معرفی و دانلود کتاب صوتی وارن بافت به روایت خودش

عکس جلد کتاب صوتی وارن بافت به روایت خودش
قیمت:
۵۲,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وارن بافت به روایت خودش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وارن بافت به روایت خودش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی وارن بافت به روایت خودش

وارن بافت یکی از سرمایه‌گذاران افسانه‌ای جهان، با لقب پیشگو شناخته می‌شود. دیوید اندروز صدها گفتار او را در کتاب صوتی وارن بافت به روایت خودش نقل کرده است. این نقل‌قول‌ها بیشتر درباره‌ی موضوعاتی مانند سرمایه‌گذاری، اقتصاد، مالیات و سیاست است. وارن بافت آن‌قدر در دنیا شهرت دارد که افراد زیادی دوست دارند جا پای او بگذارند و مانند او ثروتمند شوند. پس بهتر است شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

درباره‌ی کتاب صوتی وارن بافت به روایت خودش

یکی از پرتکرارترین سؤالاتی که در اینترنت جست‌وجو می‌شود، این پرسش است: وارن بافت (Warren Buffett) چگونه ثروتمند شد؟ این مرد بیش از نیم قرن است که با رکوردهای خود دنیا را انگشت‌به‌دهان کرده. کمتر کسی می‌تواند باور کند او فقط با نشستن در دفتر خود در نبراسکا و بدون استفاده از کامپیوتر، ثروتی به دست آورده که همه آرزوی آن را دارند. درواقع بورس اوراق بهادار سالانه حدود 11 درصد بازدهی دارد؛ اما شرکت بافت با نام برکشایر هاتاوی، نزدیک به 29 درصد سود سالانه (تقریباً 44 میلیارد دلار) به دست می‌آورد. اگر می‌خواهید راز چنین موفقیتی را بدانید، بد نیست که نگاهی به کتاب وارن بافت به روایت خودش (Warren Buffett: In His Own Words) بیندازید.

وارن بافت با همه‌ی این موفقیت‌ها، متواضعانه ادعا دارد که مستحق این ثروت هنگفت نیست و فقط در مکان و زمان درست به دنیا آمده است. با همه‌ی این‌ها، نمی‌شود انکار کرد که توانایی‌ بافِت در ارزیابی کسب‌وکارها منحصر‌به‌فرد و چشم‌گیر است. او یکی از ثروتمندترین و درعین‌حال مشهور‌ترین مردان جهان است که در دهه‌ی هشتم زندگی‌اش، هنوز هم محبوبیت خویش را حفط کرده.

معرفی و دانلود کتاب صوتی وارن بافت به روایت خودش

دیوید اندروز (David Andrews) برای اولین بار، الهام‌بخش‌ترین نقل‌قول‌های این سرمایه‌گذار کارکشته را در کتاب صوتی وارن بافت به روایت خودش گرد آورده است. نقل‌قول‌های جمع‌آوری‌شده بیشتر حول محور سرمایه‌گذاری، وال استریت، تجارت، سیاست، مالیات، امور خیریه و دیگر درس‌های زندگی است. بافت نگاهی صریح و مستقیم به تجارت دارد و همین موضوع باعث می‌شود که افراد زیادی جذب سخنان او شوند. افزون بر این‌ها، شما در کتاب صوتی وارن بافت به روایت خودش، با فردی مواجه می‌شوید که علاوه‌بر دانش تجاری خود، یک متفکر مترقی و بشردوست است که بیشتر پول خود را به بنیادهای خیریه اهدا می‌کند.

رسانه‌ها، مشاوران مالی، سیاستمداران و اقتصاددانان بسیاری جملات بافت را آویزه‌ی گوش خود کرده‌اند و امیدوارند که مانند بافت در سرمایه‌گذاری موفق باشند. اعتبار بافت تا جایی است که وقتی سهام یک شرکت را خریداری کند، افراد بسیاری برای خرید سهام آن شرکت اقدام می‌کنند.

