معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها

عکس جلد کتاب صوتی زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها
قیمت:
43000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها

کتاب صوتی زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها نوشته‌ی دنیس تریو، درباره یک پستچی تنهاست که روزمرگی او را اذیت می‌کند و برای فرار از زندگی یکنواختنش تصمیم می‌گیرد نامه‌های مردم را بدون اجازه بخواند تا اینکه یک روز با نامه‌هایی مرموز برخورد می‌کند که درون آن‌ها تنها شعر هایکو نوشته شده است. این رمان در سال 2006 برنده جایزه ادبی کانادا - ژاپن شد.

درباره کتاب صوتی زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها:

داستانی بسیار تراژیک و قابل تامل که می‌توان ظرافت قلم و سبک خاص هاروکی موراکامی و مهارت نوشتاری جولیان بارنز را در آن مشاهده کرد. ماجرای کتاب صوتی زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها (The peculiar life of a lonely postman) درباره مردی به نام بیلیدو است که زندگی یکنواختی دارد و هر روز به عنوان یک پستچی کارهای یکسانی را انجام می‌دهد و در آخر به آپارتمان خالی خود در مونترال بازمی‌گردد. تا اینکه یک روز تصمیم می‌گیرد این چرخه روزمرگی را بشکند و کاری هیجان انگیز و غیرمتعارف انجام دهد. بنابراین او به طور مخفیانه پاکت نامه‌های مردم را باز می‌کند و محتوای داخل آن‌ها را می‌خواند تا اینکه یک روز با نامه‌های زنی به نام سگولین روبه‌رو می‌شود.

اوج داستان زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها از جایی آغاز می‌شود که او مبهوت نامه‌های خاص سگولین می‌شود؛ چرا که او با شاعری چیره دست به نام گاستون مکاتبه دارد و محتوای نامه‌هایشان بیشتر از سه خط نمی‌شود و فقط از طریق شعر هایکو ژاپنی با هم ارتباط برقرار می‌کنند. این موضوع تاثیر زیادی بر روی این پستچی تنها می‌گذارد و بدون دیدن سگولین، به او دل می‌بازد تا اینکه اتفاقی غم انگیز و عجیب همه چیز را تغییر می‌دهد.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها:

- برنده جایزه ادبی کانادا - ژاپن (2006)
- منتخب باشگاه کتابخوانی BBC Radio 2 Simon Mayo’s

نکوداشت‌های کتاب صوتی زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها:

- یک داستان فلسفی فریبنده! (روزنامه کانادایی Le Devoir)

- کتابی دل انگیز و از نظر فلسفی دقیق و عمیق. (جان برنساید، نویسنده اسکاتلندی)

- پایانی به شدت معنی دار و بسیار عمیق! من این کتاب را توصیه می‌کنم. (A Bibliophile’s Book Blog review)

- این رمان جذاب به خوبی روایت شده و شخصیت کافکا را آن هم به صورت فردی عاشق و دوست داشتنی به ذهن متبادر می‌کند. (گاردین)

- داستانی عاشقانه میان دو نفر که هرگز همدیگر را ملاقات نکرده‌اند و تنها به لطف جادوی نامه نگاری ارتباط آن‌ها شکل می‌گیرد و دنیس تریو در عصر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به خوبی توانسته تبلیغی خوب برای نامه نوشتن ارائه بدهد. (روزنامه فرانسوی Le Figaro)

کتاب صوتی زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از رمان‌هایی که ریتمی آرام‌بخش دارند و می‌توانند حس و حالی عاشقانه به شما منتقل کنند، لذت می‌برید این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

دنیس تریو را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده، نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویس فرانسوی - کانادایی تبار است که تاکنون توانسته چهار بار فینالیست جایزه جوزا (prix Gémeaux) شود. دنیس تریو (Denis Thériault) اولین رمان خود را در سال 2001 منتشر کرد و تاکنون پنج کتاب برجسته نوشته است.

