معرفی و دانلود کتاب قانون 5 ثانیه: زندگیتان، کارتان و اعتماد به نفستان را در عرض 5 ثانیه دگرگون کنید!

عکس جلد کتاب قانون 5 ثانیه: زندگیتان، کارتان و اعتماد به نفستان را در عرض 5 ثانیه دگرگون کنید!
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قانون 5 ثانیه: زندگیتان، کارتان و اعتماد به نفستان را در عرض 5 ثانیه دگرگون کنید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قانون 5 ثانیه: زندگیتان، کارتان و اعتماد به نفستان را در عرض 5 ثانیه دگرگون کنید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قانون 5 ثانیه: زندگیتان، کارتان و اعتماد به نفستان را در عرض 5 ثانیه دگرگون کنید!

کتاب قانون 5 ثانیه: زندگیتان، کارتان و اعتماد به نفستان را در عرض 5 ثانیه دگرگون کنید! اثری پرفروش از مل رابینز، به شما که برای داشتن یک زندگی راحت در دنیای پر اضطراب و استرس امروزی تلاش می‌کنید، می‌آموزد چگونه با عزم و اطمینانی راسخ قدم در مراحل تازه‌ای از زندگی خود بگذارید و انگیزه و امید خود را از دست ندهید.

درباره کتاب قانون 5 ثانیه:

حتما این جمله بسیار معروف را شنده‌اید که اگر به دنبال کسی می‌گردید تا زندگیتان را تغییر بدهد باید در آینه نگاه کنید. این جمله ممکن است در ابتدا یک حیله به نظر برسد اما نباید آن را دست کم بگیرید چرا که حقیقت قانون 5 ثانیه هم همین است. با یک تصمیم کوچک که تمام مسئولیت آن بر عهده خود شماست، می‌توانید در چند ثانیه زندگی خود را متحول کنید.

قانون پنج ثانیه (The 5 Second Rule) که در این کتاب به تفصیل درباره آن یاد خواهید گرفت به شما این امکان را می‌دهد که زندگی کنید، عشق بورزید، کار کنید و با اعتماد به نفس بیشتری صحبت کنید و همیشه با صلابت و شجاع باشید.

شما خواهید فهمید که تصمیمات سریع و به دنبال آن عملکرد شجاعانه روزانه چگونه زندگی را تغییر می‌دهد و در نهایت یاد می‌گیرید که چگونه از قانون 5 ثانیه استفاده کنید، قانونی که هم راستا با تحقیقاتی است که در پس آن راهکارهایی برای زندگی سالم‌تر، داشتن حضوری شادتر و مفیدتر در محیط کار هم وجود دارد. همچنین شما پایان دادن به هرگونه نگرانی، کنترل دل مشغولی، پید اکردن معنی زندگی و مبارزه با هرگونه ترس را درخواهید یافت.

در کتاب قانون 5 ثانیه مطالبی از فضای مجازی و اکانت‌های دست اول از افرادی وجود دارد که توانستند با کمک این قانون به چیزهای خارق‌العاده جامه عمل بپوشانند. بله، این قانون به شما کمک می‌کند که به موقع بیدار شوید. اما منظور از بیدار شدن چیزی فراتر از معنای تحت‌اللفظی آن است، منظور از بیداری ذکاوت درونی، یک راهنما، یک ستاره راک، یک ورزشکار، یک هنرمند، و عامل تغییر در درون شماست.

نکوداشت‌های کتاب قانون 5 ثانیه:

- این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان در عرض پنج ثانیه زندگی را غنی ساخت و شک و تردید را نابود کرد. (Barnes & Noble)
- کتابی همراه با نکته‌هایی به یادماندنی و کاربردی و تاثیرگذار. (Blinkist)
- ابزاری کاربردی برای کمک در همه زمینه‌های زندگی. (Paul Minors)

کتاب قانون 5 ثانیه مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال تغییر زندگی خود و قدم گذاشتن در مسیر درست هستید و می‌خواهید با اعتماد به نفس و عزمی راسخ هر آن چه را که در زندگی می‌خواهید به دست بیاورید، مطالعه این کتاب را از دست ندهید.

