معرفی و دانلود کتاب حقایقی که باید گفت

عکس جلد کتاب حقایقی که باید گفت
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حقایقی که باید گفت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حقایقی که باید گفت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حقایقی که باید گفت

کامالا هریس، یکی از الهام‌بخش‌ترین سیاستمداران و از زنان پیشرو در عرصه‌ی اجتماع، در کتاب حقایقی که باید گفت از مسیری می‌گوید که از کودکی تا به امروز طی کرده و ضمن آن، حقایقی را از آمریکا و سیاست این کشور افشا می‌کند. این کتاب که در صدر پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفته، پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 آمریکا منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب حقایقی که باید گفت:

دختری رنگین‌پوست از خانواده‌ای مهاجر مسیری را طی کرده که سال‌ها بعد به جایگاه معاونت ریاست‌جمهوری آمریکا منتهی شده است. کتاب حقایقی که باید گفت (The truths we hold: an American journey) خودزندگی‌نامه‌ای است که از زبان این زن بیان می‌شود، زنی که عمیقاً به عدالت اجتماعی متعهد است و هیچ‌گاه اشتیاقش برای رسیدن به عدالت را پنهان نکرده است.

کامالا هریس (Kamala Harris) در خانواده‌ای تحصیل‌کرده متولد شده است، پدرش اقتصاددانی محترم از جاماییکا بود و مادرش محقق برجسته‌ای در زمینه‌ی سرطان از هند. بااین‌حال، مسیر پیش روی هریس هموار نبود؛ او برای رسیدن به جایگاه معاون رئیس‌جمهور می‌بایست با تاریخ مبارزه می‌کرد، تاریخی که رنگین‌پوستان و زنان در آن جایگاه برجسته‌ای نداشته‌اند.

کتاب حقایقی که باید گفت شرح اقدامات هریس در مقام دادستان کل کالیفرنیا و سناتور کنگره است، اقداماتی که با توجه به عقاید هریس، در راستای اصلاح نظام اجتماعی و قضایی آمریکا بوده است. این سیاستمدار آمریکایی از حقوق رنگین‌پوستان و نژادپرستی سازمان‌یافته و نحوه‌ی برقراری عدالت در دادگاه‌های آمریکا حقایق دردناکی را افشا می‌کند و اصلاحاتی را در این زمینه‌ها پیشنهاد می‌دهد.

کامالا هریس، با در نظر گرفتن چالش‌های بزرگی که آمریکا با آن روبه‌روست، و با تکیه بر خرد و بینشی که از حرفه‌ی خود به دست آورده، در این کتاب دوره‌ای هم‌پای دوره‌ی کارشناسی ارشد در مدیریت بحران ارائه می‌کند.

کتاب حقایقی که باید گفت که در صدر پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های نیویورک تایمز جای گرفته، با زبانی گرم و صمیمی، ما را به زندگی یکی از بزرگ‌ترین سیاستمداران معاصر دعوت می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب حقایقی که باید گفت:

- به‌یادماندنی‌ترین قسمت‌های کتاب مربوط به زندگی شخصی است: خاطرات هریس از خانواده، دوستی‌ها و مهم‌تر از همه، مادر گران‌قدرش، مهاجر هندی و محقق سرطان که هریس و خواهر کوچک‌ترش را بزرگ کرد. (واشنگتن پست)

- در زمانه‌ای که خاطرات سیاسی ما یا به دوران اوباما بازمی‌گردد یا با وضعیت ناآرام دولت فعلی دست‌وپنجه نرم می‌کند، دیدن زن رنگین‌پوست محترم و قدرتمندی که از نسل مهاجران است و خاطراتش را بازگو می‌کند هیجان‌انگیز است و امیدی نسبت به آینده به کشورمان می‌دهد. (باستل)

- کتابی جذاب که در مورد زندگی هریس دیدگاهی به ما ارائه می‌دهد. (سان‌فرانسیسکو کرونیکل)

کتاب حقایقی که باید گفت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنیای سیاست علاقه‌مندید و دوست دارید کتابی الهام‌بخش بخوانید، این کتاب را از دست ندهید.

