معرفی و دانلود کتاب صوتی سوال‌های درست

عکس جلد کتاب صوتی سوال‌های درست
قیمت:
۶۲۴۰۰ 43680 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سوال‌های درست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سوال‌های درست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سوال‌های درست

دبی فورد، نویسنده‌‌ی برجسته‌ و پرفروش نیویورک‌تایمز، این‌بار نیز دست به خلق اثری شگفت‌انگیز زده است. کتاب صوتی سوال‌های درست به مسأله‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا از طریق پرسشگری، بهترین انتخاب را رقم بزنید و تجربه‌ی مطلوب‌تری برای خود ایجاد کنید.

درباره کتاب صوتی سوال‌های درست:

بخش‌های بسیاری از زندگی ما به وسیله‌ی انتخاب‌هایمان تعیین می‌شود. از انتخاب رشته‌ی تحصیلی گرفته تا تصمیم برای مهاجرت و یا ماندن در یک رابطه‌ی عاطفی. اغلب ما هنگام انتخاب از منطق تصمیم‌گیری و یا تصمیم‌نگرفتن‌هایمان آگاه نیستیم. حتما برای شما نیز پیش آمده بی‌آن‌ که بدانید، دست به انتخاب‌هایی زده‌ و از آن پشیمان شده‌اید. دبی فورد (Debbie Ford)، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز در کتاب صوتی سوال‌های درست (The right questions) پرسش‌هایی دگرگون‌کننده طرح می‌کند که اگر با صداقت کامل پاسخ داده شوند، ‌نحوه‌ی نگرش و انتخاب کردن شما را دگرگون می‌سازند و از این طریق شما را به سوی زندگی مطلوبتان سوق می‌دهند.

آنچه واقعیت امروزتان را می‌سازد، پیامد انتخاب‌های گذشته‌ی شماست. شما به دلیل انتخاب‌های مکررتان جایی که اکنون قرار دارید، هستید. اگر قصد دارید بفهمید چگونه امروزتان را خلق کرده‌اید، تنها کاری که ضروری‌ست انجام دهید،‌ نگاه کردن به انتخاب‌های گذشته است. ده سوالی که فورد در این اثر از شما می‌پرسد، انگیزه‌ها و افکار واقعی پشت تصمیماتتان را آشکار می‌سازد و شما را به سمت خواسته‌هاتان هدایت می‌کند.

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که انتخاب کردن را تا لحظه‌ی آخر به تعویق می‌اندازید و تصمیم‌گرفتن برایتان دشوار می‌شود، باید به شما بگوییم که تنها نیستید. تصمیم‌گیری فرایند پیچیده‌ای است که بخش‌های هوشیار و ناهوشیار وجودمان همراه با عوامل بیرونی در آن تأثیرگذار هستند. این موضوع که عوامل دخیل در تصمیم‌گیری را شناسایی کنیم،‌ امری ضروری اما کمتر مورد توجه است. این اثر شنیدنی علاوه بر شناخت عوامل دخیل در انتخاب، ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با به‌کاربستن آن انتخاب برایتان آسان‌تر و البته صحیح‌تر رقم می‌خورد.

همچنین ما موجوداتی یکسره عقلانی نیستیم. پای تصمیم‌گیری که به میان می‌آید انتخاب‌هایی می‌کنیم که خود علتش را نمی‌دانیم! در این میان فراگرفتن ابزارهایی که به ما کمک کند تا درست‌تر انتخاب کنیم،‌ نقش تعیین‌کننده‌ای در بالا رفتن سطح زندگی‌مان دارد. بنابراین اگر از پیامدهای ناگوار انتخاب‌های پیشین خود به ستوه آمده‌اید و خشمی ناشی از ناکامی زیاد بر دستانتان باقی مانده، کتاب سوال‌های درست برای شما نوشته شده است. پس بیش از این تعلل نکنید؛ با این اثر شگفت‌آور همراه شوید و عوامل موثر در تصمیم‌گیری و شیوه‌ی صحیح انتخاب را بشناسید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی سوال‌های درست:

- کاربردی و عمیق... (شریل ریچاردسون، نویسنده)
- این اثر شما را با قدرت در جهت رویاهاتان به جلو سوق می‌دهد. (جک کنفیلد)
- دبی فورد یک راهنمای ماهر در مسیر آزادی عاطفی است. (تارا بنت)

کتاب صوتی سوال‌های درست مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های خودیاری علاقه دارید، از کتاب سوال‌های درست غافل نشوید.

با دبی فورد بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده، مربی و متخصص معتبر بین‌المللی آمریکایی تحصیلات خود را در رشته روان‌شناسی از دانشگاه جان. اف. کندی ادامه داد و در همین رشته فارغ‌التحصیل شد. او کتاب‌های زیادی در زمینهٔ تحول فردی به رشته تحریر درآورده که اکثر آن‌ها جزو پرفروش‌ترین آثار در زمینه روان‌شناسی و توسعه فردی به شمار می‌آیند.

دبی فورد (Debbie Ford) در سال 2001 موفق به دریافت جایزه بهترین استاد سال به‌خاطر تلاش‌های فراوانش در زمینه روان‌شناسی و عرفان شد. وی همچنین بنیاد فورد را بنیان‌گذاری کرد و در آن تکنیک‌های مؤثر و متفاوتی در زمینه مربیگری معرفی می‌کند. فورد برای اولین‌بار موضوع «اثر سایه» را مطرح کرد و آن را در کتاب‌ها و کارآگاه‌های خود آموزش می‌داد.

