معرفی و دانلود کتاب صوتی عطاری گمشده

عکس جلد کتاب صوتی عطاری گمشده
قیمت:
۱۰۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عطاری گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عطاری گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عطاری گمشده

کتاب صوتی عطاری گمشده اثری از سارا پنر، داستان‌نویسِ موفق و معروفِ آمریکایی است. پنر در این کتاب پرفروش نیویورک تایمز، راوی داستانِ زندگیِ عطاری مرموز است که قرن‌هاست رازِ او فاش نشده است. او مخفیانه به یاری زنانی می‌شتافته تا از رنجی که مردانِ زندگی‌شان به آن‌ها وارد کرده‌اند، آنان را برهاند. کتاب، حکایت تلاقیِ زنان مختلف و زندگی‌های متفاوت آن‌ها از میان اعصار و قرون است.

درباره‌ی کتاب صوتی عطاری گمشده

سارا پنر (Sarah Penner) در کتاب صوتی عطاری گمشده (The Lost Apothecary) به روایت زندگیِ رازآلود عطاری غیرمعمول با داروهایی نامتعارف می‌پردازد. عطاری گمشده اولین اثر سارا پنر است که بلافاصله پس از انتشار توانست شهرت و موفقیتی کم‌نظیر را برای نویسنده‌ی خود به ارمغان بیاورد.

اواخر قرن هجدهم در پیچ‌وخمِ کوچه‌های مه‌آلودِ لندنِ خیس و بارانی، دکانِ عطاری مرموزی قرار داشت که مشتری‌هایش با تمام عطاری‌های شهر فرق می‌کردند. عطاری را نلا می‌چرخاند و به زنان، برای مقابله با مردانِ ستمگر و آزارگرِ زندگی‌شان سم – بله، درست خواندید، سم! – می‌فروخت. نلا که زمانی درمانگری محترم بود، روزی تصمیم گرفت تا دانش خود را در راهی تاریک استفاده کند. او دو قانون برای مشتری‌هایش گذاشته بود: «یک: هرگز نباید سم را برای آسیب‌ رساندن به زنِ دیگری استفاده کنید و دو: نام قاتل و قربانی باید در دفتر عطاری ثبت شود.» همه‌چیز خوب پیش می‌رفت تا آنکه جوان‌ترین مشتریِ او، نوجوانی یازده-دوازده ساله، مرتکب اشتباهی مهلک شد که دنیای نلا، عطاری او و هویت تمام مشتریانش را در معرض خطر قرار داد و عواقبش تا قرن‌ها از بین نرفت.

معرفی و دانلود کتاب صوتی عطاری گمشده

قرن‌ها گذشته و در لندنِ امروزی هستیم. کارولین دهمین سالگردِ ازدواجِ خود را به‌تنهایی سپری می‌کند و از خیانتِ همسرش در عذاب است. سالگرد هم مثل همه‌ی روزهای زندگیِ او بی‌هیجان و دردناک پیش می‌رود تا آنکه نزدیکی‌های رودخانه‌ی تیمز، یک شیشه‌ی داروی قدیمی پیدا می‌کند. کارولین که تاریخ‌دان است، کنجکاو می‌شود بداند آیا این شیشه‌ی دارو، ارتباطی با قتل‌های عطاری‌های دو قرن پیش دارد و به این ترتیب، زندگیِ او نیز در یک پیچ خیره‌کننده و عجیب، با داروها و سرنوشت عطار تلاقی پیدا می‌کند!

کتاب صوتی عطاری گمشده، داستانی شنیدنی، پر از تعلیق و شخصیت‌هایی فراموش‌نشدنی است. سارا پنر در این کتاب موقعیت و جایگاه زنان را در فرهنگ و جامعه از گذشته تا به امروز به شیوایی ترسیم کرده است و معضلات زنان در جوامع مردسالار و چالش‌هایی را که در طول تاریخ با آن‌ها مواجه بوده‌اند، به‌خوبی بازتاب داده است. عطاری گمشده رمانی تاریک اما هوشمندانه است؛ صفحه‌ای واقعی از کتاب زندگی زنان در تاریخ که اغلب اقلیت محسوب شده و زندگی‌شان مملو از رنج، سرکوب، ترس، اندوه و خیانت بوده است. پنر در به تصویر کشیدنِ سه قهرمان و دو خط زمانی در یک داستان، که به‌واسطه‌ی شبکه‌ی خاموشی از زنان رنج‌کشیده با هدف انتقام گرد هم آمده‌اند، بسیار موفق عمل کرده است.