با مل رابینز بیشتر آشنا شویم:

وبلاگ نویس، کارآفرین، نویسنده پرفروش، ویراستار موفق، مل رابینز (Mel Robbins) فارغ‌التحصیل رشته حقوق است و چند سال در زمینه وکالت در دایره جنایی فعالیت کرده است. او بیشتر شهرتش را به خاطر نوشتن کتاب قانون 5 ثانیه به دست آورد. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به حضور پر رنگش در رادیو و تلویزیون و همکاری با برنامه‌هایی چون اوپرا، دکتر فیل و سخنرانی در برنامه تد اکس (TEDx) اشاره کرد. مل رابینز برنده جایزه تحلیلگر حقوقی CNN نیز شده است.

جملات برگزیده کتاب قانون 5 ثانیه:

- از ته قلبت حرف بزن، حتی اگر صدایت بلرزد.

- برای صمیمی شدن نیاز به شجاعت دارید. اینکه بخواهید آنچه که در دل دارید را بیان کنید و این ریسک را بپذیرید که آیا طرف مقابل ناراحت می‌شود یا احساساتی، ترسناک است اما نتیجه آن باورنکردنی است.

- شما همیشه قدرتمند بودید و هستید فقط باید به خاطر خودتان استفاده از آن را یاد بگیرید.

- پنجره کوچکی بین انجام دادن و انجام ندادن در ذهن شما وجود دارد. زمانی که ذهن شما بر علیه خودتان عمل می‌کند، سلسله‌ای ازافکار و عذر و بهانه‌ها نیز نمی‌توانند چند ثانیه‌ای شما را متوقف کنند.

- تصمیماتتان را عوض کنید تا زندگیتان دگرگون شود. چه چیزی باعث تغییرات در تصمیمات شما می‌شود؟ شجاعت!

در بخشی از کتاب قانون 5 ثانیه می‌خوانیم:

در حقیقت قانون یک چیز را عوض می‌کند و آن هم خود شما هستید. شما خیلی اوقات خودتان را از تغییر دادن راهی که پیش گرفته اید باز می‌دارید و در کارهایتان بیش از حد فکر می‌کنید و وسواس به خرج می‌دهید و از این طریق خودتان را در زندان گرفتار می‌کنید. همین نگرانی و به تعویق انداختن نقش قاتل را دارد. زمانی که شما برای انجام کاری دو دل هستید به مغز شما سیگنال‌های استرس ارسال می‌شود. مانند یک پرچم قرمز سیگنال‌هایی در خصوص "کار اشتباه" را ارسال می‌کند و مغز شما به روی حالت محافظت تنظیم می‌شودو از همین طریق ما شکست می‌خوریم و زندانی می‌شویم. شما همیشه در کار‌ها تامل نمی‌کنید. مثلا صبح برای ریختن قهوه تامل نمی‌کنید. وقتی که شلوار جین می‌پوشید تامل نمی‌کنید و یا وقتی که تلویزیون را روشن می‌کنید اینگونه نیستید. شما می‌توانید تا اراده کنید به دوستتان زنگ بزنید. اما قبل از تماس کاری یا اینکه جواب پیام کسی را بدهید مغز شما شک می‌کند که مشکلی هست یا نه. در اینجا هرچه بیشتر فکر کنید بیشتر از انجام این کار دور می‌شوید. خیلی ازما نمی‌دانیم که بیشتر در چه مواقعی کاری را به تعویق انداختیم چون برایمان یک عادت شده است. ببنید تیم دراین باره چه می‌گوید:

راستش، به نظر من این قانون از این لحاظ قدرتمند است چرا که به تمام کارهای ما چیره می‌شود و باعث می‌شود کارهایی را انجام دهیم که همیشه آن‌ها را از خود دور می‌کردیم و نادیده می‌گرفتیم. همیشه می‌گویم، من می‌خوام انجامش بدم! این قانون کمک می‌کند تا قابی که از این رفتار در ذهن خود ایجاد کردیم را بشکنیم. برای من اینگونه بوده که کمک کرده تا به مقصودم برسم. واقعا نمی‌دانم چرا از کارهایی که الان در حال انجام دادنشانم می‌ترسیدم... انجام دادن یا ندادن یک سری از کارها آخر دنیا که نیست...

