معرفی و دانلود کتاب صوتی فلسفه‌ی شکست: کتاب راهنما برای مواقعی که اوضاع خوب پیش نمی‌رود

عکس جلد کتاب صوتی فلسفه‌ی شکست: کتاب راهنما برای مواقعی که اوضاع خوب پیش نمی‌رود
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فلسفه‌ی شکست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فلسفه‌ی شکست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فلسفه‌ی شکست: کتاب راهنما برای مواقعی که اوضاع خوب پیش نمی‌رود

شکست خوردن تجربه ای‌ست که می‌تواند برای برخی از افراد تحمل‌ناپذیر و بسیار ناامیدکننده باشد. اما الیزابت دی در کتاب صوتی فلسفه‌ی شکست به شما می‌آموزد که چطور شکست‌هایتان را آسیب‌شناسی کنید. این کتاب به دور از شعارهای معمول به شما کمک می‌کند نگاهی تازه به موضوع شکست داشته باشید و اثرات مثبت آن را در زندگی‌ افراد موفق مشاهده کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی فلسفه‌ی شکست

وقتی شکست می‌خوریم می‌توانیم واکنش‌های مختلفی نسبت به آن نشان دهیم. بخشی از واکنش‌های عاطفی ما بسته به میزان ناگوار بودن تجربه‌مان کاملاً طبیعی هستند و نیازی نیست به خاطرشان احساس ضعف کنیم.

همه‌ی افراد پس از شکست تا مدتی دچار ناامیدی و اندوه می‌شوند و حتی ممکن است از فعالیت‌های روزمره‌شان باز بمانند، اما مهم این است که پس از دوران سوگواری حاصل از شکست بتوانیم از خود بپرسیم این اتفاق برای من چه پیامی داشته است.

الیزابت دی (Elizabeth Day) در کتاب صوتی فلسفه‌ی شکست (Failosophy Wrong) درباره‌ی تجربه‌ی شکست افراد مختلفی که با آن‌ها تعامل داشته سخن می‌گوید و به شکل کاملاً مستند و قابل لمس مصادق این پدیده و راه‌های ترمیم عاطفی پس از آن را به شما نشان می‌دهد.

او معتقد است تنها با بررسی دقیق دلایل وقوع شکست و عوامل تأثیرگذار بر آن رشد خواهیم کرد و می‌توانیم به مدد آن، به حقایق مهمی درباره‌ی خودمان پی ببریم. در این کتاب از انواع شکست‌ها و ناکامی‌های خانوادگی، عشقی، زناشویی و... مثال‌های جالبی آورده شده و علاوه‌براین می‌توانید درباره‌ی شکست‌های نویسنده و واکنش او نسبت به آن‌ها نیز مطالب آموزنده‌ای بخوانید.

از نظر او بهترین راه مقابله با شکست این است که بتوانید با آن به صلح برسید و خودتان را بابت آن سرزنش نکنید. شاید برایتان سوال پیش بیاید که صلح با شکست یعنی چه؟ صلح به معنای پذیرش شکست و پیامدهای آن است و شما به‌مرور یاد می‌گیرید که با ایستادگی به تلاشتان ادامه دهید.

البته بعضی از شکست‌ها به گونه‌ای هستند که پس از وقوعشان نمی‌توانیم بلافاصله روی پایمان بایستیم و برای هضم آن نیاز به زمان بیشتری داریم. در چنین مواقعی نیاز نیست وانمود کنیم اتفاقی نیفتاده، بلکه بهتر است احساسات خود را به رسمیت بشناسیم.

شکست ابتدا دردی را در وجود ما ایجاد می‌کند و در صورت شدت زیاد، آن درد به‌مرور تبدیل به رنجی می‌شود که می‌تواند طولانی‌تر از درد اولیه باشد. پس برای بهبود آن به خودتان زمان بدهید و با احساس گناه بیهوده و مقصر دانستن خود به ایجاد رنج بیشتر دامن نزنید.

