معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی رویایی‌تان را خلق کنید

عکس جلد کتاب صوتی زندگی رویایی‌تان را خلق کنید
قیمت:
46800 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی رویایی‌تان را خلق کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی رویایی‌تان را خلق کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی رویایی‌تان را خلق کنید

اگر دوست دارید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید، کتاب صوتی زندگی رویایی‌تان را خلق کنید نوشتهٔ کریس وایدنر، به شما در این مسیر کمک می‌کند. با شنیدن این کتاب تکنیک‌ها و راهکارهای کاربردی یاد می‌گیرید که با کمک آن‌ها قادر خواهید بود همانند افراد موفق زندگی کنید و آرزوهایتان را به حقیقت مبدل سازید.

درباره کتاب صوتی زندگی رویایی‌تان را خلق کنید:

شاید شما هم جزو آن افرادی باشید که شب‌ها قبل از خواب به آرزوهایتان فکر می‌کنید و تصور می‌کنید که به حقیقت پیوسته‌اند. شاید هم آنقدر غرق رویاهایتان می‌شوید که حس می‌کنید واقعا آن‌ها را تجربه خواهید کرد. همین حالا چند دقیقه چشمان‌تان را ببندید و تصور کنید رویاهایتان به واقعیت بدل شده‌اند. در این صورت زندگی‌تان چه فرقی می‌کند؟!

کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید (Live the Life you have always dreamed of) به شما این پیام را می‌رساند که اگر واقعا در تمنای چیزی باشید آنقدر باید تلاش کنید تا به آن برسید. باید هرچه که لازم است در این راه انجام دید تا آن چیزی را که می‌خواهید خلق کنید. با شنیدن این کتاب صوتی درخواهید یافت که تنها رویا بافتن کافی نیست، بلکه باید سرنوشت‌تان را خودتان بسازید.

اگر آرزوی داشتن زندگی بهتری در سر دارید و امید دارید که به آن می‌رسید، باید در جهت آن قدم بردارید. کریس وایدنر در این کتاب به شما می‌گوید خواستن توانستن است و همه چیز در این دنیا به ارادهٔ شما بستگی دارد. نوع زندگی شما به انتخاب‌هایتان بستگی دارد و اگر تصمیم بگیرید جور دیگری زندگی کنید، کافی است انتخاب‌هایتان را تغییر دهید.

این نویسنده در کتاب صوتی زندگی رویایی‌تان را خلق کنید تاکید می‌کند که هرکسی که از زندگی‌اش راضی نباشد، می‌تواند تصمیم بگیرد آن را تغییر دهد. تنها کافی است کلمه «نمی‌توانم» را از زندگی خود حذف کنید و قدم در ناشناخته‌ها بگذارید. آنوقت است که زندگی رویایی که هرشب تصورش را می‌کردید، به حقیقت می‌پیوندد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی زندگی رویایی‌تان را خلق کنید:

- کریس وایدنر پدیده‌ای خارق‌العاده نیست. صبر او، دانش او، توانایی او در تعامل با مخاطبان خارق‌العاده است؛ کریس، کار فوق‌العاده‌ای انجام می دهد. (جیم ران - کارآفرین، نویسنده و سخنرانِ انگیزشیِ آمریکایی)

- من با بیش از 3000 مخاطب صحبت کرده‌ام و می‌توانم به شما بگویم که کریس وایدنر یکی از بهترین سخنرانان امروز آمریکا است. مطالب فوق‌العاده‌ای دارد. بسیار انگیزشی، بامزه، تیزبین، سریع و دقیق است. شما هم دوستش خواهید داشت. (برایان تریسی - نویسنده کتاب قورباغه را قورت بده)

- کریس وایدنر استعداد، بیان، پیام، حضور و توانایی فوق‌العاده‌ای دارد! کریس وایدنر یکی از جدیدترین ستارگان برتر امروزه در حوزه سخنرانی بین‌المللی است. (دنیس وایتلی - سخنران، نویسنده و مشاور انگیزشی آمریکایی)

کتاب صوتی زندگی رویایی‌تان را خلق کنید مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید هرچه زودتر به زندگی رویایی خود دست پیدا کنید، راهکارهای ارائه شده در این کتاب کمک زیادی به شما می‌کند. همچنین کسانی که به کتاب‌های توسعه فردی و موفقیت علاقه دارند، از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

کریس وایدنر را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و سخنران برجسته به عنوان یکی از مشهورترین افراد در دنیای تجارت شناخته می‌شود. او با سخنرانی‌های خود به سازمان‌ها و مؤسسات بزرگ و مطمئن آمریکا نظیر «جنرال الکتریک» و «سیسکو سیستمز» و دانشکده‌ی بازرگانی هاروارد کمک زیادی کرده تا به موفقیت برسند.