عطاری گمشده را یاسمن ثانوی به زبان فارسی برگردانده و نشر نون آن را به چاپ رسانده است. نسخه‌ی شنیداری کتاب عطاری گمشده را به همت نشر صوتی آوانامه و با خوانش ماهتینار احمدی، مریم پاک‌ذات و آزاده رادمهر می‌شنوید.

افتخارات کتاب صوتی عطاری گمشده

  • نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز برای بهترین رمان تاریخی و نخستین اثر یک نویسنده در سال 2021
  • کتاب برگزیده‌ی نیوز ویک، گود هاوس کیپینگ، باشگاه کتابخوانی اوپرا، مجله‌ی هِلو و...
  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • پرفروش‌ترین کتاب ساندی تایمز

نکوداشت‌های کتاب عطاری گمشده

  • کتاب عطاری گمشده، هوشمندانه و جذاب است. سارا پنر پرتره‌ای عجیب از زندگی زنان، خیانت، قدرت و تاریخ را در برابر ما به تصویر کشیده است. (اریکا سویلر، نویسنده‌ی کتاب پرفروش گمانه‌زنی)
  • عطاری گمشده کتابی است که اگر شروع به خواندنش کنید، نمی‌توانید آن را زمین بگذارید. (The Skimm)
  • کتاب عطاری گمشده، اثری تاریخی و شگفت‌انگیز، مملو از جزئیات شنیدنی است. (کریستین هارمل، نویسنده‌ی کتاب پرفروش نام‌های گمشده)
  • عطاری گمشده اثری جسورانه، هیجان‌انگیز و موفق است. (کیت کوئن، نویسنده‌ی کتاب پرفروش نیویورک تایمز، شبکه‌ی آلیس)

کتاب صوتی عطاری گمشده برای چه کسانی مناسب است؟

طرفداران رمان‌های معمایی و رازآلود و همچنین علاقه‌مندان به آثار تاریخی از شنیدنِ این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی عطاری گمشده می‌شنویم

این همه شجاعت را از کجا آورده بود؟ از فرمان جدی بانوی خانه یا اطاعت از چیزی نحس؟

چفت را از بست باز کردم، ستون قفسه‌ها را رو به داخل کشیدم، در را باز کردم و به دختر اشاره کردم تا داخل شود. یک لحظه چشم‌هایش خیره ماند؛ حتی نیازی به پلک زدن نداشت. اتاق آن‌قدر کوچک بود که اگر من و دخترک با هم می‌ایستادیم و دست‌هایمان را از پهلو باز می‌کردیم، می‌توانستیم دیوار سمت مخالف را لمس کنیم. نگاهش را روی تمام قفسه‌های پشت دیوار دنبال کردم که پر از شیشه‌های کوچک، قیف‌های حلبی، ظروف دارو و سنگ‌های آسیاب بود. روی دیوار دوم، که تا حد ممکن دور از آتش بود، کمد مادرم از جنس چوب بلوط قرار داشت که مجموعه‌ای از ظرف‌های سفالی و چینی در آن بود و برای درست کردن رنگ و گیاهان دارویی استفاده می‌شدند که حتی در کمترین نور هم خراب یا فاسد می‌شدند. روی نزدیک‌ترین دیوار به در یک پیشخان باریک و کشیده به‌اندازه‌ی شانه‌های دختر بود. روی آن تعدادی ترازوی فلزی، شیشه و وزنه‌های سنگی و چند دفترچه‌ی راهنما در مورد بیماری‌های زنان قرار داشت و اگر دخترک کشوی زیر آن پیشخان را باز می‌کرد، قاشق، چنگال، جاشمعی، بشقاب‌های فلزی و چند برگه کاغذ پوستی را آنجا می‌دید که بسیاری از آن‌ها با یادداشت‌ها و محاسبات عجله‌ای خراب شده بود.

