معرفی و دانلود کتاب صوتی غول درون

عکس جلد کتاب صوتی غول درون
قیمت:
۴۳۰۰۰ 30100 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غول درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غول درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی غول درون

کتاب صوتی غول درون نوشته‌ی هری کارپنتر، راهنمایی کاربردی و مفید برای شناخت و استفاده صحیح از قدرت ضمیر ناخودآگاه است که در نهایت با بهره‌گیری از آن می‌توانید به اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی غول درون:

همه انسان‌ها در درون خود یک غول چراغ جادو دارند که می‌تواند تمامی خواسته‌های شما را برآورده سازد؛ این قدرت درونی همان ذهن ناخودآگاه شماست که تنها باید یاد بگیرید چگونه از آن استفاده کنید. کتاب غول درون (The Genie Within) راهنمایی مناسب برای شماست که با زبان و بیانی ساده و صمیمی نوشته شده و به راحتی به شما توضیح می‌دهد که ضمیر ناخودآگاه‌تان از چه قوانینی پیروی می‌کند و روش‌های اثبات شده برای بهره‌گیری آسان و بی‌دردسر از آن‌ها چیست.

فراموش نکنید که ضمیر ناخودآگاه شما قدرتمند است و بدون وقفه کار می‌کند. همچنین مفاهیمی که در کودکی آموخته‌اید، تاثیر بسیار زیادی بر روی این بخش از ذهن شما می‌گذارد پس به همین خاطر باید برای تغییر زندگی‌تان، دوباره ذهن‌تان را برنامه‌ریزی کنید تا با کاهش استرس و افزایش خلاقیت و اعتماد به نفس به اهداف‌تان دست یابید.

نتایجی که می‌توانید بعد از شنیدن این کتاب صوتی کسب کنید عبارتند از: تغییر عادات بد، سودمندی و کارآمدی بیشتر، کاهش وزن، افزایش عزت نفس، رسیدن به اهداف، هماهنگی فیزیکی بهتر، خلاقیت بیشتر، بهبود سلامت ذهن و بدن، تعبیر رویاها و نشانه‌ها، آرامش تا سطحی عمیق‌تر، خواب بهتر، تبدیل روحیه کسل کننده به روحیه شاد.

همچنین هری کارپنتر (Harry W Carpenter) در کتاب غول درون برای شما تمریناتی عملی قرار داده تا بعد از هر درس دستورالعمل‌های ریلکسیشن را به کارگیرید. پس برای رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و شغلی‌تان شنیدن این اثر را از دست ندهید.

کتاب صوتی غول درون برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید با ضمیر ناخودآگاه خود بیشتر آشنا شوید و آن را در جهت رسیدن به آرزوهایتان به کار گیرید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

هری کارپنتر را بیشتر بشناسیم:

هری کارپنتر به عنوان یک نویسنده و مهندس هوافضا در تمام سال‌های زندگی خود درباره قدرت ضمیر ناخودآگاه تحقیق کرده و یافته‌هایش را در زندگی شخصی و شغلی خود به کار گرفته است. او زمانی که تنها 10 سال داشت، یک بیماری سخت گرفت اما توانست به کمک مربی خود، ترمیم ذهنی داشته باشد و از طریق آن بیماری خود را درمان کند. پس از آن بود که کارپنتر تا سن 30 سالگی در این زمینه بسیار مطالعه کرد و دوره‌‌های متفاوتی را گذراند تا سرانجام توانست آموخته‌هایش را در قالب یک الگوی منطقی و مفید ارائه بدهد.

او حدود چهل سال پیش اولین کلاس‌های خود را برگزار کند تا درمورد ضمیر ناخودآگاه درس بدهد اما به خاطر شرایط مالی و تامین خانواده‌اش از آموزش دوری کرد و به کار در حوزه مهندسی هوافضا ادامه داد. اما سرانجام هری پس از بازنشستگی به علاقه اصلی خود بازگشت و دانشجویان مختلفی را تربیت کرد.

در بخشی از کتاب صوتی غول درون می‌شنویم:

وقتی ضمیر ناخودآگاه انتظار چیزی را دارد، تمایل دارد آن را برآورده کند. انتظار داشتن یک پیشگویی‌ست که برآورده می‌شود. وقتی شما به ضمیر ناخودآگاه‌تان فرمان می‌دهید، باید منتظر نتایج باشید؛ مثال‌هایی که در درس یک ارائه شد، قدرت ضمیر ناخودآگاه را اثبات می‌کند. شما این قابلیت را دارید بنابراین انتظار نتایج مثبت را هم داشته باشید؛ غول شما پاسخ خواهد داد.

