معرفی و دانلود کتاب صوتی شلیک به گاو مقدس پول

عکس جلد کتاب صوتی شلیک به گاو مقدس پول
قیمت:
23000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شلیک به گاو مقدس پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شلیک به گاو مقدس پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شلیک به گاو مقدس پول

کتاب صوتی شلیک به گاو مقدس پول اثر رابرت کیوساکی شاهکاری جدید از نویسنده‌ی کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول است.

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) در این کتاب می‌گوید: بدون آموزش‌های مالی، پول و سرمایه شما به دست کسانی می‌افتد که از به چنگ آوردن آن لذت می‌برند و بیش از پیش ثروتمند می‌شوند.

در دنیای امروزی، ما در بحران اقتصادی وحشتناکی به سر می‌بریم و خودمان از آن بی‌خبر هستیم. هر سال اوضاع اقتصادی و ارزش پول ملی بدتر می‌شود. بنابراین ما به تغییر بسیار اساسی و بزرگی نیازمند هستیم. باید هر کاری انجام دهیم تا پول و سرمایه‌هایمان را از نابودی نجات دهیم. این مشکل کمی نیست که بخواهیم با بستن چشمانمان به روی آن از بار مسئولیت‌هایمان شانه خالی کنیم.

بیشتر مردم در سراسر دنیا به هیچ وجه از آموزش‌های مالی اطلاع ندارند و حتی گاهی آن‌ها را ناکارآمد و زمان‌بر تلقی می‌کنند، در حالی که مبنا و پایۀ دنیای اقتصادی بر اساس همین آموزش‌ها بنا نهاده شده است و اگر کسی از آنها بی‌اطلاع باشد، قطعاً در زندگی خود با شکست مواجه خواهد شد.

همانطور که می‌دانید در بسیاری از فرهنگ‌ها حیوانی مانند گاو بسیار مقدس و ارزشمند است، بنابراین چندان عقلانی نیست که من پول را در جایگاهی والا مانند گاوها ببرم و آن را  این‌گونه معرفی کنم. اما اگر کمی دقیق‌تر بدین مسئله بیندیشیم متوجه خواهیم شد که پول‌ها نیز جایگاه مقدسی در زندگی ما دارند، گاهی می‌توانند ارزشمندتر از این گاوها باشند و به زندگی ما خدمت کنند.

رابرت کیوساکی اقتصاددان پیشرو و صاحب تئوری‌های نوآورانۀ اقتصادی در دنیاست. وی با نوشتن تفکرات ناب و دست اول اقتصادی در کتاب خود با نام پدر پولدار، پدر بی‌پول تمامی علاقه‌مندان به مباحث اقتصادی و مالی را مبهوت خود کرده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
بخش اول
4 دقیقه
بخش دوم
8 دقیقه
بخش سوم
12 دقیقه
بخش چهارم
7 دقیقه
بخش پنجم
5 دقیقه
بخش ششم
6 دقیقه
بخش هفتم
8 دقیقه
بخش هشتم
14 دقیقه
بخش نهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شلیک به گاو مقدس پول
نویسنده
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
23000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شلیک به گاو مقدس پول

فرهاد شعبانی خواه
۱۳۹۶/۱۱/۲۰
کتاب خوبی نیس فقط داره تو این کتاب تبلیغ کتابهای دیگشو میکنه مثلا میگه اگه میخوای درست إز پولت استفاده کنی تو فلان کتابم هست یا اگه فلان کارو بخوای بکنی تو کتاب پدر پولدار پدر بی‌پولم هست کلا داره تبلیغ کتابشو میکنه نمیدونم چطور اقاداوود نوشتن کتاب ارزشمندیه
idin Haghnezhad
۱۳۹۹/۶/۲۸
عرض سلام خدمت دوستان محترم و دانا از نظر بنده کتاب به نسبت ضعیفی بود و مطلب خاص و کار آمدی رو بیان نکرد و من توصیه نمیکنم وقت ارزشمندتون رو صرف شنیدن این کتاب کنید..!
حمید فیروزابادی
۱۴۰۱/۳/۲۱
بیشتر جنیه تبلیغاتی برای موسسه خود کیوساکی رو داشت و تشویق به اموزشهای بیشتر خودش و چیز بیشتر و بهتری نسبت به کتاب پدر پولدار پدر بی پول نداشت
Shahin mohammadpanah
۱۴۰۲/۴/۲۰
با احترام، گوینده کتاب روخوب روایت نمیکنه صدای دلنشینی نداره اصلا دوست نداشتم صداشو بشنوم
سید محمد حسینی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
باسلام من نتونستم خیلی خوب با کتاب ارتباط برقرار کنم.
علی سازگار
۱۳۹۹/۶/۳
متاسفم که وقت و پول برای این کتاب ضعیف گذاشتم.
Iman Sharifi
۱۴۰۱/۱۱/۲
تکراری مثل بقیه کتابای کیوساکی
پژهان رضایی
۱۴۰۰/۸/۲۵
نکات فؤق العاده اى رو مطرح میکنن
داود ناصری باوقار
۱۳۹۶/۱۱/۱۱
کتاب ارزشمندی است از کیوساکی
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شلیک به گاو مقدس پول

برای دریافت کتاب صوتی شلیک به گاو مقدس پول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.