با دقت دورِ او قدم زدم و چفت در را انداختم. اولین نگرانی‌ام این بود که برای مشتری‌ام یک جور احساس امنیت و آزادی ایجاد کنم. اما ترس‌های من بیخودی بود، چون او روی یکی از دو صندلی من نشست؛ انگار قبلاً صدبار به مغازه‌ی من آمده بود. حالا که زیر نور نشسته بود، بهتر می‌توانستم او را ببینم. لاغراندام بود و چشم‌های فندقی‌رنگ و شفافی داشت که برای صورت بیضی‌شکلش کمی زیادی درشت بود. انگشتانش را به هم گره کرد، دست‌هایش را روی میز گذاشت، به من نگاه کرد و با لبخند گفت: «سلام.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
نمونه‌ی سه
13 دقیقه
فصل اول: نلا - سه‌ی فوریه‌ی 1791
28 دقیقه
فصل دوم: کارولین - زمان حال، دوشنبه
24 دقیقه
فصل سوم: نلا - چهار فوریه‌ی 1791
24 دقیقه
فصل چهارم: کارولین - زمان حال، دوشنبه
22 دقیقه
فصل پنجم: نلا - چهار فوریه‌ی 1791
23 دقیقه
فصل ششم: کارولین - زمان حال، دوشنبه
25 دقیقه
فصل هفتم: الیزا - پنج فوریه‌ی 1791
17 دقیقه
فصل هشتم: کارولین - زمان حال، دوشنبه
17 دقیقه
فصل نهم: الیزا - پنج فوریه‌ی 1791
22 دقیقه
فصل دهم: نلا - هفت فوریه‌ی 1791
26 دقیقه
فصل یازدهم: الیزا - هشت فوریه‌ی 1791
12 دقیقه
فصل دوازدهم: کارولین - زمان حال، سه‌شنبه
26 دقیقه
فصل سیزدهم: نلا - هشت فوریه‌ی 1791
26 دقیقه
فصل چهاردهم: کارولین - زمان حال، سه‌شنبه
50 دقیقه
فصل پانزدهم: الیزا - هشت فوریه‌ی 1791
29 دقیقه
فصل شانزدهم: کارولین - زمان حال، سه‌شنبه
21 دقیقه
فصل هفدهم: الیزا - نه فوریه‌ی 1791
22 دقیقه
فصل هجدهم: کارولین - زمان حال، سه‌شنبه
19 دقیقه
فصل نوزدهم: الیزا - ده فوریه‌ی 1791
34 دقیقه
فصل بیستم: نلا - ده فوریه‌ی 1791
31 دقیقه
فصل بیست‌ویکم: کارولین - زمان حال، چهارشنبه
16 دقیقه
فصل بیست‌ودوم: الیزا - ده فوریه‌ی 1791
25 دقیقه
فصل بیست‌وسوم: نلا - یازده فوریه‌ی 1791
21 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم: کارولین - زمان حال، چهارشنبه
25 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم: الیزا - یازده فوریه‌ی 1791
11 دقیقه
فصل بیست‌وششم: کارولین - زمان حال، چهارشنبه
9 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم: نلا - یازده فوریه‌ی 1791
15 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم: کارولین - زمان حال، چهارشنبه
14 دقیقه
فصل بیست‌ونهم: الیزا - یازده فوریه‌ی 1791
19 دقیقه
فصل سی‌ام: کارولین - زمان حال، چهارشنبه
15 دقیقه
فصل سی‌ویکم: نلا - یازده فوریه‌ی 1791
33 دقیقه
فصل سی‌ودوم: کارولین - زمان حال، چهارشنبه
10 دقیقه
فصل سی‌وسوم: نلا - یازده فوریه‌ی 1791
18 دقیقه
فصل سی‌وچهارم: کارولین - زمان حال، چهارشنبه
8 دقیقه
فصل سی‌وپنجم: نلا - دوازده فوریه‌ی 1791
24 دقیقه
فصل سی‌وششم: کارولین - زمان حال، جمعه
15 دقیقه
مغازه‌ی زهرفروشی نلا کلاوینگر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عطاری گمشده
نویسنده
مترجمیاسمن ثانوی
راویماهتینار احمدی، مریم پاک ذات، آزاده رادمهر
ناشر چاپینشر نون
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عطاری گمشده

