معرفی و دانلود کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد!: چگونه زندگی ناخوش تحمیلی را دوست بداریم

عکس جلد کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد!: چگونه زندگی ناخوش تحمیلی را دوست بداریم
قیمت:
۵۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد!: چگونه زندگی ناخوش تحمیلی را دوست بداریم

زندگی عادلانه نیست، اما می‌توانیم یاد بگیریم که زندگی‌ را که خودمان انتخابش نکرده‌ایم، اندکی بیشتر دوست داشته باشیم. این جمله، پیام اصلی کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد! نوشته‌ی ملانی دیل است. اثری الهام‌بخش که به شما کمک می‌کند تا با مشکلات به‌شیوه‌ی دیگری مواجه شوید و آن‌ها را کنترل و هضم کنید.

درباره کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد!

قرار است با شنیدن کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد! (It's Not Fair: Learning to Love the Life You Didn't Choose) حسابی خنده به لب‌هایتان بیاید و از زاویه‌ای متفاوت به زندگی و اتفاقات تلخ و شیرینش بنگرید. هرچند که موضوع اصلی کتاب حاضر درباره رنج‌ها و عذاب‌هایی‌ست که هر انسانی به اشکال گوناگون آ‌ن‌ها را تجربه می‌کند؛ حال از مرگ و فقدان عزیزان گرفته تا شکست‌ها و تردیدها و ناامیدی‌هایی که در برهه‌های گوناگون زندگی رخ می‌دهند.

ملانی دیل نیز به عنوان یک انسان معمولی، سختی‌های بسیاری همچون بیماری سرطان را پشت سر گذاشته است. با این حال، او پس از گذر از این مراحل و ایمان و توکل به خداوند، عشق و شادمانی حقیقی را یافته است. به همین خاطر او در کتابش بدون آنکه نسخه واحدی برای همه‌ی آدم‌ها بپیچد، به ما یادآوری می‌کند که همه‌ی انسان‌ها در زندگی‌شان سختی و عذاب می‌کشند و در این مقوله هیچکس تنها نیست. فقط گاهی یادمان می‌رود که چنین موضوعی وجود دارد و خودمان را بدشانس‌ترین و بدبخت‌ترین انسان روی زمین تصور می‌کنیم. در چنین شرایطی مدام برتری‌ها دیگران را می‌بینیم و نعمت‌ها و داشته‌های خودمان را نادیده می‌گیریم و ارزشی برایشان قائل نمی‌شویم. حتی مدام دنیا را به بی‌عدالتی متهم می‌کنیم و گمان می‌کنیم خداوند دوستمان ندارد.

اما کتاب ظاهرا فقط برای من می‌بارد به شما یادآوری می‌کند که زندگی با تمام دردهایش، زیبایی و شادمانی حقیقی را در درون خود دارد و کافیست «اما» و «اگر»‌های روزگار را کنار بگذارید و تنها واقعیات زندگی را ببینید. عمر انسان همانند یک سفر کوتاه و پرسروصدا است و در صورتی‌که آن را به «اما» و «اگر»ها گره بزنید، زندگی خود را باخته‌اید. پس بیایید به زندگی بخندیم و جهان را جور دیگری تماشا کنیم.

نکوداشت‌های کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد!

- من عاشق این کتاب هستم. ملانی از نوادری است که می‌تواند در روزهای سخت شما را بخنداند. وقتی نوشته‌های ملانی را می‌خوانید آن‌قدر می‌خندید که اشک بر گونه‌های شما روان می‌شود. (الی ورتینگتون، نویسنده)

- فقط ملانی دیل است که با دلی بزرگ و قلبی مهربان می‌تواند در روزهای سخت زندگی شادی را با عطوفت در هم بیامیزد. این کتاب جذاب، سرگرم‌کننده و برای خواندن بسیار مناسب است. (کاری کامپاکیس، نویسنده)

- ملانی حکایت‌ها و قصه‌هایش را در مورد چالش‌ها و سرخوردگی‌های خودش برای ما تعریف می‌کند. پاسخ ساده و یک لایه‌ای ارائه نمی‌دهد. اما شعله‌های امید را در دل ما می‌فروزد. تنها در آن زمان است که خنده ما هم بند می‌آید. ملانی همان دوستی است که ما در روزهای سخت زندگی در کنارمان احتیاج داریم. (ساندرا استانلی، کلیسای نورث پوینت)

- ملانی دیل یک مسیحی معتقد، شاد و سرخوش، بی‌ریا، مشوق و کسی است که در روزهای سخت برای ترغیب به او نیاز داریم. ملانی پاسخ ساده و روشنی به سوالات ما نمی‌دهد. مثلاً نمی‌گوید این ده کار را انجام دهید تا مشکلتان رفع شود. فقط به ما یادآوری می‌کند که اتفاقی که برای شما افتاده فقط برای شما نیفتاده. مشکلاتی را که خودش داشته با زبانی شاد و طناز برای شما نقل می‌کند. گاه شما را به گریه می‌اندازد. حکایت‌هایی نقل می‌کند و به ما الهام می‌بخشد. یادآور می‌شود که اگر این زندگی را خود انتخاب نکرده‌ای، اگر زندگیت تحمیلی است و اگر جانت به لب رسیده دیگرانی هم هستند که با این مشکلات بیگانه نیستند؛ پس می‌توانی همین زندگی را هم دوست داشته باشی. (کورتنی دو فئو، نویسنده)

کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در روزهای سخت زندگی‌تان هستید و احوال مساعدی ندارید، کتاب ظاهرا فقط برای من می‌بارد به شما کمک می‌کند تا از پس این لحظات بربیایید و آرامشی نسبی را کسب کنید.

