معرفی و دانلود کتاب صوتی سفر در خود

عکس جلد کتاب صوتی سفر در خود
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سفر در خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سفر در خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سفر در خود

سفری پر رمز و راز در هزارتوی وجود. مسافر این سفر شمایید و مقصدتان رسیدن به گوهر نابی است که درون فطرت شما نهفته است. کتاب صوتی سفر در خود نوشته‌ی وحیدرضا حاجیوندی راهنمایی برای این سیر و سلوک معنوی و درونی است.

درباره‌ی کتاب صوتی سفر در خود

وحیدرضا حاجیوندی در کتاب صوتی سفر در خود شما را به عزیمتی پرپیچ‌وخم در تاریک و روشن وجودتان دعوت می‌کند. او راهنمای سفری است که قرار است شما را با ابعاد فراموش‌شده از وجودتان آگاه سازد. گویی نویسنده از خلال آنچه در این کتاب می‌گوید، می‌کوشد تا نور آگاهی را به کنج‌های تاریک وجودتان -که شاید در تمام عمر از آن‌ها غافل بوده‌اید- بتاباند. اما وظیفه‌ای که نویسنده برای خود متصور است به آگاهی‌بخشی ختم نمی‌شود. او درصدد آن است تا از طریق آنچه در کتاب سفر در خود بیان می‌کند، شما را یاری کند تا زوائد وجودتان را بزدایید و به گوهر ناب و اصیلی که درون شما نهفته است، دست پیدا کنید. مانند مجسمه‌سازی که می‌کوشد با ابزاری که در دست دارد از طریق کنده‌کاری یک حجم بی‌شکل و نامنظم، مجسمه‌ای صیقلی از دل آن بیرون بکشد. ابزار نویسنده‌ی این کتاب کلمات او و آموزه‌هایی است که سخاوتمندانه در اختیار ما قرار داده است، و آن مجسمه گوهر پاکی است که درون فطرت ما وجود دارد.

یکی از ایده‌های محوری کتاب صوتی سفر در خود مفهوم وحدت وجود است. این اصطلاح در عرفان و تصوف به کار برده می‌شود و نخستین استعمال آن را به ابن عربی، عارف و ادیب قرن ششم و هفتم هجری، نسبت می‌دهند. مفسران و متخصصان معانی گوناگونی برای این تعبیر در نظر گرفته‌اند اما به‌طور عام می‌توان گفت معتقدان به این مفهوم، جهان و هرآنچه را که در آن هست، چه در بعد طبیعی و چه در ساحت مابعدالطبیعه، دارای ذاتی واحد می‌دانند. قائلین مسلمان به ایده‌ی وحدت وجود معتقدند کائنات جلوه‌ای از ذات قدسی الهی است.

ممکن است شما سفر در خود را از لحظه‌ای که پا از درون زهدان تنگ و تیره‌ی مادر بیرون می‌گذارید، یا حتی از ابتدای حیات و لحظه‌ی انعقاد نطفه‌ی جسمانی‌تان آغاز کرده باشید. اما سفر حقیقی شما زمانی آغاز می‌شود که به مسافر بودن خود ملتفت شوید و آگاهانه ادامه‌ی مسیر را در پیش بگیرید. وحیدرضا حاجیوندی در کتاب سفر در خود به شما کمک می‌کند تا به این لحظه‌ی التفات نزدیک شوید.

کتاب صوتی سفر در خود برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌هایی با محوریت خودشناسی و درون‌مایه‌های عرفانی علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی سفر در خود می‌شنویم

ما علاوه بر اینکه باید بدانیم بدنمان چگونه کار می‌کند و چه چیزی برای آن مناسب است باید از کارکرد ذهن حاکم بر دنیا نیز آگاه باشیم. یکی از چیزهای مهم یکی بودن ما با تمامی انسان‌ها حیوانات و اشیا هست. وقتی ما باور غلطی نسبت به خود داریم دنیای اطراف همان را به ما باز می‌گرداند. تمامی نیازها رویاها، ترس‌ها و گفتگوی درونی ما در بیرون بازتاب پیدا می‌کند در حقیقت شکل و واقعیت زندگی ما، دنیای درونی ماست حساسیت‌ها امور را به تعویق می‌اندازند، ارتعاش بدنی و فرکانس‌های مغزی و ذهنی ما اشیا را سالم و یا خراب می‌کنند ما و دیگران را مریض یا سالم نگه می‌دارند حتی افکار ما بر محیط و آب‌وهوا تأثیر می‌گذارد بله این قدرتی است که خدا به ما اعطا کرده.

نیروی ذهنی ما بر همه‌چیز تأثیر می‌گذارد. زندگی توانگران، سوپراستارها و ورزشکاران حرفه‌ای شاهدی بر این قدرت هستند. هر چند که زمان و مکان بر زندگی ما اثر می‌گذارد اما باید بدانیم که قدرت ذهنی ما بسیار زیاد است، وقتی کسی بسیار مرتب است یا ماشین یا خانه تمیز و شیکی دارد به خاطر این است که به تمیز بودن و یا ثروت فکر می‌کند. در حقیقت محیط منتظر افکار ماست تا به سرعت شکل خود را عوض کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
39 دقیقه
بخش اول
49 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سفر در خود
نویسنده
راویوحیدرضا حاجیوندی
ناشر چاپیانتشارات فرهنگستان ادب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سفر در خود

امیر حسین
۱۴۰۲/۴/۱۴
کتابی عالی که واقعا راه زندگی واقعی رو به انسان نشون میده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سفر در خود

برای دریافت کتاب صوتی سفر در خود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.