معرفی و دانلود کتاب صوتی چشم دل بگشا

عکس جلد کتاب صوتی چشم دل بگشا
قیمت:
۷۰۵۰۰ 49350 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چشم دل بگشا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چشم دل بگشا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چشم دل بگشا

کاترین پاندر، معلم معنوی و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی، در کتاب صوتی چشم دل بگشا آمیزه‌ی شگفت‌انگیزی از اصول روانشناختی و بصیرت‌های باطنی را در اختیار شما خواهد گذاشت؛ آمیزه‌ای که به راستی قابلیت دگرگون کردن زندگی‌ هر مخاطب مشتاقی را خواهد داشت.

درباره کتاب صوتی چشم دل بگشا:

بازار کتاب مملو از آثار روانشناسی ِ مثبت‌اندیش است؛ کتاب‌هایی که اگرچه در میانشان عناوینی سودمند و مفید نیز وجود دارد، کم و بیش تمامشان بر مبنای ایده‌هایی یکسان و کلیشه‌ای نوشته شده‌اند. نویسندگان اینگونه کتاب‌ها از شما می‌خواهند که دنیا را زیبا ببینید، افکار منفی را از خود دور کنید و احساسات مثبتی چون عشق و محبت را هر چه بیشتر در خود پرورش دهید. اما در این باره که چگونه باید چنین کارهایی را انجام دهید، چیز زیادی به مخاطبین خود نمی‌گویند.

کاترین پاندر (Catherine Ponder) اما به شکل دیگری با شما وارد گفتگو می‌شود. او در کتاب صوتی چشم دل بگشا (Open your mind to prosperity‬) به جای اینکه صفی طولانی از جملاتِ انگیزشی را پشت سر هم ردیف کند، همچون یک همسفر با شما در مسیر تعالی همراه می‌شود.

موضوع محوری‌ای که پاندر در این اثر مطرح کرده، بحث «توانگری» است. او در فصول ابتدایی کتاب، معنای دقیق این واژه را شرح می‌دهد، و نشان می‌دهد که اصولا هیچ پیشرفتی بدونِ دستیابیِ روح به نیروی توانگری ممکن نیست. در فصول بعد، او راه‌های بروز و تجلیِ توانگری را بررسی می‌کند، و در این کار، علاوه بر دانسته‌ها و آموخته‌هایش، از تجارب شخصی خود و اطرافیانش نیز بهره‌هایی فراوان می‌گیرد.

در یک ارزیابی کلی، باید گفت که کتاب پاندر ارائه‌دهنده‌ی نوعی روانشناسی‌ خدامحور است؛ کاترین پاندر به عنوان یک کشیش و معلم معنوی، تاکید فراوانی بر اهمیت سرشت الهی انسان‌ها دارد، و مطالبی که بیان می‌کند نیز همه بر مبنای همین امر قابل فهم و پذیرفتنی‌اند. عنوان کتاب نیز بر همین بینش معنوی نویسنده دلالت دارد؛ بینشی که اصلی‌ترین عاملِ تمایز او با سایر نویسندگانِ حوزه‌ی موفقیت و خودسازی است.

در نکوداشت کتاب صوتی چشم دل بگشا:

- اثری که به شما کمک می‌کند تا ذهن خود را برای شکوفایی هر چه بیشتر آماده کنید. (آمازون)

کتاب صوتی چشم دل بگشا مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای آن دسته از افرادی نوشته شده است که مشتاقانه به دنبال راهی برای خروج از بن‌بست‌های اقتصادی، عاطفی و یا معنوی در زندگی خود هستند.

با کاترین پاندر بیشتر آشنا شویم:

وی کشیش اهل آمریکا و از الهام‌بخش‌ترین نویسندگان در زمینه‌ی موفقیت و معنویت است. ویژگی جذاب آثار کاترین پاندر، خلاقیت او در ترکیب دیدگاه مادی با نگرش غیرمادی می‌باشد. او معتقد است که انسان باید در تمام جوانب زندگی خود از اصول صحیح پیروی کند، و به یک اندازه برای اعتلای جسم و روح خود بکوشد. یکی از آموزه‌های جالب پاندر، توضیحاتش درباره‌ی تاثیر دعا و نیایش بر پیشرفت شغلی است! آثار کاترین پاندر در کشور ایران همواره محبوب و پرخواننده بوده‌اند، و خوشبختانه کتاب‌های زیادی از او به فارسی ترجمه شده است. برخی از این عناوین عبارتند از: «دولت عشق، قانون توانگری، قدرت دعا، چشم دل بگشا.»

