معرفی و دانلود کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران

عکس جلد کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران
قیمت:
۳۲۰۰۰ 16000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران

جک کنفیلد، مارک ویکتور هانسن، پتی هانسن و ایرنه دانلاپ، نویسندگان برجسته‌ی کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران ضمن بیان داستان‌هایی الهام‌بخش احساسات و موقعیت‌هایی را به تصویر می‌کشند که هر دختری ممکن است در زندگی با آن مواجه شود. از مقابله با فشارهای مدرسه گرفته، تا یافتن هویت شخصی، از دست دادن دوستان و داستان‌های همیشگی با جنس مخالف... با گوش سپردن به این اثر روح خود را تقویت کنید!

درباره کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران:

زمانی که به شما گفتند دیگر به اندازه‌ی کافی بزرگ شده‌اید و باید عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌های خود را جمع کنید، یا هنگام گرفتار شدن در کلیشه‌های جنسیتی، یا زمانی که برای پیدا کردن دوستان جدید در مدرسه‌ی راهنمایی تلاش فراوان به خرج می‌دهید و هزاران موقعیت دیگر... جای تعجب نیست که زمان مواجهه با این موقعیت‌ها دچار اضطراب و یا حتی پریشانی فراوان شوید. جک کنفیلد، مارک ویکتور هانسن،‌ به همراه پتی هانسن (Patti Hansen) و ایرنه دانلاپ (Irene Dunlap) با نقل داستان‌هایی واقعی از دخترانی نوجوان در کتاب سوپ جوجه برای روح دختران (Chicken Soup for the Girl's Soul) به شما نشان می‌هند که تنها نیستید...

این کتاب صوتی را نوعی راهنما برای بقای روح خود در نظر بگیرید! با گوش سپردن به تجربیات واقعی از دخترانی در سنین مختلف پی می‌برید که تنها کسی نیستید که گاهی احساس ناامنی و یا گم‌شدگی می‌کنند. در کتاب سوپ جوجه برای روح دختران از موضوعاتی مهم و عمیق همچون فشار هم‌سالان، طلاق، شیوه‌ی مواجهه با فقدان، دوستی، تغییرات بدن و لحظات شرم سخن به میان می‌آید. داستان‌هایی که در این کتاب نقل می‌شوند گاه شما را به خنده می‌اندازند و گاه اشکتان را در می‌‌آورند. اما در نهایت همه‌ی آن‌ها باعث می‌شوند به قدرت دختران پی ببرید. تضمین می‌کنیم که شما بارها و بارها به این کتاب رجوع خواهید کرد و هر زمان که به مشاوره نیاز داشته باشید، دختران می‌توانند به شما کمک کنند.

گفتنی‌ست نسخه‌ی چاپی کتاب سوپ جوجه برای روح دختران اولین بار در سال 2005 منتشر شد و بدون تردید همان چیزی‌ست که دختران به آن نیاز دارند. بیش از این تعلل نکنید. به سراغ این اثر بروید و با داستان‌های الهام‌بخش آن همراه شوید. ما قضاوت را به خود شما وا می‌گذاریم. بیش از این هر چه بگوییم چیزی جز اضافه‌گویی نخواهد بود. بنابراین، این شما و این کتابی شفابخش برای روح دختران جوان...

در نکوداشت ‌کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران:

این کتاب باعث تقویت روحیه و افزایش اعتمادبه‌نفس دختران می‌شود. (School Library Journal)

کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران مناسب چه کسانی است؟

همه‌ی طرفداران کتاب‌های خودیاری، به‌ویژه دختران در آستانه بلوغ، می‌توانند از کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران بهره‌مند شوند.

با جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن بیشتر آشنا شویم:

جک کنفیلد (Jack Canfield) نویسنده و سخنرانی آمریکایی‌ست که به عنوان یک رهبر سمینار و کارآفرین نیز شناخته می‌شود. او در سال 1962 از مؤسسه نظامی لنسلی فارغ‌التحصیل شد. سرانجام این نویسنده برجسته مدرک کارشناسی خود را در سال 1966 در رشته تاریخ چین از دانشگاه هاروارد دریافت کرد و در دانشگاه ماساچوست امهرست فارغ‌التحصیل شد.

