معرفی و دانلود کتاب صوتی زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند

عکس جلد کتاب صوتی زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند
قیمت:
۱۷۱,۶۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند

کلاریسا پینکولا استس در کتاب صوتی زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند در جست‌وجوی نمود ناب و سرشت وحشی زنانه است و می‌کوشد شمایلی از این نگاره را از خلال داستان‌های اسطوره‌ای و افسانه‌های کهن اقوام و قبایل مختلف ترسیم کند. این کتاب به مدت بیش از هزار روز در شمار پروفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفت.

درباره‌ی کتاب صوتی زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند

کلاریسا پینکولا استس (Clarissa Pinkola Estés) در کتاب صوتی زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند (Women Who Run with the Wolves) اسطوره‌ها، افسانه‌ها و داستان‌های غنی فرهنگ‌ها و قبایل گوناگون را بازگو می‌کند تا زن امروزی از خلال شنیدن آن‌ها ارتباط خود با نیای فراموش‌شده‌اش را احیا کند. اما این نیای فراموش‌شده کیست؟ چرا فراموش شده است و چرا باید زن امروزی آن را دوباره مبعوث کند و رشته‌های خود را با او از نو رج بزند؟

داستان‌های اسطوره‌ای و افسانه‌های نیاکان ما از دل انسانی‌ترین غرایز بشر پدیدار شدند. زن در این افسانه‌های بدوی، چنانکه نمود آن را در الهه‌ها و شخصیت‌های اسطوره‌ای می‌بینیم، سرشتی مبتنی بر غریزه داشت و در هارمونی و نسبتی تنگاتنگ با طبیعت وحشی پیرامون خود قرار داشت. تصویر درخشانی که عنوان کتاب ترسیم می‌کند نیز اشاره به همین موضوع دارند. زنی که در میان گله‌ای از گرگ‌ها در پهنه‌ی دشت می‌دود. با تنی عریان، گیسوانی رها و سرشتی سرکش و وحشی. درست مانند گرگ‌ها. در روزگاری که هنوز خبری از تمدن نیست. خدایان و ایزدبانوان به‌جای شهریاران حکومت می‌کنند و انسان در ساحت اسطوره می‌زیَد، و نه ساحت اندیشه.

پیدایش تمدن بر این غرایز انسانی افسار و لگام زد. حالا همه‌چیز باید در چارچوب‌های معین‌شده قرار می‌گرفت و لاجرم بسیاری از غرایز و عواطف انسانی سرکوب می‌شد. زن سرکش اسطوره‌ای رفته‌رفته به محاق رفت و جای او را زن متمدن اندیشمند گرفت. اما اصل مهم طبیعت این است که غریزه فرادست اندیشه است و اساساً بشر برای کنترل آن بود که مسیر تمدن را پیش گرفت. غریزه سرکوب می‌شود، اما از بین نمی‌رود.

دکتر پینکولا استنس در کتاب زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند به سراغ تعدادی از افسانه‌ها و قصه‌های اسطوره‌ای پیرامون کهن‌الگوی زن وحشی می‌رود و آن‌ها را برای ما بازگو می‌کند. او با روایت کردن این داستان‌ها، گویی ارواح زنان هزاران نسل پیش را در مقابل ما احضار می‌کند. ارواحی سرکوب‌شده که حالا احتمالاً خشمگین‌تر از گذشته هستند. زنانی که با وجود سرکوب‌های هزاران‌هزار ساله، مادامی که غرایز انسانی وجود دارند زنده‌اند و جایی در اعماق شخصیت ما و در درونی‌ترین لایه‌های نهاد ما زندگی می‌کنند.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند

راه‌یافته به فهرست پرفروش‌ترین‌های:

  • نیویورک تایمز
  • هفته‌نامه‌ی ناشران
  • USA Today
  • Library Journal

نکوداشت‌های کتاب صوتی زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند

- زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند فقط یک کتاب نیست. ارمغانی‌ست از بینش عمیق، خرد و عشق. (آلیس واکر)

