معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی پنهان نویسنده‌ها

عکس جلد کتاب صوتی زندگی پنهان نویسنده‌ها
قیمت:
70000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی پنهان نویسنده‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی پنهان نویسنده‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی پنهان نویسنده‌ها

یک داستان جنایی پرتعلیق درباره‌ی نویسنده‌ای که بیست سال است با جهان قطع ارتباط کرده است و اکنون در حصر خود با زنی تنها می‌شود. وقایع کتاب صوتی زندگی پنهان نویسنده‌ها نوشته‌ی گیوم موسو به‌طرز رازآلودی با مرگی عجیب پیوند می‌یابند. اما این کتاب، تنها یک رمان جنایی نیست؛ بلکه اثری‌ست درباره‌ی نفس نوشتن و تجربه‌ی پرفرازونشیب نویسندگی.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی پنهان نویسنده‌ها

در سال 1999، نیتن فاول، نویسنده‌ای معروف که در طول داستان بیشتر با شخصیت او آشنا می‌شویم، پس از انتشار سه رمان پرطرفدار خود، اعلام می‌کند که می‌خواهد برای همیشه از نوشتن دست بکشد و برای ادامه‌ی زندگی به بومون، جزیره‌ای فوق‌العاده و خلوت در سواحل مدیترانه کوچ کند. کتاب در پاییز 2018 روایت می‌شود. بیست سال از عزلت‌گزینی فاول گذشته است و در تمام این مدت او حاضر نشده با هیچ خبرنگار و رسانه‌ای مصاحبه کند. و درست در همین حین است که وقایعی عجیب، کتاب صوتی زندگی پنهان نویسنده‌ها (The Writer's Secret Life) را به داستانی جنایی و رازآلود تبدیل می‌کنند.

با وجود بیست سال انزوای مطلق در جزیره‌ای دور، رمان‌های نیتن کماکان مخاطبان بسیاری را به خود جذب می‌کنند. در همین حین است که روزنامه‌نگار جوانی اهل سوئیس به‌نام ماتیلد مانی، خود را به جزیره‌ی بومون می‌رساند تا حقیقت پنهانی این راز سربه‌مهر بیست‌ساله را آشکار کند. اما درست در همان روزی که ماتیلدا به جزیره می‌رسد، جسد یک زن در ساحل پیدا می‌شود و مقامات امنیتی تمام منطقه را به محاصره‌ی خود درمی‌آورند. اکنون ماتیلدا و نیتن در یک نقطه از مختصات جهان قرار گرفته‌اند و با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند. رویارویی پرماجرایی که روایت آن را در طول کتاب صوتی زندگی پنهان نویسنده‌ها می‌شنوید. و اینجا نقطه‌ای است که حقایق پنهان و دروغ‌های گذشته با یکدیگر تلاقی می‌کنند و عشق و ترس در مقابل همدیگر قرار می‌گیرند.

گیوم موسو از خلال شخصیت‌پردازی‌های غنی خود و خط داستانی پرکششی که پیش می‌گیرد، فرصتی در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا پیرامون ادبیات، الهام، و آنچه یک نویسنده را نویسنده می‌سازد، به تأمل بپردازد. نیتن فاول، نویسنده‌ی موفق داستان این کتاب، پس از شروعی طوفانی و امیدوارکننده در حرفه‌ی خود، به حصری خودخواسته قدم می‌گذارد. نگاه او به حرفه‌ی نویسندگی یکی از تاریک‌ترین دیدگاه‌ها در این‌باره است. او که در این راه آسیب بسیاری دیده است، دیگر به قدرت کلمات اعتقاد ندارد. اما آیا زخمی که بر روان او جا خوش کرده مرهم خواهد یافت؟ رابطه‌ی نیتن و ماتیلدا چگونه پیش خواهد رفت و تمامی وقایع داستان کتاب صوتی زندگی پنهان نویسنده‌ها چگونه با قتل آن جنازه‌ی کشف‌شده در ساحل پیوند می‌یابند؟

این اثر جدا از این که رمانی پرکشش و غنی به حساب می‌آید، کتابی درباره‌ی نویسندگی است. گیوم موسو از ابتدا تا انتهای کتاب به مراحل خلق یک اثر داستانی از ایده و الهامات اولیه تا شخصیت‌پردازی و بازنویسی متن می‌پردازد. ترجمه‌ی آریا نوری را از این رمان با صدای پژمان رمضانی می‌شنوید. کتاب صوتی زندگی پنهان نویسنده‌ها به همت نشر صوتی آوانامه و انتشارت البرز تهیه و منتشر شده است.

کتاب صوتی زندگی پنهان نویسنده‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های پرکشش معمایی، رازآلود و جنایی را به شنیدن کتاب صوتی زندگی پنهان نویسنده‌ها دعوت می‌کنیم.

با گیوم موسو بیشتر آشنا شویم

گیوم موسو (Guillaume Musso)، داستا‌ن‌نویس پرطرفدار فرانسوی در سال 1976 متولد شد. او در سنین نوجوانی علاقه و استعداد منحصربه‌فرد خود را در زمینه‌ی نویسندگی کشف کرد و در سراسر زندگی حرفه‌ای خود کوشید آن را گسترش دهد. گیوم موسو در سال 2005 موفق به دریافت جایزه‌ی بهترین رمان عاشقانه شد و همچنین کارگردانانی رمان‌های او را منبع اقتباس فیلم‌های خود قرار دادند. از میان آثار منتشرشده‌ی گیوم موسو می‌توان به عناوینی همچون «ماجرای ناپدید شدن ونکا راکول»، «سنترال پارک»، «آوای فرشته»، «دختر کاغذی» و «دختر جوان و شب» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی پنهان نویسنده‌ها می‌شنویم

خون خون نیتن را می‌خورد. پای راستش در گچ بود و روی مبل نشسته بود. دو روزی می‌شد که سگش را گم کرده بود. سگی که دیگر تنها موجود ارزشمند در دنیا برایش محسوب می‌شد. گاهی‌اوقات پیش می‌آمد که برونکو یکی دو ساعتی ناپدید شود اما نه بیشتر. دیگر هیچ جای تردیدی برایش باقی نمانده بود که اتفاقی برای سگش رخ داده. یا او را دزدیده بودند، یا تصادف کرده و یا زخمی شده بود.