شما در کتاب وارن بافت به روایت خودش، با ویژگی‌های شخصیتی او بیشتر آشنا می‌شوید. برای مثال وارن بافت فردی بسیار رک و صادق است؛ به‌حدی که در نیویورک تایمز ادعا کرد که مالیات بسیار کمی پرداخت می‌کند. بااینکه چنین ادعایی از نظر سیاسی بسیار جنجال‌برانگیز بود؛ اما باعث شهرت بافت شد. ماجرا به حدی رسید که کنگره‌ی آمریکا در زمان باراک اوباما، تصمیم گرفت مجموعه‌ای از اصلاحات مالیاتی را به نام وارن بافت نامگذاری کرد.

اگر می‌خواهید وارن بافت را از دریچه‌ی نقل‌قول‌هایش بشناسید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب وارن بافت به روایت خودش را با ویراستاری دیوید اندروز و ترجمه‌ی مریم دریانی بخوانید که انتشارات بذر خرد آن را روانه‌ی بازار کرده است. انتشارات جیحون نسخه‌ی صوتی این کتاب را با صدای محمد ولیان، در دسترس همگان قرار داده است.

کتاب صوتی وارن بافت به روایت خودش برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن کتاب صوتی وارن بافت به روایت خودش را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که می‌خواهند قدم در راه سرمایه‌گذاری و تجارت بگذارند.

در بخشی از کتاب صوتی وارن بافت به روایت خودش می‌شنویم

وقتی سهام می‌خرم، این‌طور فکر می‌کنم که می‌خواهم کل شرکت را بخرم. درست مثل این‌که مغازه‌ای در پایین خیابان می‌خریدم. اگر مغازه می‌خریدم، دوست داشتم همه چیز را درباره‌ی آن بدانم. (فوربز، یک نوامبر 1969)

در دنیای سرمایه‌گذاری، اگر وقتی از مدرسه خارج می‌شوید، یک کارت پانچی داشته باشید که فقط بیست پانچ دارد و با تمام شدن آن سرمایه‌گذاری شما هم تمام شود، بیشتر از وقتی که یک کارت پانچی نامحدود داشته باشید، پول درمی‌آورید. مطمئن می‌شوید که از آن‌ها به‌درستی استفاده کرده‌اید. (دانشگاه نوتردام، بهار 1991)

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
وارن بافت
5 دقیقه
مقدمه
30 دقیقه
بخش اول - سلطان تجارت: سرمایه‌گذاری
21 دقیقه
زمان نخریدن
33 دقیقه
برکشایر هاتاوی
31 دقیقه
سایر تجارت‌ها
8 دقیقه
بخش دوم - ثروت: اموال شخصی
17 دقیقه
مالیات
7 دقیقه
نیکوکاری
34 دقیقه
بخش سوم - خرد و فرزانگی: سیاست و وقایع اخیر
21 دقیقه
درس‌های زندگی
14 دقیقه
رویدادهای مهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی وارن بافت به روایت خودش
نویسنده،
مترجممریم دریانی
راویمحمد ولیان
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی وارن بافت به روایت خودش

علی یزدان پناه احمدآبادي
۱۴۰۲/۶/۳۱
با سلام به تحلیلگران بازارهای مالی (فاندامنتال) توصیه می‌شود- مناسب برای بالا بردن هوش مالی و سرمایه گذاری - صدای گرم و خوانش بسیار خوب آقای ولیان کیفیت اثر را بالا برده $
شیرین قدس
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
به هر حال کتاب در مورد وارن بافت باشه شنیدنش مفیده ولی این کتاب کلا جملات کوتاهه که کجا‌ها صحبت شده مدام تاریخ و‌مکان میده که کمی کلافه کننده است
یاسمن داوری
۱۴۰۲/۸/۲۰
من از اسم کتاب فکر کردم زندگی نامه باشه ولی جملات معروف وارن بافت بود که برای دانشگاه یا روزنامه‌های مختلف نوشته بود. خیلی جذاب نبود
احمد حبیبی
۱۴۰۲/۹/۱۹
فقط حرفه‌ای که زدن بافت میگه اصلان چیزی بابت بافت نمیگه روش‌های که انجام داده توضیح نمیده
لیلا عظیمی
۱۴۰۲/۷/۲۳
کلا انتظار منو براورده نکرد و جملاتی پراکنده بخصوص برای معاملات بورس رو ارایه کرد
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی وارن بافت به روایت خودش

برای دریافت کتاب صوتی وارن بافت به روایت خودش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.