معرفی و دانلود کتاب صوتی عشق جایش تنگ است

عکس جلد کتاب صوتی عشق جایش تنگ است
قیمت:
33000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق جایش تنگ است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق جایش تنگ است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عشق جایش تنگ است

نویسنده‌ی موفق آلیس مونرو در کتاب صوتی عشق جایش تنگ است، داستان‌هایی را ارائه می‌دهد که در زمره‌ی بهترین آثارش می‌داند. کتاب حاضر سیر تحول مونرو در داستا‌ن‌نویسی را به خوبی به شما نشان می‌دهد.

موضوع کتاب صوتی عشق جایش تنگ است:

کتاب صوتی عشق جایش تنگ است (My best stories) در حقیقت بهتر از هر کتاب و تحلیل دیگری، شما را با تحول نویسندگی در داستان‌های کوتاه آلیس مونرو (Alice Munro) آشنا می‌سازد. ترتیب داستان‌های این کتاب، بر اساس زمان نوشتن آن‌هاست و موضوعات متفاوتی دارند. به عنوان مثال یکی از داستان‌ها عاشقانه است و فضای لطیفی را به تصویر می‌کشد، اما در مقابل داستان دیگری وجود دارد که موضوع آن پیچیده است و زمان گذشته و آینده در هم آمیخته‌اند.

آلیس مونرو معمولا موضوع قصه‌های خود را از میان زندگی روزمره‌ انتخاب می‌کند و نگاه متفاوتی به مسائل زنانه دارد و پیچیدگی‌های شخصیتی زنان از ویژگی‌های بارز آثارش هستند. داستان‌های این نویسنده بیشتر اوقات روند آرامی دارند تا این‌که در پایان بهت‌زده‌‌‌تان می‌کنند و شما را به فکر فرو می‌برند.

کتاب صوتی عشق جایش تنگ است مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های کوتاه علاقه دارید مطمئن باشید این کتاب و قلم جذاب مونرو شما را راضی خواهد کرد.

با آلیس مونرو بیشتر آشنا شویم:

او با نام آلیس آن مونرو در سال 1931 در کانادا متولد شد. مونرو در ایام نوجوانی به نویسندگی روی آورد و در سال 1950 نخستین داستان خود را با نام «ابعاد یک سایه» منتشر کرد. این نویسنده‌ی کانادایی را به عنوان یکی از بهترین نویسندگان داستان کوتاه در جهان می‌دانند. مونرو سال 1951 تحصیل خود را در دانشگاه رها کرد و ازدواج نمود. این چهره‌ی ادبی در سال 1963 کتابفروشی خود را با نام کتاب مونرو را افتتاح کرد که همچنان فعالیت دارد. آلیس مونرو در سال 2013 توانست جایزه‌ی نوبل ادبیات را به دست آورد. از میان آثار این نویسنده‌ی شهیر می‌توان به می‌خواستم چیزی بهت بگم، رویای مادرم، زندگی عزیز و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی عشق جایش تنگ است می‌شنویم:

لوئیسا در اتاق غذاخوری هتل کامرشال نامه‌ای را که آن روز از خارج به دستش رسیده بود باز کرد. خوراک همیشگی‌اش یعنی کمی استیک و سیب‌زمینی را خورد و لیوانی شراب نوشید. غیر از او چند مسافر دیگر و دندان‌پزشکی که همسرش را از دست داده بود و هر شب آنجا غذا می‌خورد در اتاق حضور داشتند.

اوایل علاقه‌ای به لوئیسا نشان داده بود اما می‌گفت از این‌که می‌بیند زنی لب به مشروبات الکلی می‌زند بسیار تعجب می‌کند. لوئیسا با سنگینی و وقار گفت: «واسه سلامتی‌ام خوبه.»

رومیزی‌‌های سفید هفته‌ای یک بار عوض می‌شدند و در فاصله‌ی تعویض آن‌ها برای حفاظت از میز از پارچه‌های بزرنتی استفاده می‌کردند. زمستان‌ها بوی این روزمیزی‌های برزنتی که آن‌ها را با کهنه‌های آشپزخانه پاک می‌کردند در اتاق غذاخوری می‌پیچید و با بوی دود ذغال سنگی که در تنور می‌سوخت و بوی عصاره‌ی گوشت و سیب زمینی و پیاز خشک شده می‌آمیخت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
46 دقیقه
نفرت، دوستی، معاشقه، مهرورزی، ازدواج - قسمت اول
43 دقیقه
نفرت، دوستی، معاشقه، مهرورزی، ازدواج - قسمت دوم
35 دقیقه
نفرت، دوستی، معاشقه، مهرورزی، ازدواج - قسمت سوم
44 دقیقه
دورافتاده - قسمت اول
42 دقیقه
دورافتاده - قسمت دوم
38 دقیقه
دورافتاده - قسمت سوم
28 دقیقه
منزلگاهی در برهوت - قسمت اول
41 دقیقه
منزلگاهی در برهوت - قسمت دوم
32 دقیقه
منزلگاهی در برهوت - قسمت سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عشق جایش تنگ است
نویسنده
مترجمنجمه رمضانی
راویمتین بختی
ناشر چاپینشر قطره
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
33000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عشق جایش تنگ است

پگاه نیک قدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
صدای گوینده و لحن ساده‌اش را برای این متن دوست داشتم.. خوشبختانه اداها و لحن و صدای تکراری پیش فرض مجریان تلوزیون و رادیو و دوبلور‌ها را نداشتند. سپاس
Rahil najafi
۱۴۰۰/۲/۱۳
به نظرم جالب نبود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عشق جایش تنگ است

برای دریافت کتاب صوتی عشق جایش تنگ است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.