معرفی و دانلود کتاب صوتی عقاب نویدبخش

عکس جلد کتاب صوتی عقاب نویدبخش
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عقاب نویدبخش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عقاب نویدبخش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عقاب نویدبخش

آنا یولیت در کتاب صوتی عقاب نویدبخش داستان پسری سرخپوست را بیان می‌کند که به سراغ قبایل مختلف می‌رود و با تعریف کردن قصه‌هایی با مضمون صلح و دوستی سعی می‌کند اتحاد و صلح را برای قبایل به ارمغان بیاورد. این کتاب در سال 2014 موفق شد برنده جوایز بین‌المللی کتاب لاتین شود.

دربارۀ کتاب صوتی عقاب نویدبخش:

قبایل سرخپوست اسامی فرزندانشان را از روی پدیده‌های طبیعی انتخاب می‌کند. بنابراین وقتی دیدند پسربچه‌ی کتاب صوتی عقاب نویدبخش (Walking Eagle) بین قبیله‌های گوناگون سفر می‌کند و قصه‌هایی از صلح و دوستی می‌گوید تا آن‌ها دست از جنگ بردارند و با هم آشتی کنند، نام آن پسر را عقاب نویدبخش گذاشتند.

آنا یولیت (Ana Eulate) در کتاب این پیام را می‌دهد که صلح و آرامش مهم‌ترین چیز در این دنیا است و زندگی کردن در دنیایی بدون جنگ به نفع همه است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی عقاب نویدبخش:

- صلح و طبیعت ریسمان‌هایی هستند که در این داستان به‌زیبایی در هم تنیده شده‌اند. (Érase una vez Magazine)
- اگر قدرت ادراکمان را گسترش دهیم، می‌توانیم ارتباط مادر طبیعت با ساکنانش را ببینیم. (Diario de Mallorca)

کتاب صوتی عقاب نویدبخش به چه کسانی پیشنهاد می‌شود:

این کتاب برای کودکان 5 تا 9 ساله مناسب است.

با آنا یولیت بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده صاحب یک انتشارات است که به صورت تخصصی به چاپ کتاب کودک می‌پردازد. کتاب‌های نشر آنا یولیت با تصاویری زیبا منتشر می‌شوند و این مشخصۀ کار اوست. از یولیت تاکنون آثار متعددی به چاپ رسیده که به غیر از کتاب پیش‌رو، «زندگی زیباست» نیز به فارسی ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب صوتی عقاب نویدبخش می‌شنویم:

در زمان‌های دور، قبایل سرخ‌پوست در آمریکای شمالی زندگی می‌کردن. اون‌ها مدت‌ها بود که با هم در جنگ و دعوا برای بزرگ‌تر کردن قلمروشون به سر می‌بردن. از طرف دیگه چشم مردم دنیا به سمتشون بود تا ببین در آخر چه اتفاقی می‌خواست بیفته. کسی از اون‌همه درگیری و جنگ زنده می‌موند؟! در این بین پسر بچه‌ای سرخ‌پوست متولد می‌شه که از ابتدا رویای اتحاد و یکی شدن قبایل رو در ذهنش داشت. اما باید راهی پیدا می‌کرد تا همه رو وادار کنه که به حرفش گوش بدن. چون اون هنوز خیلی بچه بود و کسی حرف‌هاش رو جدی نمی‌گرفت. اما همین موضوع تونست به کمکش بیاد. اون تصمیم گرفت که با رفتن به قبیله‌های مختلف و تعریف کردن داستان‌ها و حکایت‌هایی از قهرمانان و مردمانی از گذشته‌ی دور، که با هم دیگه متحد شدن و دنیا رو به جای بهتری تبدیل کردن، همه رو به یک دل شدن دعوت کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
عقاب نویدبخش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عقاب نویدبخش
نویسنده
مترجمفاطمه خانلری
راویمبینا چیت سازان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عقاب نویدبخش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عقاب نویدبخش

برای دریافت کتاب صوتی عقاب نویدبخش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.