- من از زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند و دکتر کلاریسا پینکولا استس سپاسگزارم. این اثر به خواننده نشان می‌دهد که جسارت، دلسوز بودن و زن بودن چقدر باشکوه است. هر کسی که خواندن و نوشتن بلد است باید این کتاب را بخواند. (مایا آنجلو)

- کتابی الهام‌بخش برای زنانی که از طبیعت شهودی خود گسسته شده‌اند. (سان‌فرانسیسکو کرونیکل)

- نثری درخشان و شاداب. این اثر به کتاب مقدسی برای زنان علاقه‌مند به اندیشه‌های عمیق تبدیل خواهد شد. این نقشه‌ی راهی است که یک زن در راه بازگشت به غریزه‌ی خویش با آن مواجه می‌شود. (لس‌آنجلس تایمز)

این کتاب استس که ریشه در آیین‌های قدیمی و عمیق جامعه و روان‌شناسی کهن‌الگویی دارد، به ما نشان می‌دهد که روح و سرشت اصیل انسانی گم نشده، بلکه به خواب رفته است. این کتاب به ما یادآوری می‌کند که ما با تمام پیچیدگی‌هایمان جزوی از طبیعت هستیم، طبیعتی وحشی که بازیابی آن سرزندگی را برای ما به ارمغان خواهد آورد. (توماس مور)

کتاب صوتی زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های اسطوره‌ای و کتاب‌های حوزه‌ی اسطوره‌پژوهی علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم.

با کلاریسا پینکولا استس بیشتر آشنا شویم

این نویسنده و روانکاو یونگی دکترای خود را در رشته‌ی روانشناسی قومی-بالینی دریافت کرد و در این مقطع به مطالعه‌ی الگوهای اجتماعی و روانی در گروه‌های فرهنگی و قبایل گوناگون بشری پرداخت. او نویسنده‌ی کتاب‌های بسیاری در زمینه‌ی سفر روح و کاوش روان و ناخودآگاه است. از سال 1992 تا کنون آثار استس به 37 زبان منتشر شده است و برخی کتاب‌های او از جمله زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند با استقبال قابل توجهی روبه‌رو شده‌اند. در حوزه‌ی نویسندگی، کلاریسا پینکولا استس همکاری با نشریات معتبری همچون هافینگتون پست، واشنگتن پست، هفته‌نامه‌ی ناشران و دنور پست را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد.

او از آغاز فعالیت‌های حرفه‌ای خود در زمینه‌ی روانکاوی و نویسندگی، توانست جوایز و افتخارات بسیاری را از آن خود کند. کسب جایزه‌ی حافظ لور، جایزه‌ی گرادیوا از انجمن ملی برای پیشرفت روانکاوی، جایزه‌ی انجمن مطبوعات کاتولیک، جایزه‌ی افتخاری کتاب سال انجمن کتابفروشان آمریکا و جایزه‌ی لیگ نویسندگان کلرادو تعدادی از این افتخارات است. استس همچنین موفق به دریافت مدالی از سوی رئیس‌جمهور برای عدالت اجتماعی شده است.

در بخشی از کتاب صوتی زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند می‌شنویم

ما یک زمان انسانی داریم و یک زمان وحشی. من وقتی بچه بودم در جنگل‌های شمالی، قبل از این که بیاموزم سال چهار فصل دارد، فکر می‌کردم ده‌ها فصل هست. زمان رعدهای شبانه، زمان روشن کردن اجاق، زمان روشن کردن آتش در جنگل، زمان خون روی برف، زمان درختان یخ‌زده، زمان خمیده، زمان درختان گریان، درختان براق، درختان ریشه‌دار، درختانی که فقط قسمت بالایشان تکان می‌خورد، و زمان درختانی که میوه‌هایشان را می‌ریزند.