فاطمه رحیمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
سرگرم کننده و مهیج بود نحوه روایت داستان را دوست دارم برگشت به زمان قبل و وقوع داستانی مشابه در زمان حال و کاووشگری
موضوع خیانت اگر چه تکراری است ولی در این داستان کمی فرق می‌کرد علی رغم اینکه توسط قربانی انتقام گرفته می‌شد هیچ مزیتی برای انتقام گیر بوجود نمی‌آورد جز اینکه نفرت او را بیشتر و را و
عواطفش برای همیشه درگیر می‌کرد او را از زندگی اصلیش خارج می‌ساخت به خوبی مشخص است مجازاتهای شخصی مثل آنچه در این داستان اتفاق می‌افتد حاصل طغیان نفرت است و خزیدن در انزوای وهم آلود از ترس بر ملا شدن جنایت و هیچ خرد جمعی را در بهبود اوضاع بر نمی انگیزد خیانت حاصل بی خردی و بد اخلاقی است و اخلاق وجه مشترک همه انسانها با هر عقیده ای است این نتیجه اگر چه کلیشه‌ای اما عمل نشده را می‌گیریم که دنیای منهای اخلاق حیات وحشی بیش نیست و نویسنده با بیان وقایع حال می‌خواهد بگوید امروزه چنین اتفاقاتی نمی‌افتد!؟ یا این نحو نگرش به خیانت را تاکید کند که بهتر است قربانی خودش را نیز محاکمه کند تا درست تصمیم بگیرد نکته دیگر اینکه چقدر زیبا و لذت بخش است آدم مطابق خود واقعیش یا علایق واقعیش زندگی کند تشخیص خود واقعی خیلی سخت هست و اغلب در اتفاقات مهم کشف می‌شود مثلا برای کارولین در ضربه‌ای که از خیانت همسرش خورد کشف شد البته اگر آدم بخواهد هوشمندانه برخورد کند و نه احساسی و با جزع فزع به طور کلی داستان خوب و مهیج بود اگر چه معرفی زهر‌ها قشنگ نبود حتی اگر به تاریخ پیوسته باشند همچنین گویندگی‌ها عالی بود
M R
۱۴۰۲/۱۲/۳
داستان زیبا و جذابی بود، کاملا توجه خواننده رو جلب و به ادامه خوندن ترغیب میکنه. داستان مربوط به سه زن از سه نسل مختلف که با مغازه عطاری در محله‌ای در لندن ارتباط پیدا میکنن و هرکدوم داستان متفاوت و خاص خودش رو داره، در واقع عطاری نقطه مشترک هرسه زن هست.
این عطاری در ظاهر محلی برای درمان دردها و
بیماریهای زنان قرن ١٨ لندن هست اما در حقیقت صاحب اون سازنده انواع زهر‌های کشنده ست که برای مصارف خاص در اختیار زنانی که به اون نیاز دارن قرار میده. داستان پر از ماجرا و اتفاقات عجیب و هیجان انگیزه. این کتاب رو خیلی دوست داشتم و جزو معدود کتابهایی هست که بهش ٥ ستاره میدم چون واقعا هنرمندانه، منطقی و قابل قبول نوشته شده. پایان داستان کمی غافل گیرانه اما راضی کننده ست. در نهایت، نسخه صوتی کتاب بسیار دلچسب و شنیدنی بود و از خوانش حرفه‌ای گویندگان لذت بردم.
Fariba
۱۴۰۲/۹/۱۷
رمان عطاری گمشده داستانی گیرا درباره‌ی زنانیست که برای بقا در دنیای مردانه می‌جنگند و ماجراهای آن از همان ابتدا خواننده را متحیر می‌کند. نویسنده با مهارت تمام ما را در اعتراف نلا در سال1791 در لندن غرق می‌کند و شرایطی را روایت می‌کند که او را وادار کرده مغازه‌ی عطاری‌اش را به پناهگاهی برای زنان بدل خیانت دیده کند، زنانی که فکر می‌کنند انتخابی جز کشتن ندارند! از طرف دیگر، در لندن امروزی یک تاریخدان با انگیزه دهمین سالگرد ازدواجش را به تنهایی می‌گذراند، او با سرنخی از معمای حل نشده‌ی قتل‌های عطاری مواجه می‌شود.
شنیدن کتاب رو توصیه میکنم داستان قوی و اجرای زیبا، به عنوان یک رمان معمایی هیچ چیزی کم نداره و محاله بتونید تا انتها از شنیدنش دست بکشید.
ماندانا رستمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
