معرفی و دانلود کتاب صوتی قانون شفا

عکس جلد کتاب صوتی قانون شفا
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قانون شفا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قانون شفا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قانون شفا

کتاب صوتی قانون شفا نوشته‌ی کاترین پاندر، با معرفی قوانین معنوی شفابخش، علل مشکلات ذهنی و جسمی را نشان می‌دهد و شما را وارد مسیر اصلاح الگوهای نادرست زندگی‌تان می‌کند. قوانین شفابخش باستانی‌ای که در این کتاب آورده شده‌اند، می‌توانند توسط هر کسی مورد استفاده قرار بگیرند و بیانگر این حقیقت هستند که همه‌ی افراد قدرت درمان را در درون وجودشان دارند.

درباره‌ی کتاب صوتی قانون شفا

کاترین پاندر (Catherine Ponder) یکی از مهم‌ترین نویسندگان اندیشه‌ی جدید (New Thought) در آمریکا به‌شمار می‌رود. اندیشه‌ی جدید، جنبشی مذهبی است که در اوایل قرن نوزدهم با آثار فینیاس کوییمبی محبوبیت یافت و با ترکیب حکمت شرقی و فلسفه‌ی غربی، به ظرفیت‌ها و پتانسیل پنهان مغز و ذهن انسان توجه ویژه‌ای می‌کند. بسیاری از کتاب‌ها و آثاری که از اندیشه‌ی جدید بهره می‌برند، روش‌های رسیدن به ثروت و موفقیت را به مخاطب ارائه می‌دهند و آثار اولیه‌ی کاترین پاندر نیز چنین مضمونی را دنبال می‌کردند. اما او که از کودکی دچار مشکلات متعدد جسمی و روانی بود، در کتاب قانون شفا (The Dynamic Laws of Healing) به مبحث سلامتی می‌پردازد و نشان می‌دهد اصلی‌ترین عواملی که سلامتی ما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، عادات فکری اشتباه، تنفرهای عمیق، رنج‌های پنهانی و قضاوت‌های شدیدی هستند که بسیاری از ما در طول روز تجربه می‌کنیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قانون شفا

کتاب صوتی قانون شفا، مجموعه‌ای از قوانین را ارائه می‌دهد که به کمک آن‌ها می‌توان به سلامتی رسید و از آسیب‌های جسمی و روانی شفا یافت. اولین قانونی که کاترین پاندر به آن می‌پردازد، قانون نه گفتن است. این قانون را باید برای از بین بردن باورها و احساسات منفی به کار برد و همانطور که این نویسنده می‌گوید قبل از آنکه بتوانیم مشکلات‌مان را حل کنیم، باید نوعی خانه‌تکانی ذهنی و احساسی انجام دهیم.

قانون دیگری که کاترین پاندر در کتاب قانون شفا مورد بررسی قرار می‌گیرد، قانون شگفت‌آورِ بخشش است. هیچ‌کس بدون بخشش و دهش نمی‌تواند به‌طور کامل شفا یابد و آزادی واقعی و کامل، تنها با پذیرش و بخشیدن تمامی افراد در گذشته و حال حاضر ممکن می‌شود.

هر فصل از کتاب صوتی قانون شفا، به یکی از قوانین شفابخش اختصاص یافته است و کاترین پاندر مفاهیمی چون ستایش، عشق و تصور را در این کتاب مورد بررسی ویژه‌ای قرار داده است تا نشان دهد هر کدام چه نقشی در درمان و شفای ما ایفا می‌کنند. این کتاب توسط انتشارات آتیسا و با ترجمه‌ی مهراب حسنوند منتشر شده است و نسخه‌ی صوتی آن را نشر صوتی رمانو به گویندگی غزاله پورمحمد تهیه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب قانون شفا

  • این کتاب، بخشی اساسی و الهام‌بخش از برنامه‌ی کتابخوانی من به‌شمار می‌رود. (کریستین نورتراپ، نویسنده‌ی کتاب «جسم زن، خرد زن»)
  • این کتاب الهام‌بخش می‌تواند منبعی عالی برای درمان و شفای هر کسی باشد. (نشریه‌ی New Thought Quarterly)

