معرفی و دانلود کتاب راهنمای کاربردی متاورس

عکس جلد کتاب راهنمای کاربردی متاورس
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کاربردی متاورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کاربردی متاورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای کاربردی متاورس

آیا می‌دانید متاورس چیست؟ انواع بلاک‌چین، NFTها و مفاهیم مرتبط با آن را می‌شناسید؟ کتاب راهنمای کاربردی متاورس نوشته برندون استوک راهنمایی کاربردی برای شناخت و درک این مفاهیم است که بعد از تغییر نام فیس‌بوک و سرمایه‌گذاری مارک زاکربرگ روی متاورس موج جدیدی از علاقه نسبت به آن‌ها ایجاد شد. برای آشنایی با مفاهیمی که آینده بشر را تغییر خواهند داد، این کتاب را بخوانید.

درباره کتاب راهنمای کاربردی متاورس

متاورس چیست؟ چگونه قرار است آینده را تغییر دهد؟ NFTها قرار است به چه کاری بیایند؟ آواتار مجازی به چه دردی می‌خورد؟ این‌ها سوالاتی هستند که با پیدایش سبک جدیدی از زندگی در دنیای مدرن به‌وجود آمده‌اند. همه چیز در دنیا در حال تغییر است و پابه‌پای این تغییر، شیوه‌های مالی و ارتباطات، انواع معاملات و ... هم تغییر کرده‌اند. متاورس در واقع یک دنیای مجازی است که افراد به‌صورت آنلاین و در محیطی اینترنتی با یکدیگر تعامل می‌کنند. همینطور NFTها، دارایی‌های منحصر به یک فرد هستند که او از آن‌ها استفاده می‌کند و یا پس‌انداز و سرمایه‌گذاری را از این طریق انجام می‌دهد. با آنکه متاورس و معاملات در حوزه‌ی بلاک چین و ... از مدت‌ها قبل در میان مردم شناخته شده بود، اما با تغییر نام فیس‌بوک به متا توجه بسیاری از مردم دوباره به موضوع متاورس جلب شد.

نیل استفنسون در کتاب «اتفاق برفی» خود برای اولین‌بار از متاورس با عنوان دنیایی مجازی و جدا از دنیای واقعی صحبت کرد. طبق این رمان متاورس مجموعه‌ای از واقعیت‌های مجازی و افزوده است که در یک خیابان طولانی قرار دارند و افراد مختلف می‌توانند در آن به‌عنوان یک آواتار و بااستفاده از عینک‌های واقعیت مجازی و کامپیوترهایشان قدم زده و کارهایشان را انجام دهند.

همین مفهوم باعث شد این ایده به ذهن دانشمندان برسد تا همچون دنیایی را خلق کنند. کتاب راهنمای کاربردی متاورس (Metaverse: The 1 Guide to Conquer the Blockchain World and Invest) نوشته‌ی برندون استوک (Brendon Stock) به توضیح مفهوم متاورس و همه‌ی مفاهیم مرتبط با آن‌ها می‌پردازد. این کتاب راهنما نیاز شما را به هر آنچه باید درباره‌ی این فضای غیرواقعی بدانید، برطرف خواهد کرد.

در فصل‌های ابتدایی کتاب با مفهوم متاورس آشنا می‌شوید و سپس تفاوت آن را با واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خواهید فهمید. در فصل سوم به بررسی و درک NFTها و کاربرد آن‌ها پرداخته شده است. NFTها توکن‌های غیرقابل‌تعویضی هستند که مالکیت شخصی را بر دارایی‌های دیجیتال مثل پست‌های رسانه‌های اجتماعی‌، دیجیتال آرت‌ها و یا نقاشی و ... نشان می‌دهند. این توکن‌ها در آینده نقش مهمی را در بحث اقتصاد در متاورس ایفا خواهند کرد. فصل‌های بعدی کتاب راهنمای کاربردی متاورس نیز به توضیح نقش رمزارز و استراتژی سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین و الت کوین اختصاص دارند.

این اثر با ترجمه‌ی مهسا دبستانی قمصری و احسان زیبائی به کوشش نشر کهکشان دانش منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب راهنمای کاربردی متاورس

  • شاید برای شما هم سؤال است که متاورس چیست؟ خب! این کتاب خیلی عالی توضیح می‌دهد. متاورس جایی است که شما می‌توانید با اشیا به صورت مجازی ارتباط برقرار کرده و اطلاعات دریافت کنید. در این کتاب درباره فرق متاورس و واقعیت مجازی اطلاعات خوبی دریافت می‌کنید. (آمازون)
  • کتاب سه‌روزه خوانده شد. اطلاعات مفید و قابل‌درک از تغییرات مهمی که تا پنج سال آینده شاهد آن خواهیم بود. (آمازون)

کتاب راهنمای کاربردی متاورس مناسب چه کسانی است؟

این کتاب را به همه‌ی علاقه‌مندان حوزه تکنولوژی و به‌ویژه مباحث مرتبط به متاورس و NFTها پیشنهاد می‌کنیم.