داستان عطاری گمشده داستانی جذاب و گیرا با اجرای عالی راوی است. داستان تکراری درباره‌ی خیانت مردان بی وفا و نامرد به زنانشان هست ولی به شکل جذاب بیان شده و دو داستان در دو دوره‌ی زمانی متفاوت با فاصله 200 سال را به شکل موازی بیان می‌کند و همین داستان را بسیار جذاب می‌کند. داستان زنی عطار که 200 سال پیش به زنان دیگر برای گرفتن انتقام، مخفیانه زهر می‌فروخت و زنی در دوران حاضر که به طور اتفاقی از این ماجرا با خبر می‌شود. توصیه میکنم گوش کنید. جذاب است و شما را تا آخر به دنبال خود می‌کشاند.
ستایش نوروززاده
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
اولش برایم جذاب‌تر بود تا انتهای کتاب. تقریبا میشه گفت پایانش بازه. تجربه جالبی بود. راجع به داستان یک عطار در قرن ۱۹ انگلیس و یک زن علاقه مند به تاریخ در اکنون زنی که به دلیل خیانت همسرش در دهمین سالگرد ازدواجشون تنهایی اومده انگلیس از امریکا، و در این حین به صورت اتفاقی از ماجرای عطاری پرده که در برمی‌داره تاریخ بهش اشاره چندانی نشده و از نظرها پنهان بوده. این بخش که در طی این همه سال هیج کس متوجه ان عطاری نشده بود برای من خیلی منطقی نبود ولی خوب داستانه دیگه. در نهایت گره‌هایی که در زندگی ابن زن بود و روش‌هایی که تونست ازشون سر در بیاره و بفهمه چی میخواد در زندگیش جالب بود.
Samira Naraghi
۱۴۰۲/۱۰/۲
از همان لحظه شروع... شما را ب دنبال خود میکشد... بسیار زیبا و مهیج... داستانی فوق العاده بخصوص به خانوم‌ها شنیدن این کتاب رو توصیه میکنم در طول کتاب به خیانت‌های مردانی بی وفا و تصمیم زنانی برای از بین بردن آن‌ها برمیخوریم.. اینکه عایا مرگ حق آن‌ها هست یا نه اهمیت ندارد.. بازگشت این داستان قدیمی به مدام قرن معاصر... و قصه سالگرد ماه عسل.. کارولین... که به خاطر آگاهی از خیانت همسرش تنهایی به این سفر می‌رود و با پیوستن به گروهی ماجراجو به قصه عطار قاتل گره میخورد بی آنکه بداند مشتریان آن عطار هم قصه‌ای شبیه او تجربه کردن
Rahil najafi
۱۴۰۲/۹/۱۶
بسیار بسیار عالی و تاثیرگذار
واقعا از هر لحظه‌اش لذت میبری جلو میروی و روح عصیانگرت در هم میپیچد
چقدر این سبک کتابهای که در هم آمیخته از گذشته و آینده است را دوست دارم همانند کتاب دختری که رهایش کردی از جوجو مویز و کتاب بی نظیر کلکسیونر عطر
اینها کتابهایی بی نظیرند که تو را در خود غرق میکنند و
تو چنان محو داستان می‌شوی که زمان برایت کوتاه و کوتاه تر میشود چنان غرق لذت و هیجان میشوی که خود را رها و به داستان میسپاری
بسیار بسیار دوستش داشتم و لذت بردم
به همه واقعا پیشنهاد میکنم
و ممنونم کتابره
شکیبا
۱۴۰۳/۱/۲۶
کتاب در دو زمان متفاوت و توسط ۳ زن روایت میشه: نلای عطار / الیزا یکی از مشتری های نلا و زنی به نام کارولین که چند قرن بعد به طور اتفاقی یکی از شیشه های عطاری رو از رودخونه پیدا می کنه و در پی کشف معما شروع به تحقیق می کنه و در نهایت موفق میشه که از راز کشته شدن عده ای در چند قرن پیش پرده برداری بود کنه. خوانش داستان عالی و خسته نباشید میگم به تمام کسانی که برای انتشار این اثر زحمت کشیدند. در کل داستان خوب و با کشش بالا بود و به دیگران پیشنهاد میشه
فرشته حبیبی
۱۴۰۲/۱۰/۸