چیز جدیدی که یاد خواهید گرفت این است که از این لحظات تامل به نفع خودتان استفاده کنید. هر زمان که به این حالت از خود رسیدید یعنی زمان آن فرا رسیده تا از پنجره شمارش معکوس استفاده کنید و به بیرون بپرید و با همه بهانه‌ها بجنگید. این شمارش معکوس خود یک وسیله برای به یاد آوردن قدرت شماست.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
فصل اول: جسارت هر روزه
بخش اول: 5 ثانیه تا تغییر زندگی شما
بخش دوم: من چطور به قانون 5 ثانیه دست پیدا کردم
بخش سوم: زمانی که از ان استفاده می‌کنید باید توقع چه چیزهایی را داشته باشید.
بخش چهارم: چرا این قانون موثر است؟
فصل دوم: قدرت شجاعت
بخش پنجم: شجاعت هر رزوه
بخش ششم: منتظر چه چیزی هستید؟
بخش هفتم: شما هیچ وقت از آن خوشتان نمی‌آید.
بخش هشتم: چطور و از کجا شروع کنیم؟
فصل سوم: شجاعت رفتار شما را تغییر می‌دهد.
بخش نهم: سلامتیتان را بهبود ببخشید
بخش دهم: سودمندی و بهره‌وری را افزایش دهید!
بخش یازدهم: به تعویق انداختن را پایان دهید.
فصل چهارم: شجاعت ذهنیت شما را تغییر می‌دهد.
بخش دوازدهم: نگرانی کافی است!
بخش سیزدهم: نگرانی را پایان دهید
بخش چهاردهم: ترس را شکست دهید!
فصل پنجم: شجاعت همه چیز را عوض میکند
بخش پانزدهم: ساختن اعتماد به نفسی حقیقی
بخش شانزدهم: در جستجوی علایق!
بخش هفدهم: روابطتان را بهبود ببخشید
قدرت همیشگی شما!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قانون 5 ثانیه: زندگیتان، کارتان و اعتماد به نفستان را در عرض 5 ثانیه دگرگون کنید!
نویسنده
مترجمامید آفاق نیا
ناشر چاپیانتشارات شمشاد
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-600-8392-58-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قانون 5 ثانیه: زندگیتان، کارتان و اعتماد به نفستان را در عرض 5 ثانیه دگرگون کنید!

