معرفی و دانلود کتاب صوتی زن بودن

عکس جلد کتاب صوتی زن بودن
قیمت:
58000 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زن بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زن بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زن بودن

تونی گرنت در کتاب صوتی زن بودن، به تمام زنان دنیای امروز توصیه می‌کند که ویژگی‌های زنانه خود را بپذیرند و با ایجاد یک شخصیت مستقل و قوی، بار دیگر نقش‌های سنتی‌تر خود را قبول کنند و به مفهوم خانواده اهمیت بیشتری بدهند.

درباره کتاب صوتی زن بودن:

تونی گرنت شخصیت مشهور رادیوی ملی در کتاب صوتی زن بودن (Being a woman: fulfilling your femininity and finding love) با نگاه روانشناسانه شخصیت زن امروزی را تحلیل می‌کند و با انتقاد از جریان‌های فمنیستی، کشورهای سرمایه‌داری و شعارهای انقلاب جنسی، به از دست رفتن زنانگی در زنان سراسر دنیا اشاره می‌کند.

او در کتاب زن بودن معتقد است که زنان امروزه می‌توانند دوباره جنبه‌های زنانه خود را پیدا کنند و براساس آن زندگی خانوادگی و زناشویی خود را بهبود ببخشند. گرنت از چهار جنبه اصلی طبیعت زنانه یاد می‌کند که نام آن‌ها را «زن مادونا، زن آمازون، مادر و معشوقه» می‌گذارد و به طور مفصل به شرح و بسط آن‌ها می‌پردازد.

کتاب زن بودن به شما یادآوری می‌کند که زن امروزی به یک زن آمازون تبدیل شده که از طبیعت اصلی خود دور مانده است و در یک رقابت بی‌انتها و فرسوده کننده با مردان قرار گرفته تا بتواند خودش را به اثبات برساند. در حالیکه می‌توان حقوق برابر با مردان را کسب نمود و در کنارش ویژگی‌های زنانگی را نیز درون خود حفظ کرد. همچنین هر زنی توانایی آن را دارد که با ابعاد مختلف خود آشنا شود و شخصیتی غنی و سالم برای خود ایجاد کند.

خلاصه فصل‌های کتاب صوتی زن بودن:

در فصل اول کتاب زن بودن مخالفت نویسنده با جنبش‌های فمنیستی را متوجه خواهید شد و به روشنی دلایل این موضوع شرح داده می‌شود.

در فصل دوم تعریفی از زن آمازون ارائه می‌شود؛ زنی که مدام با مردان اطراف خود رقابت دارد و به همین خاطر نمی‌تواند آرامشی درونی کسب کند و مدام افسرده و پریشان است. این زنان هیچ شناختی از تفاوت‌ها و ویژگی‌های خاص رشدی و روانشناختی زنان و مردان ندارند.

در فصل سوم جنبه‌های متفاوت وجودی و روانی زنان توضیح داده می‌شود.

در فصل چهارم نقش مادری زنان مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ اینکه هیچ زنی نباید در این خصوص افراط کند و فرزندانی را ترتیب کند که بدون اعتماد به نفس بار بیایند.

در فصل پنجم به زنان آموزش می‌دهد که زنانگی خود را بپذیرند و آن را دوست داشته باشند. در این صورت هم خودشان آرامش بهتری دارند و هم در روابط‌شان موفق‌تر هستند.

در فصل ششم زنانی معرفی می‌شوند که قهرمان زندگی‌شان را مردان می‌دانند و به خودشان هیچ اعتمادی ندارند. در صورتی که قهرمان اصلی هر زنی خودش است.

در فصل هفتم زنان یاد می‌گیرند که چگونه با مردان ارتباط برقرار کنند و آن‌ها را به نوعی درک و اداره کنند.

در دو فصل آخر نیز زنانی معرفی می‌شوند که خودشان را تسلیم عشق کرده‌اند و هم از لحاظ جنسی و هم عاطفى، توانسته‌اند قدرت‌های درونی خود را تحقق ببخشند.

کتاب صوتی زن بودن برای چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های روانشناسی علاقه مند هستید و می‌خواهید درباره مفهوم زنانگی و جایگاه زنان در دنیای امروزه بیشتر بدانید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

تونی گرنت را بیشتر بشناسیم:

او روانشناسی آمریکایی و مجری برنامه‌های رادیویی بود که در طول عمر خود سه کتاب ارزشمند و مشهور را نوشت. تونی گرنت (Toni Grant) در سال 1942 در شهر نیویورک به دنیا آمد و مدرک دکتری خود را در رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه سیراکیوز کسب کرد.