به نوع خودش کتاب گیرایی بود. اما شاید در ژانر جنایی این کتاب خیلی قوی قلمداد نشه. با این حال برای نوجوانانی که علاقه مند به این ژانر هستند میتونه گزینه مناسبی باشه. گویندگی بسیار عالی بود و همچنین قدرت شخصیت اول در تصمیم گیری‌های مهم زندگیش و حفظ ارزش وجودی خودش بالاتر از همه چیز قابل ستایش بود. که شجاعتی آدم بتونه بعد از مدتی طولانی و در دهه ۴۰ زندگی دوباره از نو شروع کنه و سال‌های از دست رفته رو جبران کنه، شجاعتی فوق العاده هست
Samaneh
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
وای ممنونم از کتابراه. یکی از بهترین صداگذاری ها. وای صدای نلا چه قدر جذاب بود چه قدر داستان جذب کرد من رو چه قدر دوستش داشتم. این قدر خوب فضا رو توصیف میکرد و قلم نویسنده عالی بود که کیف کردم. لذت بردم. چندین جا شوکه شدم و اصلا خسته نمیشدی از گوش دادن به قصه. انگار منم حضور داشتم تو داستان. زمان و حال گذشته رو چه قدر خوب بهم وصل کرده بود. کلا خیلی عالی بود این کتاب رو از کلکسیونر عطر بیشتر دوست داشتم با اینکه اونم جذاب بود
حسین سلیمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
این کتاب داستان زندگی آدمهایی که به نوعی مورد خیانت قرار گرفتن رو گفت اصولا مردها هرزگی رو خیانت نمیدونند ولی اگر از زنشون خطایی سر بزنه رگ غیرتشون بلند میشه به نظر من تمام افرادی که در این رمان کشته شدن لیاقتشون بوده جذابیت داستان تقریبا از نیمه کتاب شروع میشه و هر لحظه دوست داری از اتفاق‌های بعدی زودتر باخبر بشی گویندگی بسیار عالی داشت من از خوندن این کتاب لذت بردم البته نقص‌هایی هم داشت اما محاسنش خیلی بیشتر رود
M.z
۱۴۰۳/۲/۵
از نظر من این کتاب عالی بود، گوینده بسیار صدای زیبایی داشت و شنیدن این کتاب برای من لذت بخش بود اگه بخوام توضیح‌ بیشتری درباره این کتاب بدم باید بگم داستان این کتاب هم مال زمان حال هستش هم زمان قدیم و این ۲ داستان یک جورایی بهم گره خورده، و روایت زمان قدیم و جدید یکسری اتفاق‌ها به هم مربوط شده، ولی در کل داستان درباره‌ی مردان خیانتکار و زنانی هستش که میخوان از خودشون و حقشون دفاع کنن
مهدیس
۱۴۰۲/۱۲/۴
خیلی کتاب جالبی بود یکی از جذاب‌ترین نکاتیش این بود که کتاب در تاریخ‌های متفاوت توسط شخصیت‌های متفاوتی روایت می شد پایان بندی غیر قابل انتظار بود من منتظر چیز دیگه‌ای در نهایت بودم ولی خوب خیلی عالی هم بود و نشان می داد که شخصیت اصلی زن قدرت تصمیم گیری و استقلال خوبی داره صدای کتاب هم واقعا عالی بود و احساسات رو کامل انتقال میداد ممنون از کتابراه
سحر مهرجویی
۱۴۰۲/۱۱/۲
کتاب جالبی بود داستان کشش خوبی داشت ولی انتهای داستان به نظر من سرهم بندی شده بود مثل اینکه نویسنده عجله داشته فقط داستان رو تموم کند در صورتی که اگر انتهای داستان این اجازه رو به نویسنده میداد که از زبان نلا و الیزا آخر داستان تعریف کنه ولی خیلی سریع اخر داستان رو جمع کرده بود ولی در کل ارزش شنیدن داره
معصومه مولایی
۱۴۰۳/۱/۳۰
سلام دوستان کتابراه کتاب‌های خوب را حتما امتیاز بدید من با توجه به امتیاز بالای این کتاب، آنرا انتخاب کردم. و از شما متشکرم کتاب حاضر ارزش دوبار خوانده شدن را داره خیلی لذت بردم از گروه راویان کتابراه بسیار ممنونم خیلی خوب اجرا کرده بودند مثل دیدن یک فیلم بود
مشاهده همه نظرات 99

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عطاری گمشده

برای دریافت کتاب صوتی عطاری گمشده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.