مارک ویکتور هانسن (Mark Victor Hansen) یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین سخنرانان، مشاوران و نویسندگان در حوزه‌ی موفقیت و بازاریابی است. او در سال 1948 در آمریکا به دنیا آمد. کتاب «سوپ جوجه برای روح» یکی از پرفروش‌ترین آثار اوست که به گفته مجله USA Today، این مجموعه جزء 150 کتاب درخشان جهان در سال‌های کنونی بوده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران:

- جسم هر زنی را باید همانطور که هست پذیرفت.
- همیشه می‌توان به جای کار غلط کار درست را انجام داد.
- چیزهای بیرونی عبارتند از انواع و اقسام دل‌خوشکنک‌ها. ما همه‌ی چیزهای مورد نیازمان را در درونمان داریم.
- اگه سعی خودت رو بکنی خداوند کمکت می‌کنه و اگه فکر می‌کنی می‌تونی، حتماً می‌تونی.

در بخشی از کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران می‌شنویم:

روش من در زندگی این است که اگر ما در زندگی شاهد صحنه‌ی بی‌رحمی یا ناحقی بودیم که قدرت متوقف کردنش را داریم و هیچ کاری برای متوقف کردنش انجام ندهیم، آنگاه ما در گناه رخ داده سهیم هستیم.

هر روز پنج تا دختر دوازده ساله با هم منتظر اومدن اتوبوس مدرسه می‌شدن تا اونا رو سوار کنه و به مدرسه ببره. منم یکی از اونا بودم. جسیکا دختر قلدر جمع بود و به همه گیر می‌داد. امیلی و کلاریسا دست‌نشونده‌های جسیکا بودن چون می‌ترسیدن که اگه ازش طرفداری نکنن خودشونم مورد آزار اون قرار بگیرن.

دختر دیگه‌ای هم توی جمع بود که از جسیکا خوشش نمیومد اما با کلاریسا دوست بود. من به جز سارا هیچکدوم از اونا رو دوست نداشتم. بعضی وقت‌ها یه دختر ششمی به نام بریتنی هم به جمعمون اضافه می‌شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
چیزهای بزرگ
7 دقیقه
با من تماس بگیر
8 دقیقه
ترحم در حق یک زورگو
6 دقیقه
مهم‌ترین درس
7 دقیقه
رویای بازیافته
12 دقیقه
مثل دو خواهر واقعی
7 دقیقه
گروه پنج مزه
10 دقیقه
یکی نقره‌ست و دیگری طلا
13 دقیقه
خداوند در کنار او
8 دقیقه
بچه‌های معجزه
10 دقیقه
خاطرات بارانی
10 دقیقه
داستان سارا
9 دقیقه
هدیه‌ی ایمان
10 دقیقه
برای میشل
6 دقیقه
سرطان، تنها کلمه‌ای که نمی‌توانم به زبان بیاورم
13 دقیقه
قهرمان
11 دقیقه
ترس
10 دقیقه
سربند
12 دقیقه
دختر خجالتی
9 دقیقه
خودم بودن اشکالی ندارد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران
نویسنده، ، ،
مترجمهنگامه خدابنده
راویسارا نوری، ناهید امیریان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه صوتی
۳۲۰۰۰ 16000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران

تسنیم گلکار
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
منکه خیلی مجموعه‌ی سوپ جوجه رو دوست دارم اصن یه احساس خوبی به آدم دست میده موقعی که گوش میده ش😁
ارکیا اهنی
۱۴۰۲/۸/۲۶
بنده این کتاب رو با دخترم گوش میدم.
Katy
۱۴۰۲/۴/۲۹
عاشق داستاناش شدم خیلی عالین
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران

برای دریافت کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.