کتاب صوتی قانون شفا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال این هستید که آسیب‌های روانی و جسمی خود را با اتکا به قدرت درونی وجودتان شفا دهید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی قانون شفا می‌شنویم

یک پزشک حاذق، معتقد است که طی 25 قرن گذشته بیشترین پیشرفت‌ها در زمینه‌ی پزشکی در 25 سال اخیر صورت گرفته‌اند. او پیش‌بینی می‌کند که میانگین سنی، که اکنون 70 سال است طی دو نسل آینده دو برابر خواهد شد و دیگر هیچ بیماری لاعلاجی وجود نخواهد داشت. امروزه همه‌ی مهندسان، پزشکان هسته‌ای و سایر دانشمندان محقق و متخصص در زمینه‌ی پزشکی، برای تحقق همین پیش‌بینی در تلاش‌اند. اما شما هم می‌توانید کمک‌های بسیار زیادی در راستای تحقق همین واقعیت انجام دهید. شما می‌توانین قانون شگفت‌انگیز شفا را بیدار کنید. فلاسفه‌ی باستان، قرن‌ها پیش به این قانون اشاره کردند. این قانون که امروزه برای بسیاری از مردم ناشناخته و شگفت‌انگیز باقی مانده، همان قانون بخشش است. طبق این قانون معنوی و ذهنی تغییرناپذیر، هر زمان که مشکل سلامتی به وجود آید، یعنی مشکلی در بخشش وجود داشته است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی کتاب
17 دقیقه
مقدمه: شما قدرت شفابخش دارید
44 دقیقه
فصل اول: حقایق تأثیرگذار در خصوص شفا
44 دقیقه
فصل دوم: قانون شفابخش نه گفتن
43 دقیقه
فصل سوم: قانون شگفت‌آور شفابخش
42 دقیقه
فصل چهارم: قانون شفابخش رهایی
46 دقیقه
فصل پنجم: قانون شفابخش بله
42 دقیقه
فصل ششم: قانون شفابخش ستایش
43 دقیقه
فصل هفتم: قانون شفابخش عشق
36 دقیقه
فصل هشتم: قانون معجزه‌آسای شفا
30 دقیقه
فصل نهم: قانون شفابخش پنهان
43 دقیقه
فصل دهم: قانون شفابخش تصور
47 دقیقه
فصل یازدهم: قانون شفابخش عرفانی
41 دقیقه
فصل دوازدهم: شیمی، یک روند شفابخش
49 دقیقه
فصل سیزدهم: بخشش و دهش، باعث شفای‌تان می‌شود

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قانون شفا
نویسنده
مترجممهراب حسنوند
راویغزاله پورمحمد
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قانون شفا

noor maya
۱۴۰۳/۱/۳۰
کتاب درباره قوانین معنوی شفا است و اینکه همه‌ی انسان‌ها قدرت شفابخشی دارند. ولی فصل هشتم (شفا از طریق معجزه) در کتاب چاپی درباره قدرت شفابخشی حضرت مسیح است ولی تو نسخه صوتی حضرت مسیح حذف شده.
حدیثه محمدی
۱۴۰۲/۹/۳۰
کتاب خیلی مفیدیه. اطلاعاتی به ما میده که هر کسی باید بدونه و بتونه خودش رو شفا بده. صدای گوینده هم بسیار خوبه.
morteza bashiyan
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
این کتاب به تنهایی به اندازه چندین جلسه تراپی به من کمک کرد، امیدوارم که به شما هم کمک کنه
فاطمه قاسمی
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
عالیه هر چی بگم کم گفتم بی نظیره
رضا فرزانه
۱۴۰۲/۱۱/۹
به درد کسی میخوره که ایمان قوی داشته باشه
آزاده حسنقلی
۱۴۰۲/۱۰/۶
عالی بود و من چند بار گوش دادم.
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قانون شفا

برای دریافت کتاب صوتی قانون شفا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.