جوایز و افتخارات دنیس تریو:

- برنده جایزه ادیسه در سال 2002
- برنده جایزه آن هبرت در سال 2002
- برنده جایزه ادبی فرانسه - کبک در سال 2001
- برنده جایزه ادبی کانادا - ژاپن در سال 2006
- منتخب باشگاه کتابخوانی BBC Radio 2 Simon Mayo’s

در بخشی از کتاب صوتی زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها می‌شنویم:

بیلیدو هیچ شی عجیب و غریبی در کمدها و هیچ چیز مشکوکی در یخچال گرند پره پیدا نکرد. چیز ارزشمندی هم در کابینت‌های آشپزخانه نبود به جز مقدار زیادی چای و چند بطری ساکی. در عوض در جعبه‌های داخل کشوها و همچنین در سبد حمام تعداد چشمگیری جوراب‌های لنگه به لنگه پیدا کرد و از خودش پرسید: چنین چیستان بدبویی چطور می‌تواند پرده برداشتن از وجه روانشناختی شخصیت متوفی کمک کند؟ گرند پره عادت داشت از خشک شویی جوراب بدزدد؟ جوراب جمع می‌کرد؟ در ماه شب چهارده به هزارپا تبدیل می‌شد؟ به جز این مورد هیچ چیز غیرعادی در آپارتمان نبود.

اما چیزی که بیش از همه او را تحت تاثیر قرار داد، تعداد بسیار زیادی کتاب داخل قفسه‌ها بود که البته بیشترشان ژاپنی بود. صدها جلد کتاب با اسامی و عناوین عجیب و غریب ردیف به ردیف در قفسه چیده شده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
نمونه سه
15 دقیقه
بخش اول
10 دقیقه
بخش دوم
8 دقیقه
بخش سوم
22 دقیقه
بخش چهارم
15 دقیقه
بخش پنجم
20 دقیقه
بخش ششم
19 دقیقه
بخش هفتم
19 دقیقه
بخش هشتم
18 دقیقه
بخش نهم
13 دقیقه
بخش دهم
10 دقیقه
بخش یازدهم
10 دقیقه
بخش دوازدهم
10 دقیقه
بخش سیزدهم
10 دقیقه
بهش چهاردهم
11 دقیقه
بخش پانزدهم
17 دقیقه
بخش شانزدهم
9 دقیقه
بخش هفدهم
7 دقیقه
بخش هجدهم
8 دقیقه
بخش نوزدهم
8 دقیقه
بخش بیستم
14 دقیقه
بخش بیست و یکم
12 دقیقه
بخش بیست و دوم
7 دقیقه
بخش بیست و سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها
نویسنده
مترجممهسا خراسانی
راویاحمد گنجی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوچه
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
43000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها

Mo23
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
حاوی اسپویل! کتاب به طور کلی خوبه. تنها چیزی که باهاش یک مقداری مشکل داشتم فاز شاعری هست که نویسنده برای پستچی تو زمان انتظار کشیدنش برای نامه‌های دختر تعریف میکنه. میتونم بگم وسط‌های کتاب ناامید کننده بود یعنی یک سری بخش‌های اضافی که نیازی نبود داشت. و دیگر اینکه بخش‌های موسیقی آخر فصل‌ها زیادی بود. ولی در کل ارزش گوش دادن رو داره
Mahshid Banikamali
۱۴۰۲/۳/۲۳
شاید مفهوم کلی داستان جالب باشه... اما حس می‌کنم خطایی در ترجمه رخ داده که رمق داستان را گرفته و آن ترجمه کلمه به کلمه است یا استفاده از ترجمه نرم افزاری....... بهر حال ترجمه روانی ندارد..... نپسندیدم...
بهزادپور
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
اواسط کتاب یه‌کم خسته‌کننده‌ست... اما در فصل‌های آخر تازه متوجه میشی نویسنده سعی داشته مفهومی بسیار عمیق (یعنی اوروبروس) رو در قالب داستان منتقل کنه.
از گوینده و تیم کتابراه بابت تهیه و انتشار این کتاب تشکر می‌کنم.
مریم صالح زاد
۱۴۰۰/۹/۲۷
تا در طلب گوهر کانی کانی
تا در هوس لقمهٔ نانی نانی
این نکتهٔ رمز اگر بدانی دانی
هر چیزی که در جستن آنی آنی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها

برای دریافت کتاب صوتی زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.