من فصول برف الماس‌گون، برف مه‌آلود، برف قژقژی و حتی برف کثیف و برف تگرگی را دوست داشتم. زیرا همه‌ی این‌ها بدین معنا بود که زمان شکوفه‌های کنار رودخانه در حال فرارسیدن است. این فصل‌ها همانند مهمانان مهم و مقدسی بودند که هر یک پیشاپیش نشانه‌ی ورود خود را می‌فرستادند. میوه‌های کاجی که باز می‌شود، میوه‌های کاجی که بسته می‌شود، بوی برگی که می‌پوسد، بوی بارانی که می‌آید، موی خشک‌شده، موی سیخ‌شده، موی ضخیم، درهای باز، درهای بسته، درهایی که اصلاً بسته نمی‌شود.

چارچوب پنجره‌هایی که با لایه‌ای از یخ پوشیده شده، چارچوب پنجره‌هایی که با گلبرگ‌های خیس گوشیده شده، چارچوب پنجره‌هایی که با گرده‌های زرد پوشیده شده، چارچوب پنجره‌هایی که صمغ درختی روی آن انباشته شده است. و پوست خود ما هم چرخه‌های خود را داشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
77 دقیقه
بخش اول
51 دقیقه
بخش دوم
128 دقیقه
بخش سوم
160 دقیقه
بخش چهارم
54 دقیقه
بخش پنجم
146 دقیقه
بخش ششم
130 دقیقه
بخش هفتم
58 دقیقه
بخش هشتم
165 دقیقه
بخش نهم
164 دقیقه
بخش دهم
144 دقیقه
بخش یازدهم
43 دقیقه
بخش دوازدهم
109 دقیقه
بخش سیزدهم
54 دقیقه
بخش چهاردهم
117 دقیقه
بخش پانزدهم
159 دقیقه
بخش شانزدهم
22 دقیقه
بخش هفدهم
13 دقیقه
بخش هجدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند
نویسنده
مترجمسیمین موحد
راویعاطفه رضوی
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۹ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند

somayeh tohidlou
۱۴۰۱/۹/۲۴
خیلی طول کشید تا تمام شد، اما به واقع به شنیدنش می‌ارزید. آنقدر بود که جزو کتاب‌هایی گذاشتمش تا به دخترم و هر دختری که می‌خواهد قدم به جوانی بگذارد پیشنهادش دهم، تا زودتر بداند و خود را بشناسد.
کتاب را وقتی شروع کردم که به شعار «زن، زندگی، آزادی» و به قدرت و ادراکش از زندگی می‌بالیدیم. و چنین بود
که کتاب میخکوبم کرد وقتی قرار بود طبیعت زنانه را از دل کهن الگوها بیرون بکشد. وقتی یکی یکی داستان‌های اقوام و ملل را درباره زنان نقل می‌کرد و با تکیه بر مشترکات و تعلیمات روانشناسانه یونگ به هویت و ذاتی می‌پرداخت که از اتفاق فرهنگ‌ها، پدر و مادر و ایدئولوژی‌ها سرکوبش کرده‌اند. کتاب درباره ازاد ساختن روح زنانه، بدن زنانه و طبیعت زنانه است. درباره چرخه زندگی، مرگ، زندگی و تلاش‌های روحی و روانی‌ای که زندگی را در کمال روحی‌اش بازمی‌گرداند.
هرچند ساعتهای طولانی زمان برای شنیدنش گذاشتم، اما کتاب را دوست داشتم و به هر زنی که می‌خواهد بر طبیعت واقعی خود بماند پیشنهاد می‌کنم. زمانه ما به زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند بسیار نیاز دارد.
فاطمه رحیمی
۱۴۰۱/۹/۲۲
نویسنده یک روان درمانگر با کوله باری از تجربه و دانش است به نظر او زن برای رهایی از مشکلاتش باید کهن الگو‌های اساطیری را از دل تاریخ بیرون بکشد و با تحلیل مفاهیم والا از درون آن روح وحشی وغریزی زن را بیدار کند او باید روح سرکوب شده خود را آزاد کند و از هوش ذاتی وشهودی خود استفاده کند به نظر می‌رسد تشخیص وی درست و مفید و لازم ولی شاید کافی نباشد زن در عصر جدید از محدودیتهای سنتی به محدودیتهای مدرن گام برداشته ودچار کلیشه‌هایی شده است که تعالیش را در تشابه با همجنس و جنس مذکر رقم زده است ومتاسفانه خشونت و نا مهربانی یکی از دستاوردهای آن بوده است و روح لطیف زن که مظهر لطافت جامعه بشری است اینچنین آزرده شده به نظر میرسد زن امروز بهتر است بر مدار فطرت آفرینش خود گام بردارد در این نگرش زن انتخابگر و کنش گر خلاق در فردیت وزنیت و جامعه است اونه منفعل است نه لجباز او شور زندگی را با ارتقای نفسانی جسمانی و روحی خود بپا می‌کند او می‌آموزد ومی آموزاند او عشق و هنر و دانش می‌آفریند او تفکر خلاق و تعقل آگاه دارد او همانطور که کیلومتر‌ها از جاهلیت فاصله دارد خود را به دامن تجاهل نمی‌افکند دراین نگرش زن با افتخار زن است بهرحال کتاب را دوست داشتم عنوانش ومتنش را و راه کارهایش را و در صدد هستم متنی‌اش رانیز بخوانم کتابیست که نیاز به تفکر دارد خوانش کتاب بسیار عالی بود روان، صحیح، با مکث‌ها و لحن درست، شنیدن وخواندن این کتاب را به همگان توصیه می‌کنم.
hanieh_akbarzadeh
۱۴۰۱/۹/۱۰
درود بر بانوان ایران زمین.. درود بر خانم رضوی با صدای دلنشینشون که هر کتابی رو با صوت زیباشون جلا میدن به جرأت میگم بهترین گوینده‌ای هستن که من هرگز از صداشون خسته نمیشم وبالذت دوباره وچند باره کتابهاشونو گوش میدم... محتوای کتاب هم همچون گوینده بی نظیره هر دختر وبانویی لازمه چندین بار این کتاب رو گوش بده وعمل کنه مطالب کتاب جوریه که انگار خود ادمی چندین وچند بار این تجربه‌ها رو تجربه کرده شاید اگاهی‌هایی که این کتاب در اختیار ادمی قرار میده رو زودتر از اینا ما خانم‌ها داشتیم خیلی از اشتباهات زندگیمونو تجربه نمیکردیم خیلی اگاهتر بودیم... مطالب یکم مفهومیه شاید خیلی‌ها بار اول متوجه منظور اصلی نویسنده نباشن باید چند بارگوش کرد مفهموم رو درک کرد ولی درکل کتاب اموزنده ایه ممنون از همه زحمت کشان کتابراه🙏
