معرفی و دانلود کتاب صوتی فرزندپروری به شیوه دانمارکی

عکس جلد کتاب صوتی فرزندپروری به شیوه دانمارکی
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرزندپروری به شیوه دانمارکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرزندپروری به شیوه دانمارکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فرزندپروری به شیوه دانمارکی

راهنمایی برای شما که می‌خواهید والدین بهتری باشید. جسیکا جوئل الکساندر و ایبن دیسینگ ساندال در کتاب صوتی فرزندپروری به شیوه دانمارکی شما را با راهکارهای علمی و روانشناختی پروش کودکان آشنا می‌کنند. به کمک این کتاب، به قدرت شگفت‌انگیز بازی‌های کودکانه در رشد شخصیت کودکانتان پی می‌برید.

درباره‌ی کتاب صوتی فرزندپروری به شیوه دانمارکی

درمورد اهمیت فرزندپروری کافی است همین نکته را بدانید که هشتاد درصد شخصیت افراد، تنها در هفت سال اول زندگیشان رقم می‌خورد. زندگی یک کودکی هفت‌ساله و روابطی که با خانواده‌اش دارد، آینه‌ای‌ست که بزرگسالی و روابط آینده‌ی او را نشان خواهد داد. جسیکا جوئل الکساندر (Jessica Joelle Alexander) و ایبن دیسینگ ساندال (Iben Dissing Sandahl) با بررسی آخرین تحقیقات علمی به این نتیجه رسیده‌اند که دانمارکی‌های شادترین افراد روی زمین هستند! البته این شادی نتیجه‌ی اصول تربیتی مناسبی است که کودکان دانمارکی از طریق آن‌ها پرورش می‌یابند. به نظر می‌رسد جامعه‌ی شاد و خوشبختی که امروزه از دانمارکی‌ها می‌شناسیم، هفت سال نخست زندگی‌اش را با بهترین روش تربیتی گذرانده است.

نویسندگان کتاب صوتی فرزندپروری به شیوه دانمارکی (The Danish Way of Parenting) با بررسی روش‌های تربیتی در جامعه‌ی دانمارک، نکته‌هایی را به شما می‌آموزند تا هم والدین موفق‌تری باشید و هم فرزندان سالم‌تری را تربیت کنید.

راهکارهای این کتاب، همگی برگرفته از تجربیات نویسندگان آن هستند. در حقیقت ازدواج جسیکا جوئل الکساندر با مردی دانمارکی بود که او را متوجه نوع تربیت کودکان در کشور دانمارک کرد؛ تا جایی که تصمیم گرفت با نگارش یک کتاب آموزشی اصول صحیح تربیتی را به پدر و مادران سراسر دنیا بیاموزد.

کتاب صوتی فرزندپروری به شیوه دانمارکی شما را با رازهای ساده‌ای آشنا می‌کند که شاید تاکنون به اهمیت آن‌ها در پرورش کودکان پی نبرده باشید. بازی، همدلی، در کنار هم بودن و... رمزورازهای ساده‌ای هستند که می‌توانند دوران کودکی فرزندانتان را به شیرین‌ترین روزهای زندگی آن‌ها تبدیل کنند. فضای آرامش‌بخش خانه، همان چیزی است که فرزندان شما را در بزرگسالی نسبت به نگرانی و فشارهای روحی ایمن خواهد کرد.

با به‌کارگیری آموزه‌های این کتاب، هم به رشد و موفقیت شخصی کودکان خود کمک خواهید کرد و هم جامعه‌‌ای خواهید ساخت که از جوانان موفق و سالم تشکیل می‌شود.

کتاب صوتی فرزندپروری به شیوه دانمارکی را با برگردان هدی فیضی و خوانش بدریه جوکاری، از سوی نشر صوتی راوشید می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی فرزندپروری به شیوه دانمارکی

  • رازهای فرزندپروری شادترین افراد جهان را در این کتاب با بازی آزاد و وقت گذراندن با خانواده پیدا خواهید کرد. (مجله وال استریت)

  • یک کتاب هوشمندانه و کمیاب که شیوه‌های دانمارکی درخشانی را برای والدین پراسترس مدرن ارائه می‌دهد و خانواده‌ها از دهلی نو تا نیویورک با شادی فریاد خواهند زد! جستجوی شادی را فراموش کنید، این کتاب به ریشه‌های اصیل شادی در خانواده برمی‌گردد. (هدر شوماکر)