در بخشی از کتاب صوتی چشم دل بگشا می‌شنویم:

از هنگامی که کلاس اول دبستان بودم، به پیکار با فقر برخاستم. در محله‌ای فقیرنشین، در جنوب امریکا زندگی می‌کردیم. بیشتر همشاگردی‌هایم، هیچگاه نه شکمی سیر غذا خورده بودند و نه هرگز لباس کافی داشتند. وقتی مادرم پول غذایم را به من می‌داد، آن را به دیگری می‌بخشیدم. از وقتی فهیمد با این پول چه می‌کنم، غذایم را آماده می‌کرد و به دستم می‌داد. این کار مادرم خیلی خوشحالم می‌کرد. چون همچنان می‌توانستم به پیکارم با فقر ادامه بدهم، و ساندویچ‌هایم را تکه تکه و میان همکلاسی‌هایم قسمت کنم. مادر نمی‌توانست کاری کند که نتوانم غذایم را به دیگران بدهم، اما وقتی شروع کردم به بخشیدن لباس‌هایم، سرانجام با لحنی تند گفت: «ما نمی‌توانیم لباس همه این محله را تأمین کنیم! البته این زمستان به یمن وجود تو این کار را کرده‌ایم. من فقط یک پالتو دیگر برایت می‌خرم. تو هم بهتر است که آن را به کسی نبخشی!»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
مقدمه
18 دقیقه
بخش اول: شیوه‌های تجلی توانگری - فصل اول: چشم دل بگشا
20 دقیقه
توصیف توانگری
22 دقیقه
فصل دوم: پالایش ذهن برای توانگری
29 دقیقه
پالایش زندگی
15 دقیقه
فصل سوم: آفرینش توانگری ذهنی از طریق نوشتن
17 دقیقه
روانشناسی فقر
17 دقیقه
فصل چهارم: آفرینش توانگری ذهنی از طریق تصاویر
28 دقیقه
شغل تازه از طریق تصاویر
25 دقیقه
فصل پنجم: آفرینش توانگری ذهنی از طریق کلام
24 دقیقه
تکرار نام مقدس
25 دقیقه
فصل ششم: راز توانگری پایدار
22 دقیقه
شفا از طریق پرداخت عشریه
15 دقیقه
بخش دوم: سایر راه‌های تجلی توانگری - فصل هفتم: تجلی توانگری از طریق طرح الهی
18 دقیقه
دگرگونی‌های ناشی از طرح الهی
32 دقیقه
فصل هشتم: تجلی توانگری از طریق فرزانگی
11 دقیقه
فصل نهم: تجلی توانگری از طریق عشق
14 دقیقه
فصل نهم: شفا از طریق محبت
24 دقیقه
فصل دهم: تجلی توانگری از طریق بازگشت الهی
20 دقیقه
راز کهن بازگشت الهی
6 دقیقه
در خاتمه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چشم دل بگشا
نویسنده
مترجمگیتی خوشدل
راویگیتی خوشدل
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۵۰۰ 49350 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چشم دل بگشا