Sara Mohammadi
۱۴۰۱/۸/۲۳
درود بر زنان و دختران سرزمینم، من مدتهاست که توو این اپلیکیشن عضو هستم و هفته‌ای یک کتاب میخرم و گوش میکنم، این اولین کتابیه که خیلی مشتاق گوش کردنش هستم و صدای بینظیر گوینده که به جرات میتونم بگم تا الان بهترین بوده و زیبایی بیان ایشون و بازی با تن صدا و لحن بیان ایشون، جذابیت این کتاب ناب رو یک و صدچندان کرده، بازیگر به زیبایی در لحن چگونگی بیان کلمات مهارتی قابل لمس و غیرقابل مقایسه نسبت به گوینده‌های معمولی داره💫عااالیه این کتاب هم از نظر معنا و مفهوم و هم از نظر گویندگی نااااااب خانوم رضوی
neda shadi
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
این کتاب خیلی وقت بود که تو لیستم بود و بالاخره گرفتمش و تنها پشیمونی‌ام اینه که چرا زودتر نگرفتمش خوندن این کتاب رو به تک تک زنان و مردان جامعه توصیه میکنم و این کتاب کهن الگو و قصه‌های با محوریت زنان را شرح میده و توضیح و تفسیر میکنه یکی از قشنگ‌ترین بخش‌های کتاب اونجاست که میگه باید اجازه داده اون چیزی که قراره بمیره، بمیره و آنچه که زنده بمونه، زنده بمونه این جمله در مورد انتخاب‌ها و روابط و تصمیمات ما میتونه خیلی تاثیر گذار باشه، کتاب به نحوی کمک میکنه تشخیص بدیم چه چیزی مردنی هست و چه چیزی باید زنده بمونه
وحید فرشیدپور
۱۴۰۱/۸/۲۷
کتاب خاصیه و ممکنه همه با مدلش ارتباط برقرار نکن، چون نگاهی کاملا اسطوره‌ای و استعاره‌ای به زندگی، مخصوصا زیست زنان داره. من به شخصه خوشم اومد. پیش از خرید و مطالعه یا گوش دادن بهش بهتره بدونین؛ اگه ناشکیبا هستین یا نگاه‌تون به‌دنیا واقع‌بینانه‌س، اصن این کتاب رو پیشنهاد نمی‌دم چون با مفاهیمی کاملا انتزاعی سرکار داره. من به‌عنوان مرد لذت بردم.
زهرا قدیمی
۱۴۰۱/۹/۲۱
این کتاب در نوع خودش بی نظیر است!!! راهنمای رمز گشاییست.. کلیدهایی در ذهنتان روشن میشوند که تصور نمی‌کردید وجود داشته باشند. نویسنده کاملا مسلط و مشتاق است. شما هرچه قدر کتابخوان باشید باز هم از ترکیب بندی کلمات و جملات کتابش اثر میپذیریدولذت میبرید.
مترجم به حدکمال در ترجمه جانب مقصود ومنظور را
نویسندهرا نگاه داشته وزیبایی ورسایی مطالب حفظ نموده. این کتاب حاوی اسرار کهن است. برای هر انسان جویای دانایی واجب است..
Zahra Nowroozi
۱۴۰۲/۳/۲۹
اگر به خودشناسی تحلیلی علاقه مند هستید و از پیچیدگی‌های روان لذت میبرید این کتاب بی نظیر را بخوانید و پیشنهاد میدهم صوتی ان را هم گوش بدین. خوندن کتاب یه چیزه گوش دادنش یه چیز دیگه. چقدر هر دو زیبا و تجربیات جذابی هستن. صدای گوینده‌ی خانم و آواها و موسیقی که به شدت همخوان با متن کتاب است شما را به دنیای سحرآمیز درون وصل میکند. یک شاهکار ادبی و روانشناسی ست. کتابی که باید بارها خواند و خواند و گوش داد و هر بار خرد جدیدی کسب کرد.
مهوش مولودی
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
