معرفی و دانلود کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج 1: خانه‌ی اسپی

عکس جلد کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج 1: خانه‌ی اسپی
قیمت:
19000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج 1: خانه‌ی اسپی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج 1: خانه‌ی اسپی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج 1: خانه‌ی اسپی

داستانی سرگرم‌کننده و شاد از خواهر و برادری با اسم‌های عجیب! کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج 1: خانه‌ی اسپی از فاطمه ابراهیمی دنیای پرنشاط و متفاوت کودکان را در قالب ماجراهای نونوج و گوگوج به تصویر می‌کشد و بازی‌هایی خلاقانه به شما معرفی می‌کند.

موضوع کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج 1: خانه‌ی اسپی:

خانه جدید نونوج و گوگوج حیاطی بزرگ دارد که حسابی بچه‌ها را سرگرم می‌کند. آن‌ها هر روز صبح بعد از بیدار شدن اسباب‌بازی‌هایشان را برمی‌دارند و بین درخت‌ها و گل‌ها مشغول بازی می‌شوند. خاک نرم زمین، حیوانات کوچکی که بین درختان زندگی می‌کنند، پروانه‌ها، ابرها و خلاصه همه چیز این خانه جدید برای این خواهر و برادر جالب و هیجان‌انگیز است. آن‌ها که قدرت تخیل بالایی دارند، هر روز یک بازی جدید اختراع می‌کنند و ماجراهای خواندنی کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج 1: خانه‌ی اسپی از فاطمه ابراهیمی را رقم می‌زنند... .

درباره مجموعه کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج:

داستا‌ن‌هایی سرگرم‌کننده از بازی‌های گوگوج و نونوج! البته این اسم واقعی خواهر و برادر بازیگوش قصه نیست، اما وقتی به دنیا آمدند پدرشان آن‌ها را با این نام صدا می‌زد و این اسم کم کم برای همه عادی شد. زمان گذشت و همانطور که دو بچه کوچک بزرگ‌تر می‌شدند، کنجکاوی، انرژی و خلاقیتشان هم هر روز بیشتر و بیشتر شد. مجموعه داستان کودک قصه‌های نونوج و گوگوج، روایت بازی‌های هیجان‌انگیز این دو نفر است که ضمن سرگرم کردن کودکان، قدرت تخیل آن‌ها را نیز تقویت می‌کند. مطالعه این کتاب‌های لذت‌بخش حتی برای بزرگسالان هم خوشایند است و لحظاتی شاد و صمیمی برای کودکان و والدین فارسی‌زبان ایجاد می‌کند.

کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج 1: خانه‌ی اسپی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این داستان زیبا به کودکان 3 تا 8 سال پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج 1: خانه‌ی اسپی می‌خوانیم:

نونوج در خانه را باز کرد و سرش را از لای در داخل کرد: میایی بریم سر قنات؟ می‌خوام سنگ سره بازی کنیم. دخترک نگاهی به مادرش کرد و دنبال او دوید. به چه سرعتی موضوع را فراموش کرد. از خانه خارج شدند و در را چنان محکم به هم کوبیدند که چهارچوب در لرزید.

قنات کجاست؟ آن‌ها که به سرعت دور شدند، اما من برای شما بگویم که خانه‌ی آن‌ها روی بلندی یک تپه کوچک قرار دارد و پایین تپه یک قنات وجود دارد که آب آن داخل استخری می‌ریزد. دور تا دور استخر را درختان توت تنومندی گرفته است. آن‌ها کنار استخر دنبال سنگ می‌گشتند.

- سنگ‌ها باید صاف باشه، بابا اون دفعه که بهمون یاد داد گفت سنگ‌های صاف.

- برای بابا یه بار هفت دفعه رو آب پرید.

- بیا ببینیم کدوممون بیشتر سنگ رو روی آب سر میدیم. خب مسابقه است و من هم رقابت را دوست دارم. پرتاب اول ... .اوه هیچی سنگ زیر آب رفت، پرتاب دوم ... .باز هم سنگ رفت پایین. پرتاب سوم، چهارم، پنجم..... هی ظاهراً هیچ‌کدام مهارت کافی نداشتند.

- بزار بخونیم مثل بابا، تیلو تیلو چند تا تیلو؟ هزار و سیصدتا تیلو.

نتیجه باز هم پایین رفت. آن‌ها جوری ژست گرفتند مثل اینکه قهرمان جهانی این بازی هستند. اصال ناامید نشدند و باز هم پرتاب کردند. دوباره شروع به خواندن کردند.

- تیلو تیلو چند تا تیلو؟ هزاروسیصد تا تیلو.

و..... رفت رفت هوراااااااااااااا سه تا رفت.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: خانه‌ی اِسپی
فصل دوم: سنگ سره
فصل سوم: نقشه‌های پسرانه
فصل چهارم: معمای تولد
فصل پنجم: جنگ پردردسر
فصل ششم: آتش به دردنخور
فصل هفتم: طلا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های نونوج و گوگوج 1: خانه‌ی اسپی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات غنچه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-600-8406-99-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
19000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج 1: خانه‌ی اسپی

سمیه مبارکی
۱۴۰۱/۸/۲۵
این کتاب از سری کتب مورد علاقه بنده میباشد... از نویسنده محترم تقاضا دارم باقی شماره‌های کتاب را به تحریر دربیاورد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج 1: خانه‌ی اسپی

برای دریافت کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج 1: خانه‌ی اسپی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.