معصومه حاجبی
۱۴۰۳/۱/۱۵
این کتاب بهمون یاد میده که وقتی تصمیمی میگیریم زودتر عملی ش کنیم وقتی از رخت خواب میخوایم بلند شیم چجوری با شمردن ۵ شماره از جای خودمون بخیزیم این کتاب مخصوص اونایی که وقت تلف میکن کار خودشونو به امروز فردا میسپارن یا شجاعت گفتن درخواست و نظر خود رو در جمع ندارن این کتاب میتونه کمک شایانی بهشون بکنه...
mona tamimi
۱۴۰۲/۵/۲۹
این کتاب مکمل کتاب 5 صبح هستش. برای افراد اهمال کار عالیه. برای اون‌هایی که هی کاراشون رو پشت گوش میندازن این کتابم به سادگی به راهکاری که میده باعث میشه اهمال کاری و تنبلی رو کناربزاریم و با استفاده از راهکارهایی که کتاب میده به راحتی ادم میتونه به تمام کارهاش در طول روز برسه
زهرا صالحی جوزانی
۱۴۰۱/۱/۲
ترجمه ضعیف، غلط املایی زیاد، ترجمه اگر گوگل ترنسلیت هم بود بهتر می‌شد، من خودم ناشرم و اصلا سبک این شکلی را نمی‌پسندم ولی خود مطلب کتاب خوب بود و در کنار ترجمه و نوشتار قوی، کتابی قدرتمند در زبان فارسی می‌شد. لطفا تجدید نظر کنید.
محمدحسین حیدری
۱۴۰۱/۱۱/۹
سلام
‌‌‌‌‌‌‌‌‌واقعا غلط املایی‌های خیلی زیادی داشت و خیلی بد ترجمه شده بود
در کل محتوای کتاب خوب بود و به زندگی بهتر ما کمک میکرد قانون پنج ثانیه قانونیه که باید تو زندگی همه افراد باشه
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌
Firoozeh Moradzadeh
۱۴۰۱/۳/۱۸
این کتاب اطلاعات خوبی در زمینه آگاهی ما به افکار مان و آگاهی از عملکرد مغزمان برای محافظت از ما میدهد.
علت به تأخیر انداختن امور مهمی که برای موفقیت باید انجام دهیم را به ما نشان میدهد و راه حل عالی برای رفع مشکل به تأخیر انداختن امور به ما میدهد
Faezeh Jafary
۱۴۰۱/۳/۱۶
سلام خدمت کتابراهی‌های عزیزم
کتاب محتوای بسیار خوبی داره، برای کسایی که موقع انجام کارها مدام بهونه میارن و کارشون رو به تعویق میندازن خیلی می‌تونه مفید باشه
غلط املایی و نگارشی فراوان داره به طوری که من قسمت‌های از کتاب رو به سختی متوجه شدم
فاطمه
۱۴۰۲/۶/۲۰
محتوای کتاب بسیار عالیه، با یک ترفند بسیار ساده یاد میده که چطور اعتماد به نفس داشته باشیم و دیگه هیچوقت کارهامون رو به تعویق نندازیم
اما غلط املایی کتاب بسیار زیاده و ترجمه ضعیفی داره
البرز احسان الهی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
موضوع کتاب خوب بود. از ترجمه و نگراش ضعیفش که بگذریم. ۲۰۰ صفحه فقط تکرار مکررات و خاطرات افرادی که از این قانون استفاده کردند. البته در کل قانون جالبیه شاید در زندگی موثر باشه.
علی رجبلو
۱۴۰۰/۷/۱۴
با سلام و درود به عاشقان کتاب و مطالعه....
بنده این کتاب رو مطالعه کردم، مطمئن باشید در تمام ابعاد زندگی کمک شایانی به شما خواهد کرد.
حتماً مطالعه کنید.
با سپاس فراوان از کتابراه.
سید احمد جلالی
۱۴۰۲/۷/۲۹
با سلام و ارادت مطالب کتاب خیلی خوب هستش ولی ترجمه ضعیفی داره و پر از غلط املایی فراوان که در بعضی از قسمت‌های کتاب رو بسختی متوجه شدم. سپاس
سروش اسماعیلی
۱۴۰۲/۶/۱۰
کتاب خوبی هستش البته من هنوز نصفش رو خوندم ولی خیلی توش از افراد مثال میزنم که یه ذره اذیت کننده و از اول قانون رو به صورت رسمی معرفی نمی‌کنه
محمد دره سیری
۱۴۰۱/۸/۱۸
فقط فصل اول راهکار و ایده و اطلاعات میده و مابقی فصل‌ها به تجربه‌ی کسایی که این دستور رو انجام دادن و نتیجه گرفتن میپردازه که شاید به نوبه‌ی خودش تاثیرگذار باشه
shahrzad izadi
۱۴۰۰/۳/۱۴
بد نبود. ولی کل کتاب به نظرم تو حداکثر ۱۰ صفحه میتونست خلاصه بشه. آوردن نامه طرفداران نویسنده فقط حجم کتاب رو زیاد کرده.
جواد رویایی
۱۴۰۰/۱/۱۰
خیلی خیلی ضعیف. اشتباهات جمله بندی واملایی بسیار زیادی داره.
محمد عبدالهی
۱۴۰۱/۵/۱۲
واقعا کتاب عالی وانگیزشی و فرصت طلبی است که ادم را اجبار به کارها و فرصت‌ها سوق میدهد خیلی جالب است ممنونم
مشاهده همه نظرات 32

راهنمای مطالعه کتاب قانون 5 ثانیه: زندگیتان، کارتان و اعتماد به نفستان را در عرض 5 ثانیه دگرگون کنید!

برای دریافت کتاب قانون 5 ثانیه: زندگیتان، کارتان و اعتماد به نفستان را در عرض 5 ثانیه دگرگون کنید! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.