معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

عکس جلد کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن
قیمت:
۱۴۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن نوشته‌ی رابرت شمین، راهنمای پولدار شدن برای افرادی است که در تمام طول عمر خود بیشترین تلاش را کرده‌اند اما به کم‌ترین موفقیت ممکن رسیده‌اند. اگر شما هم جزء افرادی هستید که فکر می‌کنید به آنچه مستحقش بوده‌اید نرسیده‌اید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا راهتان را به سوی ثروت باز کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

زمانی که حرف از ثروت و موفقیت در کسب پول وسط باشد، سه دسته آدم در جهان وجود دارند؛ افرادی که همیشه خواهان آن بوده‌اند و با حداکثر توان برایش کار کرده‌اند اما به موفقیتی نرسیده‌اند، افرادی که خواهان آن بوده‌اند و با تصمیماتی عجیب و غریب که به شنا کردن در خلاف جهت آب شباهت داشته به آن رسیده‌اند و البته افرادی که خواهان آن بوده‌اند و هیچ تلاشی برای به دست آوردنش نکردند و از راهی بادآورده صاحب آن شدند. البته که هدف ما صحبت از دسته‌ی سوم نیست، زیرا جایی در معادلات کسب ثروت برای چنین روشی پیش‌بینی نشده (و یا اگر هم شده، نافی اخلاقیات بوده است). کتابی که پیش روی شماست، یعنی کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن (How Come That Idiot's Rich and I'm Not) اثر رابرت شمین (Robert Shemin)، به تقابل میان دسته‌ی اول و دوم اشاره می‌کند و ضمن آن به شما آموزش می‌دهد که چطور سرنوشتتان را از یک بازنده‌ی ابدی، به یک برنده‌ی قطعی و حتمی تبدیل کنید.

شاید در نگاه اول توصیفی که در رابطه با افراد دسته‌ی اول و دوم ارائه شده کمی گیج‌کننده به نظر برسد، اما اگر نگاهی به مثال‌های هر دسته بیندازیم متوجه خواهیم شد که شما هم در زندگی چنین افرادی را دیده‌اید و چه بسا خود جزئی از آن‌ها محسوب می‌شوید. دسته‌ی اول همان دانش‌آموزان و دانش‌جویان مشتاق و سخت‌کوشی هستند که در مدرسه و دانشگاه همیشه به نمرات عالی دست پیدا کرده‌اند، همیشه منطقی‌ترین راه (و البته پیش‌بینی‌شده‌ترین راه) را پی گرفتند و هیچ‌گاه به کمک دیگران متکی نبودند، به ویژه از نظر مالی. این‌ها همان کسانی هستند که اغلب اطرافیانشان برایشان آینده‌ای درخشان متصورند و احتمال موفقیتشان بسیار بالاست، اما در نهایت به آنچه شایستگی‌اش را دارند نمی‌رسند و در بهترین حالت ممکن صاحب یک زندگی بسیار معمولی می‌شوند؛ زندگی‌ای که در آن همیشه هشتشان گروی نهشان باشد و وقت سر خاراندن هم پیدا نکنند، چه رسد به استراحت و تفریح.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

دسته‌ی دوم اما ویژگی‌هایی متفاوت دارند. آن‌ها همان به اصطلاح شاگردهای تنبل مدرسه و دانشگاه‌اند که به نظر می‌رسد هیچ‌وقت انگیزه و تلاشی برای بهتر شدن در مسیر درس و تحصیل ندارند و همه بر سر این موضوع توافق دارند که قرار است به واسطه‌ی شغل‌های دون‌پایه و کم‌اهمیت امرار معاش کنند، اما ناگهان ثروتی به هم می‌زنند و با موفقیت‌های باورنکردنی، تبدیل به روسا و کارفرمایان همان بچه‌درسخوان‌های گروه اول می‌شوند. حتماً برایتان پیش آمده که یکی از همین شاگرد تنبل‌ها را سوار بر ماشینی گران‌قیمت ببینید، یا بشنوید که فلان دوست که همیشه در حال قرض کردن از این و آن بوده حالا تبدیل به کارآفرینی میلیونر شده است.

سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که با این تفاسیر، سخت‌کوشی و هوشمندی دیگر تأثیری در رسیدن به موفقیت ندارند؟ آیا راه رسیدن به ثروت و درجات بالا این است که دیگر به هیچ چیز اهمیت ندهیم و دست از تلاش بکشیم؟ کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن به شما نشان می‌دهد که موضوع ربطی به تلاش و زور زدن بسیار ندارد، بلکه رمز موفقیت، کار هوشمندانه است.

