معرفی و دانلود کتاب صوتی عکس پشه‌ای

عکس جلد کتاب صوتی عکس پشه‌ای
قیمت:
8000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عکس پشه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عکس پشه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عکس پشه‌ای

سید سعید موسوی در کتاب صوتی عکس پشه‌ای داستان‌هایی کوتاه را درباره‌ی پسربچه‌ای به‌نام «سعیدو» روایت می‌کند که از درس و مدرسه بیزار است و می‌خواهد به بازیگوشی‌های سن و سال خودش بپردازد. اما قرار نیست سعیدو تا ابد از مدرسه بیزار بماند. می‌پرسید چطور؟ کتاب داستان آموزنده‌ی عکس پشه‌ای اکنون در اختیار شماست و جواب این سوال را می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی عکس پشه‌ای

شخصیت اصلی داستان‌های کتاب صوتی عکس پشه‌ای یک پسربچه‌ی کلاس‌اولی به‌نام «سعیدو» است که از مدرسه بیزار است و نمی‌خواهد درس بخواند. اما معلم او، خانم طهماسبی، دست آخر موفق می‌شود مهر مدرسه را به دل سعیدو بیندازد. شما فکر می‌کنید خانم طهماسبی چطور موفق می‌شود این کار را انجام دهد؟

کتاب صوتی عکس پشه‌ای دربردارنده‌ی داستان‌های کوتاهی است که سعیدو در هر یک با تجربه‌ای جدید رویارو می‌شود. در بعضی داستان‌ها درس جدیدی از زندگی می‌آموزد و در برخی دیگر دچار تغییری بزرگ می‌شود. «عکسِ پشه‌ای»، «در راه مدرسه»، «مدرسه»، «کیف»، «درخت»، «باغچه»، «پس‌انداز»، «اَبوزِمِر»، «تور ماهی‌گیری»، «راه سوم»، «کارون» و «دزدان دریایی» عناوین داستان‌های کوتاه این مجموعه هستند.

سعیدو قهرمان داستان‌های کوتاه کتاب صوتی عکس پشه‌ای است. اما نه از آن دست قهرمانانی که هرگز فعل خطایی از آن‌ها سر نمی‌زند. بلکه قهرمانی خردسال که مانند هم‌سن‌وسالانش اشتباه می‌کند اما از اشتباهاتش درس می‌گیرد و درصدد تغییر خود در جهتی مثبت برمی‌آید. در حقیقت همین درس گرفتن از تجربه‌های زندگی است که سبب می‌شود سعیدو قهرمان این کتاب صوتی باشد.

این اثر سید سعید موسوی را با صدای حنانه خدابخش می‌شنوید. نشر صوتی سماوا با همکاری انتشارات سوره‌‌ی مهر وابسته به حوزه‌ی هنری، این مجموعه داستان را در قالب کتاب صوتی تهیه و منتشر نموده است.

کتاب صوتی عکس پشه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 6 تا 12 سال مخاطبان اصلی این کتاب صوتی به شمار می‌روند.

با سید سعید حسینی بیشتر آشنا شویم

این نویسنده در سال 1342 در خرمشهر به دنیا آمد. سید سعید حسینی مدرک دانشگاهی خود را در مقطع لیسانس در رشته‌ی زبان و ادبیات فرانسه کسب کرد و به نگارش آثار داستانی و روایی در ژانر ادبیات پایداری روی آورد. موسوی مسئولیت بخش ادبیات کنگره‌ی سرداران شهید خراسان را بر عهده داشت و به مدت 9 سال در حوزه‌ی هنری خراسان به برگزاری کلاس‌های نقد داستان پرداخت. وی موفق شد رتبه‌ی دوم یازدهمین دوره‌ی کتاب دفاع مقدس را در بخش جنگ و زندگینامه از آن خود کند. از دیگر آثار منتشرشده‌ی او می‌توان به «بازگشت از تاریکی»، «نبرد آل واتان»، «بخواب ابوالفضل»، «سه آرزو»، «شیوا»، «نبرد امرودک»، «پیشتازان»، «چهار فصل عشق»، «پشت دیوارهای شهر»، «به مرگ بگویید بیاید» و «جاودانه‌های تاریخ» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی عکس پشه‌ای می‌شنویم

سعیدو نمی‌دانست پس‌انداز یعنی چه. اما یک روز یکی از دوستانش که به‌تازگی با آن‌ها همسایه شده بود، برایش توضیح داد که انسان باید پس‌انداز داشته باشد. توضیح داد که پس‌انداز یعنی پول اضافه که انسان برای روزهای آینده کنار می‌گذارد. سعیدو درآمد آنچنانی نداشت. پول تو جیبی‌ای بود که پدرش به او می‌داد و گاهی اوقات هم پولی که در تابستان از استاد میوه‌فروش می‌گرفت. البته استاد همیشه پول نمی‌داد. گاهی اوقات فقط یک زنبیل خیار یا گوجه یا سیب می‌داد. دوست سعیدو به او یاد داد که انسان باید مقداری از پول توجیبی خود را هم پس‌انداز کند. وقتی سعیدو از دوستش پرسید که اضافه‌ی پول توجیبی را کجا پس‌انداز کنم، دوستش دست او را گرفت و او را به گوشه‌ی حیاط برد. به او گفت در گوشه‌ی حیاط و کنار دیوار، سوراخی درست کند و سعیدو این کار را انجام داد. بعد به او دستور داد یک قوطی شیر خشک تهیه کند. سعیدو این کار را هم انجام داد. حالا نوبت دوستش بود که کار را ادامه دهد. دوست سعیدو قوطی شیر خشک را گرفت و آن را درون زمین قرار داد و اطرافش را محکم کرد. فقط یک سوراخ کوچک برای انداختن سکه بالای قوطی درست کرد و گفت: «تا قلک پر نشده آن را از زمین بیرون نیاور.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
40 دقیقه
عکس پشه‌ای

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عکس پشه‌ای
نویسنده
راویحنانه خدابخش
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
8000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عکس پشه‌ای

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عکس پشه‌ای

برای دریافت کتاب صوتی عکس پشه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.