کتابی فوق العاده برای بانوان فوق العاده ابدا کلمه ایی نیست که بشه با استفاده ازاون این کتابو تعریف کرد بی نهایت الهام بخش و دلنشین و ااینو به تمام خانمهاا توصیه میکنم به نظرم خانمهاا باید هر چن وقت یکبار تمام این کتاب صوتیو بارهاا و بارهااا گوش بدن و هیچ وقت این کتابو از خودشون دور نکنند و داشتن به این کتاب سان همراه داشتن مادر و مادربزرگی همیشه و همراه درجا و هر سنیه و ازش لذت ببرن. تشکر از کتابراه برای همچین کتابهای پر باری
یاسمن علمی
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
این کتاب شاهکاره، و بی بدیل …
اگر تنها یک کتاب و فقط یک کتاب بخواهم به بانوان اطرافم معرفی کنم همین کتاب هست، از شنیدن دقیقه به دقیقه کتاب لذت بردم و بعد از گوش دادن به هر فصل نوع نگرشم به مسائل تغییر کرده بود. من تا اخرین لحظات عمرم به شنیدن داستان‌های این کتاب گوش میدم و مطمئنم حتی اگر چند بار هم به یک داستان تکراری گوش کنم باز هم مطالبی دارد که از نو یاد بگیرم
مهدیه نصری
۱۴۰۱/۹/۱۶
صدای گوینده و لحنش بسیار عالی بود
من خیلی نتونستم با کتاب ارتباط برقرار کنم باوجود اینکه عاشق طبیعت هستم و عاشق زنان سخت کوش و سالخورده و قدیمی که به تمام معنی زن هستند ولی چون مفاهیم کتاب چیزی به اطلاعاتم اضافه نمی‌کرد برام فایده نداشت... یعنی اینطوری بگم انگاری حرفهای تکراری درمورد طبیعت زن میزد ولی سخت میشد حوصله کرد و گوش داد آخرشم چیزی متوجه نمیشدی
ولی با تمام اعتقادات نویسنده موافقم
ثریا صفری
۱۴۰۲/۷/۳
کتابی ایست که خواننده مخصوص خودش را دارد انسانهایی که به درک ماهیت زن آن هم به شکلی که داستان را تجزیه و تحلیل می‌کند می‌پردازد رنج‌ها یی که یک زن در زندگی ایش به واسطه متفاوت بودن جنسیت مجبور به پذیرش است را به شکلی عالی در قالب داستان‌های کهن الگوی زن به تفسیر می‌کشد و ذهن شرطی شده انسان نسبت به ماهیت زن را به چالش می‌کشد امیدوارم که این سبک کتاب‌ها بیشتر ترجمه شود
حسین اکبری
۱۴۰۲/۲/۱۶
کتاب بسیار زیبا و جالبیه من خیلی گوش کردم میشه با این کتاب تمرین داشت کتاب داره باقصه‌های قبیل‌های گوناگون ریشه وابستگی و احساس را که به حمایت‌های ناسالم دامن میزنه را برای یه مادر باز میکنه کلاریسا میگه باید دور از احساسات جدیت به کاربری که شاید برای یه مادر قابل قبول نباشه چون احساسی به موضوع نگاه میکنه و این کتاب میگه غیرانسانی نه اینکه گناهکاربشی.. بخشی اززندگی واقعیه
زرى ناطقى
۱۴۰۲/۲/۴
بی نظیره. همه ى خانمها باید اون رو بارها و بارها بخونند. در مورد زنانگی است. من کتاب متنى رو خوندم صوتى رو هم تهیه کردم. هر قصه مربوط به یکى از بخشهاى وحود ماست. و تفسیرها خیلی عالی هستند. اگر با نظریه ى یونگ آشنا باشید با آرکى تایپها و اسطوره‌ها خیلی بیشتر براتون فابل درک مى شه. توصیه مى کنم اگر زن هستی و نمى دونى چته و سردر گمى حتما بخونش تا بیشتر با خودت آشنا بشی.
ساناز سمیعی
۱۴۰۱/۸/۲۳
تو این چند روزی که کتاب و گوش میدادم به همه اونایی که دوستشون داشتم پیشنهاد دادم و البته اون‌هایی که میدونستم سرشون شلوغه یواشکی گوشیشون و میگرفتم و براشون کتاب و میخریدم کتاب برای من عالی بود و بی اغراق برای من که هر هفته تارگت کتابخونی دارم و یکی از مهم‌ترین لذت‌های زندگیم کتاب خوندنه بهترین کتاب بود ممنونم از مترجم و صدای بسیار خوبی که واقعا دلنشین بود
مشاهده همه نظرات 83

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند

برای دریافت کتاب صوتی زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.