  • روش دانمارکی با درک عمیق از تأثیر مثبتی که همدلی و ارتباط بر فرزندپروری می‌گذارد، به والدین در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ذهنیت‌های پیش‌فرض خود را بررسی کنند و از این پس تمام وجوه زندگی کودکشان را در نظر بگیرند. در دورانی که کودکان خردسال بیش از حد برنامه‌ریزی شده و تحت استرس هستند، دریافت آن‌ها از اهمیت بازی آزاد، اجازه تنفسی آزادانه را به کودک می‌دهد. برای همه والدین به شدت توصیه می‌شود. (کتی هرلی، نویسنده‌ی کتاب راهنمای بچه شاد)

  • من این کتاب تربیتی شگفت‌انگیز که در مورد بازی آزاد صحبت می‌کند را خواندم. من به بازی آزاد اعتقاد دارم. واقعاً این بازی ذهن کودکان را پرورش می‌دهد. (کریستن بل)

  • با سال‌ها مطالعه درباره‌ی دلایل مدل شادمانی دانمارکی، به نظرم می‌رسد این کتاب یک راهنمای روشن بسیار مفید و هوشمند است برای اینکه بدانیم به عنوان یک والد چگونه سطح شادمانی خودمان را بالا برده و به این ترتیب فرزندان شادتری را به روش دانمارکی پرورش دهیم. این کتاب را به تمامی کسانی که می‌خواهند شانس داشتن زندگی شاد را به فرزندانشان هدیه کنند پیشنهاد می‌کنم. (ملنا رایدال، سخنگوی اصلی و سفیر صلح کپنهاگ)

کتاب صوتی فرزندپروری به شیوه دانمارکی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های روانشناسی، به‌ویژه روانشناسی کودک، همچنین حوزه‌های تربیت و پرورش کودکان علاقمند هستید، کافی است سری به کتاب صوتی فرزندپروری به شیوه دانمارکی بزنید. والدینی که کودکان خردسال دارند، با شنیدن این کتاب، نکته‌های بسیاری درمورد تربیت فرزندانشان می‌آموزند.

با جسیکا جوئل الکساندر و ایبن ساندال بیشتر آشنا شویم

جسیکا جوئل الکساندر نویسنده، روزنامه‌نگار، سخنران بین‌المللی، پژوهشگر فرهنگی که کتاب پرفروش فرزندپروری به شیوه دانمارکی را در بیش از 28 کشور منتشر کرده است. نوشته‌های این نویسنده، در طی سال چندین بار توسط سالتون، تایم، آتلانتیک و رسانه‌‌های مختلف دیگری به نمایش درمی‌آید. الکساندر در سطح جهانی برای مکان‌هایی مانند گوگل، سازمان ملل متحد، مرکز فرهنگی اسکاندیناوی و... سخنرانی کرده است.

ایبن ساندال یک متخصص حرفه‌ای والدین، روان درمانگر روایتی ام. پی. اف، مشاور خانواده، معلم و سخنران است. او بیش از 20 سال تجربه بینش در روانشناسی و آموزش کودک دارد، که به طبیعی‌ترین روش، روش دانمارکی برای تمرین والدین را ثابت می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی فرزندپروری به شیوه دانمارکی می‌شنویم

همه ما گه‌گاه به این موضوع فکر می‌کنیم که والد شدن چه معنایی می‌تواند داشته باشد. ممکن است این فکر قبل از این‌که فرزندانمان به دنیا بیایند، هنگام فروپاشی یک فرزند خردسال و یا هنگام دعوا کردن سر میز شام بر سر این‌که کودک نخودهای غذایش را نمی‌خورد، به ذهنمان برسد. همه ما این‌طور مواقع با خودمان فکر می‌کنیم "آیا دارم درست رفتار می‌کنم؟" خیلی از ما به کتاب‌ها و یا اینترنت مراجعه می‌کنیم و یا برای اینکه نصیحت بشنویم و یا حمایت دریافت کنیم، با خانواده یا دوستانمان مشورت می‌کنیم. اغلبمان تنها می‌خواهیم مطمئن شویم که کارمان را به درستی انجام می‌دهیم یا نه.

اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید راه درست چیست؟ ما نظراتمان را درمورد روش درست فرزندپروری از کجا آورده‌ایم؟ اگر به ایتالیا بروید، کودکانی را خواهید دید که ساعت نه شب شام می‌خورند و تقریباً تا نیمه‌های شب در رستوران این طرف و آن طرف می‌روند. در نروژ کودکان در دمای منفی بیست درجه بیرون از خانه می‌خوابند. به نظر ما بعضی از این کارها عجیب و غریب می‌آید، اما از نظر والدین آن‌ها، این روش درست به نظر می‌رسد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
پیشگفتار
12 دقیقه
فصل اول: تشخیص دادن تنظیمات پیش‌فرض
34 دقیقه
فصل دوم: ب مثل بازی
29 دقیقه
فصل سوم: اصالت
38 دقیقه
فصل چهارم: تغییر چهارچوب
37 دقیقه
فصل پنجم: همدلی
36 دقیقه
فصل ششم: اتمام حجت نکنید
36 دقیقه
فصل هفتم: با هم بودن و حس راحتی داشتن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فرزندپروری به شیوه دانمارکی
نویسنده،
مترجمهدی فیضی
راویبدریه جوکاری
ناشر صوتیانتشارات راوشید
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فرزندپروری به شیوه دانمارکی

سمیه رشیدی
۱۴۰۲/۳/۶
من برای بار دوم این کتاب رو خوندم و از روی همه‌ی فصلها نت برداری کردم که باز هم خلاصه ش رو مرور کنم چون خیلی مفید بود
در فصل بازی یاد میگیریم که بازی برای کودک باعث کنترل استرس و کاهش افسردگی در بزرگسالی میشه
بجای فرستادن کودک به انواع کلاسهای ورزشی و آموزشی و موسیقی اجازه بدیم کودک آزادانه بازی
کنه، هر بازی که دوست داره، و هر اندازه که دوست داره، گاهی تنها، گاهی با همسالانش، و گاهی با ما
وقتی کودک آزادانه بازی کنه و ما تا زمانی که خطری تهدیدش نمیکنه دخالت نکنیم باعث میشه مرکز کنترل کودک درونی باشه یعنی حس کنه خودش روی اتفاقات زندگیش تاثیر داره
کودک رو برای هر موضوع کوچکی تحسین نکنیم چون تلاشی برای انجام کارهای بزرگتر نمیکنه
سمیه خسروانی
۱۴۰۲/۳/۱۳
کتاب بسیار خوبی هست من به خاطر مشغله‌ام معمولا کتاب صوتی گوش میدم و گاهی پیش میاد وسط کارهای روزمره صدای کتاب برام کمرنگ میشه ولی این کتاب انقدر خوب و ساده بیان شده که حتی در شلوغ‌ترین ساعت روزم هم میتونم بدون کنی وقفه کوش بدث
این کتاب نگرش من رو مقدار زیادی در مورد تربیت عوض کرده و به خیلی از و و
دوستان خانواده آپ کتابراه کتاب فرزند پروری به روش دانمارکی رو توصیه کردم
مطمئنم اونا هم مثل جذب این کتاب میشن
ممنون از کتابراه عزیزم بخاطر این همه کتاب قوتی مفید و کمک‌های که این کنابها به ما میکنن
عبدالکامل عبادی
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
سلام! روشهای بسیار خوبی برای کنترل وتربیت کودکان در مدارس پیشنهاد کرده است وکاش میشد در مدارس کشورمان از آن‌ها استفاده کرد. درنهایت تشکر از زحمات کادر کتابراه و خانم جوکاری
سمانه منصور
۱۴۰۱/۱۲/۴
کتاب مفید و ارزشمندیه واقعأ نکات مهم وکلیدی برای تربیت فرزندی با اعتمادبنفس پیش رومون میذاره عالیه فقط صدای گوینده زیاد رضایت بخش نیست
ایدا فعال
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
موضوعات جالبی در مورد تربیت کودک بازگو شده که شاید به نظر ساده و سهل بیاد. اما در کمال تعجب موضوع مهمی است
Sara Asadpour
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
کتاب خوب بود. منتهی صدای گوینده یکنواخت و خسته کننده بود. در حد یک روخوانی ساده بود.
روشنک
۱۴۰۲/۹/۲۷
چه قدر عالی که کتاب‌های خوب صوتی شدن تا درهر زمان بشه ازشون استفاده مفید کرد
آزاده ضمیری
۱۴۰۳/۱/۳
واقعا کتاب عالی و متفاوتی است پیشنهاد میدم بخونید مامان ها
ebrahim farzi
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
متن خیلی خوب و روان بود
صادق RRRR
۱۴۰۲/۳/۲۲
گویندگی و صدا بسیار ضعیف
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فرزندپروری به شیوه دانمارکی

برای دریافت کتاب صوتی فرزندپروری به شیوه دانمارکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.