در بخشی از کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد می‌شنویم

یکی از راه‌های نرم ماندن در درون، ارائه خدمت به دیگران است. وقتی به دیگران خدمت کنیم اتفاقی شگفت در قلبمان رخ می‌دهد. متواضع می‌شویم. دستمان را به سوی کسی که چیزی نیاز دارد دراز می‌کنیم. درست همان‌گونه که خودمان هم چیزی نیاز داشته باشیم. اگر بتوانیم به کسی کمک کنیم خرسند می‌شویم.

وقتی سخت گرفتار زندگی خودم هستم هرگز میل خدمت کردن به دیگران را ندارم. راهی پیدا می‌کنم که از زیر بار خدمت به دیگران فرار کنم. در آن ایام اصلاً به کسی خدمت نمی‌کنم. برای توجیه هم همیشه بهانه‌هایی موجود است. موجود نیست؟

بنابراین تصمیم بگیرید به کسی خدمت کنید. روی تقویم‌تان بنویسید که یادتان نرود. هر وقت هم زمانش رسید برخیزید و بروید. حتی اگر روی مبل دراز کشیده و مشغول بازی هستید. وقتی بلند شدید، بعد از چند دقیقه از خدمت به دیگران احساس خوبی پیدا می‌کنید.

راه دیگر دعا کردن است. از خدا بخواهید قلب شما را نرم و رئوف کند. وعده‌های خودش را تکرار کنید. آیه‌های آسمانی‌اش را با صدای بلند بخوانید. هر وقت احساس مخالفی دارم او را می‌ستایم. با صدای بلند می‌گویم «خداوندا! تو چقدر خوبی. تو وفاداری. تو هرگز قصور نمی‌کنی. به من کمک کن. کمک کن تا به توصیه‌های تو عمل کنم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
مقدمه
41 دقیقه
فصل اول: کتاب راجع به چیست؟ - کتابی برای کمک به یکدیگر
45 دقیقه
فصل دوم: همه احساس‌ها - من درد شما را احساس می‌کنم
29 دقیقه
ناتوانی همه نژاد انسانی
13 دقیقه
چگونه مثل رییس‌ها به هم می‌ریزم
8 دقیقه
از لجن بیرون آمدن
16 دقیقه
شکایت کردن یک رسم معنوی است
16 دقیقه
به جای شما خشمگین می‌شود
24 دقیقه
فصل سوم: مقابله با ساز و کار خرد شدن‌های شدید - مبارزه با قانقاریای احساسی
12 دقیقه
غذاهای مناسبی که می‌توانند به ما کمک کنند تا با خوردنشان احساساتمان را سامان بخشیم
25 دقیقه
گاهی رنج بردن مزه می‌دهد
14 دقیقه
دیگر مرا مجبور نکنید که وارد عمل شوم
12 دقیقه
زندگی کردن مثل شکلات تخم‌مرغی شکلِ کادبری
29 دقیقه
نعمت‌ها و موفقیت‌ها را بشمارید (حتی زمانی که در حال باختن هستید)
29 دقیقه
فصل چهارم: دیگران جهنم می‌سازند شاید هم بهشت؟ - اگر می‌خواهید مشت محکمی به صورت حریف بزنید
14 دقیقه
خودتان را سالم نشان دهید و لبخندی به معنای «بد نیستم» بر لبانتان ظاهر کنید
3 دقیقه
در آغوش گرفتن ناشیانه
14 دقیقه
دو کلمه بسیار مهم
10 دقیقه
ده‌ها نکته برای کمک کردن
19 دقیقه
فصل پنجم: خدا، عذاب‌کشیدن انسان، موضوعات ساده دیگر - کیک او بهتر از کیک من است
8 دقیقه
به باغ وحش رفتیم
42 دقیقه
چرا اتفاقات بد می‌افتند؟
9 دقیقه
شکست، تردید
20 دقیقه
همه‌چیز خوب می‌شود اگر...
6 دقیقه
مطالبی در کتب انگیزشی برای حالات مختلف شما
20 دقیقه
فصل ششم: بَعد چی؟ - چگونه بعد از مرگ رویاها، دوام بیاوریم؟
28 دقیقه
ورود به شگفتی
11 دقیقه
درد جان فرسای شادمانی
19 دقیقه
از اینجا به کجا می‌رویم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد!: چگونه زندگی ناخوش تحمیلی را دوست بداریم
نویسنده
مترجمعلی اکبر عبدالرشیدی
راویهستی دخت توکل
ناشر چاپینشر ترنگ
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد!

برای دریافت کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.