با کامالا هریس بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی آمریکایی کتاب حاضر، اولین معاون رئیس‌جمهور زن و اولین معاون رئیس‌جمهور سیاه‌پوست و آسیایی‌آمریکایی این کشور است. کامیلا هریس که از اعضای حزب دموکرات است، پیش‌تر در نقش دادستان کل کالیفرنیا و سناتور کنگره نیز انجام وظیفه کرده است. او در سال 2020 از طرف جو بایدن به‌عنوان معاون اول پیشنهادی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 معرفی شد.

بهترین راه برای آشنایی دقیق‌تر با این نویسنده خواندن این خودزندگی‌نامه است.

در بخشی از کتاب حقایقی که باید گفت می‌خوانیم:

وقتی دادستان کل کالیفرنیا بودم، به یکی از بزرگ‌ترین دانشکده‌های انتفاعی کشور یعنی مجموعه‌دانشکده‌های کورینتیان بند کردم. نمایندگان این دانشکده‌ها برای جلب دانشجو، به متقاضیان دروغ می‌گفتند؛ به سرمایه‌گذاران می‌گفتند 60 درصد دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی، با موفقیت، کار پیدا می‌کنند؛ از دانشجویان مبالغ زیادی اخذ می‌کردند تا مدرکشان را تحویل دهند؛ به دانشجویان می‌گفتند که بعد از فارغ‌التحصیلی، با ضریب 100 درصد کار پیدا می‌کنند، اما هیچ مدرکی وجود نداشت که نشان دهد حتی یکی از دانشجویان مجموعه کار پیدا کرده باشد؛ و برنامه‌هایی را تبلیغ می‌کردند که اصلاً ارائه نمی‌دادند. اگر واقعیت به دانشجویان گفته می‌شد، فردی که آن مطالب را لو داده بود تنبیه می‌شد. افرادی در استخدام بودند که به‌دنبال آدم‌های آسیب‌پذیر می‌رفتند، افرادی را که در خط فقر زندگی می‌کردند هدف قرار می‌دادند، کسانی که تصمیم گرفته بودند به مدرسه برگردند، مدرکی بگیرند و با درآمد بیشتر، از عزیزانشان مراقبت کنند، کسانی که کارشان را در اثر رکود اقتصادی از دست داده بودند و کسانی که فکر می‌کردند بهترین راه برای موفقیت در بازار کار، کسب مهارت‌های جدید است.

اسناد و مدارک داخلی کورینتیان پرده از روش مؤسسه در قبال دانشجویانش برداشت. از گروه‌های هدفشان با عنوان مردان و زنان «منزوی» و «عجول» یاد می‌کردند که عزت نفس کمی داشتند و نان‌آور عده‌ای بودند که باید تحت مراقبتشان باشند، گرفتار شده بودند و برای آینده برنامه‌ای نداشتند. تا آن جا که به من مربوط می‌شد، اقداماتشان فرقی با کلاهبرداری نداشت، چراکه افراد بسیار نیازمند را هدف قرار می‌دادند. البته که اکثر شرکت‌ها چنین رفتار مجرمانه‌ای ندارند، اما ذهنیت شرکت‌ها آکنده از انگیزه‌ی تولید ثروت برای سهام‌داران است، حتی اگر بدانند که این کارگران هستند که آن ثروت را تولید می‌کنند. چنین ذهنیتی موجب خسارت‌های فراوان شده است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: برای مردم
فصل دوم: صدای عدالت
فصل سوم: زیر آب
فصل چهارم: زنگ‌های عروسی
فصل پنجم: من می‌گویم می‌جنگیم
فصل ششم: ما بهتر از این هستیم
فصل هفتم: همگان
فصل هشتم: هزینه‌ی زندگی
فصل نهم: امنیت هوشمندانه
فصل دهم: آنچه آموخته‌ام
شرح عکس‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حقایقی که باید گفت
نویسنده
مترجمعلی اکبر عبدالرشیدی
ناشر چاپینشر نون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات344
زبانفارسی
شابک978-622-665299-5
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب‌های علوم سیاسی
قیمت نسخه الکترونیک
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حقایقی که باید گفت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب حقایقی که باید گفت

برای دریافت کتاب حقایقی که باید گفت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.