از کتاب‌های دیگر کریس وایدنر (Chris Widener) می‌توان به «فرشته درون»، «هنر تاثیرگذاری» و «دوازده ستون» اشاره کرد که در دسته پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سطح آمریکا قرار دارند.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی رویایی‌تان را خلق کنید می‌شنویم:

به‌ تجربه دریافته‌ام که هرکس، هرقدر هم که موفق باشد، گاهی حال و حوصله‌ی انجام دادن کاری را که باید انجام بدهد، ندارد. این طبیعتِ بشر است. گاهی ما حوصله‌ی انجام دادن هیچ کاری را نداریم؛ حتی اگر این کار، کار موردعلاقه‌مان یا کاری باشد که نیازمان را تأمین می‌کند. اما آنچه آدم‌های موفق را از اشخاص عادی متمایز می‌کند این است که افراد موفق، در چنین مواقعی انگیزه‌ای درونی در خودشان ایجاد می‌کنند تا بر این سستی و بی‌حوصلگی غلبه یابند.

این وضعیت به‌ طور مرتب در زندگی خودِ من هم پیش می‌آید، بنابراین روش‌هایی که در ادامه برای غلبه بر این وضعیت پیشنهاد داده‌ام، امتحان خود را پس داده و از بوته‌ی آزمایش سربلند بیرون آمده‌اند.

صادقانه ارزیابی کنید که آیا به استراحت احتیاج دارید یا نه. وقتی احساس می‌کنم حالِ انجام دادن کاری را ندارم، اولین کاری که می‌کنم همین است. شاید بی‌حالی‌ام به این دلیل باشد که خیلی سخت کار کرده‌ام و اکنون جسم و روحم به من خبر می‌دهد به‌ راستی به کمی استراحت نیاز دارد. اینجاست که باید مسأله‌ را صادقانه ارزیابی کنید، چون وقتی به استراحت نیاز نداریم هم ذهنمان به ما می‌گوید باید استراحت کنیم! اما گاهی جدی‌ جدی باید کمی به خود استراحت بدهیم!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
پیشگفتار / اصول زندگی رویایی
18 دقیقه
اصل شماره‌ی یک زندگی رویایی: شهامت رویاپروری داشته باشید
16 دقیقه
اصل شماره‌ی دو زندگی رویایی: تصور، نخستین سنگ بناست
26 دقیقه
اصل شماره‌ی سه زندگی رویایی: هدف، از بهر دستیابی است
19 دقیقه
اصل شماره‌ی چهار زندگی رویایی: پرنده‌ی سمج کرم را می‌گیرد
18 دقیقه
اصل شماره‌ی پنج زندگی رویایی: برای کسب موفقیت مشتاق باشید
21 دقیقه
اصل شماره‌ی شش زندگی‌ رویایی: به‌راستی که بخشش بهتر از گرفتن است
28 دقیقه
اصل شماره‌ی هفت زندگی رویایی: روابط، اساس وجود ما را شکل می‌دهند
20 دقیقه
اصل شماره‌ی هشت زندگی رویایی: تعادلتان را حفظ کنید
22 دقیقه
اصل شماره‌ی نه زندگی رویایی: دستیابی به آزادی مالی
8 دقیقه
اصل شماره‌ی ده زندگی رویایی: نگرش، فرمانرواست
31 دقیقه
در موقعیت‌های نامساعد نگرش مثبت خود را حفظ کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی رویایی‌تان را خلق کنید
نویسنده
مترجمامیرحسن مکی
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات آریا گهر
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
46800 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی رویایی‌تان را خلق کنید

ارکین هورن
۱۴۰۲/۶/۱۲
این کتاب همون اثر همانطور که آرزو دارید زندگی کنید هست کلا کتاب بینظیر و فوق‌العاده انرژی بخش و انگیزشی هست من توصیه میکنم کتاب صوتی همانطور که آرزو دارید رو بخرید گوینده بهتری داره این دو کتاب یکی هستن
اعطم صفری
۱۴۰۰/۸/۸
نسبتاسودمند بود و البته کتاب حرف تازه نداشت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی رویایی‌تان را خلق کنید

برای دریافت کتاب صوتی زندگی رویایی‌تان را خلق کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.