کتاب صوتی فلسفه‌ی شکست ترجمه ی مریم رضایی است که اعظم حبیبی گویندگی آن را برعهده داشته و از سوی نشر صوتی رادیو مثبت در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی فلسفه‌ی شکست

  • کتاب فلسفه‌ی شکست، زیبا و انسانی است. (آلن دو باتن)
  • الیزابت دی نحوه‌ی نگرش ما را نسبت به شکست متحول می‌کند. (استایلیست)

کتاب صوتی فلسفه‌ی شکست مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت با موضوع خودسازی و توسعه‌ی فردی پیشنهاد می‌کنیم.

با الیزابت دی بیشتر آشنا شویم

الیزابت دی نویسنده‌، پادکست‌نویس و روزنامه‌نگار انگلستانی‌تبار است. او در سال‌های 2007 تا 2016 به نویسندگی فیلم «the observer» مشغول بوده و آثاری نیز در قالب رمان منتشر کرده است. از دیگر کتاب‌های این نویسنده می‌توان به «راهنمای شکست خوردن» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی فلسفه‌ی شکست: کتاب راهنما برای مواقعی که اوضاع خوب پیش نمی‌رود می‌شنویم

مغزتون همون کاری رو می‌کنه که شما می‌گید. حالا راه حل اینجاست: من اسم مغزمو می‌ذارم بکی. اگه توی مدرسه دوستی داشته باشید که هر پنج دقیقه یک‌بار حرف بدی درباره‌ی شما بزنه و حالتونو بد کنه و هیچ تأثیر مثبتی تو زندگیتون نداشته باشه، فردا صبح که از خواب بلند می‌شید به خودتون می‌گید وای دلم برای بکی تنگ شده؟ دوست دارید به حرفای بکی گوش بدید؟ وقتی بکی اون کارا رو می‌کنه دوست دارید بگید نه بکی این کارو با من نکن؟ اگه بکی دروغ‌های عجیب و غریبی به شما بگه، می‌گید مدرکی هم برای این حرفت داری؟ اگه مدرکی نداشته باشه، می‌گید حرفای مزخرفیه؟ حق نداری زندگیمو با این مزخرفات خراب کنی؟ این همون کاریه که مغزتون می‌کنه. وسط این گفت‌وگوها یهو به خودم میام و می‌گم: بکی چی گفتی الان؟

توی سال 2014 اتفاق بدی برای جودَت افتاد. پسر بیست‌و‌یک‌ساله‌اش علی حین یک عمل جراحی معمولی از دنیا رفت. این اتفاق غم بزرگ و وصف نشدنی‌ای برای جودت بود. آیا جودت می‌تونست بعد از اون اتفاق دوباره آدم واقعاً شادی باشه؟ وقتی جودت‌و دیدم پنج‌سال از مرگ علی گذشته بود. و اون همچنان می‌گفت هفته‌ای 3-4 روز تنها فکر تو سرم اینه که علی مرد. علی بخشی از وجودم بود و حالا از دستش دادم. این پیامیه که مغز جودت هنوز براش می‌فرسته. جودت در ادامه‌ی حرف‌هاش می‌گه من هم در جواب می‌گم آره مغز من، علی مرد، ولی زندگی هم کرد. جمله‌ی علی مرد خیلی دردناکه، علی زندگی کرد هم همون معنا رو می‌‍ده اما قشنگ‌تره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
بخش اول
19 دقیقه
بخش دوم
18 دقیقه
بخش سوم
15 دقیقه
بخش چهارم
18 دقیقه
بخش پنجم
18 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فلسفه‌ی شکست: کتاب راهنما برای مواقعی که اوضاع خوب پیش نمی‌رود
نویسنده
مترجممریم رضایی
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فلسفه‌ی شکست

حسین رضایی
۱۴۰۲/۷/۱۲
ارزش این کتاب در حد 20 هزار تومن هست یه سری جا خاش مفید بود ولی اغلب جاهاش مطالب خاص و مفیدی نداشت اگر 20 هزار تومن باشه ارزش خریدن به دلیل همون یه کم داشتن مطالب مفیدش رو داره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فلسفه‌ی شکست

برای دریافت کتاب صوتی فلسفه‌ی شکست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.