طبق آنچه رابرت شمین در کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن گفته، افراد اصطلاحاً دیوانه به این دلیل که از ابتدا از راه منطقی و مقبول عام پذیرفته نمی‌شوند، دست به امتحان کردن راه‌هایی غیرمعقول و خلاقانه می‌زنند تا به موفقیت بیشتر برسند. آن‌ها برخلاف شاگرد اول‌ها کاملاً بر نقاط ضعف و ناتوانی‌هایشان اشراف دارند، و برای همین این دانش را تبدیل به چراغی می‌کنند تا در مسیر موفقیت این محدودیت‌ها را دور بزنند و راه تازه‌ای برای رسیدن به اهدافشان پیدا کنند که تابه‌حال به ذهن کسی نرسیده. همین طرز فکر متمایز که در کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن به تفصیل توضیح داده شده، کمک می‌کند تا شما نیز به سبک افراد دیوانه به مقوله‌ی ثروت نگاه کنید و کم‌کم خود نیز در گروه این دیوانگان ثروتمند و موفق قرار بگیرید.

کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن با تلاش ابوالفضل طاهریان ریزی به فارسی ترجمه شده و الهه پرسون گویندگی آن را به عهده داشته. نشر صوتی پرسون و انتشارات طاهریان نیز ناشران این کتاب هستند.

افتخارات کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

  • جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌ تایمز
  • جزو پرفروش‌ترین آثار وال‌استریت ژورنال
  • از جمله پرفروش‌های یو‌اِس‌اِی تودِی
  • کتاب پرفروش آمازون

نکوداشت‌های کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

  • رابرت شمین در این اثر، یک داستانِ شخصی و البته تأثیرگذار را تعریف می‌کند که نظرتان را جلب خواهد کرد. اگر به مطالب کتاب دل بدهید، هر آنچه به دنبالش هستید را خواهید یافت. (آنتونی رابینز)
  • اگر تمام عمر به دنبال انجام کار درست و منطقی بوده‌اید ولی احساس می‌کنید هنوز دارید درجا می‌زنید، لطفی در حق خود بکنید و کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن را بخرید. (تی. هارو اکر)
  • کتاب حاضر نه‌تنها نشان می‌دهد که یک آدم معمولی چطور می‌تواند پولدار شود، بلکه این را هم آموزش می‌دهد که چطور با دیگران ارتباط برقرار کند. با فراگرفتن مفاهیم این کتاب درهای آینده را به روی خود باز کنید. (مارک ویکتور هنسن)

کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال بالا بردن هوش مالی خود از طریق راه‌های خلاقانه هستید، این کتاب مخصوص شماست.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن می‌شنویم

در سن شانزده‌سالگی برای اولین بار وارد کارآفرینی شدم. من یک سری تی‌شرت به قیمت پنجاه سنت خریدم، مکانی در یک بازار روز شنبه اجاره کردم و شروع به فروش آنها به قیمت 2 دلار کردم. فکر می‌کردم واقعاً باهوش هستم و با هر پیراهن تقریباً 1/5 دلار سود می‌کنم.

اما بعد از چند شنبه متوجه شدم که فروش کار سختی است. نه تنها زمان زیادی طول کشید تا فروش انجام شود، بلکه مردم فقط انبوه تی‌شرت‌های زیبای من را فقط زیرورو می‌کنند. بدتر از آن، در حالی که دوستانم که اکثراً از خانه‌های ثروتمندتر از من هستند، شنبه‌های خود را به شنا، معاشرت و تفریح ​​می‌گذراندند، من در حال کار کردن بودم.

این وسط چیزی باید تغییر می‌کرد. من باید پول در می‌آوردم، اما، بیشتر از پول باید برای خودم وقت می‌ساختم. مغز نوجوان من متوجه شد که باید در نیمی از زمان همان مقدار پول به دست بیاورم تا رفقای ثروتمندترم نتوانند همه تفریحات بامزه را به دست آورند. در این صورت من لذت نوجوانی را از دست می‌دادم زیرا زمان تفریح خود را صرف کسب پول مورد نیاز می‌کردم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
74 دقیقه
معرفی ـ فصل یک: در مورد ثروتمند شدن برعکس فکر کنید
77 دقیقه
فصل دو: قوانین معنوی ثروت را دنبال کنید
17 دقیقه
فصل سه: انتخاب بیش از یک هدف شما را ورشکست می‌کند
74 دقیقه
فصل چهار: باید امروز ثروتمند زندگی کنید
67 دقیقه
فصل پنج: دیوانه‌های پولدار به تنهایی ثروتمند نمی‌شوند
61 دقیقه
فصل شش: همه چیز درباره دارایی‌های شماست
48 دقیقه
فصل هفت: بدهکار شوید
52 دقیقه
فصل هشت: با سه معامله کار را تمام کنید
21 دقیقه
فصل نه: امروز در سهام سرمایه‌گذاری کنید
37 دقیقه
فصل ده: کسب‌وکار خودت را راه‌اندازی کن
29 دقیقه
فصل یازده: آستین بالا زده و اقدام کنید
10 دقیقه
فصل دوازده: شما از قبل ثروتمند هستید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
راویالهه پرسون
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
ناشر صوتینشر صوتی پرسون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

برای دریافت کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.