معرفی و دانلود کتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب زاده بی‌همتا

عکس جلد کتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب زاده بی‌همتا
قیمت:
33000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب زاده بی‌همتا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب زاده بی‌همتا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب زاده بی‌همتا

کتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب زاده بی‌همتا نوشته‌ی جان اچ. واتسون، درباره‌ی کارآگاه و دستیار باهوشی است که می‌خواهند جهان را از خطری که تهدیدش می‌کند، نجات دهند و در این راه حوادث غیرقابل پیش‌بینی و هیجان‌انگیزی برایشان اتفاق می‌افتد.

شرلوک هولمز (Sherlock Holmes) و دستیار وفادارش دکتر جان واتسون در بحبوحه جنگ جهانی دوم به وزارت خارجه‌ی بریتانیا فراخوانده می‌شوند تا جهت مأموریتی پرمخاطره و دشوار به سمت کشور آفریقا حرکت کنند و بریتانیا را از بزرگ‌ترین بحران و خطری که تا آن هنگام تهدیدش کرده، نجات دهند.

آن دو به دنبال پیدا کردن دانشمندی آلمانی‌تبار هستند که سلاحی ترسناک ساخته و در اختیار دارد و می‌خواهد با آن بریتانیا را به نابودی بکشاند. به همین دلیل آن‌ها راهی اعماق آفریقا می‌شوند، اما در آفریقا با یکی از نجیب‌زادگان بریتانیایی مواجه می‌شوند که سال‌هاست در جنگل زندگی می‌کند و شایعات عجیب و غریبی در مورد او می‌گویند و مردم از قدیم به او عنوان تارزان را داده‌ بودند.

جان اچ. واتسون (John H. Watson) در کتاب شرلوک هولمز و نجیب زاده بی‌همتا داستانی جذاب و شگفت‌انگیز خلق کرده که در دسته‌ی ادبیات انگلیسی به حساب می‌آید، کتابی که پس از شنیدنش سوالات بسیاری در ذهن‌تان شکل می‌گیرد. اما این سفر چگونه به پایان می‌رسد؟ آیا هولمز و واتسون می‌توانند پیروز شوند و بر قبیله‌های وحشی آفریقا غلبه کنند و از آن‌جا زنده بیرون بیایند و جلوی بروز فاجعه‌ای وحشتناک را بگیرند که در انتظار جهانیان است؟ آیا در این راه تارزان به آن‌ها یاری می‌رساند یا سد راه‌شان می‌شود؟

در قسمتی از کتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب زاده بی‌همتا می‌شنویم:

با خوشحالی قلمم را برداشته‌ام تا این آخرین کلمات را بنویسم؛ کلماتی که با آن‌ها نبوغ خارق‌العاده‌ای را ثبت می‌کنم که رفیقم شرلوک هولمز را متمایز می‌نماید. فهمیدم که پیش‌تر یک‌بار چیزی در این‌باره نوشته‌ام اما در آن زمان تا سر حد ممکن افسرده بودم. این بار مطمئنم هولمز بالاخره بازنشسته شده است. حداقل قسم خورده است دیگر دور و بر کارآگاهی نچرخد. پرونده‌ی نجیب زاده‌ی بی‌همتا او را از نظر مالی به امنیت رسانده و پیش بینی می‌کند در حال حاضر خطر مهمی که زیر سر دشمن بزرگی باشد کشورمان را تهدید نمی‌کند. به علاوه قسم خورده هرگز قدم بر جایی غیر از خاک خودش نگذارد و هرگز نزدیک هیچ هواپیمایی نشود. چیزی که فقط صدا و هیبتش کافی بود تا قالب تهی کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
بخش اول
15 دقیقه
بخش دوم
9 دقیقه
بخش سوم
17 دقیقه
بخش چهارم
7 دقیقه
بخش پنجم
16 دقیقه
بخش ششم
17 دقیقه
بخش هفتم
10 دقیقه
بخش هشتم
11 دقیقه
بخش نهم
21 دقیقه
بخش دهم
5 دقیقه
بخش یازدهم
25 دقیقه
بخش دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب زاده بی‌همتا
نویسنده
مترجمفریدالدین سلیمانی
راویعلیرضا ناصحی
ناشر چاپینشر قطره
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
33000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب زاده بی‌همتا