با برندون استوک بیشتر آشنا شویم

برندون استوک تاجر و کارآفرین نیویورکی است که اولین کار تجاری خود را در سن ده‌سالگی شروع کرد و به همسایه‌هایش لیموناد دست‌ساز می‌فروخت. او از راه انجام همین کارهای کوچک توانست به ایده‌های کاری بسیار بزرگی برسد که بعضی از آن‌ها نتیجه‌بخش بودند و در برخی از آن‌ها شکست خورد.. او به‌عنوان یک مربی حاذق توانست دور دنیا سفر کند و رویدادها و سمینارهای مختلفی برگزار کرد تا به موفقیت زنان و مردان در حرفه‌ی خودشان کمک کند.
امروزه برندون استوک در نیویورک زندگی می‌کند و کتاب‌هایی نظیر «سرمایه‌گذاری در متاورس»، «NFT چیست؟» و ... را تألیف کرده است.

در بخشی از کتاب راهنمای کاربردی متاورس می‌خوانیم

مزایای متاورس فیس‌بوک بسیار زیاد است. دارای بیشترین تعداد کاربران روزانه، استفاده روزانه و محتوای تولید شده توسط کاربر در بین پلتفرم‌های دیگر در کره زمین، دومین بالاترین درصد از هزینه‌های تبلیغات دیجیتالی، میلیاردها پول، هزاران مهندس در سطح جهانی و یک بنیان‌گذار با حق رأی اکثریت است. دارایی‌های متاورس آن نیز، با حق امتیازهای نیمه‌رسانا و رابط‌های محاسباتی مغز به ماشین و موارد دیگر به سرعت در حال تکامل هستند. متأسفانه، سابقه فیس‌بوک به عنوان یک پلتفرم که به توسعه‌دهندگان/شرکت‌های شخص ثالث اجازه می‌دهد تا شرکت‌های بلندمدت ایجاد کنند، به عنوان رهبر یک کنسرسیوم (مثلاً Libra)، و از طرف دیگر در مدیریت داده‌ها/اعتماد کاربران، ناامیدکننده است.

آمازون از طرق مختلف جذاب است. البته آمازون می‌خواهد که مکان اصلی باشد که در آن چیزها را خریداری می‌کنیم. فرقی نمی‌کند که از طریق یک موتور بازی، یک محیط مجازی یا یک مرورگر وب خریداری شود (در داخل توییچ به فروش می‌رسد). علاوه بر این، این شرکت در حال حاضر صدها میلیون کارت اعتباری دارد، بزرگ‌ترین سهم تجارت الکترونیک را در جهان (به استثنای چین) دارد، بزرگ‌ترین فروشنده ابری در جهان است، انواع تجربیات رسانه‌ای مصرف‌کننده (ویدئو، موسیقی، کتاب‌های الکترونیکی، کتاب‌های صوتی، پخش بازی‌های ویدئویی و غیره) را اجرا می‌کند و پلتفرم‌های تجاری شخص ثالث دارد (به عنوان مثال توسط آمازون، کانال‌های آمازون انجام می‌شود)، و روی چیزی کار می‌کند که امیدوارند اولین موتور بازی/رندر اصلی باشد که برای ابر ساخته شده است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: مفهوم متاورس
فصل 2: درک واقعیت افزوده و نحوه کارکرد آن
فصل 3: نقش NFT در متاورس
فصل 4: وب 3.0
فصل 5: سهم‌هایی در متاورس که باید به خرید آن‌ها فکر کنید
فصل 6: نقشی که رمزارز در متاورس‌ها ایفا می‌کند
فصل 7: بهترین بازی‌های متاورس
فصل 8: آلْت‌کوین‌ها
فصل 9: استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین و آلت‌کوین
فصل 10: ده مدل کسب‌وکار در متاورس
فصل 11: کسب درآمد از متاورس
فصل 12: راهنمای خرید ملک در متاورس
فصل 13: متاورس و شبکه‌سازی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای کاربردی متاورس
نویسنده
مترجممهسا دبستانی قمصری، احسان زیبائی
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-622-7402-63-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس، کتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راهنمای کاربردی متاورس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای کاربردی متاورس

برای دریافت کتاب راهنمای کاربردی متاورس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.