معرفی و دانلود کتاب صوتی شهامت موفق شدن

عکس جلد کتاب صوتی شهامت موفق شدن
قیمت:
48000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شهامت موفق شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شهامت موفق شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شهامت موفق شدن

کتاب صوتی شهامت موفق شدن، اثری است که از شما افرادی جسورتر ساخته و روحتان را مهیای پذیرش سعادت و کامیابی می‌کند. کاترین پاندر، نویسنده و کشیش محبوب آمریکایی، معتقد است اینکه انسان آرزوی موفقیت داشته باشد به تنهایی کافی نیست، بلکه همچنین، باید شایستگی رسیدن به آن را نیز در خود بیابد.

درباره کتاب صوتی شهامت موفق شدن:

برای بیشتر انسان‌ها، خوشبختی و موفقیت همواره دسترس‌ناپذیر به نظر می‌رسد؛ گویی آنان برای کامیاب شدن به دنیا نیامده‌اند؛ چنین تصور می‌شود که رسیدن به خوشبختی تقدیری از پیش‌ نوشته شده است. اما آیا این‌گونه است؟ آیا این نوع از باورها، تنها توجیهاتی برای سرپوش گذاشتن بر نقایص و کوتاهی‌های شخصی نیستند؟ کاترین پاندر (Catherine Ponder) به سوال آخر پاسخ مثبت می‌دهد. او در کتاب شهامت موفق شدن (Dare to prosper)، بسیاری از باورهای معمول پیرامون موضوع موفقیت و خوشبختی را زیر سوال می‌برد.

پاندر معتقد است که موفقیت، قبل از هر چیز با معیارهای فردی معین می‌شود؛ معیارهایی که می‌تواند فرد به فرد برای انسان‌های گوناگون متفاوت باشد. برای مثال، این موضوع که شما بنا به قضاوت جامعه انسان کامیابی محسوب نمی‌شوید، نباید باعث نارضایتی‌تان شود. آنچه حقیقتاً نادرست است، این است که شما بر اساس معیارهای شخصی خودتان، انسان موفقی نباشید. و یا بدتر از آن، اینکه هیچ معیار و برداشت شخصی‌ای درباره‌ی چیستیِ موفقیت نداشته باشید.

در کتاب صوتی شهامت موفقیت، این مطالب با زبانی گویا و لحنی گرم و دلنشین، برای شما به تفصیل توضیح داده شده است. در این اثر همچنین، بر لزوم کسب آرامش درونی، در کنار طی کردن مسیر موفقیت شغلی و اجتماعی تأکید شده است. کاترین پاندر به عنوان کشیش و نویسنده‌ای که همواره بیشترین توجه را به امور معنوی داشته، به خوبی از این نکته آگاه می‌باشد که برای رسیدن به هر موفقیتی در زندگی، ابتدا باید روح خود را از زنگارها پاک نمود؛ انسان باید بخشندگی را مبنای اعمال خود قرار دهد. زیرا اگر جز این باشد چگونه می‌تواند از دنیا توقع داشته باشد که به خواسته‌های او اعتنا کند؟

علاوه بر این، انسان باید ترس و خواری را از خود براند. پاندر به شدت بر این مسئله تأکید دارد که سعادت حقیقی تنها شامل حال افرادی می‌شود که ذهنی روشن و خالی از تردید دارند. او ثابت می‌کند که افکار و اندیشه‌ها، می‌توانند موجودیتی حقیقی داشته باشند، و فضایی مشخص از ذهن شما را اشغال کنند؛ حال، اگر افکارتان غالبا فرسوده و خالی از امید و یقین باشند، چگونه می‌توانند شما را به زندگی‌ای سرشارتر راهنمایی کنند؟

به طور خلاصه، کتاب صوتی شهامت موفق شدن، راهنمایی جذاب در مسیر حرکت شما به سوی شادکامی و خوشبختی‌ست.

کتاب صوتی شهامت موفق شدن برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که به دنبال آموزه‌هایی سودمند برای سرعت بخشیدن به موفقیت‌های شغلی، و یا رشد شخصیتی خود هستند، بی‌گمان از مطالب این اثر بهره‌های فراوانی خواهند گرفت.

با کاترین پاندر بیشتر آشنا شویم:

وی کشیش اهل آمریکا و از الهام‌بخش‌ترین نویسندگان در زمینه‌ی موفقیت و معنویت است. ویژگی جذاب آثار کاترین پاندر، خلاقیت او در ترکیب دیدگاه مادی با نگرش غیرمادی می‌باشد. او معتقد است که انسان باید در تمام جوانب زندگی خود از اصول صحیح پیروی کند، و به یک اندازه برای اعتلای جسم و روح خود بکوشد. یکی از آموزه‌های جالب پاندر، توضیحاتش درباره‌ی تاثیر دعا و نیایش بر پیشرفت شغلی است! آثار کاترین پاندر در کشور ایران همواره محبوب و پرخواننده بوده‌اند، و خوشبختانه کتاب‌های زیادی از او به فارسی ترجمه شده است. برخی از این عناوین عبارتند از: دولت عشق، قانون توانگری، قدرت دعا، چشم دل بگشا.

در بخشی از کتاب صوتی شهامت موفق شدن می‌شنویم:

ذات کلید موفقیت: سال 1930 میلادی، در اوج رکود اقتصادی، خانمی تعطیلات خود را در اروپا می‌گذراند. وقتی دوستی از او سوال کرد که چطور می‌تواند در چنین اوضاعی در تعطیلات باشد، مرموزانه پاسخ داد: تنها ذات الهی واقعی و ثابت است. بنابراین من هم‌اکنون، از هر چه می‌خواهم به وفور دارم. با شنیدن این توضیح، دوست او به بررسی موضوع ذات به منزله‌ی راهنمای موفقیت پرداخت. وی، نه تنها خود یک خانم خانه‌دار موفق شد، بلکه بعدها هم به معلمی موفق برای دیگران تبدیل شد. یکی از خوانندگان من، اخیراً چنین نوشت:

من ماجرای رکود اقتصادی را باور ندارم. چون شاهد بودم که مادرم در دوران رکود سال 1930، به جای اینکه به ظاهر محدودیت‌های مادی فکر کند، به ذات غنی جهان هستی فکر کرد، و شخص ثروتمندی شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
مقدمه
19 دقیقه
بخش اول - قسمت اول
20 دقیقه
بخش اول - قسمت دوم
14 دقیقه
بخش دوم - قسمت اول
13 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوم
14 دقیقه
بخش سوم - قسمت اول
14 دقیقه
بخش سوم - قسمت دوم
15 دقیقه
بخش چهارم - قسمت اول
17 دقیقه
بخش چهارم - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شهامت موفق شدن
نویسنده
مترجملادن شریعت زاده
راویعباس غلامی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
48000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شهامت موفق شدن

فرانک معیری
۱۴۰۱/۲/۱۲
کتابی عالی وشنیدنی برای همه اقشاروسنین شنیدن آن روبه همگان توصیه میکنم
zaynab azizi
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
قدرتی برای ریسک‌کردن تا تعالی اهداف
Mahdi Boroujerdi
۱۴۰۰/۸/۲۳
مطالب جدیدی نداشت.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شهامت موفق شدن

برای دریافت کتاب صوتی شهامت موفق شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.