Melika safizadeh
۱۴۰۲/۸/۲۴
از نظر من ستاره‌های این کتاب، باید بیشتر بود. خیلی خوشحالم که این کتاب مطالعه کردم و جزئ آرشیو کتابهام دارمش. هر قسمتش قشنگی، جذابی و دلنشینی خودش داشت. به همه اون چیزی که برای یه فرد، می‌تونه سوال باشه، بطور گسترده پاسخ داده بودند. نویسندگی که حرف نداره. این کتاب هم مثل کتاب اسکاول شین، خاص و برای آدم با دلیل و منطق و استدلال یک شعف وصف ناپذیری میاره. خیلی کاربردی و مفید بود. صدای خانم گیتی خوشدل را دوست داشتم. توانایی بالایی در بیان مطالب داشتند. صداشون مخاطب جذب می‌کرد. یک گرمی خاصی تو صداشون داشتند، همراه با آرامش. منکه خیلی لذت بردم و برام فوق العاده سودمند بود. توصیه‌های عالی و کاربردی و قابل توجهی دارند و نکاتی که شاید فرد به اونا توجه نکنه. مطالعه این کتاب با صدای خانم خوشدل به علاقه مندان توصیه و پیشنهاد می‌کنم. حتما این کتاب از دست ندهند و مطالبش خیلی مفیدن و به کارشون میاد.
در کل عالی.
از کتابراه نهایت تشکر دارم، برای کارشون و اینکه گویندگی خانم خوشدل خیلی برازنده کتاب بود. برای ایشون و کتابراه سلامتی و موفقیت را خواستارم.
مهدی علیپور
۱۴۰۰/۵/۲۷
کتابراهی‌های عزیز چندین بار در نظرات خودم در کتاب‌های مختلف گله خودم را از تاخیر کتاب‌های خانوم کاترین پاندر اعلام کرده بودم.
اما غافل گیری‌ام از این جهت بود که صدای بانوی عزیز ما در این کتاب می‌باشد.
جز اینکه بگویم احسنت و دم تون گرم چیز دیگری به ذهنم نمی‌رسد.
سرکار خانوم گیتی خوشدل بانوی و
عزیز مادر گرامی از اینکه بار دیگر با صدای خود نشان داده اید که باوری عمیق به کتاب‌هایی که ترجمه می‌کنید دارید و از خدمات بی انتهای که در طی این سالها برای رشد بینش و جهان بینی ما انجام دادید بی نهایت سپاس گذارم.
از خداوند برای شما طول عمر بیشتر طالبم.
سیده طیبه طاهای مقدم
۱۴۰۲/۳/۲۳
سلام بی نظیر وعالی من عاشق کتابهای خانم کاترین پاندر هستم بسیار عالی وکاربردی برایم اثرات عالی ومثبتی داشت ار تباط خوبی با پیامهای ارزنده شون برقرار میکنم مخصوصا با صدای جادویی خانم خوشدل عزیز مترجم توانای کشورمان که برایم بسیار دوست داشتنی هستند خداحفظشان کند اما مطالعه این کتاب باید تداوم داشته و باشد با یکبار خوندن توقفسه کتابخانه گذاشتن مثل مسکن عمل میکند درد درون برمیگردد باید همیشه دم دست ویادآور شود ممنون از کتابراهی عزیز وگرانقدر بخاطر این فایل صوتی ارزشمند وسایر کتابهای جذابشون❤
سید حمید فتوحی
۱۴۰۱/۴/۲۶
در میان کتابهای توسعه فردی که تا بحال خوانده ام، کتابی که کاربردی باشد (مبتنی بر تجربه و نتیجه آن ا در زندگی خودم لمس کنم) اندک بوده است. یکی از آن‌ها همین کتاب خانم پاندر است که کلماتش بجانم نشست. مدتها بود دنبال نسخه صوتی آن می‌گشتم و حالا زدستم رسید و گوش دادم ولی با خوانش راوی زیاد ارتباط دوست برقرار نکردم. داشتم شخصی که اشراف بیشتری به تکنیکهای خوانش کتاب صوتی دارد آنرا میخواند. با تشکر از همه کتابراهیها، نویسنده، مترجم و روای راوی محترم. 🌹
مریم مهدی
۱۴۰۰/۷/۹
این کتاب بسیار شبیه چهار اثر فلورانس اسکاول شین بود، البته آن کتاب بسیار قوی تر و دلنشین تر است. صدای خانم خوشدل با توجه به سن ایشان ممکن است برای همه دلپذیر نباشد، منتهی من چون شخصیت ایشان را بسیار محترم می‌دانم برایم لذت بخش بود که کتاب را با صدای خود ایشان به عنوان مترجم و گوینده گوش بدهم.
موضوع کتاب متافیزیک است و به صورت خلاصه در کلمه‌های ایمان و توکل به خداوند خلاصه شده است.