نیتن شب قبل به جاسپر تلفن کرده بود. تنها کسی که رابطی بین او و دنیای خارج محسوب می‌شد. می‌خواست از او مشورت بگیرد. جاسپر هم با همۀ مغازه‌داران بومون تماس گرفته بود. همچنین از یکی از کارمندانش درخواست کرده بود تا یک آگهی حاضر کند. در این آگهی به هرکسی که برونکو را پیدا می‌کرد، یک مژدگانی هزار یورویی پیشنهاد شده بود. دیگر کاری از دست کسی برنمی‌آمد. تنها باید صبر می‌کردند. نیتن، درحالی‌که پای گچ‌گرفته‌اش را نگاه می‌کرد، آهی کشید. دلش هوس ویسکی کرده بود، اما ساعت هنوز 11 صبح هم نشده بود. بیست روزی می‌شد که پایش به‌خاطر آن رافائل باتای احمق در گچ بود. در ابتدا فکر کرده بود که مسئلۀ مهمی نیست و می‌تواند با یخ گذاشتن روی آن، خود را درمان کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
نویسنده‌ای که دیگر نمی‌نویسد
27 دقیقه
فصل اول: اولین ویژگی یک نویسنده، داشتن شجاعت است.
14 دقیقه
فصل دوم: چگونه بنویسیم؟
31 دقیقه
فصل سوم: فهرست خرید نویسندگان
31 دقیقه
فصل چهارم: مصاحبه با یک نویسنده
19 دقیقه
فصل پنجم: راوی داستان
30 دقیقه
فصل ششم: تعطیلات یک نویسنده
26 دقیقه
فصل هفتم: آفتاب سوزان
18 دقیقه
فصل هشتم: هر شخص مثل یک سایه است
28 دقیقه
فصل نهم: مرگ نزدیکانمان
17 دقیقه
فصل دهم: نویسندگان در برابر همه دنیا
11 دقیقه
فصل یازدهم: وقتی شب فرا می‌رسد
21 دقیقه
فصل دوازدهم: ظاهر متغیر
22 دقیقه
فصل سیزدهم: میس سارایوو
21 دقیقه
فصل چهاردهم: دو نفر که از پوچی گریخته‌اند
18 دقیقه
مؤخره
4 دقیقه
درست و غلط

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی پنهان نویسنده‌ها
نویسنده
مترجمآریا نوری
راویپژمان رمضانی
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، نگارش
قیمت نسخه صوتی
70000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی پنهان نویسنده‌ها

آرشاوین
۱۴۰۲/۱/۴
این کتاب موسیو گیوم موسو بااینکه جزو کارهای اخیرترشان هست به نظر حقیر به نسبت دو سه کار دیگری که از ایشان خوانده و شنیده‌ام امتیاز پایین تری میگیره ولی این به معنای این نیست که کار بی ارزشی است و اتفاقا باتوجه به کوتاهی و جمع و جور بودن راحت میشه در کمتر از یک روز سر وته‌اش را هم آورد. همچنین چون و در ژانر معمایی جنایی دسته بندی میشه میتونه دوست داران این ژانر را سرگرم کنه ولی خوب نمیشه جزو آثاری حسابش کرد که در ذهن ماندگار شود.
ترلان تبار
۱۴۰۲/۶/۷
داستان جذابی بود اولش فکر کردم راجع به نوشتن و نویسنده هاست و فکر کردم اثر متفاوتی از گیوم موسو است اما کم کم متوجه شدم که داستان معمایی جنایی است و در کل هم خوب از آب دراومده بود.
زهرا بهرامی
۱۴۰۲/۳/۲۰
گویندگیش خیلی خوبه داستان معماییه تعلیقات و هیجانش هم متناسبه فقط تعویض هویت یکی از شخصیتا به نظرم زیاد جالب نبود در کل رمان خوبیه مخصوصا اگه به نویسندگی علاقه دارین
مجید محمدی
۱۴۰۲/۸/۱۲
رمانی معمایی و رازآلود و کتابی سرگرم کننده است که نویسنده‌ی آن موفقیت زیادی را در فرانسه و در سایر کشورها به دست آورد.
Farhad Firoozabad
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
رمان بسیار عالی و جذاب، نویسنده قلم توانایی دارد و رمان بسیار منسجم و پرمحتوا است
پریسا صمدی
۱۴۰۲/۲/۷
کتاب بی هیجانی بود. یکنواخت و خسته کننده. خیلی طولانی بود
Laya
۱۴۰۳/۱/۷
بد نبود زیاد رمان جنایی قوی در مقایسه با آثار خیلی‌ها حساب نمیشه به نظرم
دیانا دیانتی
۱۴۰۲/۱/۳
کتاب در دل یک داستان جنایی به نکات جالبی در مورد نویسندگی اشاره می‌کند.
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی پنهان نویسنده‌ها

برای دریافت کتاب صوتی زندگی پنهان نویسنده‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.