از آنجا که شما انتظار نتایج مثبت را دارید، وقتی آن‌ها محقق می‌شوند، شگفت‌زده نشوید؛ قطعا غول شما موفق شده است. شما انتظارش را داشته‌اید فقط بگویید متشکرم! شگفت‌زده شدن نشان‌دهنده عدم اطمینان است. پذیرش همراه با قدردانی نشان‌دهنده اطمینان است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
27 دقیقه
مقدمه
33 دقیقه
درس یک: غول شما - بخش یک
34 دقیقه
درس یک: غول شما - بخش دو
39 دقیقه
درس دو: تفاوت‌های بین ضمیر ناخودآگاه و ضمیر خودآگاه - بخش یک
34 دقیقه
درس دو: تفاوت‌های بین ضمیر ناخودآگاه و ضمیر خودآگاه - بخش دو
38 دقیقه
درس سه: ابر کامپیوتر زیستی شما - بخش یک
38 دقیقه
درس سه: ابر کامپیوتر زیستی شما - بخش دو
40 دقیقه
درس چهار: قوانین ضمیر ناخودآگاه - بخش یک
26 دقیقه
درس چهار: قوانین ضمیر ناخودآگاه - بخش دو
27 دقیقه
درس چهار: قوانین ضمیر ناخودآگاه - بخش سه
37 دقیقه
درس پنج: برقراری ارتباط با ضمیر ناخودآگاه‌تان - بخش یک
32 دقیقه
درس پنج: برقراری ارتباط با ضمیر ناخودآگاه‌تان - بخش دو
30 دقیقه
درس شش: روش‌های استفاده از ضمیر ناخودآگاه قسمت اول - بخش یک
33 دقیقه
درس شش: روش‌های استفاده از ضمیر ناخودآگاه - بخش دو
23 دقیقه
درس شش: روش‌های استفاده از ضمیر ناخودآگاه - بخش سه
44 دقیقه
درس هفت: روش‌های استفاده از ضمیر ناخودآگاه‌تان قسمت دوم - بخش یک
40 دقیقه
درس هفت: روش‌های استفاده از ضمیر ناخودآگاه‌تان قسمت دوم - بخش دو
38 دقیقه
درس هشت: روش‌های استفاده از ضمیر ناخودآگاه‌تان قسمت سوم - بخش یک
24 دقیقه
درس هشت: شیوه‌های استفاده از ضمیر ناخودآگاه‌تان قسمت سوم - بخش دو
36 دقیقه
درس هشت: شیوه‌های استفاده از ضمیر ناخودآگاه‌تان قسمت سوم - بخش سه
45 دقیقه
درس نتیجه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی غول درون
نویسنده
مترجممریم بردبار
راویحسن آزادی
ناشر چاپیانتشارات کتیبه پارسی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۳۰۰۰ 30100 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی غول درون