از معروف‌ترین آثار این نویسنده برجسته می‌توان به «نیمه تاریک جویندگان نور»، «راز سایه»، «جدایی معنوی»، «سؤال‌های درست» و «بهترین سال زندگی شما» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی سوال‌های درست می‌شنویم:

هر یک از ما آتشی درونی داریم که نگهبان نیروی حیات ماست. هر انتخابی که می‌کنیم یا به شعله‌های این آتش می‌افزاید و آن را قوی تر می‌کند یا از قدرت آن می‌کاهد و آن را کم سوتر می‌کند.

هنگامی که آتش درون ما زبانه می‌کشد، ما با اطمینان و بی‌پروا قدم برمیداریم. قدرت و شهامت آن را داریم که صادقانه حرف خویش را بیان کنیم. فروتنی و شفافیت آن را داریم که آنچه می‌خواهیم تمنا کنیم. شعله‌ای فروزان و سالم ذهن ما را از بینش و الهام سرشار می‌کند، قدرت و شهامت کافی برای به تحقق رساندن آرزوهایمان را به ما می‌دهد. هنگامی که ما آتش درونمان را شعله‌ور می‌کنیم، آنچه را باید ببینیم به وضوح می‌بینیم و کارهای خود را با تمرکزی خلل ناپذیر انجام می‌دهیم. شعله‌ای فروزان ما را به سطوح بالاتر آگاهی می‌رساند، آن جا که عشق به خود و آزادی عاطفی مسکن دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
32 دقیقه
لحظه‌ی انتخاب
33 دقیقه
بیدار شدن از حالت هدایت غیرارادی
33 دقیقه
آشکار کردن عهدهای نهفته
16 دقیقه
آیا این انتخاب آینده‌ای امیدبخش رقم خواهد زد؟
14 دقیقه
آیا این انتخاب رضایتی پایدار برایم به همراه خواهد داشت؟
28 دقیقه
آیا در اوج قدرت ایستاده‌ام یا فقط برای خوشنودی دیگران تلاش می‌کنم؟
17 دقیقه
آیا در جستجوی نیکی هستم یا بدی؟
16 دقیقه
آیا این انتخاب به زندگی‌ام نیرو خواهد بخشید؟
17 دقیقه
آیا از این شرایط به عنوان اهرمی برای رشد خود استفاده خواهم کرد؟
18 دقیقه
آیا این انتخاب مرا توانمند می‌سازد؟
19 دقیقه
آیا این عمل از روی خویشتن‌دوستی است یا خودتخریبی؟
14 دقیقه
آیا این انتخاب از روی ایمان است یا ترس؟
31 دقیقه
آیا با روحانیت خویش انتخاب می‌کنم یا با انسانیت خویش؟
11 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سوال‌های درست
نویسنده
مترجمالهام شریف
راویحمیده کریمی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۲۴۰۰ 43680 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سوال‌های درست

Melika safizadeh
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
بسیار بسیار عالی. کتابهای دبی فورد همشون فوق العادن. با منطق روانشناسی می‌کنن. صدای خانم حمیده کریمی هم واقعا دلنشین و آرامش بخش و خیلی روی این داستان می‌نشیند. واقعا لذت بردم از این کتاب صوتی. تشکر فراوان از همه عوامل کتابراه و خدا قوت برای انتخاب این کتاب فوق العاده.
الهام جمشیدی
۱۴۰۱/۶/۱۵
فوق العاده موثر (در عین سادگی) برای درک بهتر وقایع و یافتن حکمت آن‌ها در زندگی‌مان و برافروختن آتش درون برای رسیدن به رویاها. دبی فورد یک ستاره پرفروغ است که در اینجا به زبانی ساده آنچه می‌دانیم و به کار نمی‌بریم را برایمان کاربردی می‌کند آن هم فقط با روش پرسیدن از خود.
عادل آتشین
۱۴۰۱/۳/۳۱
کیفیت زندگی هر انسان به کیفیت و ماهیت سوالاتی است که مطرح میکند و قطعا موفقیت هرکس در گرو چگونگی طرح سوالات وی در جریان زندگی و قبل از تصمیم گیری هاست،،، کتاب بینظیر و دوس داشتنی حتما مطالعه بشه مخصوصا سنین ابتدای جوانی (توصیه والدین ب بچه‌ها باشه)
Sara Saadat
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
کتاب بسیار عالی هست و اینکه دبی فورد یکی از بینظیرترین اساتیدی هست که میتونید با کتابهاش آدم جدیدی بشین و از شخصیت جدیدتون لذت ببرید. این کتاب خیلی کاربردیه و حتما باید روی هر فصل دقت کرد.
Bahman Beiranvand
۱۴۰۲/۸/۲۹
کتاب سؤالات خوبی مطرح می‌کند ولی پاسخ‌ها کلی و شبیه دستورالعمل‌های مبهم هستند. صدای راوی فاجعه است:)
Elirtacia
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
دومین کتاب از دبی فورد که در کتابراه شنیدم. گوینده متن حرفه‌ای است و خود دبی فورد هم که حرف ندارد.
Sarah
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
این کتاب یکی از بهترین کتابهایی بود که خوندم، قبل از هر انتخابی بهتره که به این کتاب گوش بدید
mehdigachi
۱۴۰۱/۴/۲۳
داخل زندگی ادمی که سطح اطلاعاتش بالا باشه با سوال‌های درست راه درستی برای زنگیش پیدا میکنه
زهرا اویسی کیا
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
عالی و کاربردیه و راهنمای خوبیه برای پرسیدن سوال‌های اساسی و درست
Mehrnaz Jannati
۱۴۰۱/۹/۱۹
بقدری واجبه این کتاب که حد و اندازه نداره
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سوال‌های درست

برای دریافت کتاب صوتی سوال‌های درست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.