علیرضا سلیمانی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
کاملا مشخص بود این داستان یکی از مجموعه داستانهای ارتور کنن دیل نیست. در داستانهای اصلی احترامی که شرلوک هلمز و واتسون بهم میزارن بینظیره ولی اینجا دایما درحال توهین بهم هستند ولی بهرحال از نظر داستان جذاب قابل قبولی داشت هرچند که هیچکدوم از مهارتهای شرلوک در کشف حقیقت توش دیده نمیشد. از نظر اجراهم قابل قبول بود ولی خب این واقعیت وجود داره افرادی مثل اقای سلطان زاده و عمرانی سطح توقعات رو بسیار بالا بردن!
Vahid Alipour
۱۳۹۸/۱۲/۲۲
کلا کتاب‌های صوتی کتابراه از نظر خوندن خوب و قابل قبوله ولی زیباتر میشه زمانی که حکم نمایشنامه صوتی پیدا میکنه مخصوصا در مورد کتابهایی که از روی شخصیتهاش فیلم وجود داره و شنونده با صدای امثال شرلوک هلمز یا پوارو به شدت احساس غرابت می‌کنه در هر صورت سپاسگذارم
فاطیما فرهنگ
۱۴۰۰/۳/۲۷
صدا گذاری واقعا بد بود بعد از شنیدن کناب جنایات و مکافات اینو گوش کردم کاملا حالم گرفته شد اصلا معلوم نمیشه کی به کیه کتاب و بعضی جاها گوینده خیلی مکث میکنه مخصوصا کلمات سخت
نغمه جماعت لو
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
اصلا شنیدنش رو پیشنهاد نمیکنم. اتفاقات درهم برهم و اصلا شخصیت هایی که از شرلوک هلمز و دکتر واتسون ساخته شده شباهتی به کتاب های اصلی نداره. نحوه اجرا هم می تونست بهتر باشه.
آناهید عظیمی
۱۳۹۹/۴/۲۶
بدتر از این نمی‌شد یک کتاب را باز خوانی کرد مبلغ خرید را انگار دور ریختم بسیار بسیار ضعیف بود و تحمل شنیدنش را نداشتم حیف!
فرناز فتحنایى
۱۴۰۰/۳/۲۰
از همه نظرقابل قبول بود. در کل از کتابهاى صوتى خوشم میاد چون در هر شرایطى میشه کتاب خوند حتى در تاریکى و در حین انجام کار
وحید سحری
۱۴۰۱/۷/۳
اصلا و‌اصلا هرگز مانند نویسنده اصلی نیست و واقعا استفاده بی جا از نام شرلوک هولمز شده و این اصلا مانند کتاب‌های او نیست
غزل صدیق
۱۳۹۹/۱/۱۵
فقط تونستم قسمت اولش و گوش کنم، راوی با سرعت بالایی کتاب و میخونه و خیلی از قسمتاش نامفهوم و ازاردهنده بود
کتابخوان تنها
۱۴۰۰/۱۲/۹
بسیار ضعیف بود! گوینده حتی نمیتونست موریارتی رو درست تلفظ کنه. اصلا پیشنهاد نمیشه!
زهرا محمدی
۱۳۹۹/۳/۱۳
من عاشق کتابهای پلیسی هستم، اگر هزار بار هم گوش کنم بازم از هیجانش کم نمیشه...
mohammad reza effati
۱۴۰۲/۴/۱۰
بسیار زیبا. یکی از بهترین کتاب‌های صوتی‌ای بود که شنیدم.
تارا ملکی
۱۳۹۹/۹/۶
نه صدای خواننده خوب بود و نه نحوه‌ی خوندنش
Amir Fs
۱۳۹۹/۱/۲۱
داستان کاملا گنگی داشت. من دوس نداشتم
سورن سلیم
۱۴۰۲/۹/۲۵
بسیار عالی عاشق کتابهای شرلوک هلمز هستم
Leila Behzadi
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
صدا گزاری مورد پسند نبود.
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب زاده بی‌همتا

برای دریافت کتاب صوتی شرلوک هولمز و نجیب زاده بی‌همتا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.