حسین براری
۱۴۰۱/۸/۸
اگرچه این کتاب یا بهتر بگویم این جزوه، دارای نکات جدید و جالبی بود ولی به مراتبی بسیار بیشتر حاوی نکات گنگ و نامفهوم است که نویسنده یا مترجم نتوانسته آن‌ها را به خوبی تشریح کند.
شخصاً علی رغم تکرار متعدد تمرینات این کتاب نتوانستم به هیچ پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در زمینه مدیریت ذهن ناخودآگاه دست این
یابم.
بعلاوه مساله بسیار غیر منطقی است که یک فرد صرفاً با رفتن به حالت خلسه یا به قول کتاب آلفا، بخواهد به تمام اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کند.
به همان میزان که درمانگران طب سنتی در تاثیر داروهای گیاهی برای درمان بیماری‌های صعب العلاج اغراق می‌کنند، این کتاب نیز در نقش ذهن ناخودآگاه در موفقیت‌های آدمی اغراق می‌کند.
نکته منفی دیگر این کتاب، فایل صوتی و اکوهای نامناسب برخی از قسمت‌های بی اهمیت متن می‌باشد.
ستار میر
۱۴۰۱/۶/۷
با سلام خدمت همه دوستان عزیز و گرامی
کتاب فوق العاده خوبی هست و واقعا با خواندن و درک و فهمیدن مقصود نویسنده بسیاری از آلام‌ها و دردهای ظاهری شما التیام میبخشند من گاهی هر درس را چندین بار خواندم و هربار متوجه عمق مطلب شدم اما ارزشش رو داشت واقعا بسیاری از مشکلات ما بخاطر این هست که با دنیای درون خود بیگانه هستیم و حال خود را به دنیای خارج گره زده ایم
مسلم میرجلیلی
۱۴۰۰/۵/۲۶
این کتاب فوق العاده است
هم کتاب صوتی و هم کتاب متنیش رو تهیه کنید و استفاده کنید
کتاب صوتی‌اش بیشتر به کار میاد، چون برای تمارین ریلکسیشنی که داره، صدای گوینده بسیار زیبا و آرام بخش به همراه موسیقی آرامه و دیگه نیازی نیست به روش‌های دیگه برای ظبط عبارات تاکیدی متوسل بشید. هرچی از خوبیش بگم کم گفتم. فوق العاده است این کتاب...
هاله رنجبر
۱۴۰۰/۲/۳۱
کتابی آموزشی در حیطه خودشناسی و ضمیرناخودآگاه، که با تمرینات متعدد میتوانید به آن دست یابی داشته باشید، اگر به دنبال تغییرات در زندگی خود هستید پیشنهاد میکنم مطالعه کنید.
معصومه اکبری
۱۴۰۱/۱/۲۸
با سلام یه پیشنهاد دارم کلا وسط کتابها آهنگ‌های به اون تندی نذاریدچون وقتی آدم میره تو آلفا (خواب بیداری) یهو صدای طبل و سنجو.. با شدت شروع میشه و کلا‌ آلفا و سکوت می‌پره
با تشکر
ahmad1368
۱۴۰۱/۵/۳۰
این کتاب اولین کتابی بود که من خوندم و باعث شد وارد دنیای کتاب بشم و حالا بعد از ۹ ماه افکارم و ذهنیتم و زندگیم عوض شده...
این کتاب رو همه باید بخونن تا شروع دنیای جدیدشونو جشن بگیرن
شهرام وصالی
۱۴۰۲/۸/۲۷
به نظر من تو زندگی هر شخص یک اتفاق باعث پیشرفت فرد میشود و این کتاب باعث اتفاق‌های خوبی تو زندگی شخصی من شد.
شاید یه شخص دیگه با خواندنش نتیجه‌ای نگیرد.
ولی درک کردن موضوع خیلی مهم هست.
Sama Roein
۱۴۰۱/۷/۹
کتاب خوبیه ولی خواننده متن خیلی آهسته و خوابالود میخونه، این همه مکث، انگار زدیم رو دور آهسته.. حجم کتاب زیاده و اینقدر کندخوانی واقعا خسته کننده میشه و کند پیش میره، ولی در کل کتاب خوبیه.
Aliasghar Rahimi
۱۴۰۰/۳/۲۷
کتابی آموزشی در حیطه خودشناسی و ضمیرناخودآگاه، که با تمرینات متعدد میتوانید به آن دست یابی داشته باشید، اگر به دنبال تغییرات در زندگی خود هستید حتما پیشنهاد می‌دهم مطالعه کنید
مهدی امیری
۱۴۰۳/۱/۱۷
این کتاب برای یادگیری مراقبه‌های درست، بسیار مناسب هست، و نیز آگاهی لازم برای آشنایی با ضمیر ناخودآگاه و قدرت اون، بدست میاد. از جناب آزادی، بابت خوانش عالی کتاب، سپاسگزارم.
سید محمد صالحی
۱۴۰۲/۸/۲۱
هری کارپنتز واقعا خیلی عالی و تخصصی و در عین حال ساده به موضوع ناخودآگاه پرداخته، و تاثیر و عظمت این بخش از حافظه پایدار و خودکار و تقریبا همه کاره و سرنوشت ساز انسان صحبت میکند
مریم پاپری مقدم فرد
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
یک کتاب فوق العاده است برای کنترل ناخودآگاه و ترمیم درون آدمهاست، این کتاب و تکنیک‌های آن به انسان کمک بسیاری می‌کند برای شناخت درون و زندگی بهتر
M_Oo
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
غول درون کتابی بود که منو در راستای خداشناسی چیستی
کمکم کرد چیزایی که روان شناس نتونست بهم کمک کنه رو این کتابراه کرد کاش زودتر میخوندمش‌.
Amirhossein Sakha
۱۴۰۰/۴/۲۳
خیلى کتاب جالبیه، و اگه کسى تازه با مراقبه کردن آشنا شده باشه خیلى کمکش مى کنه
تنها مشکل این کتاب موزیکى یه که لابه لاى مطالب پخش میشه 😂
زهرا رستم پور
۱۴۰۲/۶/۲۷
فوق العاده عالی بود. خیلی واضح و زیبا تفاوت ضمیر ناخوداگاه و خوداگاه و تاثیر ضمیر ناخوداگاه یا همون غول درون رو توضیح داده
مشاهده همه نظرات 60

راهنمای مطالعه کتاب صوتی غول درون

برای دریافت کتاب صوتی غول درون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.