وقتی به نظرات دوستان مراجعه کردم تصمیم گرفتم مطالعه کتابو تمام کنم و واقعا پایان غافلگیرکننده‌ای داشت که اصلا با ابتدای داستان قابل قیاس نیست
آذر کوهی
۱۳۹۹/۱۱/۲
کتاب بسیاار زیبا و جالبی بود اگر بتونید چند صفحه کسل کننده اولش رو تحمل کنید در صفحات بعد به لذت خوندنش میرسید
شیلر رحالزاده
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
خوب بود و کشش داشت به طرز عجیبی با اینکه اسلو بود روند داستان در هر فرصتی که میشد شده ۲ صفحه میومدم ببینم ادامه ش چیه؟ بالاخره چی؟
فاطمه کوشکی
۱۳۹۹/۶/۲
کتاب خیلی خوبیه. داستانی معمایی و گیرا داره. روند داستان به گونه‌ای است که تمایل به تمام کردنش بسیار زیاده.
فاطنه پاکدل
۱۴۰۱/۳/۲۶
کتاب بسیار زیبا و دلنشین هست دوس داری داستان رو یه جا تموم کنی هیجان انگیز هست راحت میشه باهاش ارتباط گرفت
آیدا یوسفی
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
اولش یه کم خسته کننده بود
ولی آخراش خیلی هیجان انگیز بود
انقدر خوب که انگار داشتم یه فیلم مهیج میدیدم
منیر تیموری
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
کتاب خوبی بود معمایی وجنایی من که خیلی لذت بردم ولی نویسنده میتونست تو۳۰۰ صفحه هم تمومش کنه ولی در کل عالی بود
کاربر n
۱۳۹۹/۶/۱۶
نسخه کاغذی کتاب رو خوندم. داستان معمایی بود بد نبود ولی یه قسمتهاییش برای فرهنگ و جامعه ما مناسب نبود.. ضد اخلاق جامعه ما! البته شاید این طور فکر کنیم که چیز خاصی نیس و این برای یه رمان خارجی عادیه اما حواسمون باشه چی به خورد روحمون میدیم.. اینا کم کم برای ما هم عادی خواهد شد
معصومه چهره زاد
۱۴۰۱/۵/۲۹
بنظر من کتابی هست که مدام میخواهی ادامه‌اش رو بخونی و اتفاقات تو رو دنباش میکشونه
مونا مجتبی زاده
۱۴۰۰/۱/۲۸
یکی از بهترینها توی این ژانر بود👌🏻 اونقد جذاب که نمیشد لحظه‌ای کتاب رو رها کرد
Amir Stc
۱۳۹۹/۱۱/۲
با توجه به اینکه بهترین کتاب معمایی تو ۲۰۱۸ شده باید کتاب محشری باشه 👌👌
Faezeh Tvgh
۱۳۹۹/۸/۲۲
من این کتاب رو قبلا خوندم... نسخه چاپیش رو... کتاب واقعا گیرایی هستش
لیلا فرضی
۱۴۰۰/۸/۲۸
میشد تو ۳۰۰ صفحه تمومش کرد
اخه ۶۰۰ صفحه!!؟؟؟
ولی آخرش خوب بود
سورپرایز شدم
مشاهده همه نظرات 28

راهنمای مطالعه کتاب زنی در قاب پنجره

برای دریافت کتاب زنی در قاب پنجره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.