عمده شهرت و موفقیت گرنت مرهون برنامه‌های رادیویی‌‌ست که از سال 1986 تا 1988 آن را اجرا می‌کرد و طرفداران زیادی نیز داشت. سرانجام او در سال 2016 در بورلی هیلز کالیفرنیا از دنیا رفت.

در بخشی از کتاب صوتی زن بودن می‌شنویم:

زن هم مانند الماس چند بعدی است؛ او را از هر سو بگیری، مانند نور یکی از جنبه‌های شخصیتش را باز می‌تاباند. درست مثل الماس اگر از سوی دیگر بگیری‌اش، گویی با یک فرد کاملا متفاوت مواجه شده‌ای. تغییرپذیری و تنوع شخصیت زن آنقدر پیشینه طولانی دارد که تنها می‌توان نتیجه گرفت که این چندگانگی موجود خصیصه ذاتی و درونی زن است. در نهایت همه زن‌ها برای دستیابی به احساس کامیابی باید طی زندگی بسیاری از جنبه‌های شخصیت خود را باهم تلفیق کنند و هر زنی باید این کار را با شیوه منحصر به فرد خودش انجام دهد.

مثلا هنوز بسیاری از زن‌ها هستند که باید جنبه‌های جنگجوی خود را بپذیرند و توانایی‌های عقلانی و مهارت‌های جسورانه خود را توسعه دهند. این‌ها زن‌هایی هستند که دخترهای همیشگی، خام، ناتوان و وابسته باقی می‌مانند. اما مخاطب این کتاب زن امروزی نیست؛ چرا که زن آمریکایی متعادل امروز هم بسیار درگیر خودش است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
نمونه سه
9 دقیقه
مقدمه
23 دقیقه
فصل اول: دروغ‌های بزرگ آزادی
39 دقیقه
فصل دوم: زن آمازونی، مسلح و آماده نبرد
36 دقیقه
فصل سوم: چهار سیما از یک زن
39 دقیقه
فصل چهارم: بحران در بعد مدونا؛ او دیگر بانو نیست
40 دقیقه
فصل پنجم: در آغوش کشیدن زنانگی - بخش یک
45 دقیقه
فصل پنجم: در آغوش کشیدن زنانگی - بخش دو
39 دقیقه
فصل ششم: پیدا کردن قهرمان زندگی - بخش یک
41 دقیقه
فصل ششم: پیدا کردن قهرمان زندگی - بخش دو
32 دقیقه
فصل هفتم: مدیریت مردان - بخش یک
25 دقیقه
فصل هفتم: مدیریت مردان - بخش دو
30 دقیقه
فصل هشتم: تسلیم شیرین - بخش یک
20 دقیقه
فصل هشتم: تسلیم شیرین - بخش دو
37 دقیقه
فصل نهم: بانوی جنگجو؛ کامل کردن زنانگی با ازدواج - بخش یک
32 دقیقه
فصل نهم: بانوی جنگجو؛ کامل کردن زنانگی با ازدواج - بخش دو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زن بودن
نویسنده
مترجممریم بردبار
راویندا پوریان
ناشر چاپیانتشارات کتیبه پارسی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
58000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زن بودن

الهام شفیع ابادی
۱۴۰۰/۲/۲۰
خیلی کتاب ضعیفی بود. واقعا به عنوان یک زن حالم از بعضی جملااش بد شد. نیتش فقط کوبیدن فمنیست بود اما چیزی از فمنیست واقعی نمیدونست. در جایی از کتاب میگه منفعل بودن زن جزو طبیعتشه!
زینب زمانی
۱۴۰۰/۲/۱۴
یک مقدار نثر کتاب سنگین بود بنظرم و چون صوتی گوش کردن اینجور کتابها نیاز به تمرکز بیشتری داره باهاش دچار مشکل شدم ولی در کل اطلاعات جالبی رو در بر داشت.
Behnaz khodabande
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
خیلی عالی حقایق دنیای زنانگی و فمینیسم رو بیان کرده حقایقی که پذیرشش واسه ما خانما سخته واقعاا ولی حقیقت داره
مارال بیگ
۱۴۰۱/۸/۵
دیدگاه‌های جالبی رو مطرح میکنه و به زن‌هایی مثل من که مابین زندگی احتماعی و شخصی دچار تعارض شدن میتونه کمک کنه
فروزان فتحی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
فوق العاده خوب و تاثیرگذار بود
میخوام ماهی یکبار بهش گوش کنم.. بنظرم برای خانومها حتما لازمه هم قبل ازدواج و هم بعدش این کتابو بخونن🌷
شقایق کریمی
۱۴۰۰/۵/۳۱
خیلی خوبه یاد بگیریم تو دنیای مردونه چگونه زن باشیم
mozhgan bazargani
۱۴۰۱/۳/۱۴
عالی هر زنی باید بخونه
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زن بودن

برای دریافت کتاب صوتی زن بودن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.