رضا محمدی
۱۴۰۲/۸/۱۹
این کتاب تقریبا آخرین و کاملترین کتاب خانم پاندر است که به نوعی تکمیل کننده کتاب‌های قبلی‌اش از دولت عشق و قانون توانگری است. این کتاب و قانون توانگری یک نقشه کامل برای توانگری و ثروت و شادی و سلامتی و خوشبختی حقیقی ارائه می‌دهد که به تنهایی می‌تواند زندگی مادی و معنوی شما را متحول کند. توصیه میکنم چند بار گوش کنید و یادداشت برداری کنید و حتما به کار ببندید.
آرش ارفع
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
با درود فراوان
کاترین پاندر مثل کتاب‌های آسمانی این کتاب نگارش کرده البته‌ به زبان ساده و روان، من در این زمینه کتاب‌های زیادی مطالعه کردم ولی این کتاب ارتباط جادویی با مخاطب برقرار میکنه و نظر شخصی من در مورد این خانم این که واقعا در عمل مطالب کتاب در زندگیش جاری کرده و باعث شور و اشتیاقش شده و عاشقانه با دیگران در میون گذاشته (درود به این زن بزرگ)
Hedie
۱۴۰۲/۷/۱۸
این کتاب کاملا شبیه مطالب کتاب قانون توانگری از همین نویسنده است من کتاب قانون توانگری رو قبلش خونده بودم و عملا مطالبش با این کتاب شباهت زیادی داره اما درکل اگر از خوندن کتابهای کاترین پاندر لذت میبرید این کتابو بهتون پیشنهاد میکنماگر قانون توانگری و این کتابو نخوندید ترجیحا اول قانون توانگری رو بخونید و یا گوش بدید چون واقعا کتاب عالی هست
Zafarali Jafari
۱۴۰۰/۹/۳
کتاب خوبی هست ولی وقتی با دقت نظر دقیق تری بهش نگاه کنیم میبینیم ک بعضی از گفته هایش تاریخ انقضای خود را رد کرده و کارایی ندارد ولی در کل کتاب خوبیه چون از همه‌ی جهات ب موفقیت نگاه کرده و همه‌ی فاکتورهای لازم برای رسیدن ب موفقیت را گفته
سالار رحیمی کیا
۱۴۰۱/۵/۲
مطالب کتاب مسلما ارزنده بوده و از کتب پیشرو در این زمینه میباشد. اما متاسفانه صدای راوی کشش ایجاد نکرده و بدلیل مونوتون بود میتواند خسته کننده باشد. ‌ای کاش یک راوی حرفه‌ای این کتاب را قرائت میکرد تا لذت شنیدن آن دوچندان میشد.
الهام محمودی
۱۴۰۱/۱۰/۹
سلام، من این کتاب رو سالها پیش فقط بخشیش رو خونده بودم و نتایج بینظیری گرفتم، انا بدلیل مشغله کاری ادامش ندادم خیلی وقت بود دنبال صوتیش میگشتم که خدا رو شکر اضافه شده بود به بخش کتاب‌های صوتی. خواستم یه تشکر ویژه داشته باشم از شما.
پرستو منوچهری
۱۴۰۱/۹/۱۹
کتابی بسیار دلنشین و آموزنده هست، بنده چون به خانم خوشدل بسیار علاقه مندم، شنیدن کتاب مورد علاقه م با صدای ایشان برایم دلچسب بود ولی بنظرم، صدا و نحوه‌ی بیان ایشان، به اندازه‌ی راویان حرفه ای، جذابیت ندارد.
شهرزاد منصوری
۱۴۰۱/۸/۵
اگه به کتابهاى معنوى علاقه دارین و روحیتون با مسائل معنوى و متا فیزیک سازگارتره و آثار کسانى مثل اسکاول شین، جول اوستین، وین دایر و …
حالتونو خوب میکنه و بهتون آرامش میده، این کتاب رو هم از دست ندید 😊🌹
Zohre
۱۴۰۱/۵/۲۱
فوق العاده برای تغییر مسیر ذهن و جلوگیری از افکار منع
فوق العاده برای تغییر مسیر ذهن و جلوگیری از افکار منفی عالیه
Maryam T.t
۱۴۰۰/۵/۵
واقعاااا کتابه بینظیریه صدای گرم و نحوه خوندنه روان کتاب توسط خانم خوشدل هم جای بسی تشکر داره و اگه امکانش هست میشه خاهش کنم از این نویسنده بقیه اثارشون هم گذاشته بشه قانون توانگری و....
مشاهده همه نظرات 72

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چشم دل بگشا

برای دریافت کتاب صوتی چشم دل بگشا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.